Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

pøbelsara skrev (10 timer siden):

Hun siterer aldri inspirasjonen sin - eller hvor hun har kopiert fra. Aldri. 

For noen år siden så gav hun vel ut en kokebok med lavkarbooppskrifter som var kopiert fra noen andre? Mener å huske at hun som stod bak flere av oppskriftene var ganske oppgitt over det.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levina skrev (2 timer siden):

Nå har jo CBE er en jobb.. rart du ikke har fått med deg det. Jeg tenker at det er nok andre som heller burde fokusere på å jobbe, i hvertfall ha noe fornuftig å bruke tiden på. 

Takk for omsorgen. 😅

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når trenings profilen til LK dukker opp i feeden , får det meg  til å tenke på han fra serien YOU 🙈 

Screenshot_20220128-122049_Google.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagsbilde i undertøyet. Der har jeg faktisk aldri sett noen som har gjort før. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er hysterisk morsomt eller dypt tragisk. 

  • Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Bursdagsbilde i undertøyet. Der har jeg faktisk aldri sett noen som har gjort før. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er hysterisk morsomt eller dypt tragisk. 

Det er vel kanskje begge deler. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vel på mange kommentarer av typen: Du ser mye yngre ut enn 35! Verdens sprekeste 35-åring! osv

Alle har sitt. CBE ser man jo tydelig hvor har sitt. 

  • Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
Ellie77 skrev (3 timer siden):

Det er visst bursdag i dag. Og hva er vel da mer naturlig enn å poste bilder av seg selv i undertøyet med struttende silikonpupper? Det må jeg jammen huske på neste gang jeg fyller år! 

Jeg husker at LKE valgte å poste bilde av henne i bare undertøy når han gratulerte henne med dagen i fjor også. Ikke et ord om personligheten hennes eller noen gode ord om moren til barna hans, nei her er det veldig tydelig hva som er det eneste som teller i Villa Kulås 🙃 Godt de stort sett holder seg hjemme slik at de har full kontroll på fremstillingen av kroppene sine hvert fall, her er det MYE posering og retusjering.

... Og samme dag vipper IG-følgerne hennes videre ned til 305 k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, når man poster bilder av seg selv nærmest i nettoen på daglig basis, så feirer man sin egen bursdag med enda et bilde av seg selv sånn passe avkledd?

Kreativt og inspirerende, og absolutt ikke interessant for de fleste vil jeg tro. Igjen lurer jeg på om det er noen plan bak all denne postingen av navlebeskuende kroppsfiksering annet enn å trygle om skryt for å være flink i utseende og lite annet. Mammarollen, selvstendig næringsdrivende og breadwinner, samfunnsengasjement eller livserfaring, for eksempel. Gode, sunne verdier og moden selvinnsikt feires med enda et undertøysbilde - gratulerer med 35-årsdagen.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 minutter siden):

Fy f*** så nedrig å poste bilde av bursdagskort skrevet av mindreårig, og i tillegg skrive "jeg måtte kvele latteten"!

Jeg har ikke ord!!!

Hver gang hun poster noe om barna får jeg alltid en ekkel følelse, om at dette er i kategorien som andre deler kun med den nære familien eller venner, ikke hvem som helst av anonyme følgere på Instagram 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, så dårlig gjort å LE av det dine kortet som ungene har lagt ned mye tid på å skrive. Jada, hu mente vel at hun lo fordi det var så veslevoksent og morsomt, men hvorfor skrive det? Virker så nedlatende.. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er ikke deres sterkeste side. Det virker som de sjelden/aldri legger til grunn at noe oppfattes ulikt av andre enn dem selv. En viktig grunn til å holde alt om barna langt vekk fra sosiale medier.

  • Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her tror jeg ikke hun mener å le av kortet på en nedlatende måte, men heller det at det står "Du er blitt så stor". Det er jo litt morsomt på en søt måte. Men hun kunne spart seg for å dele kortet i det hele tatt, siden det er skrevet av barna.

Ser noen nevnte at hun har mistet enda flere følgere, det klapper jeg for! Sånn går det når man fortsetter i samme spor, med det meste på repeat hver eneste dag. Kanskje ikke det er så populært med seksualiserte bilder, barneeksponering, kleine selfier og kaffekopper. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (12 minutter siden):

Bursdagsbilde fra 2020, 2021 og 2022. Mindre og mindre klær jo eldre hun blir, tydeligvis.

inCollage_20220128_135158757.thumb.jpg.ccc7a0e09ef365e7eb534ce75cf76050.jpg

Ja, for hvert år som går blir det mindre klær, brunere hud, mer airbrushing og mer kom-å-ta-meg-blikk.
Slike bilder som til venstre legger hun nesten aldri ut lenger. Normalt smilende med klær på. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika

Når Kristina Andersen skriver "gratulerer du fine gode snille menneske". Kjenner de i det hele tatt hverandre? Ingen er mer falske enn bloggere altså. 😂 Tviler ikke på at hun er snill, men jeg vet om andre influencere som går under "god og snill" beskrivelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...