Gjest sukkerspinndilla Skrevet 5. februar 2022 #56801 Skrevet 5. februar 2022 Wild Eyes skrev (12 minutter siden): Nja, kanskje ikke LKE, men pt-åge kanskje.. Neida joda nå skal jeg gi meg. Kanskje doktor Pia og😂
Lily91 Skrevet 5. februar 2022 #56802 Skrevet 5. februar 2022 Malum skrev (1 time siden): Ikke er jeg spesielt opptatt av CBE sine implantater, og ikke har jeg uttalt noe sted at det er noe galt i seg selv i at hun har dem, så jeg vet ikke hvorfor du siterer meg. Jeg svarte på en teori om hva man ser på et bilde. Implantatene er nok ikke så store, men for en petit dame med lite overskuddshud og underhudsfett blir disse for store. Både rippling (som vises på flere bilder) og strekk av huden er vanlig når implantatet ikke er tilpasset utgangspunktet til personen de skal opereres inn i. Men igjen,hvorfor skal du bry deg om de er tilpasset henne eller ikke? Hva får du ut av det? Det er hennes kropp,hun er en voksen person som tok beslutning om sin egen kropp. Nei,nå gir jeg meg. Jeg føler synd på deg. 2 1
Malum Skrevet 5. februar 2022 #56803 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Lily91 skrev (13 minutter siden): Men igjen,hvorfor skal du bry deg om de er tilpasset henne eller ikke? Hva får du ut av det? Det er hennes kropp,hun er en voksen person som tok beslutning om sin egen kropp. Nei,nå gir jeg meg. Jeg føler synd på deg. Jeg bryr meg ikke nevneverdig om CBE sine implantater er tilpasset henne eller ikke, jeg har kun konstatert fakta: det man ser på bilder, og som stilles spørsmål til her, er det som skjer når implantater ikke er skikkelig tilpasset. Hva gir det deg deg å bry deg med hva som ytres her inne? Hva får du ut av det? Og takk for omtanken, men du trenger absolutt ikke synes synd på meg, altså. Jeg har det helt utmerket 🙂👍 Endret 5. februar 2022 av Malum 30 2
Rev. Revenge Skrevet 5. februar 2022 #56804 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Lily91 skrev (10 timer siden): Men igjen,hvorfor skal du bry deg om de er tilpasset henne eller ikke? Hva får du ut av det? Det er hennes kropp,hun er en voksen person som tok beslutning om sin egen kropp. Nei,nå gir jeg meg. Jeg føler synd på deg. Hun tok en beslutning om å være influensaliggende med en ettervirkning i form av brystforstørrelse, noe som har vært et stort fokus for bildene for Netfit.no etter mai 2018 Endret 6. februar 2022 av Revenge o'Cavatina autocorrect 28
vinterskog Skrevet 5. februar 2022 #56805 Skrevet 5. februar 2022 Lily91 skrev (3 timer siden): Det er absolutt ikke en stor implantat. Slik jeg ser det så er det ikke mer enn 200 cc. Hva er så galt med at hun har implantater? Hvorfor er dere så opptatt av det? Det er ikke Pamela implantater. Det passer fint til kroppen hennes. Du har veldig få innleg. Hva vil DU egentlig...? Hvorfor spiller det noen rolle om det er store eller små bryst det skrives om.. CBE sier det handler om kalorier inn/ut. Samtidig som hun/de selv sier det er genetisk betinget. Og samtidig de selv sier det er uike kropper og ulike treningsformer. Men frua trener det samme i flere år, står på stedet hvil - og enda påstår hun er et forebilde. Not so much. CBE trener for å forbrenne kalorier. Ingenting annet. 35 6
Populært innlegg Surikatt Skrevet 5. februar 2022 Populært innlegg #56806 Skrevet 5. februar 2022 Hun er ingen forbilde for noen sånn som hun redigerer seg i hjel på bilder. Dette kan ikke sies mange nok ganger. Det er pinlig at en dame på 35 år lever av å poste selfier som er så fulle av filtre at hun ikke er til å kjenne igjen. Jeg skjønner godt at selvtilliten er på bunn etter å ha levd sånn i over 10 år. Det gjør noe med hodet til en person og jeg mener helt seriøst at hun bør finne seg noe annet å gjøre. Hun prøver så hardt å fremstå som en profesjonell idrettsutøver men faller helt igjennom med maniske poseringer, selvdigging og et veldig usunt forhold til seg selv. Jeg håper virkelig at de fleste gjennomskuer det makkverket hun publiserer på insta sammen med mannen. Det er blitt til et freak show. 53 6
NewStart87 Skrevet 6. februar 2022 #56807 Skrevet 6. februar 2022 Enda et bilde ute med filter og det er merket reklame. Skjønner ikke at hun gidder disse bildene med filter, blir hun seriøst glad når hun får komplimenter for hvor «flott» hun er på bildene når hun selv vet hun ikke ser sånn ut? Ikke syntes jeg filtrene gjør henne flott heller, tvert imot, hun ser kunstig og eldre ut. Hun ser mye bedre ut naturlig. Trist at en dame på 35 år skal være så opptatt av filter, som om ikke selve bilde retusjeringen de driver med er nok. 35
Pusern3 Skrevet 6. februar 2022 #56808 Skrevet 6. februar 2022 FruRosa skrev (10 timer siden): Så kleint med halve puppen på utsiden! uff noe så grusomt 10
Populært innlegg Velinda Skrevet 6. februar 2022 Populært innlegg #56809 Skrevet 6. februar 2022 Jeg er en av de som fulgte fotballfrue helt fra hun startet å blogge å vet dere hva??blir egentlig bare trist av å se hvem hun er blitt,litt som å se Britney Spears der hun står å spinner rundt i trusa,"se på meg,se på meg"alle disse som skriver"åee sååå fiiin du er"er jo med på å forrvrenge hele virkeligsoppfatningen til dama,de siste bildene på IG er horrible.....tror de har godt av en tur til Granca,håper de logger av så de får hvilt hodene litt 49 5
Gjest Xstrella Skrevet 6. februar 2022 #56810 Skrevet 6. februar 2022 De som kommenterer daglig hvor fin hun er. Blir de ikke leie? Hvis noen bytter profilbilder ofte så mister det sin sjarm. Da kommenterer jeg sjelden. Føler ikke fansen dette? Er hun så avhengig av likes og kommentarer?
MacBeth Skrevet 6. februar 2022 #56811 Skrevet 6. februar 2022 (endret) Når man tar inn silikon måles avstanden mellom brystmusklene og når innlegget legges under musklene, legges det inn basert på dette, det gjør at silikonen ofte havner ut på siden om avstanden midt mellom musklene er "stor". Lav fettprosent gjør at innlegget syns ekstra godt med en sånn "kant" man ser under armhulen. Man kan også få forkapslinger som gir innlegget "riller" i kantene. Når det gjelder huden foran på brystet kan dette være et resultat av brystmuskler og lav fettprosent. Da får man ofte sånn "badeballsøm", man ser det svært godt hos bodybuildere som poserer, men er også helt vanlig på de mindre kroppene, flekser man litt i tillegg syns det ekstra godt. Jeg tror mer at dette kommer av lys/redigeringsglipp. Det jeg ikke forstår at ingen har kommentert til nå er at dette bildet har capture "god helg" 5 februar, men er tatt samtidig som bilde/video lagt ut 28. Januar når hun prøvde klær før bursdagen sin. Når det gjelder reklameinnlegget hvor hun løper i trappene, har vi også sett dette før, kanskje klærne er nye men lokasjon og "løpe i trapper" er intet nytt. Det er lite å bli inspirert og motivert av, når det virker som påvirkeren selv mangler både inspirasjon og motivasjon til å påvirke🤷♀️ Endret 6. februar 2022 av MacBeth 30 4
MacBeth Skrevet 6. februar 2022 #56812 Skrevet 6. februar 2022 Det jeg vil se mer av er dette; mindre sminke, mindre posering, og kanskje det kan utvikle seg til en faktisk treningsøkt? 16
Pusern3 Skrevet 6. februar 2022 #56813 Skrevet 6. februar 2022 Velinda skrev (7 timer siden): Jeg er en av de som fulgte fotballfrue helt fra hun startet å blogge å vet dere hva??blir egentlig bare trist av å se hvem hun er blitt,litt som å se Britney Spears der hun står å spinner rundt i trusa,"se på meg,se på meg"alle disse som skriver"åee sååå fiiin du er"er jo med på å forrvrenge hele virkeligsoppfatningen til dama,de siste bildene på IG er horrible.....tror de har godt av en tur til Granca,håper de logger av så de får hvilt hodene litt så enig med deg:) i starten hadde bloggen en viss interesse og delte mye mer variert innhold. nå lurer man virkelig på hva de driver med dagen ???? Tid har de iallfall mye av.. 15
Pusern3 Skrevet 6. februar 2022 #56814 Skrevet 6. februar 2022 MacBeth skrev (1 time siden): Det jeg vil se mer av er dette; mindre sminke, mindre posering, og kanskje det kan utvikle seg til en faktisk treningsøkt? Enig at dette er bedre enn mye som legges ut for tiden fra CBO men fortsatt et ikke sporty uttrykk - mer «visning» av seg selv 12
Pusern3 Skrevet 6. februar 2022 #56815 Skrevet 6. februar 2022 Xstrella skrev (3 timer siden): De som kommenterer daglig hvor fin hun er. Blir de ikke leie? Hvis noen bytter profilbilder ofte så mister det sin sjarm. Da kommenterer jeg sjelden. Føler ikke fansen dette? Er hun så avhengig av likes og kommentarer? Er vel det eneste hun har tilbake nå 4
reiseglad Skrevet 6. februar 2022 #56816 Skrevet 6. februar 2022 MacBeth skrev (1 time siden): Det jeg vil se mer av er dette; mindre sminke, mindre posering, og kanskje det kan utvikle seg til en faktisk treningsøkt? Uten sminke kom som tilsvar på kommentarer her, vil jeg tro. 17
MacBeth Skrevet 6. februar 2022 #56817 Skrevet 6. februar 2022 Pusern3 skrev (40 minutter siden): Enig at dette er bedre enn mye som legges ut for tiden fra CBO men fortsatt et ikke sporty uttrykk - mer «visning» av seg selv Må starte et sted🤷♀️😊 2
HarlemsNocturne Skrevet 6. februar 2022 #56818 Skrevet 6. februar 2022 sukkerspinndilla skrev (11 timer siden): Kanskje doktor Pia og😂 Jeg vil tro juristen med spesialisering i opphavsrett kan belyse dette😂 32
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 6. februar 2022 Populært innlegg #56819 Skrevet 6. februar 2022 (endret) Resirkulering av bilder har blitt gjort lenge, men minst det siste halvåret har frekvensen eskalert. Det er kanskje ikke uvanlig i SoMe, men det er noe uvanlig å ikke slenge på en #throwback. Jeg lurte litt på hva som foregår i topplokket til en 35-åring når det hver dag tas selfier/filmer som blir liggende på kamerarullen på mobilen, hvor hyppig galleriet av selfies scrolles, for så å finne et ukesgammelt bilde blant svært mange andre bilder, redigere det (ihjel) og så dele det i en Instagram-verden som drukner i enda flere selfie-kontoer, og kalle adferden arbeid. Så husket jeg at dette faktisk er det Berg Eriksen kaller jobb. Å dele (etter min mening teite) bilder av seg selv på bedriftskontoer. Jeg tenker det handler om forhåndsinnstilling av deling av bilder/reklame slik man kan på Facebook og dermed Instagram med en bedriftskonto, noe hun/de selvsagt har. Det forklarer hyppigheten av deling av bilder tatt på andre tidspunkt enn her og nå. Jobben er allerede gjort. Da sitter jeg også igjen med spørsmål om hvor mye og hva slags daglig arbeid som faktisk gjøres av to voksne ansatte, når mange av bildene og eventuell reklame som deles er forhåndsinnstilte, og kamerarullen er stappfull av bilder, klare til bruk. De har i alle fall veldig mye tid til overs. Igjen, bildene som skal illustrere øyeblikk fra her og nå er ikke reelle øyeblikk, de er illusjoner. Selv om det publiserte bildet ser ut som en tur på café akkurat nå, kan hun likegodt være på tur til Geilo eller nede i vaskerommet. Det er manipulering av venninne-narrativet på bedriftskontoer der klikk og engasjement er tallene som selges til potensielle annonsører. Tilføyelse: Måten hun/de velger å fremstille objektet Caroline Berg Eriksen på, er også et eget tema. Endret 6. februar 2022 av Revenge o'Cavatina språk, tilføyelse 57 1
Rev. Revenge Skrevet 6. februar 2022 #56820 Skrevet 6. februar 2022 MacBeth skrev (3 timer siden): Det jeg vil se mer av er dette; mindre sminke, mindre posering, og kanskje det kan utvikle seg til en faktisk treningsøkt? På tale om bilder. Når er egentlig dette bildet tatt, og når ble det publisert? Jeg har litt vanskelig for å tro på at Caroline Berg Eriksen plutselig trener usminket i kjelleren kl.12:30, om jeg kan klokka riktig. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå