Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
SnowBells skrev (13 minutter siden):

Hun suger inn pusten for å få tynnest mulig hals med mest mulig synlige sener og halsmuskler.

Akkurat det ser jeg ikke problemet med. Ikke er jeg sikker på at det er viljestyrt heller. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest SnowBells
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Sunt forbilde? Ikke akkurat 😔

(Screenshot av instastory, kan ikke linke.) 

Screenshot_20220201_130735_com.instagram.android.jpg

Hun drar bekkenpartiet bakover og vekk fra kamera for at det skal være så smalt som mulig i fht resten av kroppen. En klassisk thinspo lollipop-pose. Suger inn magen, flexer skulder- og biceps ved å trykke fra veggen (sjekk hva vinklingen gjør; her blir låret like smalt som overarmen), dytter silikonpuppen oppi armhulen og suger inn pusten for mest mulig tynn og senete hals. Herregud for et liv 😳

Skrevet
Paulinetta skrev (28 minutter siden):

Akkurat det ser jeg ikke problemet med. Ikke er jeg sikker på at det er viljestyrt heller. 

Klart det er viljestyrt. 

ALT handler om å se tynnest mulig ut, og forbrenne mest mulig kalorier på mølla. 

• Liker 29
Skrevet

Ingen får halsen til å se sånn ut uten at det er viljestyrt.

• Liker 24
Skrevet

Tror dere virkelig ikke på at CBE byttet farge og lengde på neglene i løpet av dagen - og gikk tilbake til samme som før igjen? Makan! 

• Liker 44
Skrevet
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Tror dere virkelig ikke på at CBE byttet farge og lengde på neglene i løpet av dagen - og gikk tilbake til samme som før igjen? Makan! 

Vel, hun hadde jo hatt god tid til det, så lite som hun gjør på en dag. 😂

Det er for øvrig færre og færre som lar seg inspirere av anoreksi og manisk forhold til kropp og trening. (Men de deler altså en hel chipspose i helgen. Fråtsing der, altså!)

669A7809-5BCF-4761-BF08-08D4F8F30182.jpeg

• Liker 30
  • Nyttig 4
Skrevet
loffen skrev (5 timer siden):

Sunt forbilde? Ikke akkurat 😔

(Screenshot av instastory, kan ikke linke.) 

Screenshot_20220201_130735_com.instagram.android.jpg

Man ser jo virkelig at hun suger inn magen alt hun kan. Det er virkelig ikke nødvendig da hun jo har en meget veltrent mage uansett. Når hun 

gjør slikt som her, blir kroppen i ubalanse. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
SnowBells skrev (4 timer siden):

Hun drar bekkenpartiet bakover og vekk fra kamera for at det skal være så smalt som mulig i fht resten av kroppen. En klassisk thinspo lollipop-pose. Suger inn magen, flexer skulder- og biceps ved å trykke fra veggen (sjekk hva vinklingen gjør; her blir låret like smalt som overarmen), dytter silikonpuppen oppi armhulen og suger inn pusten for mest mulig tynn og senete hals. Herregud for et liv 😳

utrolig at hun ikke ser/skjønner at hun er finere i vanlige positurer enn disse snåle fremtoningene hun har (i økende grad) startet med i det siste. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Ellie77 skrev (31 minutter siden):

Vel, hun hadde jo hatt god tid til det, så lite som hun gjør på en dag. 😂

Det er for øvrig færre og færre som lar seg inspirere av anoreksi og manisk forhold til kropp og trening. (Men de deler altså en hel chipspose i helgen. Fråtsing der, altså!)

669A7809-5BCF-4761-BF08-08D4F8F30182.jpeg

Wow, her øker raten av tap av følgere raskt. På søndag lå den på -840 per 30 dager. Nå, med -1200 i mnd, når kontoen nye høyder (eller daler egentlig). Og det virker som innholdet som legges ut mer og mer har en slags desperasjon over seg som korrelerer med økning i avfølging. Jeg får også inntrykk av at det forsøkes desperat å sluse følgerne inn på coachen sin IG.

Endret av Laia
Skriveleif
  • Liker 23
Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Kaffe - løpe - selfie - kaffe - løpe - selfie. Rettelse: Filtrerte og redigerte selfies. Sånn går no` dagan. Hvem i all verden finner dette inspirerende og interessant? Instagramkontoen hennes er en eneste lang øvelse i selvdigging. Hvem bryr seg om hvor mye hun løper, hvor mye kaffe hun drikker, eller om håret vokser? Det er så innholdsløst, tomt, og lite interessant, at jeg fatter og begriper ikke hvordan to voksne mennesker ikke evner å fornye og utvikle seg en liten millimeter. Alt er jo bare reprise fra dagen før. 

:Gjesp:

Skrevet
Laia skrev (12 minutter siden):

Wow, her øker raten av tap av følgere raskt. På søndag lå den på -840 per 30 dager. Nå, med -1200 i mnd, når kontoen nye høyder (eller daler egentlig). Og det virker som innholdet som legges ut mer og mer har en slags desperasjon over seg som korrelerer med økning i avfølging. Jeg får også inntrykk av at det forsøkes desperat å sluse følgerne inn på coachen sin IG.

Ja, og TikTok! Det spørs om det lykkes….det er så inn i hampen uinteressant det de har å komme med, at jeg blir regelrett flau på deres vegne. 🤦‍♀️

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for sitering av innlegg skrevet av utestengt bruker.

Måne, admin. 

• Liker 3
Skrevet
Ellie77 skrev (12 minutter siden):

Ja, og TikTok! Det spørs om det lykkes….det er så inn i hampen uinteressant det de har å komme med, at jeg blir regelrett flau på deres vegne. 🤦‍♀️

Hvis Tik Tok innholdet ligner på de IG reelene som publiseres tror jeg det blir vanskelig ja 🙈

• Liker 6
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Ellie77 skrev (40 minutter siden):

Ja det er nitrist at et par i midten/slutten av tredveårene ikke har annet å formidle til offentligheten enn bevis for at de har hatt sex (klær på gulvet)... 🤦 Helt greit at de ikke er intellektuelle sjeler, men hva med å engasjere seg i noe som helst utover egen navel? Klimautfordringer, dyrevelferd? Holdt på å skrive at LKE kunne stille som trener på barnas lokale fotballag, men så kom jeg på hvordan han skrøt i SoMe av at han klarte å unnslippe å bli valgt som datterens klassekontakt... Herregud for noen usmakelige folk 😳

Endret av SnowBells
Skrevet
odipodis skrev (2 timer siden):

inCollage_20220201_164634186.thumb.jpg.cac0028f9474fe454956c9bbf3721783.jpg

Bilder lagt ut på story i dag. Det midterste er åpenbart ikke fra i dag (sjekk neglelakken på bildene) - men lagt til for at det skal passe inn i historien. Slik har det vært utrolig mye av den siste tiden, særlig bilder og film fra samme trening som blir lagt ut på forskjellige tidspunkt. Legger også merke til at Netfit-innholdet blir mer og mer mørt og dystert, likt LKs andre profiler. Utroolig lite inspirerende!

Er det dette hun har drevet med i dag? Så kjedelig. Jeg har vært på jobb i 8 timer  og er fornøyd med det mens hun går rundt hjemme og tar selfier. Hvordan er det mulig at en dame på 35 år holder på sånn??

• Liker 28
Skrevet
Surikatt skrev (36 minutter siden):

Er det dette hun har drevet med i dag? Så kjedelig. Jeg har vært på jobb i 8 timer  og er fornøyd med det mens hun går rundt hjemme og tar selfier. Hvordan er det mulig at en dame på 35 år holder på sånn??

Nå er januar over og det har vel fortsatt bare vært to reklameinnlegg denne måneden? Lenge siden CBE hadde flere i uka. 

• Liker 17
Skrevet

Den bli-tynn-treninga er vel motsatt av det folk i dag ønsker.  Virker som unge damer og jenter trener for å bli sterke 💪. Jeg selv ønsker å få mer kjøtt på beina så jeg kan fylle ut buksene. Både lår og rumpe,takk!   Jeg vil ha en sterk kropp som kan springe fort og løfte tungt, som forebygger skader og forvitring etterhvert som alderdommen setter inn.  Tror CBE og mannen henger fast i trender som var populære blant en viss type folk for 20-30 år siden.

• Liker 33
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...