Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (14 minutter siden):

Herre, nå lo jeg høyt. Det verste er jo at det faktisk godt kan være akkurat slik😅

Det hadde seriøst vært en Instagram-konto verdt å følge «behind the scene - Lasse og Carro»

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isola2 skrev (9 minutter siden):

Ligge på gulvet og åle seg etter trening med «ta meg-blikk»

Ja, sorry, jeg glemte helt disse speil-selfie'ene fra kjeller'n, tenkte mest på random speil-selfie'ene 😛

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basilika skrev (27 minutter siden):

Nei, den buksen minner om noe jeg har sett på danskebåten i 99. Folk i Fredrikstad by må jo tro hun har vært på karneval med den buksen der. Toppen var bedre enn den hun viste fra fram i storyen heldigvis. Men alt for å vise magen sin. Skjønner hun er stolt av den altså, men litt vel utseendefokusert til tider. 

Hun jobber hardt for den kroppen og i en alder av 35 og etter å ha født 2 unger så skjønner jeg godt hun er stolt av kroppen og vil vise det fram. Hun lever av å vise seg frem. Hun er jobben sin og hun er jo i en veldig spesiell bransje der det ofte gjelder å ta seg best mulig ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (12 minutter siden):

Synes du det er greit at hun bruker så mye filtre på selfien fra badet at hun ser ut som en annen person ?  Se på ansiktet. Hun ser ikke sånn ut i virkeligheten. Det er bare trist å se på hvordan hun redigerer seg i hjel fordi hun ikke er fornøyd med verken egen kropp eller ansikt.  Jeg bare lurer på hvorfor en voksen dame redigerer seg så kraftig. 

Å si at hun redigerer seg kraftig er å ta litt i. Men ja,hun bruker filter. Som ekstremt mange i bransjen desverre. Hun har fortsatt etter min en rå kropp som hun jobber hardt for. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltussa

Jeg er absolutt ikke fan av redigering, lys og skygge, filter, barneeksponering. Men den buksen syns jeg var smashing🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Sunfl0wer skrev (24 minutter siden):

Hun jobber hardt for den kroppen og i en alder av 35 og etter å ha født 2 unger så skjønner jeg godt hun er stolt av kroppen og vil vise det fram. Hun lever av å vise seg frem. Hun er jobben sin og hun er jo i en veldig spesiell bransje der det ofte gjelder å ta seg best mulig ut. 

Unnskyld meg men det er CBE selv som har valgt å satse alle kortene sine på posering, retusjering og 3 daglige løpeturer. Man kan fint være treningsinfluenser uten å spille på sex og å posere og retusjere seg ihjel på instagram. Bare se på Funkygine og Fitfocus. Positive, naturlige og ekte, sterke damer som oser kvalitet, empati, treningsglede og energi.

CBE og LKE fremstår som maniske strebere som ikke klarer å bruke dagene sine på annet enn å jogge og å nekte seg kalorier. Det er jo helt åpenbart at de har ortoreksi begge to. "Pizza i dag, feit i morra", veie seg før og etter løpeturer, "jeg orker ikke å være mett i den kjolen", måle fettprosent hjemme i stua, ligge 100 kcal i underskudd, husk å spise 40 gram med proteiner osv. Hvorfor skal dette maniske, altoppslukende jaget i fht noe så banalt og selvgående som egen kropp være et forbilde eller noe å trakte etter? De klarer ikke engang å stable netfit på beina etter 6 år med planlegging, enda de er 2 funksjonsfriske voksne mennesker ansatt i full stilling. De er for opptatte med å løpe og telle kalorier, slik at de kan legge ut retusjerte skrytebilder av seg selv i SoMe.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnowBells skrev (5 minutter siden):

Unnskyld meg men det er CBE selv som har valgt å satse alle kortene sine på posering, retusjering og 3 daglige løpeturer mens andre jobber. Man kan fint være treningsinfluenser uten å spille på sex og å posere og retusjere seg ihjel på instagram. Bare se på Funkygine, Fitfocus og Treningsfrue. Positive, naturlige og ekte, sterke damer. CBE og LKE fremstår som maniske strebere som ikke klarer å bruke dagene sine på annet enn å jogge og å nekte seg kalorier. Det er jo helt åpenbart at de har ortoreksi begge to. "Pizza i dag, feit i morra", veie seg før og etter løpeturer, "jeg orker ikke å være mett i den kjolen" osv. Hvorfor skal dette maniske jaget være et forbilde eller noe å trakte etter? De klarer ikke engang å stable netfit på beina etter 6 år med planlegging, enda de er 2 funksjonsfriske voksne mennesker ansatt i full stilling.

Men det med pizza i dag,feit i morgen  var vel LKE sin kommentar? Og når har hun lagt ut innlegg om at hun veier seg før og etter løpeturer?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (7 timer siden):

Jeg har avfulgt henne for en stund siden. Det er forkastelige verdier hun promoterer på blogg og sosiale medier, og den beste måten å si fra på er å avfølge. Håper flere gjør det samme, inntil hun kan begynne å stå for noe mer meningsfullt enn thinspo og sykelig kroppsfokus. Spesielt håper jeg at yngre jenter som ikke har godt av dette slutter å følge henne og lar bedre forbilder vise vei gjennom ungdomstiden.

Hvor mange av dere her inne på forumet følger henne? 

Jeg følger henne ikke. Et viktig prinsipp for meg. Nå mer enn noen gang 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Sunfl0wer skrev (2 minutter siden):

Men det med pizza i dag,feit i morgen  var vel LKE sin kommentar? Og når har hun lagt ut innlegg om at hun veier seg før og etter løpeturer?

Det er LKE som har lagt ut i SoMe at han har veid seg før og etter løpetur. Det er også han som har sagt pizza i dag, feit i morra. Det er han som har gått rundt hjemme med fettklype og skrytt av at han har en svært mager fettprosent på 3. De fremstår like fettfobiske begge to, og særdeles opptatte av å vise frem CBE i minst mulig tøy til enhver tid. Jeg har også lagt merke til at CBE nesten alltid kler seg i stramme klær med bar mage når det er festmiddag involvert. Er det disiplinen som skal fremvises? Dette er virkelig ikke kjernesunne forbilder.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanutten_ skrev (7 timer siden):

Hvor  henter hun inspirasjon fra når det kommer til antrekk?  Og hvem lar seg inspirere ? 

Screenshot_20220128-154346_Instagram.jpg

Screenshot_20220128-154315_Instagram.jpg


herregud for noen antrekk - særlig det siste sorte er fælt 🙄

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 minutt siden):

Men det med pizza i dag,feit i morgen  var vel LKE sin kommentar? Og når har hun lagt ut innlegg om at hun veier seg før og etter løpeturer?

LKE gjorde det. De jobber i samme firma, Treasures As og skal drifte en app sammen (om den kommer i gang). Til sammen har de flere reklamekanaler;  han har to Instaprofiler, hun har to inkludert hundens. De har Tiktok, FB og bloggen. Det som kommer fra han vil også reflektere bedriftens holdinger. 
 

 

  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (2 minutter siden):

Det er LKE som har lagt ut at han har veid seg før og etter løpetur. Det er også han som har sagt pizza i dag, feit i morra. Det er han som har gått rundt hjemme med fettklype og skrytt av at han har en mager fettprosent på 3. De fremstår like fettfobiske begge to. Dette er ikke kjernesunne forbilder. 

Men dette er ikke en tråd om mannen,men om hva hun legger ut. Fettfobiske? Hun legger da flere ganger ut at de lager pizza,pasta osv. At hun vier mye av livet sitt på å trene er da ikke noe problem. At folk kritiserer det at hun har tid til å trene såpass mye skjønner jeg ikke hvorfor folk gidd å engasjere seg så mye i. Hun har en jobb der hun jobber hjemme. Man ser ikke alt influencere gjør 24/7. Og at hun orker å bruke noen timer om dagen på trening misunner jeg. Hadde aldri orket flere timer,men hakket mer enn jeg gidder nå hadde vært noe😛 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

LKE gjorde det. De jobber i samme firma, Treasures As og skal drifte en app sammen (om den kommer i gang). Til sammen har de flere reklamekanaler;  han har to Instaprofiler, hun har to inkludert hundens. De har Tiktok, FB og bloggen. Det som kommer fra han vil også reflektere bedriftens holdinger. 
 

 

Men dette er ikke en tråd om han. Hun har ikke lagt ut slike ting som jeg har sett. Selv om de er sammen så er det 2 individer med forskjellige måter å gjøre ting på. Om hun og han sammen kommer en dag med appen sin der de har fokus på nei mat,manisk trenings regime,at man skal veie seg hver dag....DA kan man begynne å snakke. Men det er jo ikke det som skjer på HENNES kanal som denne tråden handler om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnowBells skrev (4 timer siden):

Hun hadde da ikke sekk mens hun løp. Shit pomfrit. En av dem har faktisk kjørt til Fredrikstad, lempet av alle tingene på hotellrommet, for så å kjøre tilbake for å kunne jogge og filme CBE sammen. Herregud så meningsløst, dette bruker 2 funksjonsfriske voksne mennesker arbeidsdagene sine på 🤯


de har jo goooood tid og så er de trenings narkomane 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Men dette er ikke en tråd om han. Hun har ikke lagt ut slike ting som jeg har sett. Selv om de er sammen så er det 2 individer med forskjellige måter å gjøre ting på. Om hun og han sammen kommer en dag med appen sin der de har fokus på nei mat,manisk trenings regime,at man skal veie seg hver dag....DA kan man begynne å snakke. Men det er jo ikke det som skjer på HENNES kanal som denne tråden handler om.

Les HI. Dette er en tråd om CBE og Treasures, inkludert mannen hennes. 

  • Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Surikatt skrev (Akkurat nå):

Hvis hun er så rå, hvorfor må hun filtrere og redigere seg til en helt annen person ?  Funkygine er rå. Caroline Berg Eriksen har bare dårlig selvtillit og tør ikke stå for hvordan hun ser ut. Feigt. 

Fordi selv om jeg synes hun er rå så har hun kanskje ting hun er usikker på? Funkygine er en person,hun er en annen. Folk deler forskjellig. Noen er komfortable med å ha null filter på bilder og ellers i livet der de deler alt. Men det er jo ikke alle som er slik. Så hvis du virkelig mener at det å ha dårlig selvtillitt er en feig ting,så aner du åpenbart ikke hva du snakker om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Sunfl0wer skrev (7 minutter siden):

Men dette er ikke en tråd om han. Hun har ikke lagt ut slike ting som jeg har sett. Selv om de er sammen så er det 2 individer med forskjellige måter å gjøre ting på. Om hun og han sammen kommer en dag med appen sin der de har fokus på nei mat,manisk trenings regime,at man skal veie seg hver dag....DA kan man begynne å snakke. Men det er jo ikke det som skjer på HENNES kanal som denne tråden handler om.

De eier bedriften sammen, de har begge offentlige SoMe-kanaler og netfit-kanalen drifter de sammen. Han fremvises og omtales i alle kanalene til Treasures og de er alltid sammen da de både jobber, ferierer, trener og bor sammen.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (4 minutter siden):

Hvis hun er så rå, hvorfor må hun filtrere og redigere seg til en helt annen person ?  Funkygine er rå. Caroline Berg Eriksen har bare dårlig selvtillit og tør ikke stå for hvordan hun ser ut. Feigt. 

Enig! Funkygine har åttpåtil 4 barn, dobbelt så mange, og ser smashing ut selv når hun ikke prøver 👌 Også de gangene hun bevisst legger ut uflatterende bilder, det gjør henne faktisk bare enda bedre.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Les HI. Dette er en tråd om CBE og Treasures, inkludert mannen hennes. 

Da må tråden endre navn hvis man må tilbake til side 1 av over 2000 for å finne ut hva alt i tråden handler om. Men de tingene jeg kommenterer på har ikke noe med han å gjøre. Men mer det at folk bruker fredagskvelden sin på å diskutere antrekk,kropp og det ene med det andre. Dette står også på side 1: Denne tråden handler ikke om disse individene, men om forretningsvirksomheten de driver gjennom blogg/andre sosiale media som de driver gjennom aksjeselskapet sitt. 

Så hvis denne tråden ikke skal handle om individene så kan man holde seg for god til å diskutere antrekk,direkte drittsnakk om utseende osv. Da har denne tråden faktisk mistet troverdighet for mange mange sider siden. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...