Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Malum skrev (2 timer siden):

Ser mer ut som strukket hud. Det blir sånn når man putter for stort implantat inn hos en som har dårlig med overskuddshud i utgangspunktet, og lite underhudsfett. 

Det er absolutt ikke en stor implantat. Slik jeg ser det så er det ikke mer enn 200 cc. Hva er så galt med at hun har implantater? Hvorfor er dere så opptatt av det? Det er ikke Pamela implantater. Det passer fint til kroppen hennes.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (5 timer siden):

Så kleint med halve puppen på utsiden!

Screenshot_20220204-204403_Instagram.jpg

Hun ser litt ut som en bodybuilder. Hos meg er ikke det noe kompliment, men mulig hun liker det. Hele brystpartiet ser merkelig ut, uttrykket likeså. Hva vil hun kommunisere?

• Liker 28
Skrevet

På sånn forferdelig konsulentspråk er det noe som heter "endringskompetanse", og som blir høyt verdsatt.

I denne bedriften finnes ikke dette.

Det startet som en blogg, noe som var en enormt god forretningsidé på den tiden.

Derav også all suksessen.

Men så endret tidene seg, og de maktet ikke å følge med.

De sitter bare fast i det gamle, og som forlengst er passé.

• Liker 40
Skrevet
Lafamiglia skrev (4 minutter siden):

På sånn forferdelig konsulentspråk er det noe som heter "endringskompetanse", og som blir høyt verdsatt.

I denne bedriften finnes ikke dette.

Det startet som en blogg, noe som var en enormt god forretningsidé på den tiden.

Derav også all suksessen.

Men så endret tidene seg, og de maktet ikke å følge med.

De sitter bare fast i det gamle, og som forlengst er passé.

Nå har de dempet belysningen, og er bare "sinna og uimottagelige på nett" (kan det virke som, for alle som spør om ting får streng beskjed om at VI vet, VI kan) Og de løper og løper. Selv om endringstoget gikk for lengst, og de har ingen sjanser til å nå det igjen uansett hvor mye de løper, med det de leverer nå. 

• Liker 32
Skrevet
CecilieX skrev (2 timer siden):

Hvis ikke dette sjekker av på elementer fra thinspo, så vet ikke jeg. 

Sminken rundt øynene gjør at hun ser innhul ut. 
Kjeven får fremtredende posisjon fordi haken en presset frem.  Det gjør også at senene strekkes i halsområdet. Trutmunn forsterker effekten på kjeven.  Alt dette er posert frem og altså bevisst. 

Hva som har skjedd med brystpartiet vil jeg ikke kommentere da det handler om kroppen, men i sum gir dette et inntrykk som bare kan betraktes som thinspo. 

At CBE fronter dette og samtidig leder følgerne inn på en konto som skal gi oppskrift på hvordan man kan se ut som henne gjør meg rasende. Det burde f**n meg være ulovlig. 

De har begge problemer med sitt forhold til mat, kropp og trening. Lars Kristian Eriksen ser like innhul ut. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Aquarius04 skrev (19 minutter siden):

Hun ser litt ut som en bodybuilder. Hos meg er ikke det noe kompliment, men mulig hun liker det. Hele brystpartiet ser merkelig ut, uttrykket likeså. Hva vil hun kommunisere?

Antageligvis så er dette merkelige bildet deres svar på at man har etterspurt Carolines progresjon når det gjelder styrke (i og med at det de viser mest er at hun er svært tynn, sliter med styrkeøvelsene og suger inn magen på bilder) 

kanskje velger da han som sverger til "dunkel belysning under trening" å bruke dette på fruen, - det fremhever muskler mer. 

Skikkelig lystbetont og inspirerende for folk som trenger motivasjon for å begynne å trene. 

Det "trene i mørten"-opplegget, med "pass på kcal-inntaket" !!  -  det passer desverre til hvor frekke og sure de viser at de er når de svarer på spørsmål. Godt valg av image der altså. Kommer nok til å slå veldig an! 

Endret av Isild
  • Liker 25
Skrevet
Lily91 skrev (26 minutter siden):

Det er absolutt ikke en stor implantat. Slik jeg ser det så er det ikke mer enn 200 cc. Hva er så galt med at hun har implantater? Hvorfor er dere så opptatt av det? Det er ikke Pamela implantater. Det passer fint til kroppen hennes.

Jeg er ikke plastisk kirurg, men jeg vil si meg svært uenig i at de passer kroppen hennes, du ser det på formen på brystet på siden og fremme hvor huden ser ut som den løsner litt mellom brystene. Ca 200cc er ikke så mye i seg selv, men det kommer an på hvem en setter det på. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet
Wild Eyes skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke plastisk kirurg, men jeg vil si meg svært uenig i at de passer kroppen hennes, du ser det på formen på brystet på siden og fremme hvor huden ser ut som den løsner litt mellom brystene. Ca 200cc er ikke så mye i seg selv, men det kommer an på hvem en setter det på. 

Da får vi være enige om å være uenige. Hele tråden er bare patetisk. Jeg er helt enig at hun overeksponerer barna, men å kalle henne for dragartist og diskutere om hennes implantater er bare helt bakmål.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Innleggene blir bare mer og mer preget av spiseforstyrrelsesestetikk, og det er dypt problematisk, synes jeg.

Så: av alt i hele verden som det er mulig å fokusere på i sosiale media - så er det altså tynnhet og spiseforstyrrelser hun velger å bruke tiden sin på.

Hva med alt mulig annet som finnes i verden, og som man kan fokusere på????

• Liker 37
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (6 timer siden):

Så kleint med halve puppen på utsiden!

Nok en gang.. Hun ser jo ikke sånn ut!

• Liker 20
  • Nyttig 4
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (6 timer siden):

Ovenfor: slik CBE liker å narre følgerne sine til å tro at hun ser ut. Nedenfor: den ekte CBE uten filter og poseringer, som med sminke og styling fra tv2 ser mye sunnere, søtere og yngre ut enn den snørrhovne stemora over. Det er helt latterlig! Får hun ikke dårlig samvittighet av alle disse løgnene?

Screenshot_20220205-214745_Imgur.jpg

Endret av SnowBells
Skrevet
Jolanda skrev (6 minutter siden):

Nok en gang.. Hun ser jo ikke sånn ut!

Et foraktfullt blikk, sammen med en kropp som er redigert på ekstremt merkelig vis.

En særdeles merkelig ting å poste i sosiale media.

• Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet
Lily91 skrev (1 time siden):

Ikke er jeg spesielt opptatt av CBE sine implantater, og ikke har jeg uttalt noe sted at det er noe galt i seg selv i at hun har dem, så jeg vet ikke hvorfor du siterer meg. Jeg svarte på en teori om hva man ser på et bilde. 

Implantatene er nok ikke så store, men for en petit dame med lite overskuddshud og underhudsfett blir disse for store. Både rippling (som vises på flere bilder) og strekk av huden er vanlig når implantatet ikke er tilpasset utgangspunktet til personen de skal opereres inn i. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet
Lafamiglia skrev (16 minutter siden):

Et foraktfullt blikk, sammen med en kropp som er redigert på ekstremt merkelig vis.

En særdeles merkelig ting å poste i sosiale media.

Ja, med det blikket så er jeg usikker på om det med God helg er et ønske eller en trussel..

• Liker 26
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Svai i ryggen er ingen unnskyldning.

Det er svake magemuskler og/eller stramme hoftebøyere. Har dette selv, enda mer ekstremt enn CBE. Og de kommentarene på tiktok beskriver EKSAKT det som naprapat, fysioterapaut, kiropraktor, lege, etc, har forklart for meg.

Med rett teknikk så kan alle utføre hip thrust rett, uten å forverre svai i ryggen.

• Liker 26
  • Nyttig 5
Gjest Kattedama
Skrevet
vinterskog skrev (36 minutter siden):

Svai i ryggen er ingen unnskyldning.

Det er svake magemuskler og/eller stramme hoftebøyere. Har dette selv, enda mer ekstremt enn CBE. Og de kommentarene på tiktok beskriver EKSAKT det som naprapat, fysioterapaut, kiropraktor, lege, etc, har forklart for meg.

Med rett teknikk så kan alle utføre hip thrust rett, uten å forverre svai i ryggen.

Men Lars Kristian Eriksen sitter så klart på mer kompetanse enn folk som både innehar en bachelor og mastergrader :ironi:

Skrevet
Lill :) skrev (12 minutter siden):

Men Lars Kristian Eriksen sitter så klart på mer kompetanse enn folk som både innehar en bachelor og mastergrader :ironi:

Hvem kom først, Fotballfrue eller benkesliteren?

• Liker 20
Skrevet
Lill :) skrev (13 minutter siden):

Nja, kanskje ikke LKE, men pt-åge kanskje..

Neida joda nå skal jeg gi meg. 

• Liker 11
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...