Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
MacBeth skrev (4 timer siden):

For å ikke glemme at på bildet av seg selv lagt ut med "Sunday", har hun samme undertøy som hun hadde på bursdagen sin, for 2 dager siden. Jeg forstår at man bruker bilder som ikke er tatt samme dag, men når det blir så synlig føler jeg at mangel på kreativitet når en ny bunnlinje..

Det kan diskuteres om gjenbruk og at man faktisk kan vaske undertøy, men når man såvidt har sett henne i samme genser eller kjole, har jeg vondt for å tro at bildene er tatt på ulike dager...

Dette lå i bakhodet mitt da jeg skrollet gjennom, og det er åpenbart at de sprer bilder fra samme dag utover. 20. og 21 januar er like. 14. og 15. januar er like.

21. desember dekker hun bordet til 23. desember. 23. desember legges det ut bilde der hun er identisk kledd, og med samme smykker, og bildeteksten påstår at det er 23. desember. 
 

Det beste eksempelet er 6. desember, der hun bildeteksten skildrer grøtfest / filmkveld denne helgen. 19. desember vises det bilder fra samme shoot, genser og ringer er like. Det mest åpenbare beviset er dog at hun har hatt rød neglelakk både før og etter 19.desember, men på bildet 19.desember er den som på bildet fra 6. desember. 

Hvorfor jeg pirker på det? Jo, for å minne folk på at det som fremvises ikke er øyeblikksbilder, men nøye regisserte bilder som iscenesettes for å gi inntrykk av at du følger deres faktiske hverdagsliv. 
 

Endret av CecilieX
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sukkerspinndilla
Emma Marie skrev (1 time siden):

Når lys og skygge, samt to løpeturer om dag gir deg tidenes ankelkul..

A9DE10C0-1FF0-4B76-965E-9B13FC284BFB.jpeg

Dette så bare vondt ut, og ikke bare kulen, skoene, føler jeg kjenner smerten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener dessuten ikke noe som helst.

Greit, hun trenger ikke nødvendigvis å engasjere seg i internasjonal eller nasjonal politikk, men temaer som miljøvern, seksuell utnyttelse av barn, fattigdom, psykisk helse, prestasjonspress, flyktningbarn, kreft, eller hva det måtte være - det da være mulig å ta standpunkt i samfunnsrelaterte temaer?

Men nei, tydeligvis ikke. Dette er en pappfigur, og ikke et menneske.

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (11 minutter siden):

Hun mener dessuten ikke noe som helst.

Greit, hun trenger ikke nødvendigvis å engasjere seg i internasjonal eller nasjonal politikk, men temaer som miljøvern, seksuell utnyttelse av barn, fattigdom, psykisk helse, prestasjonspress, flyktningbarn, kreft, eller hva det måtte være - det da være mulig å ta standpunkt i samfunnsrelaterte temaer?

Men nei, tydeligvis ikke. Dette er en pappfigur, og ikke et menneske.

"Glanset magasin".

Her skal det ikke menes noe. Bare være "glanset". 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (2 timer siden):

Er det socialblade du bruker? Må man logge seg inn for å se?

 

Ja det stemmer. Man må lage seg en profil for å kunne få tilgang på statistikken som ligger der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CecilieX skrev (5 timer siden):

Det er i grunnen merkelig at dette fenger. I løpet av de siste 24 timene har vi blitt presentert:

På story:

- stillbilde av trening

- film av et sted hun vil reise

- film av kaffekopp og blomsterbukett

- film av utsikt 

- stillbilde av det hun skal drikke før trening

- stillbilde av mat

- stillbilde av kaffekopp og blomsterbukett

- stillbilde av hevet deig

- stillbilde av utbakt deig med fyll

- stillbilde av påstrøssel av ost

- stillbilde av ferdige pizzasnurrer

Innlegg:

- bilde av CBE i undertøy i senga, med den informative teksten SUNDAY

Jeg anerkjenner at 305.000 mennesker ønsker å følge med på dette og det er kanskje det som er grunnen til at de ikke legger mer innsats i å produsere kvalitativt innhold. Men dette er jo ikke mer enn jeg selv opplever på en rolig søndag. Stå opp, drikke, spise,  fysisk aktivitet, nyte været, lage middag. Det er forbi min fatteevne at det er av interesse for noen, men det er det faktisk. 

 

 


i det minste slapp barna unna i dag. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (5 timer siden):

Dette er jo rene isdans-kostymene 😬 

Merket er både harry og tacky og langt unna det velutdannede kvinner på 35+ velger vil jeg tro…


antrekket er langt fra elegant og stilfullt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basilika skrev (2 timer siden):

Når CBE må poste det mindre pene bursdagsantrekket flere ganger i håp om å bli repostet på Nadine Merabi sin konto... The struggle is real 😅

Tenkte det samme, åpenbart at hun fisker etter repost! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cinzia skrev (1 time siden):

Her en dag snakket jeg og min 12 år gamle datter om MGP. Hun var helt oppgitt over at noen av artistene stiller opp så lettkledde (tror hun tenkte på Mira Craig) og sa selv at hun håper disse artistene ikke har barn, for hun kunne ikke tenkt seg noe flauere enn å se moren sin i bikini på TV. Da kom jeg til å tenke på barna til CBE som må leve med alt hun legger ut på nettet. DET hadde min datter hatet, for å si det mildt.


nettopp 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukkerspinndilla skrev (1 time siden):

Dette så bare vondt ut, og ikke bare kulen, skoene, føler jeg kjenner smerten


i går kommenterte jeg på netfit story at hun/de trener/løper 2-3 ganger pr dag og etterspurte restitusjon og hvile pluss spurte om hun/de tenkte på hvilke signaler de gir folk som følger dem… bare et benektende frekt svar om at det gikk 23 t mellom hver løpetur og at de har full kontroll… lyver så de tror det selv 

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (52 minutter siden):

Hun mener dessuten ikke noe som helst.

Greit, hun trenger ikke nødvendigvis å engasjere seg i internasjonal eller nasjonal politikk, men temaer som miljøvern, seksuell utnyttelse av barn, fattigdom, psykisk helse, prestasjonspress, flyktningbarn, kreft, eller hva det måtte være - det da være mulig å ta standpunkt i samfunnsrelaterte temaer?

Men nei, tydeligvis ikke. Dette er en pappfigur, og ikke et menneske.


lever i en boble hvor resten av samfunnet ikke eksisterer 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (1 time siden):

Dette lå i bakhodet mitt da jeg skrollet gjennom, og det er åpenbart at de sprer bilder fra samme dag utover. 20. og 21 januar er like. 14. og 15. januar er like.

21. desember dekker hun bordet til 23. desember. 23. desember legges det ut bilde der hun er identisk kledd, og med samme smykker, og bildeteksten påstår at det er 23. desember. 
 

Det beste eksempelet er 6. desember, der hun bildeteksten skildrer grøtfest / filmkveld denne helgen. 19. desember vises det bilder fra samme shoot, genser og ringer er like. Det mest åpenbare beviset er dog at hun har hatt rød neglelakk både før og etter 19.desember, men på bildet 19.desember er den som på bildet fra 6. desember. 

Hvorfor jeg pirker på det? Jo, for å minne folk på at det som fremvises ikke er øyeblikksbilder, men nøye regisserte bilder som iscenesettes for å gi inntrykk av at du følger deres faktiske hverdagsliv. 
 

24. august, 25. august, 31. august, 6. september.  Identisk antrekk. Eneste forskjell er bildet fra 6. september der pumps er byttet ut med boots, terrenget er landlig og håret satt opp i hestehale.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte podcastepisoden med Caroline i sta og bet meg merke i flere ting egentlig.

Hun velger å fremstille kun det perfekte livet fordi det i følge henne selv er den type innhold som inspirerer henne. Lurer på om hun faktisk reflekterer rundt det faktum at de fleste andre IKKE blir inspirert eller engasjert, eller om det er av underordnet betydning. At det viktigste for henne er å vise hvor disiplinert, flink, sprek og fit hun er.

Hun nevnte i en bisetning at hun har migrene. Det er jo sånne ting som menneskeliggjør henne og gjør at folk kan kjenne seg igjen. Ingen har perfekte liv eller perfekt helse, så å fremstille det som at man har det skaper en desto større distanse til oss «vanlige dødelige». 

Hun mener at hun IKKE skaper kroppspress🥵 Avskriver det med at det meste i dagens samfunn kan trigge. Fraskriver seg det ansvaret hun faktisk sitter med med så mange følgere og  samtidig fronter et massivt fokus på kropp, cardio (gjerne 2 økter om dagen), små porsjoner og nøye utvalgte poseringer på alle bilder (åpenbar thinspo).

Creds for å være åpen og innrømme at de har lite sex. Overraskende at hun er ærlig her og ikke forsøker å holde den perfekte fasaden også rundt sexlivet.

Men nå er det mandag dere, bare 6 timer til hun er tilbake på mølla og løper mila med fanden hakk i hæl.

Endret av Twinkle~
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist at de har et så lite aktivt sexliv.

Men det har slått meg mange ganger de siste par årene, at årsaken til at hun deiger seg foran kamera og ligger på gulvet med lystent blikk, er sikkert fordi hun ønsker at mannen hennes skal få lyst på henne.

 

Endret av Lafamiglia
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ee det ikke sånn at menn som trener veldig mye kardio får lave testosteron-verdier? Mener å ha lest det. Eller kanskje det var omvendt? 😅

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Twinkle~ skrev (28 minutter siden):

Hørte podcastepisoden med Caroline i sta og bet meg merke i flere ting egentlig.

Hun velger å fremstille kun det perfekte livet fordi det i følge henne selv er den type innhold som inspirerer henne. Lurer på om hun faktisk reflekterer rundt det faktum at de fleste andre IKKE blir inspirert eller engasjert, eller om det er av underordnet betydning. At det viktigste for henne er å vise hvor disiplinert, flink, sprek og fit hun er.

Hun nevnte i en bisetning at hun har migrene. Det er jo sånne ting som menneskeliggjør henne og gjør at folk kan kjenne seg igjen. Ingen har perfekte liv eller perfekt helse, så å fremstille det som at man har det skaper en desto større distanse til oss «vanlige dødelige». 

Hun mener at hun IKKE skaper kroppspress🥵 Avskriver det med at det meste i dagens samfunn kan trigge. Fraskriver seg det ansvaret hun faktisk sitter med med så mange følgere og  samtidig fronter et massivt fokus på kropp, cardio (gjerne 2 økter om dagen), små porsjoner og nøye utvalgte poseringer på alle bilder (åpenbar thinspo).

Creds for å være åpen og innrømme at de har lite sex. Overraskende at hun er ærlig her og ikke forsøker å holde den perfekte fasaden også rundt sexlivet.

Men nå er det mandag dere, bare 6 timer til hun er tilbake på mølla og løper mila med fanden hakk i hæl.


følte at hun delte mer av også negative hendelser etc før - for eks skrev hun/tok bilder av når de var syke, hun hadde migrene etc etc og i blant nevnte hun til og med at hun stod over en planlagt trening for å gjøre noe annet..

nå fremstår hun/de som «maskiner» som har en nøye detaljert plan for trening/mat etc de gjennomfører slavisk..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at cbe ikke blir repostet med fuglefjær antrekket. Kvaliteten er laaangt fra bra på bildet. LKE legger mindre og mindre tid på å skape bra reklamebilder. 

At de ikke legger mye tid på foto er helt greit, de er tross alt på bursdagfeiring og date med hverandre. Men kom ikke påstå DETTE er god kvalitets jobb. Det blir bare utleverering av noe som de burde hatt 100% privat fokus på.

Verken fuggel eller fisk.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (8 timer siden):

Det er veldig trist at de har et så lite aktivt sexliv.

Men det har slått meg mange ganger de siste par årene, at årsaken til at hun deiger seg foran kamera og ligger på gulvet med lystent blikk, er sikkert fordi hun ønsker at mannen hennes skal få lyst på henne.

 

Så, da hjalp det ikke likevel. Målene hennes fra det famøse intervjuet i en annen blogg i 2012.

I am going to be a mother one day, and I want to be in my best shape during & after the pregnancy. My dream is to show other women that a pregnancy does not ruin your body. This is my biggest motivation. Also I want to feel good about myself as I age. AND! I want my husband to think I am THE hottest woman ever. Haha :-).

Det er mulig han tenker det, men det trigger åpenbart ikke nok til å utføre.

Sånn kan det altså bli når det serveres privat, intim informasjon vi ikke trenger fra en annonsekonto mens barnas soverom ikke er like private.

https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Stravaen hennes og sjekket ut denne voldsomme løpingen. Hun løper ikke mange ganger hver dag, og ligger rundt 9-11 km om dagen i snitt, også de dagene hun løper to ganger. Ikke løper hun fort heller, så det å løpe nesten alle de rolige øktene på mer enn 6 kmh er virkelig ikke noe problem eller noe som gjør at man sliter seg nevneverdig ut. Jeg løper mer og fortere, og stiller spørsmål ved hvorfor ikke mengden trening hun legger ned fører til litt mer økning i fart🤷‍♀️ 

  • Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...