Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

MarianneE skrev (Akkurat nå):

De har ikke gjort en dritt. De har kledd av seg, montert opp fotoutstyr, flyttet litt på... dandert litt... knipset bilde... vurdert bildene og knipset nye... flyttet litt til på annet... blitt fornøyde. En kjapt nattkyss og sovnet med undertøyet på, rygg mot rygg og sovnet spent på reaksjonene fra innlegget. 

Ja, dette er nok det nærmeste sannheten vi kommer, de har for lengst sluttet å søke bekreftelse og annerkjennelse hos hverandre,  eller andre mennesker,  det er tallene og kommentarene på skjermen som gjelder.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Twinkle~ skrev (10 timer siden):

Når man ikke trodde det kunne bli mer puteflaut. De bare gir og gir men skjønner det ikke selv.84F1CB9D-EE8F-41EC-9435-A633208A2270.thumb.jpeg.041b35b87bdfb3cc78d4da5ef5d6de66.jpeg

Utrolig classy... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basilika skrev (25 minutter siden):

Det er en ting jeg la merke til i går, men på det siste bildet på IG så ser man ikke antall likes og kun få kommentarer. Det står at det er kun CBE som kan se totalt antall likerklikk på innlegget. Men der hun spør om hvilken antrekk hun skal velge, så ser man masse kommentarer og 3260 likes. Noen som vet hvorfor det er slik? 

Jeg ser også hun har valgt nytt profilbilde på IG. Filter med trutmunn på ei dame på 35 år 🤔 Det er bedriftens ansikt utad. Jeg synes det er litt barnslig om jeg vurderte å ha samarbeid med henne.

CBE/LKE skjuler likes på innlegg der de av erfaring vet det blir lite. Fra før de skjulte likes vet vi at de typiske CBE-poserer-utstudert og CBE-har-på-seg-lite-klær er dem som genererer veldig få likes. Bilder med barn betydelig mer - dessverre for barnas privatlivs skyld for da anspores foreldrene til enda mer eksponering. 
Grunnen til at det skjules når det er lite likes er at lav engasjementsrate er dårlig for business. Blir for tydelig over for annonsører Treasures ikke kan levere når bare få promiller av deres 300.000 følgere gidder kommentere eller like. Treasures har all grunn til å tåkelegge for antall reelle følgere og reelt engasjement.

  • Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopploella skrev (50 minutter siden):

Nei altså, et voksent par på 35-40 på hotell, og så har de kledd av seg? Dette må dokumenteres. Klærne slengt på gulvet? Ok. Sikkert et resultat av det utrolig hotte antrekket og selvbruningen og det tidvis veltrente bakpartiet til frua? Vi skjønner. 

Så det antydes at ekteparet har hatt sex? Så revolusjonerende.  

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (22 timer siden):

Til tross for dette løp CBE 16 km på 1 t og 25 min. Imponerende. 

Bare å stoppe tida i alle pausene, det. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wild Eyes skrev (1 time siden):

Det er jo innmaten til alle romantiske komedier, kamera starter med døren og filmer at og ett og ett plagg havner på gulvet desto nærmere døren man kommer liksom, men aldri har jeg sett/hørt det fungere i det virkelige liv. De kunne gjort en morsom og selvironisk vri på det, men når de prøver å gjøre det til noe seriøst og sexy så blir det bare så flaut å se på. 


jeg tenker de kunne hoppet over å filme etc fra hele denne feiringen. Løpeturen til, mottakelsen med blomster og champagne på hotellet, middagen, det de gjorde/ikke gjorde på rommet og frokosten burde vært nytt uten kameraer og mobil og vært en privat greie. Hadde vært så mye mer romantisk og elegant. Men det går jo selvsagt ikke når oppholdet åpenbart var sponset. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørst skrev (5 minutter siden):

Bare å stoppe tida i alle pausene, det. 

Tenker det samme. Det er ikke første gang hun utelater pauser og pauser har det vært til filming, iscenesettelse og lignende. 
Pauser og rolige partier er helt ok altså og i mange tilfeller en fordel. Skulle ønske hun i stedet for å fokusere på å selvskryt fokuserte på inspirasjonen og gode treningstips for leserne. Jeg regner med at de som følger CBE/Netfit for treningsinspirasjon er uøvde/nybegynnere og å vise hvordan pauser er en god måte trene på å løpe lengre på hadde sikkert de uøvde leserne hatt glede av. Men her er altså igjen selvskryt det viktigste. Nesten rart det ikke ble brannsår etter klærne denne gangen…

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (10 timer siden):

Er det sokker på gulvet? Med 🔥? Jeg skjønner ikke…

Kanskje de skulle røyke sokkene sine.. 😜  Et skikkelig smoking hot bilde (not).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (1 time siden):


jeg tenker de kunne hoppet over å filme etc fra hele denne feiringen. Løpeturen til, mottakelsen med blomster og champagne på hotellet, middagen, det de gjorde/ikke gjorde på rommet og frokosten burde vært nytt uten kameraer og mobil og vært en privat greie. Hadde vært så mye mer romantisk og elegant. Men det går jo selvsagt ikke når oppholdet åpenbart var sponset. 

Jeg tror ikke de ser verdien av å bare være de to, la telefonene ligge,  prate og le sammen, være der og da sammen og bare glemme verden utenfor. Jeg tror ikke denne typen intimitet og ro har noe verdi for de, dessverre. De går glipp av så mye, livet deres går på billigsalg. 

Og det som er enda tristere og jævligere er at barna og livet deres går på billigsalg i samme slengen. De to klarer ikke å sitte stille og bare være til, og de lærer det videre til barna sine. Å vokse opp med foreldre som tror de ikke er gode nok, en mor som ikke er god nok, det oppfattes og det fører til manglende eller dårlig selvfølelse, noe som kan ta mange år å ordne senere. Tragisk. 

Endret av Wild Eyes
La til et avsnitt.
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (26 minutter siden):

Når man kjeder seg så mye med partneren at man tar selfie på do - underveis i middagen - da er det trist da! På sin bursdag.

Det kunne jeg også ha gjort uten at det har noe sammenheng med at jeg skulle kjede meg. Skjønner ikke hvorfor man må må dra den slutningen. Om jeg var småbrisen, med nye klær og hadde pynta meg, hadde jeg glatt tatt en selfie av meg selv på do. Og det er tross alt det hun lever av.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 minutter siden):

Det kunne jeg også ha gjort uten at det har noe sammenheng med at jeg skulle kjede meg. Skjønner ikke hvorfor man må må dra den slutningen. Om jeg var småbrisen, med nye klær og hadde pynta meg, hadde jeg glatt tatt en selfie av meg selv på do. Og det er tross alt det hun lever av.

Mitt inntrykk er at jo mer koselig/morro man har det, jo mer glemmer vi telefonen. :) 

Kanskje et bilde eller to tidlig på kvelden, men når samtalene flyter og man har det morro, så legges telefonen bort. 

 

Sånn er det iaf for meg og de jeg kjenner. 

 edit: om jeg har nye klær og føler meg veldig fin, så tar jeg bilde hjemme - FØR festen/restaurangen eller hva det nå er. IKKE underveis. 

Endret av vinterskog
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje de er litt* som Sheldon og Amy i The Big Bang Theory - sex en gang i året og da på bursdagen til Amy. 

*Litt = foruten mulig sammenfall i hyppighet av kjødelig samkvem, er det ingen videre sammenlignbare elementer. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Det kunne jeg også ha gjort uten at det har noe sammenheng med at jeg skulle kjede meg. Skjønner ikke hvorfor man må må dra den slutningen. Om jeg var småbrisen, med nye klær og hadde pynta meg, hadde jeg glatt tatt en selfie av meg selv på do. Og det er tross alt det hun lever av.

Og du ville lagt det ut på IG også?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Så det antydes at ekteparet har hatt sex? Så revolusjonerende.  

C var med i en podcast om temaet nylig, der de bla snakket om frekvensen. Det kunne fort gå tid mellom hver gang, fortalte C åpenhjertig. (Ønsker ikke å gå i detaljer her for å prøve å ta litt hensyn, men det var sjeldnere enn det statistiske gjennomsnittet)

Så kanskje det er en såpass spesiell anledning når det faktisk blir noe, at de føler det verdt å dele med tusenvis av fremmede? 

Ved neste korsvei ville det muligens være gunstig å la tanken på hva som kan fungere som content ligge, og heller bare... ja. 

  • Liker 36
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wild Eyes skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke de ser verdien av å bare være de to, la telefonene ligge,  prate og le sammen, være der og da sammen og bare glemme verden utenfor. Jeg tror ikke denne typen intimitet og ro har noe verdi for de, dessverre. De går glipp av så mye, livet deres går på billigsalg. 

Og det som er enda tristere og jævligere er at barna og livet deres går på billigsalg i samme slengen. De to klarer ikke å sitte stille og bare være til, og de lærer det videre til barna sine. Å vokse opp med foreldre som tror de ikke er gode nok, en mor som ikke er god nok, det oppfattes og det fører til manglende eller dårlig selvfølelse, noe som kan ta mange år å ordne senere. Tragisk. 


helt enig med deg. Ville bare presisere hva jeg hadde ønsket for dagen min. Deres liv er bare trist trist trist 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 timer siden):

Det kunne jeg også ha gjort uten at det har noe sammenheng med at jeg skulle kjede meg. Skjønner ikke hvorfor man må må dra den slutningen. Om jeg var småbrisen, med nye klær og hadde pynta meg, hadde jeg glatt tatt en selfie av meg selv på do. Og det er tross alt det hun lever av.


men når du tar og legger ut selfies så ofte som cbe burde det være en lettelse å slippe en sjelden gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hotellet egentlig sponset? De tagget hotellet, men skrev ingen ting om "spons", "reklame", "i samarbeide med", etc. Ikke at de har vært så flinke til det tidligere uansett da😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...