Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Ser at de oftere og oftere skjuler antall likes på innlegg, som jo betyr at det er for få. De gjør sannsyneligvis ganske mye for å skjule at populariteten ikke er hva den en gang var - som f.eks stille spørsmål til egne kontoer osv. 

Netfit er bare et navn og en IG-konto. Caroline går på repeat og har mistet kontakten med følgerne sine (det ser man jo av kommentarfeltet på IG.  Alle andre spørsmål og henvendelser hun hevder å få ser vi ikke -   Det er nok bare noe hun sier) Coach Eriksen skriver at han trener atleter, men hvem trener han egentlig? Bortsett fra kona. 

Er dette virkelig god butikk for annonsørene? Merkelig. 

Merkelig at dette fortsatt er så to voksne kan ha det som fulltidsjobb og leve av det også. 

ja, du kan så si. Helt enig i dine betraktninger og vurderinger. Men synes til og med at CBO ikke bare går på repeat men faktisk har et enda kjedeligere og mindre variert innhold i det hun legger ut på IG og story etc. og bloggen er nærmest lagt ned. Så jeg føler hun ga følgere og lesere mye mer tidligere.. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Albbas skrev (3 timer siden):

Jeg blir helt fascinert over denne Netfit-kontoen. Hvem er målgruppa? Hvorfor så mørkt?? 

Folk som vil trene skikkelig styrke har mer enn nok av gode kontoer å velge blant, denne faller jo fullstendig gjennom. Kanskje er det beregnet på folk som vil beholde sveisen mens de trener hjemme, men jeg klarer bare ikke å sette innholdet inn i en sammenheng?! 

Jeg får inntrykk av at de har funnet et veldig genialt navn på konseptet sitt, men sliter med å plassere fornuftig innhold i det. Mørke treningsvideoer av ei snerten dame som ikke ser sliten ut. Ja okeida... 🤷‍♀️

Foretrekker lisafiit og kriweb hvis jeg "bare" skal se videoer av diverse øvelser. Godt lys og du ser at de jobber. 

lisafiiit er forøvrig et inspirerende eksempel på hvordan et par har klart å lage et konsept med litt humor og glimt i øyet, der det er rom for mer enn det perfekte. Skjønner at det ikke helt passer glansbildekonseptet da. 🤔

https://www.instagram.com/reel/CZUB5r-tASG/?utm_medium=copy_link

Det her kunne nok ikke sammenlignes engang med cbe og LK. De trener jo for å bli tynne, og ha minst mulig fett. Mens de du linket til trener nok får å ha en sterk kropp. Man ser jo at de har styrke nok til å utføre øvelsen korrekt. Cbe gjør jo nesten feil på alle øvelser, hvertfall de som ikke er egen kroppsvekt. Cbe bruker jo helt sykt med tid på trening, bare for å være tynn, ha flat mage og stor rompe. Det må jo være så bortkastet tid. For å få skryt på sosiale medier liksom. Men hver våre valg og ønsker.   

• Liker 32
Skrevet
Sølv_dugg skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner at de, spesielt hun, er drit lei. Til tross for at alle triks i boken er brukt opp, helt til siste kapittel med kropp og brystvorter og rumpe med og uten padding i fri flyt, så blør de følgere. Når det da også kommer frem at bildene hun bruker ofte ikke er fra samme dag en gang, ref.bildene bak i tråden med forskjellig neglelakk, så vitner det om en som er drittlei. 
Firmaet evner ikke å se hva publikum ønsker, eller enda verre- overhode ikke interessert i å prøve å endre på innholdet eller ta til seg noe av den konstruktive kritikken som er kommet, i flere år egentlig, til å snu skuta før det nå er for sent. 
Coach Eriksen kan man ikke regne med, han lever FOR hobbyen sin, men neppe av. Hun har tilsynelatende ingen hjelp i firmaet lenger, og det er vanskelig å finne opp kruttet på nytt hver dag, spesielt bare med et mobilkamera. Det kan ikke være givende å ha samme dag på repeat, om igjen, og om igjen, og om igjen.
Jeg kan ikke forstå at noen orker å ha et så innholdsløst liv, der alt dreier seg om kaffekopp, trening og kropp, ispedd noen ytterst få reklameoppdrag å ta mobilbilder av/med. Ingen faglig input, ingen inspirerende diskusjoner med hverken faglig eller samfunnsmessig innhold, ingen kollegaer å støtte seg på eller følelsen av å ha lagt bak seg en arbeidsuke der man virkelig har gjort en innsats. 

Jeg etterspurte livetrening som man kan følge fra start til slutt, som man får hos andre. Det spørsmålet, høflig og pent, ble selvsagt ikke verdiget et svar engang. 

• Liker 26
Skrevet

Insta-kontiene til dette paret er jo Instagrams versjon av Groundhog day! Jeg blir nærmest deprimert over å se hvor lite innhold det er mulig å ha i livet. Stakkars folk 🥱

• Liker 34
Skrevet (endret)

Altså - hvem tror hun at hun lurer? Hun kan jo ikke kjenne seg selv igjen til slutt med alle disse filtrene som gir annerledes nese, øyne og det arrogante smilet… 🙄

Må også være utrolig slitsomt å stramme halsen sin så til de grader…

(Kilde: Caroline Berg Eriksens Instagramkonto, men jeg klarer ikke linke til selve kontoen)

9060C58D-E89A-4F28-887B-06615BA45618.jpeg

Endret av Aquarius04
La til
  • Liker 31
Gjest SnowBells
Skrevet
Aquarius04 skrev (6 minutter siden):

Altså - hvem tror hun at hun lurer? Hun kan jo ikke kjenne seg selv igjen til slutt med alle disse filtrene som gir annerledes nese, øyne og det arrogante smilet… 🙄

(Kilde: Caroline Berg Eriksens Instagramkonto, men jeg klarer ikke linke til selve kontoen)

Det ser fryktelig ubehagelig ut. Suger inn halsen og magen, lener seg mot treningsapparater for å flexe armen og for å trekke bekkenpartiet bakover for smalere bekken og lollipop-effekt. Mens silikonpuppen er nesten oppi armhulen. Det er så leit at hun er så usikker på seg selv. Full sminke må også til, selv når hun bare skal trene hjemme i kjelleren 😔

Skrevet
Wild Eyes skrev (På 2.2.2022 den 17.57):

Ja, det er tall som gjelder der, samme hvem det er og hva slags følgere, en billig måte å komme seg opp og frem på.

Har noen peiling på gjennomsnittlig antall kommentarer vs følgere på deres bilder? En konto med 305.000 følgere skulle vel hatt ganske mye likes og kommentarer ved hver aktivitet?

Jeg vet ikke, men hun har ca like mange likes og kommentarer som meg, men jeg har 300 følgere da 😆 

Jeg lurer på om de treffer andre mennesker i løpet av dagen? Bortsett fra når hun er på diverse salonger. Vi hadde korona her i fjor. Mannen og jeg, hjemme sammen, hver dag i 2 uker, uten å treffe andre mennesker. Jeg holdt på å gå på veggene av kjedsomhet til slutt 🙈 Jeg er så takknemlig for at jeg har en jobb jeg liker og hyggelige kollegaer! At de ikke blir lei av å henge hjemme sammen bare de to, hver eeeeneste dag?? Venninner treffer hun jo ikke så mye av heller, da hadde hun nok dokumentert det.

• Liker 31
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Pusern3 skrev (21 timer siden):

hodeløst på alle nivåer. For et liv og for noen forbilder de er for barna sine. 

Barna vokser til, og i skole/barnehage snakker man ofte om hva mamma og pappa jobber med. Jeg lurer på hvordan disse barna beskriver foreldrenes jobb. 
Jeg jobber i barnehage, og barna snakker ofte om hva foreldrene deres jobber med. "Mamma er sykepleier, pappa er lærer, eller mamma jobber på kontor", forteller de som er store nok til å ha begrep om hva foreldrene jobber som. Og barn snakker også om hva de har lyst til å jobbe med når de selv blir voksne. Mange vil bli det samme som foreldrene, mens andre vil noe helt annet. Jeg håper virkelig disse barna får noe annet å strekke seg etter, etter hvert, enn det de har nå. 

Skrevet
SnowBells skrev (57 minutter siden):

Det ser fryktelig ubehagelig ut. Suger inn halsen og magen, lener seg mot treningsapparater for å flexe armen og for å trekke bekkenpartiet bakover for smalere bekken og lollipop-effekt. Mens silikonpuppen er nesten oppi armhulen. Det er så leit at hun er så usikker på seg selv. Full sminke må også til, selv når hun bare skal trene hjemme i kjelleren 😔

På toppen av det hele er bildet så fullt av filtre at ansiktstrekkene er helt forandret. Jeg lurer på hvorfor hun bruker filtre som forandrer hele utseendet. Er hun så misfornøyd med seg selv?

• Liker 24
Gjest Xstrella
Skrevet
Aquarius04 skrev (1 time siden):

Kanskje hun tror hun ser slik ut. 

Skrevet
Xstrella skrev (54 minutter siden):

Kanskje hun tror hun ser slik ut. 

Ja, kameraet tar sikkert feil. Misunnelig og feit og... Skulle bare mangle at ikke CBE korrigerer bildene slik at de viser henne slik hun egentlig ser ut 😛

• Liker 20
Skrevet
Aquarius04 skrev (2 timer siden):

Og den totalt unaturlige innsugingen av magen🙄 hun har en slank mage så hvorfor gjøre sånn hun gjør her. Ikke pent og ser bare teit ut.

• Liker 22
Skrevet
34 minutter siden, Pusern3 said:

Og den totalt unaturlige innsugingen av magen🙄 hun har en slank mage så hvorfor gjøre sånn hun gjør her. Ikke pent og ser bare teit ut.

Den posituren - ser kontinuerlig tissetrengt ut 😝

• Liker 19
Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe at de ikke kjeder seg ihjel i bobla si. 

Jeg har hatt noen dager fri (jobber turnus), og dagene mine har da bestått av å sende ungene avgårde på skolen, trene, dusje etc. Det er hellige fridager som jeg nyter i fulle drag, men å ha det sånn hver dag i mange år? Jeg tror jeg hadde mista meg selv litt. Hvorfor vil de ikke mer med livet sitt?

• Liker 33
  • Hjerte 1
Skrevet
Danseskjørt skrev (15 minutter siden):

Jeg kan ikke fatte og begripe at de ikke kjeder seg ihjel i bobla si. 

Jeg har hatt noen dager fri (jobber turnus), og dagene mine har da bestått av å sende ungene avgårde på skolen, trene, dusje etc. Det er hellige fridager som jeg nyter i fulle drag, men å ha det sånn hver dag i mange år? Jeg tror jeg hadde mista meg selv litt. Hvorfor vil de ikke mer med livet sitt?

Skulle akkurat til å skrive det samme. Jeg kjeder meg på deres vegne. 

• Liker 15
Skrevet
Jolanda skrev (1 time siden):

det er knapt et liv de lever nå - ihvertfall ikke et fullverdig liv… 

• Liker 6
Skrevet
Jolanda skrev (6 timer siden):

Jeg hadde fått "brakkesyke" av det livet de lever. Gå hjemme sammen med gubben? Neitakk.

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...