Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest22 skrev (29 minutter siden):

Syns klærne var kule jeg :)  Og har vel sjeldent hatt flere kommenterer på et bilde, så tydeligvis andre som syns det samme.

I denne tråden kritiseres ALT uansett! 

Ja, alt kritiseres uansett her inne. Hver dag og hver time. Så IG storyene CBEhar lagt ut i dag om antrekk og tenkte at nå får hun kjeft på KG som vanlig. Klarer ikke å slutte å undre meg over at folk må kritisere absolutt alt som legges ut. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellie77 skrev (5 timer siden):

Jeg har avfulgt henne for en stund siden. Det er forkastelige verdier hun promoterer på blogg og sosiale medier, og den beste måten å si fra på er å avfølge. Håper flere gjør det samme, inntil hun kan begynne å stå for noe mer meningsfullt enn thinspo og sykelig kroppsfokus. Spesielt håper jeg at yngre jenter som ikke har godt av dette slutter å følge henne og lar bedre forbilder vise vei gjennom ungdomstiden.

Hvor mange av dere her inne på forumet følger henne? 

Akkurat for øyeblikket mister CBE følgere med en rate på 840 i måneden på Instagram.  Og hele 72 avfulgte bare i dag, ironisk nok på bedrifteiers bursdag (som også førte til at IG kanalen bikket under 306 000). 
 

Kilde: socialblade.com

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande
Hut skrev (46 minutter siden):

Ja, alt kritiseres uansett her inne. Hver dag og hver time. Så IG storyene CBEhar lagt ut i dag om antrekk og tenkte at nå får hun kjeft på KG som vanlig. Klarer ikke å slutte å undre meg over at folk må kritisere absolutt alt som legges ut. 

Det er sjelden (om noen gang) influenceren CBE.no publiserer noe man bør påvirkes av, jf. årevis med kritikkverdige forhold dokumentert her https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

Jeg lurer derfor på hva er galt med å være kritisk til "alt" som legges ut i cbe sine SoMe-kanaler? 

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finngirl skrev (20 timer siden):

Synes det er like rart hver gang, at oppskriftene hennes alltid er identiske med noen andres oppskrift. Vekt, mål, oppramsing av ingredienser og fremgangsmåte. 
Men. Er vel bare lys og skygge 😆
 

https://theclevermeal.com/pasta-with-spinach-easy-quick/

 

BD011BB9-B18F-40BF-8BEA-8A6030288B2F.png

Nei, denne har hun laget selv 🤪

05582929-EC82-4DA6-9590-2CB8D720776B.jpeg

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Antrekket" hadde vel en sort jakke til som ikke fremkom av bilde i denne tråden, sånn at folk er klar over det.

Ellers har de vel brukt foreldrene hennes til å kjøre utstyr til hotellet sikkert, ikke første gang de er "handlere" på diverse turer. Uansett tåpelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudis23 skrev (18 minutter siden):

Nei, denne har hun laget selv 🤪

05582929-EC82-4DA6-9590-2CB8D720776B.jpeg

Hun har satt sammen den selv ja, javisst, er nok bare hun selv og hennes diehard-fans som tror på det 🤣

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 minutt siden):

Så vet vi det ...

Screenshot_20220128-211532_Instagram.jpg

Grusom bukse..må dessuten bli ekstremt klamt etter hvert..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er hun 17 år i hodet og 45 i kroppen. Ikke sett maken til tåpelig opplegg. Terningkast 0.

Endret av Xstrella
  • Liker 23
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (52 minutter siden):

Ja, alt kritiseres uansett her inne. Hver dag og hver time. Så IG storyene CBEhar lagt ut i dag om antrekk og tenkte at nå får hun kjeft på KG som vanlig. Klarer ikke å slutte å undre meg over at folk må kritisere absolutt alt som legges ut. 

Får hun kjeft? Hæ? Kaller du det som diskuteres her som kjeft? Jaja, vel, du tolker vel alt av kritikk her inne som kjeft, pluss det faktum at du aldri evner å innse det at grunnen til all denne kritikken er relativt åpenbar spør du meg.
Og når det gjelder diskusjonen vedr. disse antrekkene, ja, så skjønner jeg godt at det blir debattert.
Disse antrekkene hun viste frem var ikke passende i så måte, hun kunne fint valgt antrekk som var mer anstendige og mer passende for henne fremfor det som ble vist frem. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (4 timer siden):

Men dette er i Chile min venn. Cbe lever jo klær til Fretex og gjør dermed sitt. Hun kan jo på ingen måte lastes for alle klærne i Chile. Akkurat som at hun tar med seg bambustannbørsten på cruise. Hun gjør jo det hun kan for miljøet. Alle monner drar..

Ha,ha,ha 😂😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (20 minutter siden):

Så vet vi det ...

Screenshot_20220128-211532_Instagram.jpg

Har hun egentlig andre positurer enn det der når hun tar sine speil-selfies?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (18 minutter siden):

Får hun kjeft? Hæ? Kaller du det som diskuteres her som kjeft? Jaja, vel, du tolker vel alt av kritikk her inne som kjeft, pluss det faktum at du aldri evner å innse det at grunnen til all denne kritikken er relativt åpenbar spør du meg.
Og når det gjelder diskusjonen vedr. disse antrekkene, ja, så skjønner jeg godt at det blir debattert.
Disse antrekkene hun viste frem var ikke passende i så måte, hun kunne fint valgt antrekk som var mer anstendige og mer passende for henne fremfor det som ble vist frem. 

Passende antrekk? Slik kvinner bør kle seg etter din standard mener du? Anstendig og passende  i forhold til hvilken standard for kvinner i 2022? En smule antikvarisk med en holdning fra 50 tallet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser helt rå ut! Altså,her gjelder det å gripe etter halmstrå og kritisere alt man kan. At man bruker flere sider her på å diskutere antrekk...altså det er jo ikke noe fornuftig diskusjon🙈

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Isola2 said:

Grusom bukse..må dessuten bli ekstremt klamt etter hvert..

Dåsespray fikser all klamhet og evt lukt 😂

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Basilika
Sunfl0wer skrev (10 minutter siden):

Hun ser helt rå ut! Altså,her gjelder det å gripe etter halmstrå og kritisere alt man kan. At man bruker flere sider her på å diskutere antrekk...altså det er jo ikke noe fornuftig diskusjon🙈

Nei, den buksen minner om noe jeg har sett på danskebåten i 99. Folk i Fredrikstad by må jo tro hun har vært på karneval med den buksen der. Toppen var bedre enn den hun viste fra fram i storyen heldigvis. Men alt for å vise magen sin. Skjønner hun er stolt av den altså, men litt vel utseendefokusert til tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

Lasse løp vel etter med trillekoffert..de måtte vel ha med drone,kamerautstyr og annet rask også..?

Herre, nå lo jeg høyt. Det verste er jo at det faktisk godt kan være akkurat slik😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (45 minutter siden):

Har hun egentlig andre positurer enn det der når hun tar sine speil-selfies?

Ligge på gulvet og åle seg etter trening med «ta meg-blikk»

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (25 minutter siden):

Hun ser helt rå ut! Altså,her gjelder det å gripe etter halmstrå og kritisere alt man kan. At man bruker flere sider her på å diskutere antrekk...altså det er jo ikke noe fornuftig diskusjon🙈

Synes du det er greit at hun bruker så mye filtre på selfien fra badet at hun ser ut som en annen person ?  Se på ansiktet. Hun ser ikke sånn ut i virkeligheten. Det er bare trist å se på hvordan hun redigerer seg i hjel fordi hun ikke er fornøyd med verken egen kropp eller ansikt.  Jeg bare lurer på hvorfor en voksen dame redigerer seg så kraftig. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...