Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengte brukere.

Adminteamet oppfordrer til å rapportere og ikke svare på trolling.

Måne, admin.

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kleint med halve puppen på utsiden!

Screenshot_20220204-204403_Instagram.jpg

• Liker 45
Skrevet
Klaraku78 skrev (3 minutter siden):

LK er sint på tiktok også han. Noen som har kritisert hvordan kona utfører  hip-thrust, og det likte tydeligvis ikke LK. Han skriver tilbake at det er ikke noe feil med måten hun gjør øvelsen på, at personen skal slutte og kommentere detaljer, og at det ikke finnes noen perfelt måte og  utføre øvelsen på. Men det han misser er jo at det er forskjell på perfekt og riktig. Selvfølgelig finnes det en riktig måte å gjøre øvelsen på. Jeg tenker at hvis de har tenkt å satse på tiktok så må de nesten tåle alle kommentarene. Er ikke bare hjerte og hot mama på tiktok. Så burde kanskje CBE lære seg litt mer engelsk, fordi hun skjønte jo ikke hva personen kommenterte engang. Hun svarte jo helt feil. 

Er det mulig å legge ut screenshot? 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Inocybe skrev (På 2.2.2022 den 10.30):

Når man må logge ut av kontoen sin, logge inn som bikkja - for å like seg selv. 🤣

Er enig at det er litt sært, men det hadde vært morsomt om mannen gjorde det på gøy for ho og😂 men det er for staget par så humoren er der liksom ikke

Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Her kan man også muligens se hvor implantatet er puttet inn? Iallefall ser det ut som et arr i armhulen der hvor håret hennes treffer... 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Gjest Xstrella
Skrevet
Kvins skrev (18 minutter siden):

Jeg liker egentlig ikke å kommentere andres utseende, men det første jeg tenkte da jeg så bildet var at hun så ut som en dragartist. 

Tenkte akkurat det samme. Det blir for mye. De ser seg blinde. Mange av bildene med filter ser helt latterlige ut. 

Gjest Xstrella
Skrevet

Pupper og trutmunn oppi kamera og dama er 35 år. Hva tenker familien? Og barna om noen år? 🙄

Skrevet
Hallepalle2 skrev (28 minutter siden):

Er det mulig å legge ut screenshot? 

Det er slettet fra tiktok nå, men jeg tok screen tidligere..

To ulike saker her. 

5F0887FE-1483-4E97-8443-EF10FA58C367.jpeg

• Liker 36
Gjest Kattedama
Skrevet
Emma Marie skrev (1 minutt siden):

To ulike saker her. 

Å fy fader. Dette er bare så utrolig flaut og kleint på deres vegne. Det eneste de burde gjøre nå er å logge seg av sosiale medier før bunnen virkelig er nådd.

Skrevet (endret)
FruRosa skrev (1 time siden):

Hjelpe meg, hun ser mer ut som en dragartist enn den søte, pene og smilende kvinnen jeg så på tv før jul! Hun ser jo ikke slik ut i virkeligheten. Er ikke redigering, filter og poseringer ment for å få deg til å fremstå penere???? (Noe hun virkelig ikke trenger. Men det er noe psykt over hvordan hun endrer seg til å faktisk fremstå styggere på bilder....)

(Svarte før jeg hadde lest de siste kommentarene. Tydeligvis ikke bare meg som mente dette...)

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 41
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (5 minutter siden):

Hjelpe meg, hun ser mer ut som en dragartist enn den søte, pene og smilende kvinnen jeg så på tv før jul! Hun ser jo ikke slik ut i virkeligheten. Er ikke redigering, filter og poseringer ment for å få deg til å fremstå penere???? 

Enig, hun er mye penere når hun ikke har mulighet til å redigere seg til en annen

Skrevet
Kleenex skrev (18 minutter siden):

Her kan man også muligens se hvor implantatet er puttet inn? Iallefall ser det ut som et arr i armhulen der hvor håret hennes treffer... 

Hvis det søkket i armhulen du beskriver som et potensielt arr, ikke er et arr og heller ikke et resultat av redigering på ville veier, ville jeg snarest og uten forsinkelser tatt en tur til legen og sjekket meg for brystkreft. Implantater gjør det også vanskeligere å oppdage kreft, så her bør man absolutt være føre vàr.

https://nhi.no/sykdommer/kreft/brystkreft/brystkreft-varselstegn/

• Liker 24
Skrevet
sukkerspinndilla skrev (Akkurat nå):

Enig, hun er mye penere når hun ikke har mulighet til å redigere seg til en annen

Men hvorfor gjør hun det da? Hun er naturlig pen og fotogen, og så ødelegger hun det med alt dette merkelige opplegget.  Hun må ha seriøse vrangforestillinger, det er ingen annen forklaring. Får vondt av henne. 

• Liker 21
Skrevet
Emma Marie skrev (12 minutter siden):

To ulike saker her. 

At CBE sier hun er kronisk svai i ryggen har hun sagt i årevis. Ser ut fra (for)svaret hennes over at hun sier det er derfor utførelsen av hip trusten er som den er. Jeg har gode nyheter, CBE: Du kan gjøre noe med svaien. Les hva denne PT’en skriver: 

«Det kan føles vanskelig å komme til magemusklene om du har mye svai. Hundre situps om dagen kommer dessverre ikke til å gi deg en bedre holdning dersom du ikke har kontakt med magestøtten og en likevekt i kroppen. En svai rygg betyr nemlig ofte at du er svak i både magen, bakside lår og rumpe.  

– Du kommer aldri til å få en perfekt holdning kun ved å jobbe med magen. Du må tilføye bakside lår og hele kroppen må være i balanse, sier den personlige treneren og populære bloggeren Alexandra Pizzoni.

Forestill deg at kroppen er et lodd hvor hoftepartiet og rumpa er i midten. Du skal deretter legge deg med magen mot bakken og legge vekter på loddet for å støtte opp balansen i kroppen.  

– Om vi er for stramme i forside lår og enden på ryggen, enten at vi har mye muskler der eller er veldig stive, da vil vi presse bekkenet fremover. For å jevne det ut må du trene bakside lår og forsiden av magen, da får loddet plutselig likevekt. 

Når du henger i hoften og er veldig "svai" pleier man å prate om et fremoverlent bekken. En svai rygg er resultat av at noen muskler (mage, bakside lår og rumpe) er svake mens andre (hoftebøyer, fremside lår og korsrygg) er sterke. Du som sitter mye får ofte denne problematikken. Har du mye svai blir du ofte veldig sliten i enden av ryggen og den delen av kroppen får veldig stor belastning.»

• Liker 31
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...