Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
SnowBells skrev (13 minutter siden):

Enig. Men CBE løp inn til en helt ordinær tid på det sponsede halvmaratonet til Imsdal. Jeg ble faktisk veldig overrasket da jeg har flere bekjente i krevende fulltidsjobber, omtrent ti år eldre enn CBE, som løp 20 minutter fortere enn henne (CBE løp vel på 1 t 7 min). Jeg skjønner jo CBE i så måte. Hun er Stjerna på sin egen instagramkonto, men ute blant andre hun ønsker å sammenligne seg med, så faller hun fort gjennom. Hun holdt ikke i mer enn 2 episoder av Norges nye megahit heller. 

Hun løp IKKE halvmaraton på 1 time og 7 minutter! Verdensrekorden for kvinner er 1 time og 3 minutter.  Dette må være 10 km

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SnowBells skrev (14 minutter siden):

Enig. Men CBE løp inn til en helt ordinær tid på det sponsede halvmaratonet til Imsdal. Jeg ble faktisk veldig overrasket da jeg har flere bekjente i krevende fulltidsjobber, omtrent ti år eldre enn CBE, som løp 20 minutter fortere enn henne (CBE løp vel på 1 t 7 min). Jeg skjønner jo CBE i så måte. Hun er Stjerna på sin egen instagramkonto, men ute blant andre hun ønsker å sammenligne seg med, så faller hun fort gjennom. Hun holdt ikke i mer enn 2 episoder av Norges nye megahit heller. 

Ja, det er nok mange som har større utfordringer og travlere liv og som gjør det bedre enn henne, hun burde ikke slutte å komme seg ut blant folk, heller strekke seg og slå egne mål og ønsker. Tenk engasjementet hun hadde skapt om hun, f.eks den imsdal maraton, bestemte seg for å delta på en sommeren 2023 og lagt opp øvelser og trening mot det, og kanskje fått med flere. Et sånt prosjekt hadde gjort henne godt og jeg hadde hatt høy respekt for det om hun så ender sist i mål. 

• Liker 11
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (13 minutter siden):

Hun løp IKKE halvmaraton på 1 time og 7 minutter! Verdensrekorden for kvinner er 1 time og 3 minutter.  Dette må være 10 km

Haha, ja jeg mente 2 t 7 min 😆 Skal endre innlegget mitt nå.

Wild Eyes skrev (11 minutter siden):

Ja, det er nok mange som har større utfordringer og travlere liv og som gjør det bedre enn henne, hun burde ikke slutte å komme seg ut blant folk, heller strekke seg og slå egne mål og ønsker. Tenk engasjementet hun hadde skapt om hun, f.eks den imsdal maraton, bestemte seg for å delta på en sommeren 2023 og lagt opp øvelser og trening mot det, og kanskje fått med flere. Et sånt prosjekt hadde gjort henne godt og jeg hadde hatt høy respekt for det om hun så ender sist i mål. 

Jeg er usikker. Jeg tror ikke at de som følger henne nødvendigvis trener så mye. Men det hadde gjort henne godt å sette seg et meningsfylt mål.

Endret av SnowBells
Skrevet
SnowBells skrev (10 minutter siden):

Haha, ja jeg mente 2 t 7 min 😆 Skal endre innlegget mitt nå.

Jeg er usikker. Jeg tror ikke at de som følger henne nødvendigvis trener så mye. Men det hadde gjort henne godt å sette seg et meningsfylt mål.

Jeg tenker og håper at det kanskje hadde skaffet litt sunnere følgere enn eksemplet på forrige side.

• Liker 8
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Wild Eyes skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker og håper at det kanskje hadde skaffet litt sunnere følgere enn eksemplet på forrige side.

Det håper jeg du har rett i. Tenk at hun publiserer masse filmer og bilder av barna sine på den kontoen 😑

Endret av SnowBells
Skrevet

Ikke akkurat mange private kontoer som kommenterer siste innlegg, lurer på hvorfor så få vanlige følgere ikke gir tilbakemeldinger. Kanskje de faktisk ikke er interesserte i trening? CBE.no bør kanskje vurdere å konsentrere seg om ett hovedtema, enten det er mote, trening eller mat. Nisje-influencer er mer 2022. 

• Liker 22
Skrevet (endret)

Oser ikke akkurat av treningsglede 

Endret av Ice-91
  • Liker 13
Skrevet (endret)
Ice-91 skrev (2 minutter siden):

Oser ikke akkurat av treningsglede 

Prøver å legge til bilde fra siste TikTok video av en sur CBE men det går ikke

Endret av Ice-91
Skrevet
SnowBells skrev (3 timer siden):

Enda et utvalg av IG-følgerne hennes... CBE har virkelig en instagramkonto som oser av kvalitet 😬

Screenshot_20220131-193252_Samsung Internet.jpg

Det mangler ikke bare kvalitet i følgere/likes tydeligvis. En rask telling på Sunday-bildet i undertøy hvor hun har skjult antall likes (skjønner hvorfor nå) er totalt 97 stk. Hvor en av de er hundens egen Instagram-konto 🙈

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Folk som er opptatt av trening følger ikke cbe, for hvorfor skal de det? Se på bilder av at hun trener i mørke i kjelleren og tar bilder av seg selv der hun suger inn magen. Treningen hennes virker manisk synes jeg, og treningen brukes kun for å være tynn, er ikke inspirerende det 

• Liker 37
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Klaraku78 skrev (12 minutter siden):

Cbe sier på siste instagram innlegg at hun er så fornøyd med opplegget hun trener nå. At hun får så god oppfølging fra coach_eriksen. Og at hun har hatt en veldig god utvikling på styrke og løping. Alt hun sier her, er jo skikkelig dårlig reklame for netfit.  Hun har jo trent og reklamert for netfit i flere år, og det er først nå når coach_eriksen har satt sammen et opplegg, hun får fremgang. Hva hjelper egentlig netfit for da?... Hun kan jo fortsatt ikke ta flere enn to push ups, så da kan man begynne å lure på hvor svak hun egentlig var før..

For meg så virker det som om netfit snart er historie, og at det er coach_eriksen de skal satse alt på... Og at de fortsatt jobber med den netfit-app'n tror jeg ikke noe på....

Håper virkelig ikke at coach Eriksen er deres neste store satsing, i såfall har de hatt mange år på seg der han kunne vist sin interesse og kunnskap for trening på å trene henne frem best mulig. Det virker uansett for meg som at målet med coach Eriksen ikke er en sterk og funksjonell kropp, men en sosiale medier vennelig kropp. 

Endret av Wild Eyes
  • Liker 21
Skrevet
nonSilence skrev (35 minutter siden):

Det mangler ikke bare kvalitet i følgere/likes tydeligvis. En rask telling på Sunday-bildet i undertøy hvor hun har skjult antall likes (skjønner hvorfor nå) er totalt 97 stk. Hvor en av de er hundens egen Instagram-konto 🙈

Av en eller annen grunn ser man bare 100 av de som har likt et innlegg på Instagram. Hun har nok (dessverre) flere likes enn det. Men sikkert ikke mange nok, i og med at hun nesten konstant skjuler antallet. 

• Liker 3
Skrevet

Hun har vel sagt flere ganger at hun ikke trener for å bli best mulig/løpe fortest mulig osv. Noe som får være hennes valg. Skulle tro det var motiverende med noen prestasjonsmessige mål når du løper såpass mye som hun gjør, men tror nok hun motiveres av kalorier som forbrennes. Favorittøkta hennes er vel stort sett ca. 1 mil på rundt 60 min, iblandet noen intervalløkter på litt for lavt tempo. 

Hun har vel og sagt at hun glemmer og logge en del av øktene på Strava.

Ellers får vi se nå om hun "satser" litt mer i tråd med opphausing av coaching fra mannen, kanskje det dukker opp en deltakelse i et halvmaraton i løpet av året for å vise en bedre tid.

• Liker 7
Skrevet
Anonym90059005 skrev (Akkurat nå):

Hun har vel sagt flere ganger at hun ikke trener for å bli best mulig/løpe fortest mulig osv. Noe som får være hennes valg. Skulle tro det var motiverende med noen prestasjonsmessige mål når du løper såpass mye som hun gjør, men tror nok hun motiveres av kalorier som forbrennes. Favorittøkta hennes er vel stort sett ca. 1 mil på rundt 60 min, iblandet noen intervalløkter på litt for lavt tempo. 

Hun har vel og sagt at hun glemmer og logge en del av øktene på Strava.

Ellers får vi se nå om hun "satser" litt mer i tråd med opphausing av coaching fra mannen, kanskje det dukker opp en deltakelse i et halvmaraton i løpet av året for å vise en bedre tid.

Jeg har litt vanskelig for å tro at hun glemmer å logge ting angående trening... Om hun ville hatt de der, så hadde de vært der, jeg tror ikke hun misser en meter/kalori/gram vek av trening hun gjør. 

• Liker 32
Skrevet
Wild Eyes skrev (2 minutter siden):

Jeg har litt vanskelig for å tro at hun glemmer å logge ting angående trening... Om hun ville hatt de der, så hadde de vært der, jeg tror ikke hun misser en meter/kalori/gram vek av trening hun gjør. 

Men er vel ikke sikkert at det er så viktig for henne å ha de der? Følger ikke henne på Strava, men har det ikke vært til og fra i hvilken grad hun bruker det opp igjennom.

• Liker 1
Skrevet
Anonym90059005 skrev (27 minutter siden):

Men er vel ikke sikkert at det er så viktig for henne å ha de der? Følger ikke henne på Strava, men har det ikke vært til og fra i hvilken grad hun bruker det opp igjennom.

Det vet jeg ikke, og knapt hva strava er, jeg tenker mer på at hvis det mangler info som sier noe om treningen hennes, fra det strava greiene, så tviler jeg på at det er fordi det er glemt. Det er hun for gjennomført grundig til.

• Liker 14
Skrevet
Just now, Wild Eyes said:

Det vet jeg ikke, og knapt hva strava er, jeg tenker mer på at hvis det mangler info som sier noe om treningen hennes, fra det strava greiene, så tviler jeg på at det er fordi det er glemt. Det er hun for gjennomført grundig til.

Med hennes fokus på å være perfekt og best vil jeg mye heller tro det da handler om for dårlige tider. Ikke noe gøy å la andre se det om man er forfengelig, og DET er hun rimelig best i klassen på å være.

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...