Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hjemmelagede bursdagskort fra mitt barn har fått meg til å grine som en unge og tenke at det vakreste i verden koster ingenting. ❤

Litt kontrast til å le, selvom jeg ikke tror CBE mente det vondt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ler ofte på en ekkel måte av det barna sier og gjør. Ofte etter at hun har ropt: «Hva gjør du nååååå», så kommer det der idiotiske «he he he he he» etter svaret, på den samme måten hver gang, 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Igjen lurer jeg på om det er noen plan bak all denne postingen av navlebeskuende kroppsfiksering annet enn å trygle om skryt for å være flink i utseende og lite annet. Mammarollen, selvstendig næringsdrivende og breadwinner, samfunnsengasjement eller livserfaring, for eksempel. Gode, sunne verdier og moden selvinnsikt feires med enda et undertøysbilde - gratulerer med 35-årsdagen.

Jepp. Og er CBE skikkelig heldig, så får hun kose seg med pannekake med enhjørningstrøssel fra mannen i år også (ref kommentaren hans i fjor).

https://instagram.com/larskristianeriksen?utm_medium=copy_link

Screenshot_20220128-131534_Instagram.jpg

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (37 minutter siden):

Her tror jeg ikke hun mener å le av kortet på en nedlatende måte, men heller det at det står "Du er blitt så stor". Det er jo litt morsomt på en søt måte. Men hun kunne spart seg for å dele kortet i det hele tatt, siden det er skrevet av barna.

Det hadde nok jeg også tenkt, vanligvis!
Men etter å ha fulgt med på utviklingen på Some, tror jeg heller hun syntes det var morsomt med kommentar om at hun var blitt stor, når alle vet hun gjør alt hun kan for å bli mindre og mindre 🙄

Endret av ChickNorris
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twinkle~ skrev (5 minutter siden):

Det må løpes litt ekstra isåfall🤷‍♀️

Bursdagsløpetur selvfølgelig! #aldrifri

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man for lengst har blitt en parodi på seg selv. 

 

Og «kvele latteren»? 🙄 Ikke alle idiotiske tanker må deles!  12-åringer skjønner mer og tar mer hensyn til hverandres følelser enn det som demonstreres her. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avfulgt henne for en stund siden. Det er forkastelige verdier hun promoterer på blogg og sosiale medier, og den beste måten å si fra på er å avfølge. Håper flere gjør det samme, inntil hun kan begynne å stå for noe mer meningsfullt enn thinspo og sykelig kroppsfokus. Spesielt håper jeg at yngre jenter som ikke har godt av dette slutter å følge henne og lar bedre forbilder vise vei gjennom ungdomstiden.

Hvor mange av dere her inne på forumet følger henne? 

Endret av Ellie77
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvsagt aldri fulgt. De 50-100 som skriver her utgjør uansett ingen stor forskjell, men jeg følger ikke av prinsipp. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk at denne dama er 35 år. Det skulle man jaggu ikke trodd, når man ser og hører alt mølet hun poster i sosiale medier 😅 Hun virker mer som en usikker tenåring der skryt for hvordan hun ser ut er det eneste som betyr noe. Å være 35 år og opptatt av at håret vokser..... Hva kan man si. En ting er at hun dummer seg ut ved å legge ut "bursdagsbilde" i undertøyet, men å vise hele verden kortet som barna har skrevet, er så stygt og ondskapsfullt at jeg har f**n ikke ord!! Dama må være stokk dum og såpass blåst i hodet at hun burde vært beskyttet mot seg selv.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lopploella skrev (1 time siden):

Hun ler ofte på en ekkel måte av det barna sier og gjør. Ofte etter at hun har ropt: «Hva gjør du nååååå», så kommer det der idiotiske «he he he he he» etter svaret, på den samme måten hver gang, 

Ja, det er akkurat det jeg også har lagt merke til. 😔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 timer siden):

Sier hun at det er hennes oppfinnelse da ? Hun skriver bare at det er favoritten om dagen. 

Nei. Men de fleste matbloggere som faktisk har satt sammen sin egen oppskrift, ber om credit til egen side, om oppskriften repostes. Selv om hun endrer babyspinat til spinat og bruker 20 g mindre pasta. I tillegg skriver fansen ååå så flink du er fine du ❤️
Hadde jeg postet en artikkel på egen nettside uten å nevne kilde hadde vel folk antatt det var mitt verk. Hun er jo utdannet journalist. Eller. «Journalist». 

Endret av Finngirl
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Håper vel på mange kommentarer av typen: Du ser mye yngre ut enn 35! Verdens sprekeste 35-åring! osv

Alle har sitt. CBE ser man jo tydelig hvor har sitt. 

Det er overraskende få ‘vakreste’ kommentarer. De fleste nøyer seg med å gratulere med dagen. Det må da føles litt pinlig når man poster et slikt bilde? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellie77 skrev (28 minutter siden):

Jeg har avfulgt henne for en stund siden. Det er forkastelige verdier hun promoterer på blogg og sosiale medier, og den beste måten å si fra på er å avfølge. Håper flere gjør det samme, inntil hun kan begynne å stå for noe mer meningsfullt enn thinspo og sykelig kroppsfokus. Spesielt håper jeg at yngre jenter som ikke har godt av dette slutter å følge henne og lar bedre forbilder vise vei gjennom ungdomstiden.

Hvor mange av dere her inne på forumet følger henne? 

Trenger ikke å følge henne, hun har åpen profil så alle kan se alt… jeg får storyene hennes opp i feedemn min

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (23 minutter siden):

Har selvsagt aldri fulgt. De 50-100 som skriver her utgjør uansett ingen stor forskjell, men jeg følger ikke av prinsipp. 

 

Lopploella skrev (14 minutter siden):

Har aldri fulgt henne, følger heller ingen andre bloggere.

Samme her - å faktisk følge en influencer kunne rett og slett ikke falt meg inn. 

Å følge med på debatten om fenomenet influencere er noe helt annet - det gjør jeg som en del av interesse for medier og offentlighet.

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er hjemmedate med mannen hun skal på i kveld og trenger hjelp til å velge antrekk. Hun har ikke seriøst tenkt å stille opp offentlig i 1. Gjennomsiktig sexy undertøy? Ref. Insta. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...