Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann1234 skrev (27 minutter siden):

Dette må jo være en av de verste utførelsene jeg har sett på markløft 😯🤨 Stakkars ryggen og ikke minst nakken. Men jeg synes det er rart at de ikke ser dette selv og faktisk legger det ut? De driter seg jo ut og mister enda mer kredibilitet. 

Hentet fra Netfit storyes 😊

Screenshot_20220129-111510_Instagram.jpg

Screenshot_20220129-111500_Instagram.jpg

Trener aktivt skadeforebyggende, der altså.

Akkurat.

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden vil bedras. Mange foretrekker å høre på konspirasjonsteoretikere uten noen kompetanse annet enn selvstudier på YouTube, mens de mener at høyt utdannede og erfarne forskere, tusenvis i tallet, er helt på bærtur.

På samme måte ønsker folk å tro på to mennesker uten relevant utdannelse eller kompetanse innen fagfeltet trening/ernæring - kun fordi de poster photoshoppede bilder av et magert legeme og noen salatblader på en tallerken, samt strør om seg med flotte fremmedord. 

Det er fristende å sitere Charles Bukowski: «The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.»

Men nå skal jeg gi kroppsnevrotikeren i Sarpsborg cred for noe; hun tilkjennegir i hvert fall et sunt forhold til vaksiner. Og virker som en snill og omtenksom person mot sine nærmeste. Det er god influencing. Hvorfor ikke bruke statusen sin til noe mer fornuftig enn thinspo? Jeg er sikker på at hun kan, om hun får hjelp med det åpenbart anstrengte forholdet til kropp og mat.

  • Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (1 time siden):

De har svart på spørsmål fra spørsmålsrunden på Netfit sin insta både i dag og i går kveld så di sitter nok med ansiktet langt inni mobilen på siden av hverandre #romantisk

Det der var også litt merkelig…romantisk middag med å finne på/svare på spm ingen bryr seg om på Instagram 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malum skrev (1 time siden):

En venninne fortalte nylig at hennes pur unge datter har begynt å utvikle en spiseforstyrrelse. Hun har mistet mange kilo av en i utgangspunktet meget slank kropp på skremmende kort tid, og hun uttaler at hun hater hvordan hun ser ut. Det er så fortvilende for denne familien. De er livredde, fordi de vet at dette er noe datteren kanskje aldri blir helt frisk fra, og fordi de er smertelig klar over hvilken vei dette i ytterste konsekvens kan gå. 

Jeg synes det er så hjerteskjærende, og jeg er så jævlig rasende over alt som konstant er rundt oss av negativ påvirkning og usunt fokus på kropp, og som bl.a CBE er en del av. Hun, om noen, burde forstå hvordan dette påvirker sårbare unge mennesker, og ta ansvar for hva som deles for alle å se, både de som forsøker å unngå det og de som aktivt oppsøker det selv om de ikke bør. 

Jeg håper virkelig det går bra med disse som vokser opp i et hjem hvor omsorgspersoner har et så jævlig forkvaklet syn på kropp, mat og helse. 

Er så enig at alt dette med fokus på den trening og mat ikke er bra fordi unge blir påvirket. Å dette gjelder ikke bare CBE. Jeg er fortsatt forundret over at ikke flere på kvinneguiden setter søkelys på ett annet par på IG som legger ut kostplan med under 1000 kalorier pr dag og mener at dette er forsvarlig. Å disse har målgruppen til denne datteren du skriver om... Det koker i topplokket mitt😡😡

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (3 minutter siden):

Ytterst tvilsom den videoen. Tenk litt igjennom hvordan de egentlig har gjort det når de har filmet den da. LKE filmer, og det er ikke slik at han løper bak henne hele veien. Han skifter hele tiden mellom å løpe bak, og stå langt fremme å filme når hun kommer løpende. Altså: De starter med at han står nedi bakken og venter på henne mens han filmer at hun kommer løpende. Så løper han litt bak henne. Så må hun stoppe å vente slik at han kan løpe et stykke i forveien, gjøre seg klar og filme igjen, så kan hun løpe forbi han igjen. Så løper han litt bak, så må hun nok en gang stoppe så han får løpe i forveien, rigge seg til, så kan hun starte igjen. Dette gjøres altså X antall ganger 🙈

Til tross for dette løp CBE 16 km på 1 t og 25 min. Imponerende. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det helles kaffe. Og det drikkes kaffe. 
 

Man ser på bildene fra vennene som hun reposter at ansiktet hennes er helt annerledes enn de hun legger ut selv - hvorfor poster hun slike ‘bevis’? Den smale Michael Jackson nesen finnes bare i ekteparets linser. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (59 minutter siden):

De er helt opphengt i dette med stor rompe, men ikke store lår! Hvorfor er det så bra å ha mye muskler i rompa og ikke i lårene??

CBE har alltid etterstrebet smale lår og thigh gap. Helt siden bloggens spede begynnelse og tiden før. Kan ikke se annet enn at akkurat det ligger så godt forankret i det ønskede ideal-utseendet det ikke kan forandres. Rumpe der imot kom etter Kardashians ble populære og noen silikonpupper satte starten for over-seksuell framstilling av kroppen. Så der har det vært en "utvikling".

Men du har helt rett. Det er mer enn bare sært å hige etter rumpe men hate lår, hvis det er sterk og sunn kropp det arbeides mot. Lår og rumpe er tross alt deler av samme bevegelse om man kan si det slik. Jeg kan ikke konkludere annet enn at det ikke er sterk eller sunn som det jobbes mot men en kropp som tilfredsstiller 2020-tallets ideal om sexy på rumpefronten men ikke "går på bekostning" av kontroll på lårene. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (35 minutter siden):

Verden vil bedras. Mange foretrekker å høre på konspirasjonsteoretikere uten noen kompetanse annet enn selvstudier på YouTube, mens de mener at høyt utdannede og erfarne forskere, tusenvis i tallet, er helt på bærtur.

På samme måte ønsker folk å tro på to mennesker uten relevant utdannelse eller kompetanse innen fagfeltet trening/ernæring - kun fordi de poster photoshoppede bilder av et magert legeme og noen salatblader på en tallerken, samt strør om seg med flotte fremmedord. 

Det er fristende å sitere Charles Bukowski: «The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.»

Men nå skal jeg gi kroppsnevrotikeren i Sarpsborg cred for noe; hun tilkjennegir i hvert fall et sunt forhold til vaksiner. Og virker som en snill og omtenksom person mot sine nærmeste. Det er god influencing. Hvorfor ikke bruke statusen sin til noe mer fornuftig enn thinspo? Jeg er sikker på at hun kan, om hun får hjelp med det åpenbart anstrengte forholdet til kropp og mat.

Jeg synes det er lite omtenksomt å snikfilme barna og spre filmene og haugevis av bilder på nettet. Hvorfor gjør hun slikt mot sine egne barn?

  • Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det er lite omtenksomt å snikfilme barna og spre filmene og haugevis av bilder på nettet. Hvorfor gjør hun slikt mot sine egne barn?

Fordi det er en greie flere influencere driver med... De bruker ikke hode til og tenke på konsekvensene 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (52 minutter siden):

Ytterst tvilsom den videoen. Tenk litt igjennom hvordan de egentlig har gjort det når de har filmet den da. LKE filmer, og det er ikke slik at han løper bak henne hele veien. Han skifter hele tiden mellom å løpe bak, og stå langt fremme å filme når hun kommer løpende. Altså: De starter med at han står nedi bakken og venter på henne mens han filmer at hun kommer løpende. Så løper han litt bak henne. Så må hun stoppe å vente slik at han kan løpe et stykke i forveien, gjøre seg klar og filme igjen, så kan hun løpe forbi han igjen. Så løper han litt bak, så må hun nok en gang stoppe så han får løpe i forveien, rigge seg til, så kan hun starte igjen. Dette gjøres altså X antall ganger 🙈

Jeg tror de elsker å forestille seg at de er superstjerner 😎

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (1 time siden):

Det der var også litt merkelig…romantisk middag med å finne på/svare på spm ingen bryr seg om på Instagram 

Ja, men det er en illusjon på insta de bruker tiden sin på. Ikke at de har det så fint men at de streber for at det skal se slik ut. Jeg ser henne for meg med mobilen limt fast i hånda. Det tas veldig  mange selfier og filmopptak før de er fornøyd. Man kan se på det som en fantasi av hva de ønsker å være men ikke er i virkeligheten. Ser bare trist ut hele greia. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Heartland skrev (1 time siden):

Ytterst tvilsom den videoen. Tenk litt igjennom hvordan de egentlig har gjort det når de har filmet den da. LKE filmer, og det er ikke slik at han løper bak henne hele veien. Han skifter hele tiden mellom å løpe bak, og stå langt fremme å filme når hun kommer løpende. Altså: De starter med at han står nedi bakken og venter på henne mens han filmer at hun kommer løpende. Så løper han litt bak henne. Så må hun stoppe å vente slik at han kan løpe et stykke i forveien, gjøre seg klar og filme igjen, så kan hun løpe forbi han igjen. Så løper han litt bak, så må hun nok en gang stoppe så han får løpe i forveien, rigge seg til, så kan hun starte igjen. Dette gjøres altså X antall ganger 🙈

Ikke glem at en av dem allerede har kjørt til Fredrikstad tidligere på fredagen (i "arbeidstiden") for å lempe av all bagasje på hotellet, før hen kjørte, løp eller tok buss tilbake til Sarpsborg. For så å jogge tilbake til Fredrikstad igjen med partner og videokamera for å filme hverandre og vise vilt fremmede hvor spreke og vellykkede de er. Altså, FOR et iscenesatt sirkus 🤯

Det jeg ikke helt klarer å forstå er hvordan de kan påberope seg å være kjernesunne forbilder, samtidig som de kun fokuserer på overfladiske verdier og kaster bort arbeidsdagene sine på meningsløse ting som å retusjere bilder av seg selv, sitte i timesvis hos frisøren, filme hverandre mens de trener og å smøre seg inn med 5 ulike selvbruningsprodukter. Dette er ting som enhver ufaglært 14-åring også hadde klart, så hva er det egentlig å beundre? At de klarer å la være å tømme kjøleskapet selv om de begge er hjemme på dagtid mens andre er på jobb?

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (3 timer siden):

De har svart på spørsmål fra spørsmålsrunden på Netfit sin insta både i dag og i går kveld så di sitter nok med ansiktet langt inni mobilen på siden av hverandre #romantisk


uff - det er jo bare trist…. Kunne de ikke droppe en løpetur eller to og bruke den tiden på å svare etc..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snute skrev (2 timer siden):

De er helt opphengt i dette med stor rompe, men ikke store lår! Hvorfor er det så bra å ha mye muskler i rompa og ikke i lårene??

Basert på utseende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å ikke kunne vise seg på Instagram uten å balansere ene beinet i lufta, noe så tåpelig. Ser jo så utrolig dumt ut. Hun står altså og viser fram noen blomsterbuketter, mens det fremste beinet balanserer på skotuppen/svever i lufta. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å vri bena så man får se at det er Louboutin sko, som etter hennes egne ord er så vonde å ha på at hun kun klarer det i korte øyeblikk om gangen. Skulle jeg kjøpt så dyre sko tror jeg at jeg hadde prøvd de på først. Men det viktige er nok å eie dem. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...