Paulinetta Skrevet 1. februar 2022 #56581 Skrevet 1. februar 2022 SnowBells skrev (13 minutter siden): Hun suger inn pusten for å få tynnest mulig hals med mest mulig synlige sener og halsmuskler. Akkurat det ser jeg ikke problemet med. Ikke er jeg sikker på at det er viljestyrt heller. 1
Gjest SnowBells Skrevet 1. februar 2022 #56582 Skrevet 1. februar 2022 loffen skrev (1 time siden): Sunt forbilde? Ikke akkurat 😔 (Screenshot av instastory, kan ikke linke.) Hun drar bekkenpartiet bakover og vekk fra kamera for at det skal være så smalt som mulig i fht resten av kroppen. En klassisk thinspo lollipop-pose. Suger inn magen, flexer skulder- og biceps ved å trykke fra veggen (sjekk hva vinklingen gjør; her blir låret like smalt som overarmen), dytter silikonpuppen oppi armhulen og suger inn pusten for mest mulig tynn og senete hals. Herregud for et liv 😳
Irja Skrevet 1. februar 2022 #56583 Skrevet 1. februar 2022 Paulinetta skrev (28 minutter siden): Akkurat det ser jeg ikke problemet med. Ikke er jeg sikker på at det er viljestyrt heller. Klart det er viljestyrt. ALT handler om å se tynnest mulig ut, og forbrenne mest mulig kalorier på mølla. 29
Lopploella Skrevet 1. februar 2022 #56584 Skrevet 1. februar 2022 Ingen får halsen til å se sånn ut uten at det er viljestyrt. 24
Populært innlegg Safirx Skrevet 1. februar 2022 Populært innlegg #56585 Skrevet 1. februar 2022 (endret) Blir helt oppgitt over at disse to skal svare på spørsmål om trening, og selge inn teknikk og programmer. Disse spørsmålsrundene på Netflit er jo høyst useriøse, all den tid man ikke en gang vet hvem som sitter bak tastaturet. Regner med det er LKE på den bastante tonen, på hvor rask han er til å krangle på tilbakemeldinger på DM og på å slenge rundt seg med «kilder». Kun ren hersketeknikk, og ingen åpenhet for andres meninger, nysgjerrighet på mottaker eller ønske om å utvide horisonten. Ikke så rart kanskje, da han som «coach» faktisk ikke jobber direkte med mennesker utover seg og kona, i sin egen kjeller/ekkokammer. Om man ser på CBE som nå viser markløft av litt tyngde i Hoka-sko, med en nakke som ikke følger resten av kroppen i det hele tatt, får man jo bare håpe at folk flest forstår at de må finne treningskunnskap i andre kanaler. Endret 1. februar 2022 av Safirx 41 12
Populært innlegg odipodis Skrevet 1. februar 2022 Populært innlegg #56586 Skrevet 1. februar 2022 Bilder lagt ut på story i dag. Det midterste er åpenbart ikke fra i dag (sjekk neglelakken på bildene) - men lagt til for at det skal passe inn i historien. Slik har det vært utrolig mye av den siste tiden, særlig bilder og film fra samme trening som blir lagt ut på forskjellige tidspunkt. Legger også merke til at Netfit-innholdet blir mer og mer mørt og dystert, likt LKs andre profiler. Utroolig lite inspirerende! 58
Populært innlegg Pust Skrevet 1. februar 2022 Populært innlegg #56587 Skrevet 1. februar 2022 odipodis skrev (29 minutter siden): Bilder lagt ut på story i dag. Det midterste er åpenbart ikke fra i dag (sjekk neglelakken på bildene) - men lagt til for at det skal passe inn i historien. Slik har det vært utrolig mye av den siste tiden, særlig bilder og film fra samme trening som blir lagt ut på forskjellige tidspunkt. Legger også merke til at Netfit-innholdet blir mer og mer mørt og dystert, likt LKs andre profiler. Utroolig lite inspirerende! Det er helt i tråd med hvordan man arrangerer et liv på SoMe. Bilder av julaften tas i adventstiden, løpebilder tas en dag og publiseres en annen, pysjbilder legges ut fordi det er en annonse, ikke fordi det nødvendigvis henger sammen med at påvirkeren faktisk gikk i pysj den dagen. Alt er skuebrød og liksom-liv, og det er helt greit. At publikum blir lurt til å tro at hun skildrer virkeligheten, er en del av forretningskonseptet, men for de av publikum som avslører sammenhengene blir det lattervekkende. Det er forresten rart at de som lever av å formidle, ikke ser hvilke signaler de sender ut via bilder. De mørke og dystre kjellerbildene skildrer et tvangsmessig og lummert forhold til trening. Null glede, til tross for CBEs gapesmil og poseringer. For meg virker løpingen (de velger å vise) manisk, som noe man må gjøre fordi man må. Kanskje fordi omgivelsene ofte er så triste, eller fordi uteløpingen er så himla regissert og rar. 55
Keaton Skrevet 1. februar 2022 #56588 Skrevet 1. februar 2022 Tror dere virkelig ikke på at CBE byttet farge og lengde på neglene i løpet av dagen - og gikk tilbake til samme som før igjen? Makan! 44
Ellie77 Skrevet 1. februar 2022 #56589 Skrevet 1. februar 2022 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Tror dere virkelig ikke på at CBE byttet farge og lengde på neglene i løpet av dagen - og gikk tilbake til samme som før igjen? Makan! Vel, hun hadde jo hatt god tid til det, så lite som hun gjør på en dag. 😂 Det er for øvrig færre og færre som lar seg inspirere av anoreksi og manisk forhold til kropp og trening. (Men de deler altså en hel chipspose i helgen. Fråtsing der, altså!) 30 4
Pusern3 Skrevet 1. februar 2022 #56590 Skrevet 1. februar 2022 loffen skrev (5 timer siden): Sunt forbilde? Ikke akkurat 😔 (Screenshot av instastory, kan ikke linke.) Man ser jo virkelig at hun suger inn magen alt hun kan. Det er virkelig ikke nødvendig da hun jo har en meget veltrent mage uansett. Når hun gjør slikt som her, blir kroppen i ubalanse. 5 1
Pusern3 Skrevet 1. februar 2022 #56591 Skrevet 1. februar 2022 SnowBells skrev (4 timer siden): Hun drar bekkenpartiet bakover og vekk fra kamera for at det skal være så smalt som mulig i fht resten av kroppen. En klassisk thinspo lollipop-pose. Suger inn magen, flexer skulder- og biceps ved å trykke fra veggen (sjekk hva vinklingen gjør; her blir låret like smalt som overarmen), dytter silikonpuppen oppi armhulen og suger inn pusten for mest mulig tynn og senete hals. Herregud for et liv 😳 utrolig at hun ikke ser/skjønner at hun er finere i vanlige positurer enn disse snåle fremtoningene hun har (i økende grad) startet med i det siste. 10 1
Laia Skrevet 1. februar 2022 #56592 Skrevet 1. februar 2022 (endret) Ellie77 skrev (31 minutter siden): Vel, hun hadde jo hatt god tid til det, så lite som hun gjør på en dag. 😂 Det er for øvrig færre og færre som lar seg inspirere av anoreksi og manisk forhold til kropp og trening. (Men de deler altså en hel chipspose i helgen. Fråtsing der, altså!) Wow, her øker raten av tap av følgere raskt. På søndag lå den på -840 per 30 dager. Nå, med -1200 i mnd, når kontoen nye høyder (eller daler egentlig). Og det virker som innholdet som legges ut mer og mer har en slags desperasjon over seg som korrelerer med økning i avfølging. Jeg får også inntrykk av at det forsøkes desperat å sluse følgerne inn på coachen sin IG. Endret 1. februar 2022 av Laia Skriveleif 23
Gjest Era Vulgaris Skrevet 1. februar 2022 #56593 Skrevet 1. februar 2022 Kaffe - løpe - selfie - kaffe - løpe - selfie. Rettelse: Filtrerte og redigerte selfies. Sånn går no` dagan. Hvem i all verden finner dette inspirerende og interessant? Instagramkontoen hennes er en eneste lang øvelse i selvdigging. Hvem bryr seg om hvor mye hun løper, hvor mye kaffe hun drikker, eller om håret vokser? Det er så innholdsløst, tomt, og lite interessant, at jeg fatter og begriper ikke hvordan to voksne mennesker ikke evner å fornye og utvikle seg en liten millimeter. Alt er jo bare reprise fra dagen før.
Ellie77 Skrevet 1. februar 2022 #56594 Skrevet 1. februar 2022 Laia skrev (12 minutter siden): Wow, her øker raten av tap av følgere raskt. På søndag lå den på -840 per 30 dager. Nå, med -1200 i mnd, når kontoen nye høyder (eller daler egentlig). Og det virker som innholdet som legges ut mer og mer har en slags desperasjon over seg som korrelerer med økning i avfølging. Jeg får også inntrykk av at det forsøkes desperat å sluse følgerne inn på coachen sin IG. Ja, og TikTok! Det spørs om det lykkes….det er så inn i hampen uinteressant det de har å komme med, at jeg blir regelrett flau på deres vegne. 🤦♀️ 10
Måne Rampelyset Skrevet 1. februar 2022 #56595 Skrevet 1. februar 2022 Tråden er ryddet for sitering av innlegg skrevet av utestengt bruker. Måne, admin. 3
Laia Skrevet 1. februar 2022 #56596 Skrevet 1. februar 2022 Ellie77 skrev (12 minutter siden): Ja, og TikTok! Det spørs om det lykkes….det er så inn i hampen uinteressant det de har å komme med, at jeg blir regelrett flau på deres vegne. 🤦♀️ Hvis Tik Tok innholdet ligner på de IG reelene som publiseres tror jeg det blir vanskelig ja 🙈 6
Gjest SnowBells Skrevet 1. februar 2022 #56597 Skrevet 1. februar 2022 (endret) Ellie77 skrev (40 minutter siden): Ja, og TikTok! Det spørs om det lykkes….det er så inn i hampen uinteressant det de har å komme med, at jeg blir regelrett flau på deres vegne. 🤦♀️ Ja det er nitrist at et par i midten/slutten av tredveårene ikke har annet å formidle til offentligheten enn bevis for at de har hatt sex (klær på gulvet)... 🤦 Helt greit at de ikke er intellektuelle sjeler, men hva med å engasjere seg i noe som helst utover egen navel? Klimautfordringer, dyrevelferd? Holdt på å skrive at LKE kunne stille som trener på barnas lokale fotballag, men så kom jeg på hvordan han skrøt i SoMe av at han klarte å unnslippe å bli valgt som datterens klassekontakt... Herregud for noen usmakelige folk 😳 Endret 1. februar 2022 av SnowBells
Surikatt Skrevet 1. februar 2022 #56598 Skrevet 1. februar 2022 odipodis skrev (2 timer siden): Bilder lagt ut på story i dag. Det midterste er åpenbart ikke fra i dag (sjekk neglelakken på bildene) - men lagt til for at det skal passe inn i historien. Slik har det vært utrolig mye av den siste tiden, særlig bilder og film fra samme trening som blir lagt ut på forskjellige tidspunkt. Legger også merke til at Netfit-innholdet blir mer og mer mørt og dystert, likt LKs andre profiler. Utroolig lite inspirerende! Er det dette hun har drevet med i dag? Så kjedelig. Jeg har vært på jobb i 8 timer og er fornøyd med det mens hun går rundt hjemme og tar selfier. Hvordan er det mulig at en dame på 35 år holder på sånn?? 28
Keaton Skrevet 1. februar 2022 #56599 Skrevet 1. februar 2022 Surikatt skrev (36 minutter siden): Er det dette hun har drevet med i dag? Så kjedelig. Jeg har vært på jobb i 8 timer og er fornøyd med det mens hun går rundt hjemme og tar selfier. Hvordan er det mulig at en dame på 35 år holder på sånn?? Nå er januar over og det har vel fortsatt bare vært to reklameinnlegg denne måneden? Lenge siden CBE hadde flere i uka. 17
Honningmor Skrevet 1. februar 2022 #56600 Skrevet 1. februar 2022 Den bli-tynn-treninga er vel motsatt av det folk i dag ønsker. Virker som unge damer og jenter trener for å bli sterke 💪. Jeg selv ønsker å få mer kjøtt på beina så jeg kan fylle ut buksene. Både lår og rumpe,takk! Jeg vil ha en sterk kropp som kan springe fort og løfte tungt, som forebygger skader og forvitring etterhvert som alderdommen setter inn. Tror CBE og mannen henger fast i trender som var populære blant en viss type folk for 20-30 år siden. 33 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå