Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Felis skrev (1 minutt siden):

Caroline velger fake 100 av 100 ganger, og det gjør sikkert mannen hennes også... Sophie Elise sa en gang at hun likte den opererte looken, og hun er tydeligvis ikke alene

Hadde han ikke gjort det så hadde han nok satt foten ned, men mulig han er tøffelen i heimen og bare gjør som fruen befaler, og når han føler det blir for mye......ja, da løper han seg en tur, kanskje det er derfor han løper så mye? 😛

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnowBells
Danseskjørt skrev (3 timer siden):

 

069B6B35-3696-4BE5-BD38-2ADCA7C90DE6.jpeg

Med mindre CBE har gått ned 6-7 kg og utviklet fullstendig porefri, silkeblank ansiktshud de siste par månedene, så er det filter på den filmen som bildet ovenfor er hentet fra 😳 Bildet nedenfor er fra Norges nye megahit i november, altså 2 mnd siden. Den eneste kanalen vi har sett CBE i siden Bloggerne, hvor hun ikke har fullstendig kontroll på fremvisning av eget utseende. Hun ser forresten 10 år yngre ut enn på bildet ovenfor!

Screenshot_20220127-220033_Imgur.jpg

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (40 minutter siden):

hvor ser dere det? 

 

På insta story, men det var jo ikke så mye hun tok likevel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (Akkurat nå):

På insta story, men det var jo ikke så mye hun tok likevel. 

kikka der, men så det ikke..så bare løping, at hun var veldig stolt over å ha fått knytta skoa og noe hopp og sprett.

(tror det er bra isolasjonen er over imorgen;) begynner å bruke for mye tid på unødvendige ting) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og innlegg skrevet av utestengt bruker.

Måne, admin. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finngirl skrev (5 minutter siden):

Synes det er like rart hver gang, at oppskriftene hennes alltid er identiske med noen andres oppskrift. Vekt, mål, oppramsing av ingredienser og fremgangsmåte. 
Men. Er vel bare lys og skygge 😆
 

https://theclevermeal.com/pasta-with-spinach-easy-quick/

 

BD011BB9-B18F-40BF-8BEA-8A6030288B2F.png

Sier hun at det er hennes oppfinnelse da ? Hun skriver bare at det er favoritten om dagen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (På 26.1.2022 den 12.26):

Ut fra de siste innleggene her kan jeg ikke la være å tenke at det er sannsynlig at de er spiseforstyrret begge to.

 

https://psykologisktidsskrift.no/det-menn-ikke-snakker-om-menn-med-spiseforstyrrelser/

Her tror jeg du er spot on, og at det ikke bare er frua som sliter med en spiseforstyrrelse dessverre. Men det forklarer jo mye. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
SnowBells skrev (4 timer siden):

Med mindre CBE har gått ned 6-7 kg og utviklet fullstendig porefri, silkeblank ansiktshud de siste par månedene, så er det filter på den filmen som bildet ovenfor er hentet fra 😳 Bildet nedenfor er fra Norges nye megahit i november, altså 2 mnd siden. Den eneste kanalen vi har sett CBE i siden Bloggerne, hvor hun ikke har fullstendig kontroll på fremvisning av eget utseende. Hun ser forresten 10 år yngre ut enn på bildet ovenfor!

Screenshot_20220127-220033_Imgur.jpg

Cbe og lke er DÅRLIGE mennesker. Jeg blir kvalm 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 26.1.2022 den 8.14):

.. Og ressurssvake, feite og trygdede.

Synet de har på andre mennesker sier mye om dem. De har et sterkt ønske om å fremstå glamorøse, men "Åge i mørten"-opplegget deres er nok slik de egentlig er. 

«Åge i mørten»! 😂😂 
 

Ja, synes man har på andre sier mye om en selv. Og som noen skrev over her - kritikk som treffer a little too close to home svir nok veldig for dette paret her og kan være hvorfor de møter kritikk på den særs umodne måten de gjør.

  • Liker 23
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lollipopbildet med armer som en mager seksåring gir ihvertfall ikke inntrykk av en person som bruker halve «arbeidsdagen» på trening. 
 

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (19 timer siden):

Få deg en jobb, Caroline Berg Eriksen. 

Nå har jo CBE er en jobb.. rart du ikke har fått med deg det. Jeg tenker at det er nok andre som heller burde fokusere på å jobbe, i hvertfall ha noe fornuftig å bruke tiden på. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Levina skrev (1 minutt siden):

Nå har jo CBE er en jobb.. rart du ikke har fått med deg det. Jeg tenker at det er nok andre som heller burde fokusere på å jobbe, i hvertfall ha noe fornuftig å bruke tiden på. 

Takk for at du holder oss i ørene og inspirerer oss til å bli bedre versjoner av oss selv. Mer enn jeg forventet av meddebattanter i et diskusjonsforum ❤️

  • Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (25 minutter siden):

Nå har jo CBE er en jobb.. rart du ikke har fått med deg det. Jeg tenker at det er nok andre som heller burde fokusere på å jobbe, i hvertfall ha noe fornuftig å bruke tiden på. 

Haha! For det går ikke an å gjøre begge deler? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (47 minutter siden):

Nå har jo CBE er en jobb.. rart du ikke har fått med deg det. Jeg tenker at det er nok andre som heller burde fokusere på å jobbe, i hvertfall ha noe fornuftig å bruke tiden på. 

Jobb har hun.
Men framstår som lite inspirerende og givende for henne for det er lenge siden hun virket til å like det hun driver med. Gnisten og kreativiteten er borte. Typisk en situasjon hvor det kan være lurt å tenke helt nytt.
I tillegg spørs det hvor lenge inntekten kan forsørge hus, barn og freeloaderen som i følge SoMe prioriterer 40-årskrisen sin i stedet for jobben som konas fotograf. Misunner virkelig ikke hennes situasjon nå for det må være slitsomt å mangle lyst og glød og så er man eneste som reelt bidrar til økonomien. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (1 time siden):

Nå har jo CBE er en jobb.. rart du ikke har fått med deg det. Jeg tenker at det er nok andre som heller burde fokusere på å jobbe, i hvertfall ha noe fornuftig å bruke tiden på. 

 

men når noen gjør en dårlig jobb er det vel lov å kritisere? Damen har jo ikke noe fornuftig å komme med, kunn usunn inspirasjon på alle fronter.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...