Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (37 minutter siden):

Viktig å vri bena så man får se at det er Louboutin sko, som etter hennes egne ord er så vonde å ha på at hun kun klarer det i korte øyeblikk om gangen. Skulle jeg kjøpt så dyre sko tror jeg at jeg hadde prøvd de på først. Men det viktige er nok å eie dem. 

Jeg tror dessverre det er mange sånne plagg og sko som er kjøpt kun til å posere i eller lage korte filmsnutter i,  og dessverre tror jeg at det blir laget klær og sko som bare fungerer som rekvisitter, om det ikke allerede er marked for det. Den kleshaugen i Chile er så vond å se på,  jeg forstår ikke hvordan det ikke gjør noe med alle som ser det. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnowBells
Anonym90059005 skrev (1 time siden):

Tenk å ikke kunne vise seg på Instagram uten å balansere ene beinet i lufta, noe så tåpelig. Ser jo så utrolig dumt ut. Hun står altså og viser fram noen blomsterbuketter, mens det fremste beinet balanserer på skotuppen/svever i lufta. 

Slike forvridde og ubehagelige poseringer for å se tynn og superfeminin ut får meg bare til å synes synd på henne. Men men. Nå bærer det vel rett ned kjelleren for en løpeøkt igjen på dem begge to, før de skal kose seg med 1 glass vin og 40 gram med proteiner til kvelds. 

 

Wild Eyes skrev (19 minutter siden):

Jeg tror dessverre det er mange sånne plagg og sko som er kjøpt kun til å posere i eller lage korte filmsnutter i,  og dessverre tror jeg at det blir laget klær og sko som bare fungerer som rekvisitter, om det ikke allerede er marked for det. Den kleshaugen i Chile er så vond å se på,  jeg forstår ikke hvordan det ikke gjør noe med alle som ser det. 

Det hjelper jo heller ikke at CBE trolig gjemmer enkelte merkelapper, slik at hun kan returnere en brøkdel av haugene med plagg etter prøving og fotografering. Inntrykket hun gir er jo at "vellykkede mennesker" skal shoppe, shoppe, shoppe og shoppe. Gjerne 2-3 ulike festantrekk bare til sin egen 35-årsdag. Enig i at skrekkfilmen fra Chile gir meg vondt i magen. Og den ørkenen er dessverre ikke den eneste som er fylt med meningsløs fast fashion-søppel. Det er nesten uvirkelig å vite at CBE selv har 2 jentebarn som vokser opp med det kroppshysteriet og den shoppinggalskapen som hun fronter.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. Følgertallet synker som en stein. 169 stk har avfulgt bare så langt i dag. Rart det ikke tas grep og gjøres forsøk på endring i innhold 🤔
 

#gåttutpådato

Endret av Ellie77
  • Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (4 timer siden):

Ja, men det er en illusjon på insta de bruker tiden sin på. Ikke at de har det så fint men at de streber for at det skal se slik ut. Jeg ser henne for meg med mobilen limt fast i hånda. Det tas veldig  mange selfier og filmopptak før de er fornøyd. Man kan se på det som en fantasi av hva de ønsker å være men ikke er i virkeligheten. Ser bare trist ut hele greia. 


veldig trist og faktisk et patetisk liv

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (36 minutter siden):

Hjelpes. Følgertallet synker som en stein. 169 stk har avfulgt bare så langt i dag. Rart det ikke tas grep og gjøres forsøk på endring i innhold 🤔
 

#gåttutpådato


godt folk tenker selv og tar grep…..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (6 timer siden):

Er så enig at alt dette med fokus på den trening og mat ikke er bra fordi unge blir påvirket. Å dette gjelder ikke bare CBE. Jeg er fortsatt forundret over at ikke flere på kvinneguiden setter søkelys på ett annet par på IG som legger ut kostplan med under 1000 kalorier pr dag og mener at dette er forsvarlig. Å disse har målgruppen til denne datteren du skriver om... Det koker i topplokket mitt😡😡

Hvem er dette?😱 kan godt sende svar på pm så ingen blir trigget😬

Endret av Danseskjørt
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Ingen løpeøkt postet i dag? Har hun faktisk tatt seg fri eller, enda bedre, faktisk innsett hvor manisk det hele virker utdad?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (24 minutter siden):

Hæ? Ingen løpeøkt postet i dag? Har hun faktisk tatt seg fri eller, enda bedre, faktisk innsett hvor manisk det hele virker utdad?


joda - løp og styrke akkurat gjennomført. Hun har blitt manisk 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (7 timer siden):

Dette må jo være en av de verste utførelsene jeg har sett på markløft 😯🤨 Stakkars ryggen og ikke minst nakken. Men jeg synes det er rart at de ikke ser dette selv og faktisk legger det ut? De driter seg jo ut og mister enda mer kredibilitet. 

Hentet fra Netfit storyes 😊

Screenshot_20220129-111510_Instagram.jpg

Screenshot_20220129-111500_Instagram.jpg

Enig, det er helt tragisk. Har ikke hun etter egen påstand så svai rygg at hun ikke får korsryggen nedi når hun ligger på gulvet? Også har hun krum rygg ved markløft? Senest påpekt på story av Netfit nylig at er feil teknikk…

 

Det er helt åpenbart at CBE sin trening utelukkende handler om utseende, da primært vekttap og tildels forming av kropp. Derfor er det null progresjon og labert nivå, timetallet tatt i betraktning. Sett sammen med små porsjoner, svar i Netfit basert på pertentlig kaloritelling, svært mye hud i alle mulig upassende situasjoner (jeg ser aldri noen kle seg så utfordrende som CBE, være seg på jobb, restaurant eller fest. Ser hennes venner og bekjente heller ikke er i nærheten) er denne så kroppsfiksert thinspo som det er mulig å bli. 
Kontrast til feks Treningsfrue som også viser vel mye hud, men uten de seksusliserte posisjonene. Hun viser trening, hun er råsterk, viser progresjon, men også fails når hun skal lære seg nye ting, feks gå på hendene. Av Funkygine og Treningsfrue får jeg lyst til å trene, vurderer nesten CrossFit, enda det egentlig overhodet ikke er min greie 😅 mens CBE er bare…. thinspo. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (50 minutter siden):

Hvem er dette?😱 kan godt sende svar på pm så ingen blir trigget😬

Caroline nitter. Er Mads Hansen som tar tak i det på Instagram 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ellie77 said:

Hjelpes. Følgertallet synker som en stein. 169 stk har avfulgt bare så langt i dag. Rart det ikke tas grep og gjøres forsøk på endring i innhold 🤔
 

#gåttutpådato

Er sikkert derfor hun skrev på instagram at hun hadde begynt med tik tok igjen 😂 Der la hun ut kleineste videoen ever, der hun filmet at buksa til LK og hennes klær lå strødd på gulvet, med teksten "you wake up after yesterday's birthday party with the worst headache and this is what you find" 😂 Hun skal ha for at hun virkelig prøver desperat å få oppmerksomhet. Så får man bare håpe at hun holder ungene unna denne kanalen da.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (1 minutt siden):

Er sikkert derfor hun skrev på instagram at hun hadde begynt med tik tok igjen 😂 Der la hun ut kleineste videoen ever, der hun filmet at buksa til LK og hennes klær lå strødd på gulvet, med teksten "you wake up after yesterday's birthday party with the worst headache and this is what you find" 😂 Hun skal ha for at hun virkelig prøver desperat å få oppmerksomhet. Så får man bare håpe at hun holder ungene unna denne kanalen da.


men ikke mer hodepine enn at hun «måtte» løpe og kjøre styrke trening i dag også 🙄😜

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (2 timer siden):

Hjelpes. Følgertallet synker som en stein. 169 stk har avfulgt bare så langt i dag. Rart det ikke tas grep og gjøres forsøk på endring i innhold 🤔
 

#gåttutpådato

Tror ikke de evner å se utover og hvordan det ser ut på utsiden inni bobla si. De mener nok de presenterer et glanset perfekt liv hvor kritikk blir avblåst som misunnelse fra feite kg-kjerringer. Alt skal flashes og se perfekt ut. Men det er jo litt merkelig å kjøpe seg 6 par Hoka-sko LKE..nekter å tro han er sponsa) samtidig som ting som saks og teip skal bokføres og trekkes av fra… 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie Mus skrev (29 minutter siden):

Er sikkert derfor hun skrev på instagram at hun hadde begynt med tik tok igjen 😂 Der la hun ut kleineste videoen ever, der hun filmet at buksa til LK og hennes klær lå strødd på gulvet, med teksten "you wake up after yesterday's birthday party with the worst headache and this is what you find" 😂 Hun skal ha for at hun virkelig prøver desperat å få oppmerksomhet. Så får man bare håpe at hun holder ungene unna denne kanalen da.

Føler det prøves på "vi er så ville og gærne", men er det nå så veldig "crazy og wild" at man havner til sengs med mannen sin etter en hotell middag med noe attåt (retorisk spørsmål, trenger ikke høre om andres vaner her). Tiltross for at man som influenser selger seg selv og livet sitt, er dette virkelig noe som dem tror er interessant for følgerne sine uavhengig "kundekrets"?🤷‍♀️

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder hotellet å sponse dette paret? Hele greiene har jo blitt fullstendig parodisk og desp. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men milde himmel hvor svak hun er på den TikTok’en hvor hun trener magen! Min mamma på snart 70 klarer det der!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minnie Mus skrev (1 time siden):

Er sikkert derfor hun skrev på instagram at hun hadde begynt med tik tok igjen 😂 Der la hun ut kleineste videoen ever, der hun filmet at buksa til LK og hennes klær lå strødd på gulvet, med teksten "you wake up after yesterday's birthday party with the worst headache and this is what you find" 😂 Hun skal ha for at hun virkelig prøver desperat å få oppmerksomhet. Så får man bare håpe at hun holder ungene unna denne kanalen da.

Særlig de slang fra seg klærne på gulvet. Veldig troverdig. 🤣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Hvorfor gidder hotellet å sponse dette paret? Hele greiene har jo blitt fullstendig parodisk og desp. 

Fordi hoteldirektøren liker å fifle med "fiffen" og er fra Særp selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personene bak CBE.no er to voksne personer. De serverer fjortisinnhold langt fra den målgruppa de ønsker å treffe, det er stort fokus på kropp og barn. Skjønner godt at folk flykter fra denne markedsføringsaktøren. Pinlig og kleint at to voksne mennesker driver med noe så unyttig fra et samfunnsperspektiv. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (13 minutter siden):

Fordi hoteldirektøren liker å fifle med "fiffen" og er fra Særp selv.

Fiffen ja......som om CBE m/påheng er noen fiff, men mulig de var det før, nå er de derimot bare noen utdaterte, uopplyste noksagt'er som tror de er noe 🤪

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...