Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Klaraku78 skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner heller ikke det treningsgreiene som LK har holdt på med i det siste. Før tenkte jeg at det var mer inspirerende å se på LK kontra CBE. Men alt han har lagt ut i det siste, er jo så mørkt. Man har jo fått inntrykk av har liker å fremstille seg som mørk og mystisk, men det passer dårlig i en treningssammenheng. Mye av det han har lagt ut er jo fra kjelleren. Nærmest alt lys er slått av. Det er så vidt man kan skimte en person, og man ser jo heller ikke hva han gjør. Gjerne med "gangstermusikk", slik at man skal få inntrykk av han er en skikkelig tøffing. Regner med han legger ut det som motiverer han, men hvor andre steder har han sett at folk trener i mørket? 

Kanskje de også er nødt til å spare strøm og dermed slukker alle lys? Med stadig synkende inntekt er det muligens nødvendig.

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

123Frustrert skrev (3 timer siden):

Må le av denne netfit greiene. Spurte et helt enkelt spørsmål som vist på bilde. Fikk en haug med screen shot tilbake og kommentarer om at å bygge muskler er helse og at de ikke deler min oppfatning av at å fokus på å bygge rumpe er folkehelse. 
De blir bare mer og mer uspiselige.. når jeg trodde det ikke kunne bli verre liksom. 

1BA206D7-A5D9-4EED-B4A6-9F3E172CDB70.png

Så bygge rumpe og unngår store lår, selge inn umulig punktslanking er «helse»? Den var ny. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (1 time siden):

Mente han muligens pull through øvelse? Da har du tau mellom beina, fra kabel. Trener rumpa.... Jeg trener også hip abduction i kabel, det er relativt vanlig på gymmet. 

Det er hva jeg også tolker. Øvelser utført med kabel, tau festet til motstand. Sånn rent bortsett fra at jeg ikke har sett noen av dem utføre kabeløvelser selv så langt jeg har fått med meg. Men da er vi tilbake til den elendige måten å kommunisere forståelig på til publikum.

Men jeg var ikke klar over at det er mulig å stille et spørsmål som går på å stramme/styrke rumpa spesifikt mellom lårene, men så er jeg heller ikke særlig punktfiksert.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Det er hva jeg også tolker. Øvelser utført med kabel, tau festet til motstand. Sånn rent bortsett fra at jeg ikke har sett noen av dem utføre kabeløvelser selv så langt jeg har fått med meg. Men da er vi tilbake til den elendige måten å kommunisere forståelig på til publikum.

Men jeg var ikke klar over at det er mulig å stille et spørsmål som går på å stramme/styrke rumpa spesifikt mellom lårene, men så er jeg heller ikke særlig punktfiksert.

Han snakker ikke slik vi gjør på gymmet 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
Felis skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke et sekund i tvil om at de konstruerer disse spørsmålene selv, så LKE kan briljere med alt han lærte på PT-kurset sitt. I tillegg var den første artikkelen som kom opp da jeg googlet Copenhagen Adduction fotballrelatert….

Men jeg tror også «kabel mellom beina» er Lars Kristians eget lille bidrag til influencer-konstruerte skavanker, skapt for å gi folk komplekser, i likhet med hip dips, thigh gap og høyt hårfeste bak ørene. Dette er i hvert fall skavanker jeg aldri reflekterte over før influencer-æraen, og jeg overlevde tidlig 2000-tallet med sine superlave bukselinninger og går stadig vekk med hestehale.

Caroline Berg Eriksen er et forbilde, det er faktisk jobbeskrivelsen hennes. Hennes oppdragsgivere betaler for at forbrukere skal strekke seg etter hennes standarder. Nå har hun vist frem sitt pølsefrie underliv på jevnlig basis i flere år, og nå kommer altså mannen hennes og setter ord på et problem ingen ante at de hadde. Og jeg må gratulere Lasse, for da jeg leste denne posten tok jeg meg i å gå foran speilet for å se hva han mente. Jeg droppet buksa og studerte innsiden av låret mitt både forfra og bakfra, for å identifisere en uønsket pølse. Og selv om jeg ikke følger Netfit, CBE eller LKE, så er et lite frø sådd. Det er slik influencer-marketing fungerer, nemlig, man påvirkes selv om man faktisk er kritisk til innholdet. Derfor er det viktig med en diskusjon rundt kroppshysteri, thinspo, alkoholkonsum, uønsket reklame osv osv. Det er ikke bare å «la være å følge», «bruke tiden på noe nyttigere» eller «jobbe med seg selv». Det er naivt å tro at folk ikke påvirkes, selv om man ikke følger, ikke er enig, eller tror man ikke bryr seg. Paret på Kulås er ikke fritatt for ansvar, bare fordi målgruppen deres er eldre enn målgruppen til Sophie Elise! 
 

Nå gjenstår det bare å finne et mer fengende navn på den nye skavanken enn Pølse mellom beina» (jeg er sikker på at pølsa har et fengende latinsk navn, bare Lasse får googlet litt) så kan de føye seg inn i rekken av influencer-verstinger når det kommer til dårlige forbilder. 

 

Felis, jeg tror jeg elsker deg. 🥰😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Jeg googlet adduksjon i kabel, og fikk opp en video på Youtube som het «adduksjon MED kabel» der øvelsen viser at det brukes en kabel. 
 

Hvis det faktisk er slik at «kabel» ikke refererer til en del av kroppen, så må jeg bare si at de når et nytt bunn-nivå hva gjelder kommunikasjon. Hele poenget er vel at svarene skal være forståelig? Allerede ved overforbruken av fremmedord lager de skurr på kommunikasjon. Når jeg googler «adduksjon» så finner jeg ordet innoverføring, hvilket jo er selvforklarende. Hvorfor ikke bruke det da, hvis målet er å drive veiledning (og ikke fremmedordjokking»? «Med kabel» er klargjørende, du skal gjøre det MED et verktøy. I stedet råder det total forvirring; er det snakk om en muskel eller er det snakk om et verktøy.  

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (24 minutter siden):

Håret vokser…

Gudskjelov at det endelig kom en oppdatering på det. Det har jeg lurt på lenge nå. 

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (1 minutt siden):

Gudskjelov at det endelig kom en oppdatering på det. Det har jeg lurt på lenge nå. 

Samme her, begynte å kjenne en voldsom uro over å ikke vite om håret hennes har vokst og fortsatt vokser. 
Jeg håper det snarest kommer en oppdatering på om neglene hennes har vokst, og en bekreftelse på at huden hennes ikke er tørr.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (54 minutter siden):

Jeg googlet adduksjon i kabel, og fikk opp en video på Youtube som het «adduksjon MED kabel» der øvelsen viser at det brukes en kabel. 
 

Hvis det faktisk er slik at «kabel» ikke refererer til en del av kroppen, så må jeg bare si at de når et nytt bunn-nivå hva gjelder kommunikasjon. Hele poenget er vel at svarene skal være forståelig? Allerede ved overforbruken av fremmedord lager de skurr på kommunikasjon. Når jeg googler «adduksjon» så finner jeg ordet innoverføring, hvilket jo er selvforklarende. Hvorfor ikke bruke det da, hvis målet er å drive veiledning (og ikke fremmedordjokking»? «Med kabel» er klargjørende, du skal gjøre det MED et verktøy. I stedet råder det total forvirring; er det snakk om en muskel eller er det snakk om et verktøy.  

Mange sier jo at de går for å legge en kabel når de gjør nummer 2? Er det en sammenheng her?😜

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (25 minutter siden):

Mange sier jo at de går for å legge en kabel når de gjør nummer 2? Er det en sammenheng her?😜

Det var jo den eneste fornuftige jeg konkluderte med etter å ha lest det 😅 derfor jeg skrev: rumpe + kabel = tadaaa. 
Men du var den første som  skrev litt mer direkte  om det 🤪

Endret av Zenhouse
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og når man snakker om folkehelse.. eller ikke snakker da.. Hvilke vanlige folk vet hvor mange karbs man spiser pr måltid? Da er du langt unna folkehelse perspektivet.. 

EC82D1D2-26C3-4304-8609-C931674091C9.png

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger tydeligvis klikk nå.

Både lang løpetur med hunden + bilde av hår som har vokst på story.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snødronninga skrev (På 21.1.2022 den 16.29):

Fortell oss noe vi allerede ikke vet! For vi vet du er sugen på vin Caroline, og vi vet du digger speilselfier. :roll:
 

Tatt fra instastory

 

E188D077-5518-4CE6-8662-A884EA3A96FB.jpeg

Så var det visst ikke bare helg, men nok en snikreklame for polyester/bestemor kolleksjonen.

 

460DC109-85ED-40D2-8318-CD10AEEBCCEB.png

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 time siden):

og når man snakker om folkehelse.. eller ikke snakker da.. Hvilke vanlige folk vet hvor mange karbs man spiser pr måltid? Da er du langt unna folkehelse perspektivet.. 

EC82D1D2-26C3-4304-8609-C931674091C9.png

Klarte ikke å dy meg, men spurte hva dette hadde med folkehelse å gjøre. Det kom masse pub. Med artikler tilbake. Godt mannen kan å søke på pub. Med da. For noen idioter, og skadelige påvirkere. 

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (28 minutter siden):

Klarte ikke å dy meg, men spurte hva dette hadde med folkehelse å gjøre. Det kom masse pub. Med artikler tilbake. Godt mannen kan å søke på pub. Med da. For noen idioter, og skadelige påvirkere. 

Jeg syns han rett og slett burde komme seg på pub, ta noen pils og se litt flere folk.

#folkehelse

Endret av Revenge o'Cavatina
noen kunne jo tro jeg mente psyken
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...