Gjest Xstrella Skrevet 30. januar 2022 #56441 Skrevet 30. januar 2022 Hun spiller bare på kropp og sex. Veldig rart da at de har så sjelden sex. De lever et liv i en illusjon. Fake world. Blir de ikke leie??
Aidensfield Skrevet 30. januar 2022 #56442 Skrevet 30. januar 2022 Xstrella skrev (6 minutter siden): Hun spiller bare på kropp og sex. Veldig rart da at de har så sjelden sex. De lever et liv i en illusjon. Fake world. Blir de ikke leie?? Hvem sier de har lite sex? 1
Keaton Skrevet 30. januar 2022 #56443 Skrevet 30. januar 2022 Aidensfield skrev (2 minutter siden): Hvem sier de har lite sex? Var det ikke CBE da? 20
Inocybe Skrevet 30. januar 2022 #56444 Skrevet 30. januar 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Var det ikke CBE da? Jo. I podcasten @FruJohansen refererte til. 13
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 30. januar 2022 Populært innlegg #56445 Skrevet 30. januar 2022 Etter å ha vært innom IGen til LKE så må jeg si at han slår meg som en typisk fyr preget av toxic masculinity. Altså at han ønsker å fremstå som en «hard», uanfektet type som bare opptatt av å prestere (som i hans verden betyr å løpe fort, være sterk og senete, ha lav fettprosent, presse kroppen til det ekstreme osv) og veldig opptatt av å fremstå som maskulin (trikser med lys og skygge for å se mer biff ut, smiler minimalt, se hvor sterk og rask jeg er - ogga bogga), uempatisk (derav bilde av påkjørt hest, kommenterer andre damers vekt) og generelt veldig selvopptatt. Kona må likeså ikke fremstå som noe dårligere, dog trenger hun ikke være sterk for hun er jo dame må vite. Men hun må alltid være hyperfeminin pyntet på, sånn at hun blir en kjempekontrast til han som igjen får han til å fremstå som supermatcho. Han har valgt seg noen ting han ønsker å bruke tiden sin på og skal selvsagt ikke fremstå som noe annet enn best. 74
Gjest Xstrella Skrevet 30. januar 2022 #56446 Skrevet 30. januar 2022 Aidensfield skrev (40 minutter siden): Hvem sier de har lite sex? Hun sa det selv i en podcast.
Sparkel Skrevet 30. januar 2022 #56447 Skrevet 30. januar 2022 (endret) https://www.instagram.com/reel/CZXApClqM9Y/?utm_medium=copy_link Tar influencere på kornet Endret 30. januar 2022 av Sparkel 6 1
Gjest CecilieX Skrevet 30. januar 2022 #56448 Skrevet 30. januar 2022 Det er i grunnen merkelig at dette fenger. I løpet av de siste 24 timene har vi blitt presentert: På story: - stillbilde av trening - film av et sted hun vil reise - film av kaffekopp og blomsterbukett - film av utsikt - stillbilde av det hun skal drikke før trening - stillbilde av mat - stillbilde av kaffekopp og blomsterbukett - stillbilde av hevet deig - stillbilde av utbakt deig med fyll - stillbilde av påstrøssel av ost - stillbilde av ferdige pizzasnurrer Innlegg: - bilde av CBE i undertøy i senga, med den informative teksten SUNDAY Jeg anerkjenner at 305.000 mennesker ønsker å følge med på dette og det er kanskje det som er grunnen til at de ikke legger mer innsats i å produsere kvalitativt innhold. Men dette er jo ikke mer enn jeg selv opplever på en rolig søndag. Stå opp, drikke, spise, fysisk aktivitet, nyte været, lage middag. Det er forbi min fatteevne at det er av interesse for noen, men det er det faktisk.
Keaton Skrevet 30. januar 2022 #56449 Skrevet 30. januar 2022 Det er jo fengende fordi CBE er den hun er. Å bare være henne, er interessant, i følge CBE selv. Kanskje sant før 2014-15, neppe nå. 21
MacBeth Skrevet 30. januar 2022 #56450 Skrevet 30. januar 2022 CecilieX skrev (11 minutter siden): Det er i grunnen merkelig at dette fenger. I løpet av de siste 24 timene har vi blitt presentert: På story: - stillbilde av trening - film av et sted hun vil reise - film av kaffekopp og blomsterbukett - film av utsikt - stillbilde av det hun skal drikke før trening - stillbilde av mat - stillbilde av kaffekopp og blomsterbukett - stillbilde av hevet deig - stillbilde av utbakt deig med fyll - stillbilde av påstrøssel av ost - stillbilde av ferdige pizzasnurrer Innlegg: - bilde av CBE i undertøy i senga, med den informative teksten SUNDAY Jeg anerkjenner at 305.000 mennesker ønsker å følge med på dette og det er kanskje det som er grunnen til at de ikke legger mer innsats i å produsere kvalitativt innhold. Men dette er jo ikke mer enn jeg selv opplever på en rolig søndag. Stå opp, drikke, spise, fysisk aktivitet, nyte været, lage middag. Det er forbi min fatteevne at det er av interesse for noen, men det er det faktisk. For å ikke glemme at på bildet av seg selv lagt ut med "Sunday", har hun samme undertøy som hun hadde på bursdagen sin, for 2 dager siden. Jeg forstår at man bruker bilder som ikke er tatt samme dag, men når det blir så synlig føler jeg at mangel på kreativitet når en ny bunnlinje.. Det kan diskuteres om gjenbruk og at man faktisk kan vaske undertøy, men når man såvidt har sett henne i samme genser eller kjole, har jeg vondt for å tro at bildene er tatt på ulike dager... 42 1
Aquarius04 Skrevet 30. januar 2022 #56451 Skrevet 30. januar 2022 Laia skrev (På 28.1.2022 den 20.49): Akkurat for øyeblikket mister CBE følgere med en rate på 840 i måneden på Instagram. Og hele 72 avfulgte bare i dag, ironisk nok på bedrifteiers bursdag (som også førte til at IG kanalen bikket under 306 000). Kilde: socialblade.com Av de som avfulgte - hvor mange er aktive brukere/ faktiske mennesker og ikke bots? Jeg spør fordi jeg er genuint nysgjerrig. Håper jo det er faktiske mennesker som aktivt velger å avfølge. 6
Aquarius04 Skrevet 30. januar 2022 #56452 Skrevet 30. januar 2022 Ellie77 skrev (På 28.1.2022 den 17.36): Sjekk merket! Nadine Merabi, veldig stort med over 800 000 følgere og åpenbart mange it-girls’ favoritt. Det er nok «noen» som håper på å bli repostet der i håp om å snu trenden med fallende interesse rundt egen person. 🤭 Dette er jo rene isdans-kostymene 😬 Merket er både harry og tacky og langt unna det velutdannede kvinner på 35+ velger vil jeg tro… 27 1
cici84 Skrevet 30. januar 2022 #56453 Skrevet 30. januar 2022 Aquarius04 skrev (14 minutter siden): Dette er jo rene isdans-kostymene 😬 Merket er både harry og tacky og langt unna det velutdannede kvinner på 35+ velger vil jeg tro… Enig! Men nå er jo CBE verken velutdannet eller så veldig smart, - selv om hun selv lever i en illusjon om at hun er en viktig bidragsyter i samfunnet av høy rang. Hadde vært Interessant å visst hvem det er som lar seg inspirere av det hun legger ut.. 24
Havnefogden Skrevet 30. januar 2022 #56454 Skrevet 30. januar 2022 På SUNDAY-bildet fikk hun et spørsmål om hvor hun hadde kjøpt bh-en. Vedkommende trengte en sånn når hun skulle amme om kort tid. Fikk da til svar at det var en vanlig topp, og hvor den var fra. Uten anerkjennelse for at den faktisk kunne se ut som en bh, og helt sikkert kunne benyttes som amme-bh. Jo jo... 16
Heartland Skrevet 30. januar 2022 #56455 Skrevet 30. januar 2022 CecilieX skrev (1 time siden): Det er i grunnen merkelig at dette fenger. I løpet av de siste 24 timene har vi blitt presentert: På story: - stillbilde av trening - film av et sted hun vil reise - film av kaffekopp og blomsterbukett - film av utsikt - stillbilde av det hun skal drikke før trening - stillbilde av mat - stillbilde av kaffekopp og blomsterbukett - stillbilde av hevet deig - stillbilde av utbakt deig med fyll - stillbilde av påstrøssel av ost - stillbilde av ferdige pizzasnurrer Innlegg: - bilde av CBE i undertøy i senga, med den informative teksten SUNDAY Jeg anerkjenner at 305.000 mennesker ønsker å følge med på dette og det er kanskje det som er grunnen til at de ikke legger mer innsats i å produsere kvalitativt innhold. Men dette er jo ikke mer enn jeg selv opplever på en rolig søndag. Stå opp, drikke, spise, fysisk aktivitet, nyte været, lage middag. Det er forbi min fatteevne at det er av interesse for noen, men det er det faktisk. Hadde vært interessant å vite hvor mange som er reelle brukere. 11
Måne Rampelyset Skrevet 30. januar 2022 #56456 Skrevet 30. januar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. Måne, admin. 2
Kosemose Skrevet 30. januar 2022 #56457 Skrevet 30. januar 2022 Levina skrev (På 28.1.2022 den 9.16): Nå har jo CBE er en jobb.. rart du ikke har fått med deg det. Jeg tenker at det er nok andre som heller burde fokusere på å jobbe, i hvertfall ha noe fornuftig å bruke tiden på. Hva er egentlig jobben? Poste selfier på Instagram? Før var det jo en blogg, men nå er det kun Instagrambilder av løping, unger og selfier. Hvordan kan det være en tomannsjobb som brødfør en hel familie? 32
Isola2 Skrevet 30. januar 2022 #56458 Skrevet 30. januar 2022 Kosemose skrev (Akkurat nå): Hva er egentlig jobben? Poste selfier på Instagram? Før var det jo en blogg, men nå er det kun Instagrambilder av løping, unger og selfier. Hvordan kan det være en tomannsjobb som brødfør en hel familie? Påvirke….det er desverre en jobb..men en latterlig lite samfunnsnyttig en..ser mest ut til å være en jobb hvor man kan digge seg selv til de grader og helt miste bakkekontakten. Om det er en legitim jobb…vel,det er det vel delte meninger om. 15
NewStart87 Skrevet 30. januar 2022 #56459 Skrevet 30. januar 2022 Kosemose skrev (2 minutter siden): Hva er egentlig jobben? Poste selfier på Instagram? Før var det jo en blogg, men nå er det kun Instagrambilder av løping, unger og selfier. Hvordan kan det være en tomannsjobb som brødfør en hel familie? Ja, hva er jobben? Det jeg ser er jo det jeg selv driver med på fritid. 17
Gjest Xstrella Skrevet 30. januar 2022 #56460 Skrevet 30. januar 2022 Kosemose skrev (4 minutter siden): Hva er egentlig jobben? Poste selfier på Instagram? Før var det jo en blogg, men nå er det kun Instagrambilder av løping, unger og selfier. Hvordan kan det være en tomannsjobb som brødfør en hel familie? Er det inntekter på reklame som gjør at 2 stk kan være hjemmeværende på heltid uten en hovedjobb?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå