Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Ultiva said:

Der står den profesjonelle påvirkeren alene i sin egen stue; gapesmiler mot Skybert og poserer ultrakokett og hyperfeminint. Balanserer på høye hæler og poserer febrilsk og stivt for å fremstå så tynn som overhodet mulig. Prøver det ene splitter nye bursdagsantrekket etter det andre; antrekk så fulle av paljetter, fjær, see-through og bling at de hadde gjort selv kostymemakeren til ABBA misunnelig. 

 

 

... Og i mens, i Chile:

Screenshot_20220128-164958_Instagram.jpg

... Og som @CecilieXskriver; det fortsetter tilsynelatende å gå nedenom og hjem for bedriften. Reklamesamarbeidene er få, det går lang tid imellom og større samarbeid er fraværende.

 

 

... Med mindre CBE nå stort sett lever av skjult markedsføring da.

Men haaallooo, dette er jo i Chile....jisess christ woman! Frua har jo deltatt i en kampanje for coop der hun later som hun plukker søppel! Det får jaggu holde, hun bruker tross alt tannbørste av bambus.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Hvis det nå er slik at alle festantrekkene er kjøpt for egne penger, hvilke andre moteinfluencer gjør egentlig det, uten at det er et samarbeid? Går bananas i samme nettbutikk og handler alle antrekk der når man står fritt til å velge hvor man vil handle? 
 

Når minmote.no (jaja, jeg vet) har hatt artikler om it-jenter som inspirerer og viser frem deres ulike antrekk, så handler det jo om hvordan de kombinerer plagg fra ulike merker. De fleste ikke-influencere handler vel heller ikke alle klær fra en og samme butikk hvis man er litt interessert i klær? 
 



 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (20 minutter siden):

Har de hatt "kveldens antrekk" og annen bagasje med på løpeturen, da?

Kan se sånn ut. Hun har jogget til et hotell for et sponset opphold i anledning bursdagen

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (1 time siden):

Når der gjelder bursdagsantrekk-valget har jeg i grunnen bare en undring. Antrekket er fra en merkevare som hun har vist seg i flere ganger. Først på Megahit, så jul, så nyttåraften og nå bursdag. Ingen av innleggene er merket med reklame. Første gang ble det spurt i kommentarfeltet, hvorpå CBE svarer. Så ble merkevaren tagget i bildet og i dag finner man det til slutt i bildeteksten. 
 

Enten er ikke CBE attraktiv nok som kanal til at de ønsker samarbeid, eller så mangler merkingen fra de som utgir seg for å være «best i klassen». 

 

Sjekk merket! Nadine Merabi, veldig stort med over 800 000 følgere og åpenbart mange it-girls’ favoritt. Det er nok «noen» som håper på å bli repostet der i håp om å snu trenden med fallende interesse rundt egen person. 🤭

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne man rapportere inn falske brukere på IG slik at de ble fjernet. Kan man ikke det lengre?  Ser for meg at det er mange tusen "følgere" på CBE instagram som kanskje burde fjernes.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (48 minutter siden):

Kan se sånn ut. Hun har jogget til et hotell for et sponset opphold i anledning bursdagen

Høres helt urealistisk ut! I sekken har hun en kilo sminke, fullt festantrekk, sko, rettetang, shampoo, klær til i morgen, alt annet hun trenger for å fungere m.m.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som filmer henne når hun løper? Er det LKE som filmer henne mens han løper etter?? Får en følelse av at hun er med i en skrekkfilm og har en stalker etter seg🙈

Endret av Danseskjørt
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (23 minutter siden):

Høres helt urealistisk ut! I sekken har hun en kilo sminke, fullt festantrekk, sko, rettetang, shampoo, klær til i morgen, alt annet hun trenger for å fungere m.m.

Samme tenkte jeg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
h/k skrev (28 minutter siden):

Høres helt urealistisk ut! I sekken har hun en kilo sminke, fullt festantrekk, sko, rettetang, shampoo, klær til i morgen, alt annet hun trenger for å fungere m.m.

Hun hadde da ikke sekk mens hun løp. Shit pomfrit. En av dem har faktisk kjørt til Fredrikstad, lempet av alle tingene på hotellrommet, for så å kjøre tilbake for å kunne jogge og filme CBE sammen. Herregud så meningsløst, dette bruker 2 funksjonsfriske voksne mennesker arbeidsdagene sine på 🤯

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få vise de fine nye Nike joggeskoene sine. Det er nok en våt drøm å bli sponset av slike merker. Der tenker jeg faktisk at de reklamerer gratis for å prøve å få seg goodwill hos den norske leverandøren. 
 

Den svarte dressen - er den på alvor? Det er sånn jeg ser for meg at de går kledd på sånne swingersklubber🦹🏼‍♀️

  • Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 27.1.2022 den 15.42):

Triggende? Hva mener du? 

Vet det ikke var meg du spurte, men jeg svarer likevel for jeg har bedt om det samme i denne tråden. Flere i denne tråden har vært åpne om historie med spiseforstyrrelser. Jeg er selv en av dem og selvom jeg vil si jeg er frisk i dag så er jeg prone til spiseforstyrrede tanker og tilbakefall hvis jeg har en skikkelig dårlig dag. Heldigvis lar jeg ikke disse tankene overstyre lengre, for jeg har funnet nye verdier og bekreftelse som går på andre ting enn utseende og vekt, og ikke minst så har jeg sluttet å oppsøke medier som gjør at jeg føler meg dritt. Men jeg er bare en person, og aner ikke hva andre i denne tråden går gjennom eller hva slags bagasje de har. At CBE deler thinspo på sine kanaler er ikke greit, og mange i tråden engasjerer seg for akkurat dette og henviser til bilder som dokumenterer det for å både diskutere og referere. Det som er problematisk med dette er at problematiske bilder ukritisk blir delt i et forum hvor det eksisterer flere folk enten med spisefortyrrelser eller med en historikk som involverer det, og disse blir dermed utsatt for å bli like trigget som CBE sine egne følgere. Jeg synes at det ikke er for mye forlagt å be om en TG eller CW før man publiserer slike bilder, for jeg vet at på en dårlig dag kan jeg engste meg for at måltidene mine er større enn CBE sine, eller at magen min aldri kommer til å se ut som CBE sin selvom jeg trener regelmessig og ofte. For andre med enda dårligere dager kan effekten være enda værre, og da er det fint å få valget om å slippe å se bildet. 

  • Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (43 minutter siden):

Hun hadde da ikke sekk mens hun løp. Shit pomfrit. En av dem har faktisk kjørt til Fredrikstad, lempet av alle tingene på hotellrommet, for så å kjøre tilbake for å kunne jogge og filme CBE sammen. Herregud så meningsløst, dette bruker 2 funksjonsfriske voksne mennesker arbeidsdagene sine på 🤯

Seriøst? De må søke hjelp for sine problemer snarest 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

h/k skrev (1 time siden):

Høres helt urealistisk ut! I sekken har hun en kilo sminke, fullt festantrekk, sko, rettetang, shampoo, klær til i morgen, alt annet hun trenger for å fungere m.m.

Lasse løp vel etter med trillekoffert..de måtte vel ha med drone,kamerautstyr og annet rask også..?

  • Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å dra i hestehalen når hun poserer foran speilet? Ikke noe kritikk eller noe, bare genuint lurer🤷‍♀️

Hilsen høyt utdannet kvinne på 35+

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (14 minutter siden):

Seriøst? De må søke hjelp for sine problemer snarest 

Haha enig, så fullstendig meningsløst og rart 😂

Endret av Frøken fjong
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns klærne var kule jeg :)  Og har vel sjeldent hatt flere kommenterer på et bilde, så tydeligvis andre som syns det samme.

I denne tråden kritiseres ALT uansett! 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest22 skrev (6 minutter siden):

Syns klærne var kule jeg :)  Og har vel sjeldent hatt flere kommenterer på et bilde, så tydeligvis andre som syns det samme.

I denne tråden kritiseres ALT uansett! 

Jeg synes virkelig ikke at det sorte antrekket var kult, det er noe av det verste jeg har sett på lenge. Lurer virkelig på hvilken setting hun har tenkt å bruke det i 🤭

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Gjest22 skrev (8 minutter siden):

Syns klærne var kule jeg :)  Og har vel sjeldent hatt flere kommenterer på et bilde, så tydeligvis andre som syns det samme.

I denne tråden kritiseres ALT uansett! 

Grunnen til at bildet med klærne har litt flere kommentarer enn CBE normalt sett har, er fordi hun stiller et spørsmål. Dette er en veldig vanlig måte å prøve å få opp engasjement på IG. Hun har skjult likes'ene på nesten alle IG-bildene sine, så det er tydelig at engasjementraten er på all time low.

Jeg syns begge antrekkene var klær som hører hjemme på en scene a la Norges nye megahit. Skinnende paljetter fra topp til tå, massevis av fjær og skikkelig dristig/gjennomsiktig, det er festantrekk som krever en langt større scene enn en rolig middag med husbonden på en hotellrestaurant i Frækstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (17 minutter siden):

Jeg synes virkelig ikke at det sorte antrekket var kult, det er noe av det verste jeg har sett på lenge. Lurer virkelig på hvilken setting hun har tenkt å bruke det i 🤭

Fredrikstad.

 

  • Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...