Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Xstrella skrev (19 minutter siden):

Pupper og trutmunn oppi kamera og dama er 35 år. Hva tenker familien? Og barna om noen år? 🙄

Jeg er like lite fan av Cbe som deg, men syns ikke det er noe gale med pupper og trutmunn uansett alder 🤷‍♀️ Liker ikke å slutshame

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (22 timer siden):

Hva i alle dager var meningen med den sort hvitt filmen hvor hun har rar latter til at juletreet til ungene fortsatt var fremme? Var det meningen at den skulle være morsom? Jeg skjønte ikke greia.

Ikke jeg heller. Kanskje det var en forsøk på å si at hun ikke hadde alt på stell? 😅 det var jammen bra hun fikk byttet ut juletre med en stol.. Det som var morsomt med filmen var at latteren er nesten slik jeg ser for meg hun ler, og med den fingeren med heksenegel 😅😅 

• Liker 9
Skrevet
123Frustrert skrev (5 minutter siden):

Ikke jeg heller. Kanskje det var en forsøk på å si at hun ikke hadde alt på stell? 😅 det var jammen bra hun fikk byttet ut juletre med en stol.. Det som var morsomt med filmen var at latteren er nesten slik jeg ser for meg hun ler, og med den fingeren med heksenegel 😅😅 

Det var vel et forsøk på å skape et narrativ om et normalt hverdagsliv der man er så travel at man ikke har tid til å rydde vekk julepynten før i februar. 

• Liker 16
Gjest Xstrella
Skrevet
Klappe skrev (7 minutter siden):

Jeg er like lite fan av Cbe som deg, men syns ikke det er noe gale med pupper og trutmunn uansett alder 🤷‍♀️ Liker ikke å slutshame

Jeg er fan av de som er ærlige og ekte. Ikke filterdamer/menn som er ihjeloperert og fremmer dårlig selvtillit til unge generasjoner. Frua kunne vært likeable hvis hun var litt ydmyk. Det finnes ikke et snev av ydmyket hos dette paret og da blir de ufyselige. Det er synd på dem og de burde fått hjelp.

Skrevet
Xstrella skrev (1 minutt siden):

Jeg er fan av de som er ærlige og ekte. Ikke filterdamer/menn som er ihjeloperert og fremmer dårlig selvtillit til unge generasjoner. Frua kunne vært likeable hvis hun var litt ydmyk. Det finnes ikke et snev av ydmyket hos dette paret og da blir de ufyselige. Det er synd på dem og de burde fått hjelp.

Wow okok

• Liker 4
Skrevet
cici84 skrev (1 time siden):

HVA SKJER MED BRYSTKASSA?? 
Ser jo ut som et mannfolk 😳

Hun ligner på en drag artist. Kunne vært en mann, ja. 

• Liker 17
Skrevet (endret)
Emma Marie skrev (46 minutter siden):

Det er slettet fra tiktok nå, men jeg tok screen tidligere..

To ulike saker her. 

5F0887FE-1483-4E97-8443-EF10FA58C367.jpeg

Det ligger der enda, ikke slettet!

Ellers er dette en sannhet med modifikasjoner/filter/skylapper etc. Metaanalysen hun viser til snakker om en funn i muskelvekst overkropp, og siden det er en studie med kort varighet så gjenstår det å forske videre på det før en kan konkludere skråsikkert.

Endret av ChickNorris
  • Liker 21
Skrevet (endret)
Kleenex skrev (1 time siden):

Her kan man også muligens se hvor implantatet er puttet inn? Iallefall ser det ut som et arr i armhulen der hvor håret hennes treffer... 

Ser mer ut som strukket hud. Det blir sånn når man putter for stort implantat inn hos en som har dårlig med overskuddshud i utgangspunktet, og lite underhudsfett. 

Endret av Malum
  • Liker 9
Gjest CecilieX
Skrevet

Hvis ikke dette sjekker av på elementer fra thinspo, så vet ikke jeg. 

Sminken rundt øynene gjør at hun ser innhul ut. 
Kjeven får fremtredende posisjon fordi haken en presset frem.  Det gjør også at senene strekkes i halsområdet. Trutmunn forsterker effekten på kjeven.  Alt dette er posert frem og altså bevisst. 

Hva som har skjedd med brystpartiet vil jeg ikke kommentere da det handler om kroppen, men i sum gir dette et inntrykk som bare kan betraktes som thinspo. 

At CBE fronter dette og samtidig leder følgerne inn på en konto som skal gi oppskrift på hvordan man kan se ut som henne gjør meg rasende. Det burde f**n meg være ulovlig. 

Skrevet (endret)

Ser ikke helt poenget med å diskutere hvor pen hun er/ikke er, om hun ser ut som en dragqueen eller en mann? Helt greit å kritisere en bedrift og offentlig profil, men akkurat sånne kommentarer synes jeg de av dere som kommer med dem bør droppe. 

Har fulgt disse CBE-trådene fra start, og det som har slått meg hver gang jeg har tittet innom de siste årene er hvor mye bitching det er her. Vet ikke om det alltid var sånn, eller om det er jeg som har endret meg. Men det er synd, fordi den viktige kritikken drukner, og de som fremmer den mister sin kredibilitet. 

Når det er sagt.. Bedriften har vel vært ganske tydelig på at de ønsker å fremstå som et "glanset magasin". Sånn sett er det vel ingen som bør føle seg lurt av bilder som er tatt andre dager enn det narrativet kan skape et inntrykk av. Flere av dere etterlyser jo dessuten effektivisering😄 Ellers er jeg enig i at det virker som de har mistet retningen begge to. LKE kunne vært spennende for løpeinteresserte å følge mtp at han har alle muligheter til å gjøre det bra (ingen jobb som tar tid og energi, feks) Men det er noe med den skråsikkerheten og nedlatenheten som gjør at man heller finner inspirasjon andre steder. Kristian Ulriksen, feks! Og Caroline trenger noe som er "hennes", mer enn bare kaloriforbrenning i et mørkt rom, kaffe og lettkledde bilder. Jeg tror hun er/kan være så mye mer!

Endret av HarlemsNocturne
  • Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet
HarlemsNocturne skrev (10 minutter siden):

Ser ikke helt poenget med å diskutere hvor pen hun er/ikke er, om hun ser ut som en dragqueen eller en mann? Helt greit å kritisere en bedrift og offentlig profil, men akkurat sånne kommentarer synes jeg de av dere som kommer med dem bør droppe. 

Har fulgt disse CBE-trådene fra start, og det som har slått meg hver gang jeg har tittet innom de siste årene er hvor mye bitching det er her. Vet ikke om det alltid var sånn, eller om det er jeg som har endret meg. Men det er synd, fordi den viktige kritikken drukner, og de som fremmer den mister sin kredibilitet. 

Når det er sagt.. Bedriften har vel vært ganske tydelig på at de ønsker å fremstå som et "glanset magasin". Sånn sett er det vel ingen som bør føle seg lurt av bilder som er tatt andre dager enn det narrativet kan skape et inntrykk av. Flere av dere etterlyser jo dessuten effektivisering😄 Ellers er jeg enig i at det virker som de har mistet retningen begge to. LKE kunne vært spennende for løpeinteresserte å følge mtp at han har alle muligheter til å gjøre det bra (ingen jobb som tar tid og energi, feks) Men det er noe med den skråsikkerheten og nedlatenheten som gjør at man heller finner inspirasjon andre steder. Kristian Ulriksen, feks! Og Caroline trenger noe som er "hennes", mer enn bare kaloriforbrenning i et mørkt rom, kaffe og lettkledde bilder. Jeg tror hun er/kan være så mye mer!

Er enig i mye av det du skriver, men tror du ikke CBE hadde vist frem det hun kan nå, etter 10 år? Jeg tror de har mistet seg selv på veien og nå endrer de ikke kurs, uvisst av hvilken grunn. Bevise at kritikerne ikke har rett? Hvis oppmerksomheten deres kun vendes innover mot seg selv, vil det fenge færre og færre i dagens SoMe-verden. 

• Liker 29
Skrevet (endret)
HarlemsNocturne skrev (På 2/5/2022 den 19.12):

Jeg har sagt det, nettopp fordi hun ser jo faktisk ikke slik ut til vanlig! Hun redigerer/bruker filter slik at hun blir seende slik ut. Det må det være lov til å kritisere/spørre om. Jeg kritiserer ikke utseendet hennes men hvordan hun fremstiller seg. Det er to forskjellige ting. 

(Har også skrevet at jeg synes hun er både pen og søt når bildene ikke blir redigert, brukt filter på og hun ikke poserer på disse merkelige thinspo-måtene. Synes hun er veldig fin når hun er på tv f eks)

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 31
  • Nyttig 8
Skrevet
HarlemsNocturne skrev (37 minutter siden):

100% enig i alt.

Selv om utseendediskusjonene stort sett handler om filterbruk og posering, og altså heldigvis i liten grad om faktisk utseende.

Som du sier, hun burde ha potensial til å være så utrolig mye mer enn framvisning av kaffekopp og mage. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun reduserer seg selv på denne måten.

Det er jo så utrolig mye å ta av! For eksempel meninger, holdninger, standpunkt, prosjekter (få en fin hage, sy eller bygge noe, osv., osv.), trene for å oppnå konkrete mål, frivillig arbeid for idealistiske formål, litteraturinteresse, og ellers alt mulig.

Men hun velger altså å fremstå som en person som har oppheng i kaffe, og som fremstår som tynnest mulig, ispedd utlevering av intetanende mindreårige, og som bryr seg søttan om samfunnt rundt seg.

• Liker 23
Skrevet
Lafamiglia skrev (11 minutter siden):

100% enig i alt.

Selv om utseendediskusjonene stort sett handler om filterbruk og posering, og altså heldigvis i liten grad om faktisk utseende.

Som du sier, hun burde ha potensial til å være så utrolig mye mer enn framvisning av kaffekopp og mage. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun reduserer seg selv på denne måten.

Det er jo så utrolig mye å ta av! For eksempel meninger, holdninger, standpunkt, prosjekter (få en fin hage, sy eller bygge noe, osv., osv.), trene for å oppnå konkrete mål, frivillig arbeid for idealistiske formål, litteraturinteresse, og ellers alt mulig.

Men hun velger altså å fremstå som en person som har oppheng i kaffe, og som fremstår som tynnest mulig, ispedd utlevering av intetanende mindreårige, og som bryr seg søttan om samfunnt rundt seg.

Kanskje CBE.no privat faktisk er sånn? Jeg tror det. 

• Liker 18
Skrevet
Lafamiglia skrev (8 minutter siden):

✂️✂️✂️✂️

Tror dessverre ikke at det er så mye mer enn kaffekopper, posering i speil og seg selv å hente der.

Et ekte ubetalt engasjement for noe utenfor eget speilbilde hadde skint igjennom etter 13-14 år på SoMe.

• Liker 34
Skrevet

Trenden er åpenbar: hver gang hun legger ut seksualiserte, avkledde, trutmunnbefengte og ihjelredigerte bilder av seg selv, er det mange som avfølger. Hvorfor fortsetter man da i samme spor?!? Det er under enhver kvinnes verdighet å redusere seg selv til en tynn kropp og et glanset ytre. Gitt tiden vi lever i, er det faktisk det siste vi trenger. Spesielt når det er så mange andre ting man kunne stått for, brent for, engasjert seg i. Når utseendet forvitrer, som det uunngåelig gjør for oss alle, står ingenting tilbake. 

En følger skriver «for et forbilde du er!», og jeg er oppriktig nysgjerrig på hva vedkommende mener er så forbilledlig. Jeg ser ingenting. Hun er snarere et anti-forbilde, i den forstand at jeg kommer til å bruke henne som et eksempel for mine døtre på hva man for enhver pris ikke bør stå for. Grenseløs navlebeskuelse og selvopptatthet. Det er grelt.

5375AE82-07DD-4959-BD87-C84CB3394BBA.jpeg

• Liker 38
  • Nyttig 8
Skrevet
Inocybe skrev (2 timer siden):

Hun juger jo så hun tror på det selv. Når hun ikke aktivt poserer så er ryggen helt normal, men denne liksom eksepsjonelle ryggen som av medfødte årsager bare må presse rumpa ut til det ekstreme og magen inn som et svart hull er jo en del av narrativet hennes. Faktisk er dette en av de små løgnene hennes som hun har vært mest tro mot. Andre forandres etter hva som passer best i dag, men denne holder hun på. Bare dumt bildene og videoene jevnlig viser noe annet. Nemlig at det absolutt ikke stemmer.

Problemet ligger slik jeg oppfatter det, ut over den sære ideen om at svai rygg er noe å hige etter, i stramme hofteleddsbøyere, ensidig definering av mage uten å bruke like mye tid på rygg og null kontroll over øvre rygg, hofter eller magemuskler. 

artig…har svai i ryggen selv..men null problem med å utføre basic styrkeøvelser…merkelig.Jeg må være et unikum!!

• Liker 29
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...