Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hun minner om 40+ damene på treningssenteret mitt som trener og trener og trener. Syns de blir så tynn og «senete» at det ikke er fint. Jeg syns det er finere med litt former og litt «chubbyness» for da ser man søtere og yngre ut 😅 blir så utrolig stramme og sure av å være så altfor tynn. Men dette er bare min mening

  • Liker 21
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (22 minutter siden):

Bildene må være tatt samme dag, alt er likt. Hvorfor gi inntrykk av at det er tatt på forskjellige dager. :rolleyes: Kleinhetsfaktorern er uansett høy! 

Fordi det er enkleste måten å gi innrykk av #hektiskhverdag #trenerheletiden uten det nødvendigvis har noe med sannheten å gjøre. 
Men enda mer kjipt å bli tatt da. :Knegg:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tantesofie skrev (5 timer siden):

Noen etterlyste for noen dager siden bevis på at CBE tar hipthrust med 100 kg. Ta-da! Nå ligger det story hipthrust med vekter (vet ikke hvor mye). 2stk ufullstendig utført med bruk av hendene 😂😂😂

 

loffen skrev (4 timer siden):

Det var meg! :vinke: 
Og ja, det ser ut som 100kg.  :smilbla:

 

Usikker på hva det veier, de blå er 20 eller 30kilo, stanga ser ikke ut som en 20 kg mer 15 kg.

 

Frua har gul (15 kg), grønn (10 kg) og svart. Tipper den svarte er 5 eller 10 kilo. Uansett ikke 100 kilo...

 

Men teknikken er jo ikke der. Uansett hva hun har lagt på for vekt, så TAR hun ikke den vekta. Halvveis oppe, ryggen tar juling og armene hjelper til. Minst er rumpa som trenes, mer lår og armer og ryggrad...

 

(jeg er i karantene og lite og gjøre... :ler: )

Endret av vinterskog
  • Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Bildene må være tatt samme dag, alt er likt. Hvorfor gi inntrykk av at det er tatt på forskjellige dager. :rolleyes: Kleinhetsfaktorern er uansett høy! 

Ikke nødvendigvis, jeg ser relativt lik ut etter hver "lik" økt, og bruker ofte samme treningstøy, dog er jeg mer rødsprengt og svett, jeg ligger heller ikke på gulvet og tar bilde av meg selv, men antar at jeg ville fått typ like bilder..🤷‍♀️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MacBeth said:

Ikke nødvendigvis, jeg ser relativt lik ut etter hver "lik" økt, og bruker ofte samme treningstøy, dog er jeg mer rødsprengt og svett, jeg ligger heller ikke på gulvet og tar bilde av meg selv, men antar at jeg ville fått typ like bilder..🤷‍♀️ 

Hvis man ser nøye på bildene, ligger håret (det løse, kortere) nøyaktig likt, hun ligger på helt samme sted ift mønsteret/prikkene på gulvbelegget… eneste er at fargene er litt blekere i siste bildet, litt annen vinkel på armen - og så følte hun for å vise litt mer hud rundt toppen på siste…

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (11 minutter siden):

 

 

Usikker på hva det veier, de blå er 20 eller 30kilo, stanga ser ikke ut som en 20 kg mer 15 kg.

 

Frua har gul (15 kg), grønn (10 kg) og svart. Tipper den svarte er 5 eller 10 kilo. Uansett ikke 100 kilo...

 

Men teknikken er jo ikke der. Uansett hva hun har lagt på for vekt, så TAR hun ikke den vekta. Halvveis oppe, ryggen tar juling og armene hjelper til. Minst er rumpa som trenes, mer lår og armer og ryggrad...

 

(jeg er i karantene og lite og gjøre... :ler: )

Fyller bare inn her, Rød er 25, blå er 20, de ande har du riktig vekt på, sort er nok 10 da 5kilo pleier å være mindre i diameter. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/10/12/en-update-pa-treningsrommet/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrea59 skrev (1 minutt siden):

Hvis man ser nøye på bildene, ligger håret (det løse, kortere) nøyaktig likt, hun ligger på helt samme sted ift mønsteret/prikkene på gulvbelegget… eneste er at fargene er litt blekere i siste bildet, litt annen vinkel på armen - og så følte hun for å vise litt mer hud rundt toppen på siste…

Godt mulig det er samme dag altså, det benekter jeg ikke :) uansett er det lite inspirasjon fra en påvirker 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (25 minutter siden):

 

 

Usikker på hva det veier, de blå er 20 eller 30kilo, stanga ser ikke ut som en 20 kg mer 15 kg.

 

Frua har gul (15 kg), grønn (10 kg) og svart. Tipper den svarte er 5 eller 10 kilo. Uansett ikke 100 kilo...

 

Men teknikken er jo ikke der. Uansett hva hun har lagt på for vekt, så TAR hun ikke den vekta. Halvveis oppe, ryggen tar juling og armene hjelper til. Minst er rumpa som trenes, mer lår og armer og ryggrad...

 

(jeg er i karantene og lite og gjøre... :ler: )

Du har helt rett, jeg trodde de svarte var på 20 kg, men de er bare 5. 

https://www.gymratz.co.uk/b-werk-san-weightlifting.php?pp=14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (40 minutter siden):

 

Men teknikken er jo ikke der. Uansett hva hun har lagt på for vekt, så TAR hun ikke den vekta. Halvveis oppe, ryggen tar juling og armene hjelper til. Minst er rumpa som trenes, mer lår og armer og ryggrad...

 

(jeg er i karantene og lite og gjøre... :ler: )

Halvveis opp? Jeg er ingen ekspert på denne øvelsen, men så vidt jeg kan se på story går hun opp til kroppen står i vannrett posisjon. Og de aller fleste bruker vel hendene som støtte på stanga. Så jo, hun tar da den vekten hun har på stanga 😊

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (13 minutter siden):

Fyller bare inn her, Rød er 25, blå er 20, de ande har du riktig vekt på, sort er nok 10 da 5kilo pleier å være mindre i diameter. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/10/12/en-update-pa-treningsrommet/

 

loffen skrev (11 minutter siden):

Du har helt rett, jeg trodde de svarte var på 20 kg, men de er bare 5. 

https://www.gymratz.co.uk/b-werk-san-weightlifting.php?pp=14

Der ser man! Forklarer jo hvorfor ikke vekten totalt er nevnt. 

Gul- 15kg

Grønn- 10

Svart-5 kg

Stang- 15 el 20 kilo

Max: 70 kilo. 

 

Tips til frua for riktig trening av rumpa: Ta av vekt, gjør en fullverdig hip thrust, mannen din kan sikkert vise deg. :) Du blir sterkere og du slipper skader. For det du viser opp er er ikke en hip trust, halvveis opp med hjelp av armer, lår og ikke koplet inn rumemusklene i det hele tatt.

 

Ren spekulasjon: lurer på om det er frua som insisterer på "at hun kan" (lange løp som hun ligger skadet i flere dager etterpå, dårlige utførte øvelser) eller om det er alle rundt som bare jubler og ikke sier imot...?

 

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipanpiken skrev (2 minutter siden):

Halvveis opp? Jeg er ingen ekspert på denne øvelsen, men så vidt jeg kan se på story går hun opp til kroppen står i vannrett posisjon. Og de aller fleste bruker vel hendene som støtte på stanga. Så jo, hun tar da den vekten hun har på stanga 😊

Nei hun mangler den siste biten opp og mye av vekta tar armene jo. Om ikke du har sett en annen video enn resten av oss. Om man er sterk nok og har kontroll så vingler ikke stanga hit og dit. Man ser på armmusklene at de må ta over halvveis. Hun stopper jo opp og armene tar over.

 

Hopp til 2:30 inn i filmen: How To Build Great Glutes with Perfect Hip Thrust Technique (Fix Mistakes!) - YouTube

Rundt 3 min inn så ser man det cbe mangler for siste stykke i øvelsen. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (18 minutter siden):

 

Der ser man! Forklarer jo hvorfor ikke vekten totalt er nevnt. 

Gul- 15kg

Grønn- 10

Svart-5 kg

Stang- 15 el 20 kilo

Max: 70 kilo. 

 

Tips til frua for riktig trening av rumpa: Ta av vekt, gjør en fullverdig hip thrust, mannen din kan sikkert vise deg. :) Du blir sterkere og du slipper skader. For det du viser opp er er ikke en hip trust, halvveis opp med hjelp av armer, lår og ikke koplet inn rumemusklene i det hele tatt.

 

Ren spekulasjon: lurer på om det er frua som insisterer på "at hun kan" (lange løp som hun ligger skadet i flere dager etterpå, dårlige utførte øvelser) eller om det er alle rundt som bare jubler og ikke sier imot...?

 

Jeg har sett mye rare utførsler og feilstillinger med hiptrust, men jeg har aldri sett noen gjøre hiptrust med underhåndsgrep slik frua gjør. Det ser jo mer ut som hun gjør en kronglete biceps curl, og det sier jo seg selv at det er rumpa og bakside lår som skal stå for løftet ikke armene. Bare det at hun sliter så mye med 70 kg samtidig som hun løfter med armene er jo bevis nok til å konkludere med at 100kg hiptrust nok bare er fruas ønskedrøm.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Isola2 skrev (På 23.1.2022 den 9.46):

De får inn mengder med spørsmål også,noe som er litt merkelig…Er det dette LKE gjør når han ikke sitter i den mørke kjelleren? Finner på spm og svarer seg selv..?

Jeg har mistenkt veldig lenge at hun og den hjemmeværende mannen konstruerer alle spørsmålene selv, for å prøve å innbille folk at «vi har så mange følgere som lurer på såååå mye om oss!» Men noe må han da ha å gjøre den mannen 😂 I tillegg til å lage stadig nye KG-brukere og skryte på seg fine titler han ikke har 🙈 

SnowBells skrev (På 23.1.2022 den 14.04):

Denne snart 40 år gamle mannen trenger å komme seg ut i arbeidslivet sammen med andre voksne folk. Dette er ikke sunt en plass.

Det er så tragisk. Han utretter virkelig ingenting den mannen. Ikke hun heller for den del, men han er om mulig enda mindre produktiv. Ikke rart han bruker så mye tid på kverulering under falske alias på diverse forum. Selvbildet hans må da være fryktelig lavt, siden han ikke utretter noen verdens ting og lever på lommepenger fra kona! Skikkelig sexy 😂 Lurer på hvordan de gjør det i praksis. Vippser frua han lommepenger? Eller kanskje han må låne hennes visakort hver gang han skal noe 🤪 «Jeg trenger en ny boks med hårvoks, kan jeg låne kortet ditt?» Lurer egentlig på hvor de henter pengene fra i det hele tatt. SÅ mange annonseoppdrag har hun ikke. Tærer på midlene fra storhetstiden kanskje? Hva skal hun gjøre når de er oppbrukt? Ååååh som jeg hadde frydet meg om de faktisk måtte få seg en skikkelig jobb en gang! De hadde blitt sykemeldt av utbrenthet etter en uke! 

Vigdis000 skrev (På 25.1.2022 den 20.32):

Jeg skulle likt å se Caroline gjennomføre en treningsøkt sammen med Funkygine jeg 

Hun hadde ikke holdt ut 5 minutter en gang. Hvorfor løper hun bare bortover egentlig? Jeg har alltid litt stigning på mølla, blir jo mye mer sliten av det? 🤔 Men.. den gangen de skulle på fjelltur med stigning endte hun vel opp sengeliggende så… hvor trent hun egentlig er vet jeg ikke. Mest anorektisk med heftig skyggelagt mageparti tenker jeg.

Pust skrev (På 26.1.2022 den 11.57):

Kanskje det hjelper hvis flere melder dette til Forbrukertilsynet? Det er en farlig linje de kjører, begge to, og med den selvsikre holdningen de utviser innenfor helsefaglige spørsmål - uten å ha kunnskaper nok - bør de ikke få fortsette uten å bli sett av ansvarlige myndigheter. 

Er det egentlig lov det de driver med? Påberope seg titler og veilede folk på en direkte uforsvarlig måte? Kan da ikke være lovlig?

tantesofie skrev (6 timer siden):

Hele 12 stk? Altså 2 dagers arbeid? Hvis du har ENK med tittel «spesialist terapeut» kan jeg informere deg om at spesialist er beskyttet tittel. Du må være psykolog, lege, veterinær etc med godkjent etterutdannelse for å bruke tittelen. I så fall blir man psykologspesialist feks. Titulerer du deg det idiotiske «spesialist terapeut» kan du sitte å vente på smekk fra Psykologforeningen og Helsedirektoratet. Hvis noe gidder å bry seg om en som jobbet 2 dager for 3 år siden da

2 arbeidsdager er jo mer jobb enn Åge har utført de siste 5 årene, er nok derfor han har misforstått og tenker at det er mye. Han ble vel kanskje utbrent av det hele? 

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blinkie

Litta?? Hva betyr det ordet? Skjønner ikke hvorfor mange bloggere bruker det ordet.  Det er så merkelig å bruke det ordet.. På det bildet hvor hun ligget på gulvet etter endt trening, og skrive noe ala ; 60 rolige minutter, så vises silikonen godt. Veldig godt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipanpiken skrev (45 minutter siden):

Halvveis opp? Jeg er ingen ekspert på denne øvelsen, men så vidt jeg kan se på story går hun opp til kroppen står i vannrett posisjon. Og de aller fleste bruker vel hendene som støtte på stanga. Så jo, hun tar da den vekten hun har på stanga 😊

Men hun går jo ikke ned til gulvet. En ordentlig utført øvelse skal være ned til gulvet og opp. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loffen skrev (7 timer siden):

Det var meg! :vinke: 
Og ja, det ser ut som 100kg.  :smilbla:

hvor ser dere det? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (1 time siden):

Litta?? Hva betyr det ordet? Skjønner ikke hvorfor mange bloggere bruker det ordet.  Det er så merkelig å bruke det ordet.. På det bildet hvor hun ligget på gulvet etter endt trening, og skrive noe ala ; 60 rolige minutter, så vises silikonen godt. Veldig godt ;) 

Hater ordet LITTA , "alle" bruker det for tiden,ser og høres så teit ut. Blir rett og slett IRRITERT hver gang eg ser det. 😜  

 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

men hvorfor ønsker ei sprek dame å se ut som fiksetpå50åring? Skjønner virkelig ikke. 

Hør med Åge, for han har sikkert vært som en fiksetpå50åring som ung, så han har peiling, og er det noen lover og regler på det, ja, da er det bare dumme lover og regler som ikke er lette å forstå 🤣

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (4 minutter siden):

Hør med Åge, for han har sikkert vært som en fiksetpå50åring som ung, så han har peiling, og er det noen lover og regler på det, ja, da er det bare dumme lover og regler som ikke er lette å forstå 🤣

Caroline velger fake 100 av 100 ganger, og det gjør sikkert mannen hennes også... Sophie Elise sa en gang at hun likte den opererte looken, og hun er tydeligvis ikke alene

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...