Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

FruGlad skrev (31 minutter siden):

Dagens arbeidsdag har foreløpig bestått i å svare på hele 4 spm. Vi har blant annet fått vite at hun ikke vet hva slags klipp hun har på håret, at hun kan bruke opptil 2 tiner på å sminke seg og hvorfor hun bruker enkelte melkeprodukter. Kudos til Caroline for effektiv jobbing - jeg hadde nok brukt en hel arbeidsuke på tilsvarende arbeidsmengde! 

2 timer på sminke og så legger hun filter og redigerer seg på toppen av dette? Da har du lav selvtillit. Jeg bruker 2 minutter og er fornøyd med det😊

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skriver hun alltid så langt ned på skjermen at 'svar carolinebergeriksenno' ligger over og man ikke kan lese det som står. :forvirret:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (1 time siden):

Syns å huske at hun hadde vondt i kneet eller noe også, kunne ikke løpe på mølla på 1 uke eller noe og de fikk seg ellipsemaskin. Det er ikke så lenge siden. 

Stemmer. Dårlig hukommelse på disse influencerne, gitt.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (1 time siden):

Syns å huske at hun hadde vondt i kneet eller noe også, kunne ikke løpe på mølla på 1 uke eller noe og de fikk seg ellipsemaskin. Det er ikke så lenge siden. 

Jeg tror det var reklame for ellipsemaskinen. Skjult, sådann? Bakgrunnshistorien var skade, ja. Hvem sin skade som utløste samarbeid om ellipsemaskinen fra Sportmaster 7 måneder tidligere er litt diffust forklart i kommentarfeltet siden cbe "trener aktivt skadeforebyggende" og lke "trener mest når han er skadet". Men hun er aldri skadet. Eller hva det nå er det vrøvles om rundt grøten.

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/10/en-skikkelig-digg-frokost/

Tidligere påpekt her:

 

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
FruRosa skrev (På 1/25/2022 den 18.07):

Jeg dauer!!!

Screenshot_20220125-180420_Instagram.jpg

Håret vokser folkens!!1!1!!

Den juicy rumpa derimot, den er plutselig søkk borte! 🙊

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Sølv_dugg skrev (2 timer siden):

Det var vel en ganske ambisiøs topptur sommeren 2020 som måtte avbrytes da hun fikk lyskestrekk eller noe i den duren. Ble mer en hvordan overleve-tur, enn godt gjennomfør topptur tilslutt..

Så forøvrig en dame på treningssenteret her i helgen i BA lion treningsbukse. Den var skikkelig fin, og godt stoff i rumpa som ikke ble mer eller mindre gjennomsiktig når hun bøyde seg i diverse øvelser. Dessverre vil det merket for alltid i mine øyne være forbundet med CBE, og eieren av BA lion som kom heseblesende inn her og forsvarte CBE med nebb og klør, før både samarbeid og forsvaret bare avgikk i stillhet. 

Toppturen ble såpass ille at CBE var helt borte fra SoMe i 3 dager. Hun var ikke borte fra SoMe i 24 timer i fbm fødsel engang. Ikke akkurat god reklame for et par som har tenkt å kreve penger for å trene andre..

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (55 minutter siden):

Stemmer. Dårlig hukommelse på disse influencerne, gitt.

Det er vel det som kalles selektiv hukommelse... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraku78 skrev (På 10.5.2021 den 13.03):

De opptrer jo som to amatører. Lk har vondt i leggen. Han bytter derfor ut langtur med intervaller på ellipsemaskinen og en skikkelig beinøkt. Hun har vondt i kneet, men kjører alikevel 8 km på elipsemaskin, pluss 15 min på en boksesekk. Hva med å ta fri noen dager, eller trene overkropp. De skal trene alternativt, men det hjelper ikke det da de fortsatt trener beina. Så skal de liksom tjene penger på å trene andre. Jeg skulle heller aldri trent resten av livet, enn å ta i mot råd fra disse. Hvis ikke treningen har fremstått som desperat før, så gjør det det hvertfall nå.  

Dette. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (11 timer siden):

Type Good for me-gummigodteri som består av målrettede og spesialsammensatte vitaminer som bruker blodbanen som heis direkte opp til hårfolliklene på hodet, og ingen andre steder. Punkthårvekst, der altså. Etter samme prinsipp som punktslanking gjennom kaloribudsjett og punkttrening av bryst etter influensa.

Tull og tøys.

Ja, litt kjedelig om kroppshåret vokser i rekordfard 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (18 minutter siden):

Ja, litt kjedelig om kroppshåret vokser i rekordfard 😂

Ja, men der gjør det jo ikke. Håret til Caroline vokser akkurat der hun vil det skal vokse.

Samme med pupper og rompe, det ville hun ha større. Da programmer hun bare kroppen sin slik at tilstrekkelig med fett flyttes hit og dit. Må bare huske på å ligge akkurat i nødvendig kalorioverskudd-/underskudd, så skal det gå bra. Punktslanking er faktisk mulig. Eller hvordan var nå det der igjen 🤷‍♀️

Kanskje det var punkttrening? Spesielt brystmuskulatur er viden kjent for å kunne gi økt fylde til kvinnens bryster 🤪

Endret av Medici
  • Liker 42
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukkerspinndilla skrev (På 23.1.2022 den 9.13):

image.jpeg.3a92a04f30665459c9b7c488532380d5.jpegDette her?

Dette bildet er Photoshoppa.. Zoom inn på magen, så der dere det😅 Mulig det blir nevnt lenger ut i tråden, men jeg har ikke rukket så langt ennå☺️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun driver og løper flere ganger om dagen for? Er det noe mål? Hun deltar jo ikke engang på mosjonsløp? 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litago2 skrev (8 minutter siden):

Hva er det hun driver og løper flere ganger om dagen for? Er det noe mål? Hun deltar jo ikke engang på mosjonsløp? 

Hun forsøker nok å løpe fra noe, eller noen, uvisst hva, men det går jo ikke, hun løper jo på ei mølle 🤣

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litago2 skrev (36 minutter siden):

Hva er det hun driver og løper flere ganger om dagen for? Er det noe mål? Hun deltar jo ikke engang på mosjonsløp? 

Brenne flest mulig kalorier, selvsagt. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
litago2 skrev (1 time siden):

Hva er det hun driver og løper flere ganger om dagen for? Er det noe mål? Hun deltar jo ikke engang på mosjonsløp? 

Instagram OL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litago2 skrev (2 timer siden):

Hva er det hun driver og løper flere ganger om dagen for? Er det noe mål? Hun deltar jo ikke engang på mosjonsløp? 

Holde seg tynnest mulig. Og så bruke thights med rumpeinnlegg. Hun tror leserne er blinde som ikke ser hvor mye hun jukser.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SnowBells skrev (4 timer siden):

Håret vokser folkens!!1!1!!

Den juicy rumpa derimot, den er plutselig søkk borte! 🙊

Husker da LK sa/skrev «Etter min smak er de 15-20 kilo for tunge. I hvert fall Kim Kardashian, hun har hofter og rumpe som jeg vil betegne som enorme.» https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Qornaq/lsk-spiller-beklager-rumpeuttalelse

Kona prøver å trene  på seg «rumpe»…  😂🤣😂 

Den mannen altså… Er glad for at andre liker folk med litt kjøtt på beina, 
og ikke bare bein.

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (12 timer siden):

Vi kan vel og se av dette at Caroline Berg Eriksen fortsatt er spiseforstyrret og har et forvridd syn på kropp som hun aktivt påvirker andre med og med Lars Kristian Eriksen som ivrig pådriver. Det er så tydelig for oss som ser på dette sirkuset. Jeg har ikke selv vært plaget med spiseforstyrrelser men ser jo at de er helt besatt av seg selv. De har problemer med seg selv. Du skal være glad for at du ser det. 


for meg virket det som spiseforstyrrelsen har blitt verre igjen siste par årene… etter barna ble større og antagelig tiden romsligere, er det et økende fokus på trening g kosthold med utgangspunkt i spiseforstyrrelser 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (15 minutter siden):

Før man begynte med å suge inn magen. Før man fikk medfødte utstående ribbein. 

 

A0DD9FDF-A343-4DD8-AA2E-AB2FE6637B7A.jpeg


mye mer naturlig ung slank her 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...