Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Medici skrev (2 minutter siden):

Enig! Funkygine har åttpåtil 4 barn, dobbelt så mange, og ser smashing ut selv når hun ikke prøver 👌 Også de gangene hun bevisst legger ut uflatterende bilder, det gjør henne faktisk bare enda bedre.

Men hva er poenget med å sammenligne folk? Sjokkerende kanskje,men folk er forskjellige😱😱😱 Jeg vet,det er virkelig noen sjokkerende nyheter jeg kommer med. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Da må tråden endre navn hvis man må tilbake til side 1 av over 2000 for å finne ut hva alt i tråden handler om. Men de tingene jeg kommenterer på har ikke noe med han å gjøre. Men mer det at folk bruker fredagskvelden sin på å diskutere antrekk,kropp og det ene med det andre. Dette står også på side 1: Denne tråden handler ikke om disse individene, men om forretningsvirksomheten de driver gjennom blogg/andre sosiale media som de driver gjennom aksjeselskapet sitt. 

Så hvis denne tråden ikke skal handle om individene så kan man holde seg for god til å diskutere antrekk,direkte drittsnakk om utseende osv. Da har denne tråden faktisk mistet troverdighet for mange mange sider siden. 

Du forstår at alt de viser frem er på reklamekanaler? Hva de gjør utenom jobben diskuteres ikke, det er innlegg og stories i reklamekanalene deres som kommenteres. Det tok deg vel ett sekund å klikke på førstesiden her? Jeg kaller ikke det å lete. 

  • Liker 36
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Sunfl0wer skrev (5 minutter siden):

Men hva er poenget med å sammenligne folk? Sjokkerende kanskje,men folk er forskjellige😱😱😱 Jeg vet,det er virkelig noen sjokkerende nyheter jeg kommer med. 

Så du mener at man ikke kan sammenligne konkurrerende merkevarer opp mot hverandre? Jeg skjønner hvert fall godt hvorfor det er merkevaren Funkygine som drar i land gjeve samarbeid med store annonsører, og hvorfor det ikke er CBE.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Du forstår at alt de viser frem er på reklamekanaler? Hva de gjør utenom jobben diskuteres ikke, det er innlegg og stories i reklamekanalene deres som kommenteres. Det tok deg vel ett sekund å klikke på førstesiden her? Jeg kaller ikke det å lete. 

Joda,det er å lete😛 Hva de gjør utenom jobben diskuteres ikke? Ja,særlig. Så du påstår altså at det ikke diskuteres individ her? Kun treasures og hvordan de driver det? 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (1 minutt siden):

Så du mener at man ikke kan sammenligne konkurrerende foretak opp mot hverandre? Jeg skjønner hvert fall godt hvorfor det er merkevaren Funkygine som drar i land gjeve samarbeid med store annonsører og ikke merkevaren CBE.

Man sammenligner ikke konkurrerende foretak opp mot hverandre nå,men kroppene til disse 2 kvinnene som driver dem! Ser du ikke forskjell?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aricia skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med at tråden må endre navn? Tråden heter "Carolinebergeriksen.no. Det er ikke navnet på en person, men på et nettsted.

Nettstedet CBE.no drives av Treasures AS, der Caroline Berg Eriksen er daglig leder, og Lars Kristian Eriksen er styreleder. Ekteparet eier 50% hver av aksjene i selskapet: https://www.proff.no/aksjonærer/-/treasures-as/913868684

Antrekk diskuteres i tråden fordi det på den åpne reklamekanalen CBE.no på Instagram i dag hadde en post der Caroline Berg Eriksen ber leserne sine om råd til bursdagsantrekk, i det som etter alle solemerker er et umerket reklameinnlegg. Dette er altså en diskusjon CBE.no selv har generert og bedt om - som en del av sin forretningsidé. 

Det er ikke noe vanskelig å finne HI hvis man lurer på hva denne tråden skal handle om. Flere her kunne trenge å bli minnet om det, tror jeg. Men nå har jeg plukket første innlegg fram igjen, i tilfelle noen har glemt å lese det, og har misforstått hva som egentlig er tema her:

 

Mange som har misforstått hva som er tema her. Derfor jeg sier at denne tråden,blant flere her inne på KG har mistet troverdigheten for lenge siden. En podcast ble ikke oppkalt etter forumet for at det er kjent for å være så konstruktivt eller holde seg innen fornuftige linjer akkurat🙈

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (34 minutter siden):

Det er LKE som har lagt ut i SoMe at han har veid seg før og etter løpetur. Det er også han som har sagt pizza i dag, feit i morra. Det er han som har gått rundt hjemme med fettklype og skrytt av at han har en svært mager fettprosent på 3. De fremstår like fettfobiske begge to, og særdeles opptatte av å vise frem CBE i minst mulig tøy til enhver tid. Jeg har også lagt merke til at CBE nesten alltid kler seg i stramme klær med bar mage når det er festmiddag involvert. Er det disiplinen som skal fremvises? Dette er virkelig ikke kjernesunne forbilder.

Man ska ha i seg endel fett for at hjernen ska fungere opptimalt.....bare nevner det

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (4 minutter siden):

Mange som har misforstått hva som er tema her. Derfor jeg sier at denne tråden,blant flere her inne på KG har mistet troverdigheten for lenge siden. En podcast ble ikke oppkalt etter forumet for at det er kjent for å være så konstruktivt eller holde seg innen fornuftige linjer akkurat🙈

Argumentasjonen din tyder på at du er en av dem.

  • Liker 45
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Joda,det er å lete😛 Hva de gjør utenom jobben diskuteres ikke? Ja,særlig. Så du påstår altså at det ikke diskuteres individ her? Kun treasures og hvordan de driver det? 

Diskusjonen, omtalen, kommentarene og kritikken har utgangspunkt i det som legges ut på plattformene deres. De lever av reklame og klikk. Hva er det du ikke forstår? Selvsagt vil tekst, bilder og film tolkes av mottakeren, dessverre for avsenderen tolkes det ikke alltid slik som hun/han/de ønsker. At noen synes buksa er tacky må være greit, selv reagerte jeg negativt jeg på poseringsinnlegget og klikkbaten for å få kommentarer: hjelp meg å velge klær. Både pinlig og umodent med filter og thinspo.  Har ei lignende bukse med fluffy fjær nederst selv, så er ikke rette person til å kritisere akkurat den. 😅 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (3 minutter siden):

Argumentasjonen din tyder på at du er en av dem.

Fordi jeg ikke er enig i all kritikk,sladring og hets? Nei,jeg er bare ikke en som velger å følge flokken hver gang noen sier noe negativt🙂👍

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (24 minutter siden):

Men hva er poenget med å sammenligne folk? Sjokkerende kanskje,men folk er forskjellige😱😱😱 Jeg vet,det er virkelig noen sjokkerende nyheter jeg kommer med. 

Sjokkerende nyhet for deg: Det handler om å sette ting i perspektiv! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Diskusjonen, omtalen, kommentarene og kritikken har utgangspunkt i det som legges ut på plattformene deres. De lever av reklame og klikk. Hva er det du ikke forstår? Selvsagt vil tekst, bilder og film tolkes av mottakeren, dessverre for avsenderen tolkes det ikke alltid slik som hun/han/de ønsker. At noen synes buksa er tacky må være greit, selv reagerte jeg negativt jeg på poseringsinnlegget og klikkbaten for å få kommentarer: hjelp meg å velge klær. Både pinlig og umodent med filter og thinspo.  Har ei lignende bukse med fluffy fjær nederst selv, så er ikke rette person til å kritisere akkurat den. 😅 

Jeg forstår takk🙂 Og ser at flere her inne åpenbart da ikke forstår at tråden har mistet troverdigheten. Men bare fortsett å gjemme seg bak at dette er kritikk av en bedrift. Det er blitt så mye mer enn det. Men er vel lett å se seg blind på det man holder på med når man har mange meningsfeller her inne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (1 minutt siden):

Sjokkerende nyhet for deg: Det handler om å sette ting i perspektiv! 

Man setter ikke kropper til folk i perspektiv!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aricia skrev (2 minutter siden):

Nei, fordi du synes å tro at trådtittelen er navnet på en privatperson, og at å diskutere antrekksbilder publisert i en reklamekanal er å kritisere en privatpersons personlige smak. For eksempel.

Nei. Hun er merkevaren og jobben sin. Så jeg fatter faktisk litt mer enn du slenger ut her. Men jeg sier at denne tråden handler om så mer enn det og det er bare rett og slett ikke troverdig mer🤦‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (23 minutter siden):

Da må tråden endre navn hvis man må tilbake til side 1 av over 2000 for å finne ut hva alt i tråden handler om. Men de tingene jeg kommenterer på har ikke noe med han å gjøre. Men mer det at folk bruker fredagskvelden sin på å diskutere antrekk,kropp og det ene med det andre. Dette står også på side 1: Denne tråden handler ikke om disse individene, men om forretningsvirksomheten de driver gjennom blogg/andre sosiale media som de driver gjennom aksjeselskapet sitt. 

Så hvis denne tråden ikke skal handle om individene så kan man holde seg for god til å diskutere antrekk,direkte drittsnakk om utseende osv. Da har denne tråden faktisk mistet troverdighet for mange mange sider siden. 

CBS.no er ett nettsted med CBE som.en frontfigur. Hun er en influencer , bruker seg selv som merkevare, prøve dukke/ salgsobjekt. 

Når hun da legger ut antrekk , spør om folks mening .Da er det ikke uhorvelig sjokkerende at det diskuteres ..

Jeg la ut bildene av dagens antrekk, med spm om hvor hun henter inspirasjon fra da jeg oppriktig lurer. Fordi så vidt jeg har fått med meg så er ikke den stilen helt den som er i motebildet nå. Og jeg har tenkt at en influenser som lever av seg og sitt, den bør henge litt med  å være TIL inspirasjon. Slik at jeg som forbruker lar meg inspirere, klikke meg inn på linken og til og med blir fristet til å klikke varen hjem. 

 

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (2 minutter siden):

Man setter ikke kropper til folk i perspektiv!

Fremstillingen av de to kroppene kan fint settes i perspektiv. Funkygine ser smashing uansett hvordan hun fotograferes, mulig CBE også gjør det, men hun er så ihjelredigert og overposert at det er vanskelig å vite.

Nå var det likevel ikke det som var poenget, men at CBE tilsynelatende ser smashing ut etter å ha født to barn. Da må det vel være lov å si at Funky ser smashing ut etter å ha født 4!!! barn. Det var det perspektivet mitt handlet om. Var ikke jeg som først dro inn antall fødsler som en faktor for utseende på kropp...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (12 minutter siden):

Nei. Hun er merkevaren og jobben sin. Så jeg fatter faktisk litt mer enn du slenger ut her. Men jeg sier at denne tråden handler om så mer enn det og det er bare rett og slett ikke troverdig mer🤦‍♀️

Nei, hun er ikke merkevaren sin. Hennes iscenesettelse av seg selv er merkevaren.

Jobben hennes er å selge reklameplass. Eller strengt tatt: Det hun selger er deg. Dvs hun selger sine leseres oppmerksomhet og tid til dem som kjøper annonseplass i hennes SoMe-kanaler.

Men jeg er enig med deg i at flere innlegg her argumenterer ut fra spekulasjoner omkring Berg Eriksens psyke og personlighetstrekk. Det er en avsporing av debatten. Slik også dine innlegg som svarer ut fra tilsvarende premisser er det.

Endret av Aricia
  • Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...