Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surikatt skrev (9 timer siden):

Disse spørsmålene lager de selv. Hvem bryr seg om Caroline Berg Eriksen trener rumpe, ikke lår. Det treningsopplegget er et slags skuespill. Hun trener for å vise seg frem, skryte og for å få likes og skryt. Ingen vil ha en selvopptatt trener derfor blir Netfit en fiasko. At de har tungt for å forstå hvordan man kommuniserer etter over 10 år er mildt sagt veldig merkelig. 

Antageligvis svar på «kritikken» om at hun bruker rumpeinnlegg, står i vanvittige positurer for å skyve frem rumpa for at den skal se større ut og jukser med «lys og skygge»…neida…den rumpa er resultat av beinhard trening…

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At cbe trener for at hun skal ha en kropp å vise frem, er det vel ikke noen tvil om. Hadde det ikke vært for sosiale medier, så tviler jeg på at hun hadde trent 2-3 ganger om dagen. Jeg tror jeg aldri har hørt henne snakke om hvorfor det er viktig med fysisk aktivitet. Det eneste som er viktig er å få vist frem rompa og magen. De snakker om at de er aktiv familie, men det er vel ingen av barna som går på idrett. Da må jo foreldrene ofte stille på dugnad. Kan ikke se for meg Cbe eller LK ta en kioskvakt. De må jo til og med jobbe gratis, og det vet vi jo at de ikke gjør. 

Ser LK har fått en kommentar på tiktok; U skinny. Sikkert som sin kone, at det er den beste tilbakemeldingen de kunne fått. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Isola2 skrev (12 minutter siden):

Antageligvis svar på «kritikken» om at hun bruker rumpeinnlegg, står i vanvittige positurer for å skyve frem rumpa for at den skal se større ut og jukser med «lys og skygge»…neida…den rumpa er resultat av beinhard trening…

Rumpa hennes ser da helt normal ut både på Bloggerne og på Norges nye megahit. Skjønner godt at hun skygger unna alt av offentlige opptredener, det er jo pinlig og flaut å se hvor mye som kun er posering og vinkler. Den fantastiske, vakre og herlige kroppspositivisten Dana Mercer demonstrerer nedenfor:

https://www.instagram.com/p/CL6mcSCp2En/?utm_medium=copy_link

Screenshot_20220125-085909_Instagram.jpg

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke det treningsgreiene som LK har holdt på med i det siste. Før tenkte jeg at det var mer inspirerende å se på LK kontra CBE. Men alt han har lagt ut i det siste, er jo så mørkt. Man har jo fått inntrykk av har liker å fremstille seg som mørk og mystisk, men det passer dårlig i en treningssammenheng. Mye av det han har lagt ut er jo fra kjelleren. Nærmest alt lys er slått av. Det er så vidt man kan skimte en person, og man ser jo heller ikke hva han gjør. Gjerne med "gangstermusikk", slik at man skal få inntrykk av han er en skikkelig tøffing. Regner med han legger ut det som motiverer han, men hvor andre steder har han sett at folk trener i mørket? 

  • Liker 41
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraku78 skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner heller ikke det treningsgreiene som LK har holdt på med i det siste. Før tenkte jeg at det var mer inspirerende å se på LK kontra CBE. Men alt han har lagt ut i det siste, er jo så mørkt. Man har jo fått inntrykk av har liker å fremstille seg som mørk og mystisk, men det passer dårlig i en treningssammenheng. Mye av det han har lagt ut er jo fra kjelleren. Nærmest alt lys er slått av. Det er så vidt man kan skimte en person, og man ser jo heller ikke hva han gjør. Gjerne med "gangstermusikk", slik at man skal få inntrykk av han er en skikkelig tøffing. Regner med han legger ut det som motiverer han, men hvor andre steder har han sett at folk trener i mørket? 

Liten midtlivskrise 😂

  • Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
Klaraku78 skrev (44 minutter siden):

Jeg skjønner heller ikke det treningsgreiene som LK har holdt på med i det siste. Før tenkte jeg at det var mer inspirerende å se på LK kontra CBE. Men alt han har lagt ut i det siste, er jo så mørkt. Man har jo fått inntrykk av har liker å fremstille seg som mørk og mystisk, men det passer dårlig i en treningssammenheng. Mye av det han har lagt ut er jo fra kjelleren. Nærmest alt lys er slått av. Det er så vidt man kan skimte en person, og man ser jo heller ikke hva han gjør. Gjerne med "gangstermusikk", slik at man skal få inntrykk av han er en skikkelig tøffing. Regner med han legger ut det som motiverer han, men hvor andre steder har han sett at folk trener i mørket? 

Han har bare altfor, altfor masse tid mellom hendene. Han overredigerer bildene sine, han analyserer og setter opp treningsregime som om han var en toppidrettsutøver, han veier seg før og etter løpeturer og måler fettprosenten sin med fettklype. Han trenger rett og slett å få seg en jobb og å komme seg ut blant andre voksne folk for å få dratt nesa ut av navlen. At ikke CBE krever at han får seg en ordentlig jobb snart? Kanalene hennes består stort sett av bilder og filmer tatt med hennes egen telefon, så han jobber tydeligvis lite for selve firmaet. Det er som sagt flaks for ham at hun har påtatt seg forsørgerrollen slik at han kan søle bort "arbeidsdagene" sine på hobbyer og en instagramkanal med skarve 2000 følgere. Jeg kjenner flere triatleter, men de har full jobb i tillegg.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål om pupper illustreres av silikonbilder, og hun løper jo rundt med den rompeputa i thightsen støtt og stadig 😆

Troverdigheten lenge leve!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av denne netfit greiene. Spurte et helt enkelt spørsmål som vist på bilde. Fikk en haug med screen shot tilbake og kommentarer om at å bygge muskler er helse og at de ikke deler min oppfatning av at å fokus på å bygge rumpe er folkehelse. 
De blir bare mer og mer uspiselige.. når jeg trodde det ikke kunne bli verre liksom. 

1BA206D7-A5D9-4EED-B4A6-9F3E172CDB70.png

  • Liker 32
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraku78 skrev (53 minutter siden):

Jeg skjønner heller ikke det treningsgreiene som LK har holdt på med i det siste. Før tenkte jeg at det var mer inspirerende å se på LK kontra CBE. Men alt han har lagt ut i det siste, er jo så mørkt. Man har jo fått inntrykk av har liker å fremstille seg som mørk og mystisk, men det passer dårlig i en treningssammenheng. Mye av det han har lagt ut er jo fra kjelleren. Nærmest alt lys er slått av. Det er så vidt man kan skimte en person, og man ser jo heller ikke hva han gjør. Gjerne med "gangstermusikk", slik at man skal få inntrykk av han er en skikkelig tøffing. Regner med han legger ut det som motiverer han, men hvor andre steder har han sett at folk trener i mørket? 

Til det uthevede: Hva om han og kona kunne fjerne blikket fra navlen og heller fokusere på å motivere andre enn seg selv, hvis det er trening og Netfit de sikter på å leve av i fremtiden?

Svært få med litt interesse for og kunnskap om trening lar seg inspirere av to posører i kjelleren der ingen av dem evner å kommunisere forståelig med det markedet de prøver å komme seg inn i. Det de driver med er jo bare tull og fløff.

  • Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
Klaraku78 skrev (31 minutter siden):

Jeg mistenker at de tror at folk blir inspirert til å trene fordi de ønsker å ha lik kropp som cbe, være like tynn, løpe like langt som LK. Som cbe har uttalt selv, at folk blir inspirert bare fordi hun er hun. Pluss at de har nok et ekstremt behov for å vise seg frem, og få tilbakemeldinger på egen kropp. At det kun er det ytre som betyr noe. Ellers ville man jo sett at de hadde vært opptatt av ting som karriere eller vært engasjert i samfunnet/samfunnsproblemer osv. Hun kan jo sammenlignes med en paradiset hotell deltaker. Det er stort sett pupper og rompe der også, og ellers ganske gjennomtrekk i toppen. 

Greia er jo at ikke engang CBE har instagram-kroppen til CBE. Det er bare å se på Bloggerne og Norges nye megahit, hvor man ser en helt normalt slank og normalt søt dame i midten av trettiårene. Samtidig som de fronter en hverdag fylt med hobbyer, noe som blir helt gresk for alle i normal jobb. Det er derfor de aldri får nye følgere, samtidig som de sakte men sikkert mister de gamle som etter hvert husker å trykke på unfollow.

Screenshot_20220125-120053_Imgur.jpg

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (11 minutter siden):

Greia er jo at ikke engang CBE har instagram-kroppen til CBE. Det er bare å se på Bloggerne og Norges nye megahit, hvor man ser en helt normalt slank og normalt søt dame i midten av trettiårene. Samtidig som de fronter en hverdag fylt med hobbyer, noe som blir helt gresk for alle i normal jobb. Det er derfor de aldri får nye følgere, samtidig som de sakte men sikkert mister de gamle som etter hvert husker å trykke på unfollow.

Screenshot_20220125-120053_Imgur.jpg

Ja, sant det. Vi hadde nettopp nettvett kurs på skolen i forrige uke, for 5. klasse. Hun fortalte elevene at de ikke skal bli lei seg hvis de ikke ser ut som influencere eller modeller, fordi de ser ikke ut som dem selv de heller. Og det er fordi de bruker filter og redigerer seg. Og det er viktig å minne, ikke bare 10 åringer, men alle egentlig på. 

  • Liker 33
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (På 22.1.2022 den 22.13):

Er det bare jeg som reagerer på noe av fokuset som er hos Netfit? Hvordan trene seg opp til større rumpe og dette med bryster. Hva søren skjedde med trene for bedre mental og fysisk helse? Kroppene våre er ikke en pyntegjenstand, men et bevegelse og sanseapparat. Dette tror jeg har gått Netfit forbi. 

EE6A2484-7CAF-4CFE-B32D-A7CF5FF8FA90.png

😂😂 HVEM er det som har svart på det spørsmålet? Det er noe av det desidert dummeste jeg har lest 😂 Så dumt at det må være tull!!

CecilieX skrev (På 23.1.2022 den 8.24):

Men hvordan sørger man for at «musklene som bygges får energi fra maten og ikke fettet på kroppen»?

Jeg er helt blank på området, og aner ikke om dette konkret er mulig å «sørge» for. Meg bekjent er det jo ikke mulig å sørge for bare ved å gi beskjed innover. Burde det ikke underbygges med en forklaring på hvordan man sørger for dette? Hvis det er mulig? Hvis du ligger i kalorioverskudd over tid slik de anbefaler, så vil du jo legge på deg, og ikke nødvendigvis bare på brystene. 
Eller er løsningen å ikke ha fett på kroppen, slik at det ikke er noe fett å forbrenne, ref fettklypa som de snakket om. Og siden brystene består av fettvev, hvordan sørger man da for at fettet fjernes fra hele kroppen men ikke fra brystene? 
Hvis målet med å besvare spørsmål er å faktisk gi nyttig og konkret veiledning til følgerne (og ikke å rette fokus mot kroppen til CBE) så feiler de stort. Jeg ble i alle fall sittende igjen med flere spørsmål enn svar, rent bortsett fra at jeg jo vet at en måte å løse det på er å fylle brystene med silikon. 

Du må jo bare si det til kroppen når du spiser 😆 Sørg for at kroppen vet at det gjelder begge puppene, ellers blir det fort skakt!

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SnowBells skrev (2 timer siden):

Han har bare altfor, altfor masse tid mellom hendene. Han overredigerer bildene sine, han analyserer og setter opp treningsregime som om han var en toppidrettsutøver, han veier seg før og etter løpeturer og måler fettprosenten sin med fettklype. Han trenger rett og slett å få seg en jobb og å komme seg ut blant andre voksne folk for å få dratt nesa ut av navlen. At ikke CBE krever at han får seg en ordentlig jobb snart? Kanalene hennes består stort sett av bilder og filmer tatt med hennes egen telefon, så han jobber tydeligvis lite for selve firmaet. Det er som sagt flaks for ham at hun har påtatt seg forsørgerrollen slik at han kan søle bort "arbeidsdagene" sine på hobbyer og en instagramkanal med skarve 2000 følgere. Jeg kjenner flere triatleter, men de har full jobb i tillegg.

Han har tydeligvis problemer med å omstille seg fra livet som fotballspiller til et normalt  liv med familie og jobb. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (17 timer siden):

Når hun påstår at hun løfter 100kg i hip-thrust så er det temmelif resultatløst å ligge «call on me-style» og gjøre glute bridge. Denne treningen skal kanskje selges inn til netfit «kunder» (som etter flere år enda ikke har en app å bruke. Typisk cbe å selge «styrketrening» som hadde passet best for olga 80 år sitt nivå. Netfit er så hverken fugl eller fisk (ikke kondis eller styrke). Hadde de faktiskt tatt pt-utdannelse (som jeg har) hadde de lært at en muskel må belastes i er repetisjonsområde som er mye lavere en dette for hypertrofi (muskelvekst). De er så kunnskapsløse. Det de selger er bevegelse/trim - ikke trening 

DFDE515E-BDA8-4DEF-BC16-71EA619D7FFF.png

Ikke helt glute bridge slik jeg ville gjort det. Dette må være tull? Jeg tar ikke hip thrust pga nakkeproblemer, så jeg tar glute bridge i stedet. Tar fint 100 kg der, så om hun tar det i hip thrust burde hun jo vist det samme på bridge. Med bena riktig plassert, og rumpa lenger opp. Kommer selvsagt an på hvor i bevegelsen hun er når bildet tas da.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke et sekund i tvil om at de konstruerer disse spørsmålene selv, så LKE kan briljere med alt han lærte på PT-kurset sitt. I tillegg var den første artikkelen som kom opp da jeg googlet Copenhagen Adduction fotballrelatert….

Men jeg tror også «kabel mellom beina» er Lars Kristians eget lille bidrag til influencer-konstruerte skavanker, skapt for å gi folk komplekser, i likhet med hip dips, thigh gap og høyt hårfeste bak ørene. Dette er i hvert fall skavanker jeg aldri reflekterte over før influencer-æraen, og jeg overlevde tidlig 2000-tallet med sine superlave bukselinninger og går stadig vekk med hestehale.

Caroline Berg Eriksen er et forbilde, det er faktisk jobbeskrivelsen hennes. Hennes oppdragsgivere betaler for at forbrukere skal strekke seg etter hennes standarder. Nå har hun vist frem sitt pølsefrie underliv på jevnlig basis i flere år, og nå kommer altså mannen hennes og setter ord på et problem ingen ante at de hadde. Og jeg må gratulere Lasse, for da jeg leste denne posten tok jeg meg i å gå foran speilet for å se hva han mente. Jeg droppet buksa og studerte innsiden av låret mitt både forfra og bakfra, for å identifisere en uønsket pølse. Og selv om jeg ikke følger Netfit, CBE eller LKE, så er et lite frø sådd. Det er slik influencer-marketing fungerer, nemlig, man påvirkes selv om man faktisk er kritisk til innholdet. Derfor er det viktig med en diskusjon rundt kroppshysteri, thinspo, alkoholkonsum, uønsket reklame osv osv. Det er ikke bare å «la være å følge», «bruke tiden på noe nyttigere» eller «jobbe med seg selv». Det er naivt å tro at folk ikke påvirkes, selv om man ikke følger, ikke er enig, eller tror man ikke bryr seg. Paret på Kulås er ikke fritatt for ansvar, bare fordi målgruppen deres er eldre enn målgruppen til Sophie Elise! 
 

Nå gjenstår det bare å finne et mer fengende navn på den nye skavanken enn Pølse mellom beina» (jeg er sikker på at pølsa har et fengende latinsk navn, bare Lasse får googlet litt) så kan de føye seg inn i rekken av influencer-verstinger når det kommer til dårlige forbilder. 

 

Mente han muligens pull through øvelse? Da har du tau mellom beina, fra kabel. Trener rumpa.... Jeg trener også hip abduction i kabel, det er relativt vanlig på gymmet. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...