Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes at det er veldig merkelig at hun velger å fremstille seg selv som en pappfigur og en disneyprinsesse.

Dette er 2022, og sosiale media begynner å bli veldig gammelt.

Folk har forlengst gjennomskuet gamet.

Hvem tror hun derfor at hun lurer? Jeg vil tro at de aller yngste (tenåringer) og de som er litt eldre (i 20-årene) er såpass drevne i disse mediene, at de gjennomskuer alt.

Og de som er i 30-årene, finner rett og slett ikke noe å relatere seg til, ettersom hun later som den glossy fasaden som hun kjører frem hele tiden, er reell.

Voksne kvinner på 30+ gidder rett og slett ikke å forholde seg til disneyprinsesser og folk som later som at alle aspekter av livet deres er perfekt.

De har levd lenge nok til å vite, og ha erfart, at livet byr på så mangt og meget.

"Perfekte" husmødre, er ekstremt lite relaterbart, og dessuten ikke noe kvinner drømmer om å være.

Se for eksempel på Funkygine og Helene Olafsen. Deres sosiale media-personaer virker som ekte mennesker, så dermed appellerer de også til folk på en helt annen måte.

• Liker 30
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lafamiglia skrev (33 minutter siden):

Hvem tror hun derfor at hun lurer?

Dessverre så lurer hun/de fortsatt en del annonsører/sponsorer som kaster bort sine markedsføringskroner på å dekke utgiftene deres, men heldigvis så blir det færre og færre av disse 😄

• Liker 14
Skrevet
Aquarius04 skrev (2 timer siden):

Av de som avfulgte - hvor mange er aktive brukere/ faktiske mennesker og ikke bots? Jeg spør fordi jeg er genuint nysgjerrig. Håper jo det er faktiske mennesker som aktivt velger å avfølge. 

Det vet jeg ikke om det går an å finne ut av. Kilden jeg refererer til angir kun antall. Registrerer for øvrig at tallet har sunket ytterligere med hhv 169 og 110 avfølgere i går og i dag. Det er mye mer enn «vanlig» nedgang.

• Liker 8
Skrevet

Funky har over 23000 likes på siste innlegg på IG, et reklameinnlegg! 😳 Har 300 000 flere følgere, men CBE pleier vel å ligge på noen hundre på reklameinnlegg. Troverdighet er forskjellen. 

• Liker 30
Skrevet

Virker jo uansett som om de ikke trenger reklameinntekter, det oppdraget for Balion ble jo helt krise i og med at hun heller ville skryte av at "jeg har trent så sykt hardt at jeg har fått gnagsår" og glemte seg vel at det kunne kobles til buksa, og løy først at det var en annen bukse, eller noe sånt? 

Oppdraget for Coop xtra om å plukke søppel i fjæra skilte seg også kraftig ut, i motsetning til resten av de som hadde plukket søppel så både CBE og søpla så rene og pene ut at begge kunne dratt på byen etter endt oppdrag. 

De bryr seg jo ikke lenger. 

• Liker 35
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
NewStart87 skrev (1 time siden):

Ja, hva er jobben? Det jeg ser er jo det jeg selv driver med på fritid. 

De har jo egen manager som planlegger reklamesamarbeidene for dem. Regnskapsfører har de også. Det er jo ikke et reklamesamarbeid i uka engang... I tillegg til at de selv avslører at de bruker flere "arbeidstimer" hver eneste dag på hobbyer (trening). De hadde en periode hvor de åpenbart la ned mye jobb i iscenesetting av et perfekt fasadeliv, hvor det var tydelig at de hadde rigget profesjonelt fotoutstyr hjemme i eget hus (😭 mtp barna). Speilegg og eplekasser i senga på farsdag osv. Men det siste året så har (heldigvis) profesjonell lyssetting i hjemmet har vært nokså fraværende. LKE har vel ikke tid til annet enn å dyrke 40-årskrisa si.

Endret av SnowBells
Gjest Basilika
Skrevet

Når CBE må poste det mindre pene bursdagsantrekket flere ganger i håp om å bli repostet på Nadine Merabi sin konto... The struggle is real 😅

Skrevet
Basilika skrev (3 minutter siden):

Når CBE må poste det mindre pene bursdagsantrekket flere ganger i håp om å bli repostet på Nadine Merabi sin konto... The struggle is real 😅

Veldig tydelig og åpenbart at hun gjør det, ja.

Og hvis ikke, er det enda verre: hun poster umerket reklame igjen.

• Liker 17
Skrevet

Når lys og skygge, samt to løpeturer om dag gir deg tidenes ankelkul..

A9DE10C0-1FF0-4B76-965E-9B13FC284BFB.jpeg

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det har vel bare vært to reklameinnlegg denne måneden; fotobok og airfryer. Mulig det gir nok inntekt. 

• Liker 14
Skrevet

Men greit at hun har skiftet ut det veldig opphovnede fjeset hun har hatt som profilbilde en god stund.

Min helt egne mening er at hun er utrolig mye penere i virkeligheten (jeg har aldri sett henne i virkeligheten, men bare på TV og i presse hvor andre har tatt bilder av henne, og hvor de ikke er redigert), enn det hun poster på IG.

Hun er virkelig kjempesøt i virkeligheten, så jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ikke legger ut bilder av hvordan hun egentlig ser ut i reklamekanalene sine.

• Liker 18
Gjest SnowBells
Skrevet
Havnefogden skrev (2 timer siden):

På SUNDAY-bildet fikk hun et spørsmål om hvor hun hadde kjøpt bh-en. Vedkommende trengte en sånn når hun skulle amme om kort tid. Fikk da til svar at det var en vanlig topp, og hvor den var fra. Uten anerkjennelse for at den faktisk kunne se ut som en bh, og helt sikkert kunne benyttes som amme-bh. Jo jo...

CBE ble vel snurt over at noen fikk assosiasjoner til barsel-amming av bh'en hennes i stedet for å skrive 🔥🍆

Laia skrev (29 minutter siden):

Det vet jeg ikke om det går an å finne ut av. Kilden jeg refererer til angir kun antall. Registrerer for øvrig at tallet har sunket ytterligere med hhv 169 og 110 avfølgere i går og i dag. Det er mye mer enn «vanlig» nedgang.

Er det socialblade du bruker? Må man logge seg inn for å se?

Kollontaj skrev (28 minutter siden):

Funky har over 23000 likes på siste innlegg på IG, et reklameinnlegg! 😳 Har 300 000 flere følgere, men CBE pleier vel å ligge på noen hundre på reklameinnlegg. Troverdighet er forskjellen. 

Det tyder vel først og fremst på at kontoen til CBE er proppfull av fake followers. Det forklarer hvorfor hun ikke lenger vil vise frem hvor få Likes hun har, fordi engasjementraten på bildene er avsindig lav, noe som kan skremme vekk annonsører. Funkygine hadde f eks 200 000 Likes på bildet av baby nr 4. CBE har aldri vært i nærheten av slike tall, selv i glansdagene sine så hadde hun ikke mer enn max 20 000 Likes på de aller mest populære bildene. Mens Funky får neste 30 000 Likes av å legge ut bilde av ei matkasse 🤔 Nå er det veldig sjelden at CBE tipper 5000 likes og bloggen er så godt som død.

Skrevet
Emma Marie skrev (14 minutter siden):

Når lys og skygge, samt to løpeturer om dag gir deg tidenes ankelkul..

A9DE10C0-1FF0-4B76-965E-9B13FC284BFB.jpeg

Au! Ser vondt ut.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Wild Eyes skrev (57 minutter siden):

Virker jo uansett som om de ikke trenger reklameinntekter, det oppdraget for Balion ble jo helt krise i og med at hun heller ville skryte av at "jeg har trent så sykt hardt at jeg har fått gnagsår" og glemte seg vel at det kunne kobles til buksa, og løy først at det var en annen bukse, eller noe sånt? 

Oppdraget for Coop xtra om å plukke søppel i fjæra skilte seg også kraftig ut, i motsetning til resten av de som hadde plukket søppel så både CBE og søpla så rene og pene ut at begge kunne dratt på byen etter endt oppdrag. 

De bryr seg jo ikke lenger. 

Balion-flausa, ja 😂 Tidenes popcorn-moment. Og det hele toppet seg med grunderen som lagde seg bruker på kvinneguiden for å forsvare CBE🤣😂😂

• Liker 44
Skrevet

Her en dag snakket jeg og min 12 år gamle datter om MGP. Hun var helt oppgitt over at noen av artistene stiller opp så lettkledde (tror hun tenkte på Mira Craig) og sa selv at hun håper disse artistene ikke har barn, for hun kunne ikke tenkt seg noe flauere enn å se moren sin i bikini på TV. Da kom jeg til å tenke på barna til CBE som må leve med alt hun legger ut på nettet. DET hadde min datter hatet, for å si det mildt.

• Liker 33
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (33 minutter siden):

Det har vel bare vært to reklameinnlegg denne måneden; fotobok og airfryer. Mulig det gir nok inntekt. 

Nok inntekt om man tjener det samme som en som er uføretrygdet, ja (slik de gjør).. 

• Liker 10
Skrevet
Katten89 skrev (2 minutter siden):

Balion-flausa, ja 😂 Tidenes popcorn-moment. Og det hele toppet seg med grunderen som lagde seg bruker på kvinneguiden for å forsvare CBE🤣😂😂

Ja, det husker jeg, når det knapt kunne bli verre så skjedde det attpåtil.... 

• Liker 7
Gjest Keikolina
Skrevet
Katten89 skrev (10 minutter siden):

Det ble vel sletta? Eller står det i tråden her fortsatt?

Skrevet
Keikolina skrev (10 minutter siden):

Det ble vel sletta? Eller står det i tråden her fortsatt?

Nei, tror det står enda. Har ikke lett men.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...