Klappe Skrevet 5. februar 2022 #56761 Skrevet 5. februar 2022 Xstrella skrev (19 minutter siden): Pupper og trutmunn oppi kamera og dama er 35 år. Hva tenker familien? Og barna om noen år? 🙄 Jeg er like lite fan av Cbe som deg, men syns ikke det er noe gale med pupper og trutmunn uansett alder 🤷♀️ Liker ikke å slutshame 6 2
123Frustrert Skrevet 5. februar 2022 #56762 Skrevet 5. februar 2022 NewStart87 skrev (22 timer siden): Hva i alle dager var meningen med den sort hvitt filmen hvor hun har rar latter til at juletreet til ungene fortsatt var fremme? Var det meningen at den skulle være morsom? Jeg skjønte ikke greia. Ikke jeg heller. Kanskje det var en forsøk på å si at hun ikke hadde alt på stell? 😅 det var jammen bra hun fikk byttet ut juletre med en stol.. Det som var morsomt med filmen var at latteren er nesten slik jeg ser for meg hun ler, og med den fingeren med heksenegel 😅😅 9
Keaton Skrevet 5. februar 2022 #56763 Skrevet 5. februar 2022 123Frustrert skrev (5 minutter siden): Ikke jeg heller. Kanskje det var en forsøk på å si at hun ikke hadde alt på stell? 😅 det var jammen bra hun fikk byttet ut juletre med en stol.. Det som var morsomt med filmen var at latteren er nesten slik jeg ser for meg hun ler, og med den fingeren med heksenegel 😅😅 Det var vel et forsøk på å skape et narrativ om et normalt hverdagsliv der man er så travel at man ikke har tid til å rydde vekk julepynten før i februar. 16
Gjest Xstrella Skrevet 5. februar 2022 #56764 Skrevet 5. februar 2022 Klappe skrev (7 minutter siden): Jeg er like lite fan av Cbe som deg, men syns ikke det er noe gale med pupper og trutmunn uansett alder 🤷♀️ Liker ikke å slutshame Jeg er fan av de som er ærlige og ekte. Ikke filterdamer/menn som er ihjeloperert og fremmer dårlig selvtillit til unge generasjoner. Frua kunne vært likeable hvis hun var litt ydmyk. Det finnes ikke et snev av ydmyket hos dette paret og da blir de ufyselige. Det er synd på dem og de burde fått hjelp.
Klappe Skrevet 5. februar 2022 #56765 Skrevet 5. februar 2022 Xstrella skrev (1 minutt siden): Jeg er fan av de som er ærlige og ekte. Ikke filterdamer/menn som er ihjeloperert og fremmer dårlig selvtillit til unge generasjoner. Frua kunne vært likeable hvis hun var litt ydmyk. Det finnes ikke et snev av ydmyket hos dette paret og da blir de ufyselige. Det er synd på dem og de burde fått hjelp. Wow okok 4
Surikatt Skrevet 5. februar 2022 #56766 Skrevet 5. februar 2022 cici84 skrev (1 time siden): HVA SKJER MED BRYSTKASSA?? Ser jo ut som et mannfolk 😳 Hun ligner på en drag artist. Kunne vært en mann, ja. 17
ChickNorris Skrevet 5. februar 2022 #56767 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Emma Marie skrev (46 minutter siden): Det er slettet fra tiktok nå, men jeg tok screen tidligere.. To ulike saker her. Det ligger der enda, ikke slettet! Ellers er dette en sannhet med modifikasjoner/filter/skylapper etc. Metaanalysen hun viser til snakker om en funn i muskelvekst overkropp, og siden det er en studie med kort varighet så gjenstår det å forske videre på det før en kan konkludere skråsikkert. Endret 5. februar 2022 av ChickNorris 21
Malum Skrevet 5. februar 2022 #56768 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Kleenex skrev (1 time siden): Her kan man også muligens se hvor implantatet er puttet inn? Iallefall ser det ut som et arr i armhulen der hvor håret hennes treffer... Ser mer ut som strukket hud. Det blir sånn når man putter for stort implantat inn hos en som har dårlig med overskuddshud i utgangspunktet, og lite underhudsfett. Endret 5. februar 2022 av Malum 9
Populært innlegg Inocybe Skrevet 5. februar 2022 Populært innlegg #56769 Skrevet 5. februar 2022 Zenhouse skrev (1 time siden): At CBE sier hun er kronisk svai i ryggen har hun sagt i årevis. Ser ut fra (for)svaret hennes over at hun sier det er derfor utførelsen av hip trusten er som den er. Jeg har gode nyheter, CBE: Du kan gjøre noe med svaien. Les hva denne PT’en skriver: «Det kan føles vanskelig å komme til magemusklene om du har mye svai. Hundre situps om dagen kommer dessverre ikke til å gi deg en bedre holdning dersom du ikke har kontakt med magestøtten og en likevekt i kroppen. En svai rygg betyr nemlig ofte at du er svak i både magen, bakside lår og rumpe. – Du kommer aldri til å få en perfekt holdning kun ved å jobbe med magen. Du må tilføye bakside lår og hele kroppen må være i balanse, sier den personlige treneren og populære bloggeren Alexandra Pizzoni. Forestill deg at kroppen er et lodd hvor hoftepartiet og rumpa er i midten. Du skal deretter legge deg med magen mot bakken og legge vekter på loddet for å støtte opp balansen i kroppen. – Om vi er for stramme i forside lår og enden på ryggen, enten at vi har mye muskler der eller er veldig stive, da vil vi presse bekkenet fremover. For å jevne det ut må du trene bakside lår og forsiden av magen, da får loddet plutselig likevekt. Når du henger i hoften og er veldig "svai" pleier man å prate om et fremoverlent bekken. En svai rygg er resultat av at noen muskler (mage, bakside lår og rumpe) er svake mens andre (hoftebøyer, fremside lår og korsrygg) er sterke. Du som sitter mye får ofte denne problematikken. Har du mye svai blir du ofte veldig sliten i enden av ryggen og den delen av kroppen får veldig stor belastning.» Hun juger jo så hun tror på det selv. Når hun ikke aktivt poserer så er ryggen helt normal, men denne liksom eksepsjonelle ryggen som av medfødte årsager bare må presse rumpa ut til det ekstreme og magen inn som et svart hull er jo en del av narrativet hennes. Faktisk er dette en av de små løgnene hennes som hun har vært mest tro mot. Andre forandres etter hva som passer best i dag, men denne holder hun på. Bare dumt bildene og videoene jevnlig viser noe annet. Nemlig at det absolutt ikke stemmer. Problemet ligger slik jeg oppfatter det, ut over den sære ideen om at svai rygg er noe å hige etter, i stramme hofteleddsbøyere, ensidig definering av mage uten å bruke like mye tid på rygg og null kontroll over øvre rygg, hofter eller magemuskler. 57 1 7
Populært innlegg Safirx Skrevet 5. februar 2022 Populært innlegg #56770 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Klaraku78 skrev (2 timer siden): LK er sint på tiktok også han. Noen som har kritisert hvordan kona utfører hip-thrust, og det likte tydeligvis ikke LK. Han skriver tilbake at det er ikke noe feil med måten hun gjør øvelsen på, at personen skal slutte og kommentere detaljer, og at det ikke finnes noen perfelt måte og utføre øvelsen på. Men det han misser er jo at det er forskjell på perfekt og riktig. Selvfølgelig finnes det en riktig måte å gjøre øvelsen på. Jeg tenker at hvis de har tenkt å satse på tiktok så må de nesten tåle alle kommentarene. Er ikke bare hjerte og hot mama på tiktok. Så burde kanskje CBE lære seg litt mer engelsk, fordi hun skjønte jo ikke hva personen kommenterte engang. Hun svarte jo helt feil. Ganske interessant egentlig, all den tid rimelig mange av LKE sine innlegg på egen TikTok går på å lage «duetter» med andre treningsprofiler og plukke de fra hverandre. Kombinert med underlige videoer med selvhøytidelig og pompøs musikk kan ikke dette være en oppskrift på suksess… Så kjapp til å rakke ned på andre, og så lite åpen for tilbakemeldinger. Endret 5. februar 2022 av Safirx 57
Gjest CecilieX Skrevet 5. februar 2022 #56771 Skrevet 5. februar 2022 Hvis ikke dette sjekker av på elementer fra thinspo, så vet ikke jeg. Sminken rundt øynene gjør at hun ser innhul ut. Kjeven får fremtredende posisjon fordi haken en presset frem. Det gjør også at senene strekkes i halsområdet. Trutmunn forsterker effekten på kjeven. Alt dette er posert frem og altså bevisst. Hva som har skjedd med brystpartiet vil jeg ikke kommentere da det handler om kroppen, men i sum gir dette et inntrykk som bare kan betraktes som thinspo. At CBE fronter dette og samtidig leder følgerne inn på en konto som skal gi oppskrift på hvordan man kan se ut som henne gjør meg rasende. Det burde f**n meg være ulovlig.
Populært innlegg Isild Skrevet 5. februar 2022 Populært innlegg #56772 Skrevet 5. februar 2022 CecilieX skrev (23 minutter siden): Hvis ikke dette sjekker av på elementer fra thinspo, så vet ikke jeg. Sminken rundt øynene gjør at hun ser innhul ut. Kjeven får fremtredende posisjon fordi haken en presset frem. Det gjør også at senene strekkes i halsområdet. Trutmunn forsterker effekten på kjeven. Alt dette er posert frem og altså bevisst. Hva som har skjedd med brystpartiet vil jeg ikke kommentere da det handler om kroppen, men i sum gir dette et inntrykk som bare kan betraktes som thinspo. At CBE fronter dette og samtidig leder følgerne inn på en konto som skal gi oppskrift på hvordan man kan se ut som henne gjør meg rasende. Det burde f**n meg være ulovlig. JA, dette burde være ulovlig! Som tidligere spiseforstyrret, så vet jeg hvor mye jeg selv antagelig ville fulgt en slik "bli tynn, løp hele tiden" og spis lite -konto da jeg var syk. Det er ikke ok på en plass. De gir råd om trening, men fokuset ligger på utseende, fettprosent, cardio, løpe-løpe-løpe, kcal-inntak, hvordan "ikke miste brystene", og å vise bilder hvor man fremhever hvor tynn (og uanfektet av økten) hun er. Jeg ser ingenting hos de om at trening handler om å trene med det utgangspunktet man har for bedret yteevne i hverdagen, bedre utholdenhet, og en sterkere kropp. Ingenting for å motivere nybegynnere, folk med skader eller utfordringer. De snakker ingenting om helsefordelene ved fysisk aktivitet ift psykisk helse -og aller mest: Jeg ser ingenting om å formidle at alle er forskjellige, har forskjellig utgangspunkt - og at ALL bevegelse (uansett hvor lite ) vil gi helsegevinst. De virker fiendtlig innstilt til "feite", "sjokoladespisende" og Beyonce som visstnok veide for mye. Kan aldri tenke meg at de som treningscoach vil slå igjennom - ever (heldigvis) 46 9
HarlemsNocturne Skrevet 5. februar 2022 #56773 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Ser ikke helt poenget med å diskutere hvor pen hun er/ikke er, om hun ser ut som en dragqueen eller en mann? Helt greit å kritisere en bedrift og offentlig profil, men akkurat sånne kommentarer synes jeg de av dere som kommer med dem bør droppe. Har fulgt disse CBE-trådene fra start, og det som har slått meg hver gang jeg har tittet innom de siste årene er hvor mye bitching det er her. Vet ikke om det alltid var sånn, eller om det er jeg som har endret meg. Men det er synd, fordi den viktige kritikken drukner, og de som fremmer den mister sin kredibilitet. Når det er sagt.. Bedriften har vel vært ganske tydelig på at de ønsker å fremstå som et "glanset magasin". Sånn sett er det vel ingen som bør føle seg lurt av bilder som er tatt andre dager enn det narrativet kan skape et inntrykk av. Flere av dere etterlyser jo dessuten effektivisering😄 Ellers er jeg enig i at det virker som de har mistet retningen begge to. LKE kunne vært spennende for løpeinteresserte å følge mtp at han har alle muligheter til å gjøre det bra (ingen jobb som tar tid og energi, feks) Men det er noe med den skråsikkerheten og nedlatenheten som gjør at man heller finner inspirasjon andre steder. Kristian Ulriksen, feks! Og Caroline trenger noe som er "hennes", mer enn bare kaloriforbrenning i et mørkt rom, kaffe og lettkledde bilder. Jeg tror hun er/kan være så mye mer! Endret 5. februar 2022 av HarlemsNocturne 25 1
Keaton Skrevet 5. februar 2022 #56774 Skrevet 5. februar 2022 HarlemsNocturne skrev (10 minutter siden): Ser ikke helt poenget med å diskutere hvor pen hun er/ikke er, om hun ser ut som en dragqueen eller en mann? Helt greit å kritisere en bedrift og offentlig profil, men akkurat sånne kommentarer synes jeg de av dere som kommer med dem bør droppe. Har fulgt disse CBE-trådene fra start, og det som har slått meg hver gang jeg har tittet innom de siste årene er hvor mye bitching det er her. Vet ikke om det alltid var sånn, eller om det er jeg som har endret meg. Men det er synd, fordi den viktige kritikken drukner, og de som fremmer den mister sin kredibilitet. Når det er sagt.. Bedriften har vel vært ganske tydelig på at de ønsker å fremstå som et "glanset magasin". Sånn sett er det vel ingen som bør føle seg lurt av bilder som er tatt andre dager enn det narrativet kan skape et inntrykk av. Flere av dere etterlyser jo dessuten effektivisering😄 Ellers er jeg enig i at det virker som de har mistet retningen begge to. LKE kunne vært spennende for løpeinteresserte å følge mtp at han har alle muligheter til å gjøre det bra (ingen jobb som tar tid og energi, feks) Men det er noe med den skråsikkerheten og nedlatenheten som gjør at man heller finner inspirasjon andre steder. Kristian Ulriksen, feks! Og Caroline trenger noe som er "hennes", mer enn bare kaloriforbrenning i et mørkt rom, kaffe og lettkledde bilder. Jeg tror hun er/kan være så mye mer! Er enig i mye av det du skriver, men tror du ikke CBE hadde vist frem det hun kan nå, etter 10 år? Jeg tror de har mistet seg selv på veien og nå endrer de ikke kurs, uvisst av hvilken grunn. Bevise at kritikerne ikke har rett? Hvis oppmerksomheten deres kun vendes innover mot seg selv, vil det fenge færre og færre i dagens SoMe-verden. 29
solmåneogstjerner Skrevet 5. februar 2022 #56775 Skrevet 5. februar 2022 (endret) HarlemsNocturne skrev (På 2/5/2022 den 19.12): Ser ikke helt poenget med å diskutere hvor pen hun er/ikke er, om hun ser ut som en dragqueen eller en mann? Helt greit å kritisere en bedrift og offentlig profil, men akkurat sånne kommentarer synes jeg de av dere som kommer med dem bør droppe. Jeg har sagt det, nettopp fordi hun ser jo faktisk ikke slik ut til vanlig! Hun redigerer/bruker filter slik at hun blir seende slik ut. Det må det være lov til å kritisere/spørre om. Jeg kritiserer ikke utseendet hennes men hvordan hun fremstiller seg. Det er to forskjellige ting. (Har også skrevet at jeg synes hun er både pen og søt når bildene ikke blir redigert, brukt filter på og hun ikke poserer på disse merkelige thinspo-måtene. Synes hun er veldig fin når hun er på tv f eks) Endret 9. februar 2022 av solmåneogstjerner 31 8
Benazim Skrevet 5. februar 2022 #56776 Skrevet 5. februar 2022 HarlemsNocturne skrev (37 minutter siden): Ser ikke helt poenget med å diskutere hvor pen hun er/ikke er, om hun ser ut som en dragqueen eller en mann? Helt greit å kritisere en bedrift og offentlig profil, men akkurat sånne kommentarer synes jeg de av dere som kommer med dem bør droppe. Har fulgt disse CBE-trådene fra start, og det som har slått meg hver gang jeg har tittet innom de siste årene er hvor mye bitching det er her. Vet ikke om det alltid var sånn, eller om det er jeg som har endret meg. Men det er synd, fordi den viktige kritikken drukner, og de som fremmer den mister sin kredibilitet. Når det er sagt.. Bedriften har vel vært ganske tydelig på at de ønsker å fremstå som et "glanset magasin". Sånn sett er det vel ingen som bør føle seg lurt av bilder som er tatt andre dager enn det narrativet kan skape et inntrykk av. Flere av dere etterlyser jo dessuten effektivisering😄 Ellers er jeg enig i at det virker som de har mistet retningen begge to. LKE kunne vært spennende for løpeinteresserte å følge mtp at han har alle muligheter til å gjøre det bra (ingen jobb som tar tid og energi, feks) Men det er noe med den skråsikkerheten og nedlatenheten som gjør at man heller finner inspirasjon andre steder. Kristian Ulriksen, feks! Og Caroline trenger noe som er "hennes", mer enn bare kaloriforbrenning i et mørkt rom, kaffe og lettkledde bilder. Jeg tror hun er/kan være så mye mer! 100% enig i alt. Selv om utseendediskusjonene stort sett handler om filterbruk og posering, og altså heldigvis i liten grad om faktisk utseende. Som du sier, hun burde ha potensial til å være så utrolig mye mer enn framvisning av kaffekopp og mage. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun reduserer seg selv på denne måten. Det er jo så utrolig mye å ta av! For eksempel meninger, holdninger, standpunkt, prosjekter (få en fin hage, sy eller bygge noe, osv., osv.), trene for å oppnå konkrete mål, frivillig arbeid for idealistiske formål, litteraturinteresse, og ellers alt mulig. Men hun velger altså å fremstå som en person som har oppheng i kaffe, og som fremstår som tynnest mulig, ispedd utlevering av intetanende mindreårige, og som bryr seg søttan om samfunnt rundt seg. 23
Keaton Skrevet 5. februar 2022 #56777 Skrevet 5. februar 2022 Lafamiglia skrev (11 minutter siden): 100% enig i alt. Selv om utseendediskusjonene stort sett handler om filterbruk og posering, og altså heldigvis i liten grad om faktisk utseende. Som du sier, hun burde ha potensial til å være så utrolig mye mer enn framvisning av kaffekopp og mage. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun reduserer seg selv på denne måten. Det er jo så utrolig mye å ta av! For eksempel meninger, holdninger, standpunkt, prosjekter (få en fin hage, sy eller bygge noe, osv., osv.), trene for å oppnå konkrete mål, frivillig arbeid for idealistiske formål, litteraturinteresse, og ellers alt mulig. Men hun velger altså å fremstå som en person som har oppheng i kaffe, og som fremstår som tynnest mulig, ispedd utlevering av intetanende mindreårige, og som bryr seg søttan om samfunnt rundt seg. Kanskje CBE.no privat faktisk er sånn? Jeg tror det. 18
LilleSnupp Skrevet 5. februar 2022 #56778 Skrevet 5. februar 2022 Lafamiglia skrev (8 minutter siden): ✂️✂️✂️✂️ Det er jo så utrolig mye å ta av! For eksempel meninger, holdninger, standpunkt, prosjekter (få en fin hage, sy eller bygge noe, osv., osv.), trene for å oppnå konkrete mål, frivillig arbeid for idealistiske formål, litteraturinteresse, og ellers alt mulig. Men hun velger altså å fremstå som en person som har oppheng i kaffe, og som fremstår som tynnest mulig, ispedd utlevering av intetanende mindreårige, og som bryr seg søttan om samfunnt rundt seg. Tror dessverre ikke at det er så mye mer enn kaffekopper, posering i speil og seg selv å hente der. Et ekte ubetalt engasjement for noe utenfor eget speilbilde hadde skint igjennom etter 13-14 år på SoMe. 34
Ellie77 Skrevet 5. februar 2022 #56779 Skrevet 5. februar 2022 Trenden er åpenbar: hver gang hun legger ut seksualiserte, avkledde, trutmunnbefengte og ihjelredigerte bilder av seg selv, er det mange som avfølger. Hvorfor fortsetter man da i samme spor?!? Det er under enhver kvinnes verdighet å redusere seg selv til en tynn kropp og et glanset ytre. Gitt tiden vi lever i, er det faktisk det siste vi trenger. Spesielt når det er så mange andre ting man kunne stått for, brent for, engasjert seg i. Når utseendet forvitrer, som det uunngåelig gjør for oss alle, står ingenting tilbake. En følger skriver «for et forbilde du er!», og jeg er oppriktig nysgjerrig på hva vedkommende mener er så forbilledlig. Jeg ser ingenting. Hun er snarere et anti-forbilde, i den forstand at jeg kommer til å bruke henne som et eksempel for mine døtre på hva man for enhver pris ikke bør stå for. Grenseløs navlebeskuelse og selvopptatthet. Det er grelt. 38 8
Isola2 Skrevet 5. februar 2022 #56780 Skrevet 5. februar 2022 Inocybe skrev (2 timer siden): Hun juger jo så hun tror på det selv. Når hun ikke aktivt poserer så er ryggen helt normal, men denne liksom eksepsjonelle ryggen som av medfødte årsager bare må presse rumpa ut til det ekstreme og magen inn som et svart hull er jo en del av narrativet hennes. Faktisk er dette en av de små løgnene hennes som hun har vært mest tro mot. Andre forandres etter hva som passer best i dag, men denne holder hun på. Bare dumt bildene og videoene jevnlig viser noe annet. Nemlig at det absolutt ikke stemmer. Problemet ligger slik jeg oppfatter det, ut over den sære ideen om at svai rygg er noe å hige etter, i stramme hofteleddsbøyere, ensidig definering av mage uten å bruke like mye tid på rygg og null kontroll over øvre rygg, hofter eller magemuskler. artig…har svai i ryggen selv..men null problem med å utføre basic styrkeøvelser…merkelig.Jeg må være et unikum!! 29 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå