Sozzen Skrevet 8. februar 2022 #56901 Skrevet 8. februar 2022 Hun kler kjolen da. Det skal hun ha. Jeg hadde ikke sett så bra ut i en liten rød kjole 🙈 6
Gjest Blinkie Skrevet 9. februar 2022 #56902 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Herregud så tåpelig den gåingen hennes er på the well, i gangen i den røde kjolen 😮 Dama er 35 år gammel. Og oppfører seg som om hun er en fjortis. Jeg skal aldri sette mine bein på The well igjen siden de sponser lke og cbe 👎🏻 Endret 9. februar 2022 av Blinkie
Sozzen Skrevet 9. februar 2022 #56903 Skrevet 9. februar 2022 Blinkie skrev (49 minutter siden): Herregud så tåpelig den gåingen hennes er på the well, i gangen i den røde kjolen 😮 Dama er 34 år gammel. Og oppfører seg som om hun er fjortis. Jeg skal aldri sette mine bein på The well igjen siden de sponser lke of cbe 👎🏻 Er det regler som sier noe om at de over 30 ikke kan lage en dum video, gå i korte kjoler og gjøre seg til foran kamera??? Ser alderen hennes brukes flittig når det kritiseres her inne.. At damen går i kjoler enkelte her syns er upassende og legger ut en dum video av seg selv hvor hun går er vel det aller minste problemet.. Heller det enn masse stories med barna involvert. 21
Klink Skrevet 9. februar 2022 #56904 Skrevet 9. februar 2022 Til og med har hun merket det med reklame så kan ikke kritiseres det heller. 1 1
Klink Skrevet 9. februar 2022 #56905 Skrevet 9. februar 2022 Klappe skrev (7 timer siden): Det virker som at hun nå stolt merker innlegg med reklame, da det sikkert er mer og mer sjeldent at hun blir sponset. Er skuffet over Icaniwill (sportsklær), jeg liker dette merket godt men føler det blir så «trashy» når folk som CBE sponses Så hun skal få kritikk for å merke at det er reklame? 3
Sool Skrevet 9. februar 2022 #56906 Skrevet 9. februar 2022 Mye man kan si om CBE, men at hun har på seg en rød kjole eller tuller litt i gangene bør ikke være kritikkverdig. Må være lov å få leke seg litt iblant uten å bli kritisert som fjortis eller gammel. 15
Luckie Skrevet 9. februar 2022 #56907 Skrevet 9. februar 2022 Sool skrev (2 minutter siden): Mye man kan si om CBE, men at hun har på seg en rød kjole eller tuller litt i gangene bør ikke være kritikkverdig. Må være lov å få leke seg litt iblant uten å bli kritisert som fjortis eller gammel. Men hvorfor må det dokumenteres? Det er det som gjør det fjortis/barnslig. 29
Sozzen Skrevet 9. februar 2022 #56908 Skrevet 9. februar 2022 Luckie skrev (20 minutter siden): Men hvorfor må det dokumenteres? Det er det som gjør det fjortis/barnslig. Det er ganske mange der ute som dokumenterer alt de gjør. Hun er ikke noe verre enn andre 7
SKE87 Skrevet 9. februar 2022 #56909 Skrevet 9. februar 2022 Luckie skrev (21 minutter siden): Men hvorfor må det dokumenteres? Det er det som gjør det fjortis/barnslig. Det er akkurat det! Jeg er like gammel som henne, og kunne godt ha funnet på å gjøre det samme hvis jeg og mannen gikk småbrisne gjennom en hotellgang, men det kunne ikke falt meg inn å dele det med noen! Blir SÅ flau av å bare tenke tanken! Har nok nok et enorm bekreftelsesbehov ja🤷🏼♀️ 36
Klaraku78 Skrevet 9. februar 2022 #56910 Skrevet 9. februar 2022 Sozzen skrev (8 minutter siden): Det er ganske mange der ute som dokumenterer alt de gjør. Hun er ikke noe verre enn andre Men er det noe mål å være blant de værste da? Det finnes jo ganske mange som er så mye bedre på å ikke dokumentere alt...Det er jo ikke sånn at fordi mange andre gjør det, så blir det ikke kleint eller barnslig... 13
Isild Skrevet 9. februar 2022 #56911 Skrevet 9. februar 2022 Det har nok blitt litt sånn at CBE.no desverre selv ber litt om å bli kritisert for "alt". De provoserer og irriterer med hensikt og vilje altfor ofte, i tillegg til å aldri reflektere over noe av det de mottar legitim kritikk for -tvert imot, de gjør det bare mer. Så lenge en påvirker helt bevisst går inn for å provosere mer enn å inspirere, så legger de "hodet på blokka" helt selv. 24
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56912 Skrevet 9. februar 2022 Klink skrev (7 timer siden): Hmm hvor ble eksponeringen av barn av og kritikken av umerket reklame av? Drukner i kritikken av bekledningen hennes. Fritt land til å kle seg i hva man vil. Klink skrev (3 timer siden): Til og med har hun merket det med reklame så kan ikke kritiseres det heller. Klink skrev (3 timer siden): Så hun skal få kritikk for å merke at det er reklame? Klink skrev (3 timer siden): Og atte hæ? Har du ingenting annet å bidra i debatten med enn å kommentere andre sine kommentarer? 50 1 8
Klappe Skrevet 9. februar 2022 #56913 Skrevet 9. februar 2022 Klink skrev (3 timer siden): Så hun skal få kritikk for å merke at det er reklame? Det var ikke kritikk men en bemerkning fra min side 10
Luckie Skrevet 9. februar 2022 #56914 Skrevet 9. februar 2022 SKE87 skrev (34 minutter siden): Det er akkurat det! Jeg er like gammel som henne, og kunne godt ha funnet på å gjøre det samme hvis jeg og mannen gikk småbrisne gjennom en hotellgang, men det kunne ikke falt meg inn å dele det med noen! Blir SÅ flau av å bare tenke tanken! Har nok nok et enorm bekreftelsesbehov ja🤷🏼♀️ I deres tilfelle er det så veldig planlagt også. Ingenting gjøres spontant. Virker som den gapinga/overdrevne smilet hennes( i alle settinger) er for at det skal se ut som det er spontant. Mulig noen kjøper det, men dama er så oppbrukt. Som alle andre influencere. 29
LullaSkrulla Skrevet 9. februar 2022 #56915 Skrevet 9. februar 2022 Et oppriktig spørsmål fordi jeg undrer meg: det virker som noen mennesker kan gå svært lettkledd og få masse ros og skryt for det, mens andre ikke kan det, hvorfor er det sånn? Så vidt jeg har fått med meg har Iselin Guttormsen gått i gjennomsiktig kjole i selskap, men mest (tror jeg, jeg følger ikke tråden hennes så godt) fått kommentaren på at hun er hot. CBE kler seg lettkledd og det kommenteres ofte at en småbarnsmor i 30-årene ikke bør det. De er begge småbarnsmødre og omtrent like gamle, er de ikke? Hva gjør at den ene får skryt mens den andre ikke? 14 1
Luckie Skrevet 9. februar 2022 #56916 Skrevet 9. februar 2022 LullaSkrulla skrev (5 minutter siden): Et oppriktig spørsmål fordi jeg undrer meg: det virker som noen mennesker kan gå svært lettkledd og få masse ros og skryt for det, mens andre ikke kan det, hvorfor er det sånn? Så vidt jeg har fått med meg har Iselin Guttormsen gått i gjennomsiktig kjole i selskap, men mest (tror jeg, jeg følger ikke tråden hennes så godt) fått kommentaren på at hun er hot. CBE kler seg lettkledd og det kommenteres ofte at en småbarnsmor i 30-årene ikke bør det. De er begge småbarnsmødre og omtrent like gamle, er de ikke? Hva gjør at den ene får skryt mens den andre ikke? Har vel noe med hvem/hva CBE har blitt kanskje🤷♀️ Hun andre kjenner jeg ikke til. 1
Sparkel Skrevet 9. februar 2022 #56917 Skrevet 9. februar 2022 (endret) LullaSkrulla skrev (18 minutter siden): Et oppriktig spørsmål fordi jeg undrer meg: det virker som noen mennesker kan gå svært lettkledd og få masse ros og skryt for det, mens andre ikke kan det, hvorfor er det sånn? Så vidt jeg har fått med meg har Iselin Guttormsen gått i gjennomsiktig kjole i selskap, men mest (tror jeg, jeg følger ikke tråden hennes så godt) fått kommentaren på at hun er hot. CBE kler seg lettkledd og det kommenteres ofte at en småbarnsmor i 30-årene ikke bør det. De er begge småbarnsmødre og omtrent like gamle, er de ikke? Hva gjør at den ene får skryt mens den andre ikke? Iselin Guttormsen får ikke akkurat skryt og ros for kjolen med puppene på display. Under ig bilder ja, men der får jo alle lettkledde influencere tonn av skryt for alt de kler seg i + hjerter, flammer og kommentarer om hvor sexy mamma de er. I tråden om Iselin Guttormsen er de fleste kommentarene på kjolen, vulgær, upassende o.l. Så at den ene får skryt og den andre ikke stemmer ikke helt. Endret 9. februar 2022 av Sparkel 37
Isild Skrevet 9. februar 2022 #56918 Skrevet 9. februar 2022 LullaSkrulla skrev (7 minutter siden): Et oppriktig spørsmål fordi jeg undrer meg: det virker som noen mennesker kan gå svært lettkledd og få masse ros og skryt for det, mens andre ikke kan det, hvorfor er det sånn? Så vidt jeg har fått med meg har Iselin Guttormsen gått i gjennomsiktig kjole i selskap, men mest (tror jeg, jeg følger ikke tråden hennes så godt) fått kommentaren på at hun er hot. CBE kler seg lettkledd og det kommenteres ofte at en småbarnsmor i 30-årene ikke bør det. De er begge småbarnsmødre og omtrent like gamle, er de ikke? Hva gjør at den ene får skryt mens den andre ikke? Tenker på du kritikk de får her, eller generellt? For jeg tror nok at det her i KG-tråden til CBE.no tidvis kan fremstå som mye og massiv kritikk. Dette fordi dette er en av de største influencerne som var - som igjen ga en stor og populær tråd her - som mange følger og kommenterer. En av tingene man diskuterer ang Caroline er at hun fronter et enormt kroppspress, og poserer og redigerer bilder for å se sterkere/tynnere ut. Det har ikke direkte noe med lettkledd å gjøre, men noenganger er det nettopp når hun er lettkledd at dette skjer. Ellers tror jeg det bare er sånn at jo flere som følger tråden = flere som kommenterer "alt og ingenting", som f.eks at en kjole ser ut som en underkjole. De tyr også mer og mer til "sex sells" i noe som kan virke som "whatever sells" i og med at bedriften ikke lenger har den populariteten den hadde. Det kommenteres nok mer enn f.eks Iselin, fordi Caroline var veldig påkledd og hadde en helt annen fremtoning tidligere. De har rett og slett byttet image totalt. Iselin er ikke like mye i vinden her på KG, det har nok sammenheng med at hun ikke eksponerer barna sine, ikke fronter kroppspress og andre ting som ofte gjør AT influencere blir disktuert her. Ser man på f.eks Instagram, så ser det ut til at Caroline får massevis av tomler opp, flammeemojies og kommentarer på at hun er hot når hun er lettkledd hun også. 35
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56919 Skrevet 9. februar 2022 LullaSkrulla skrev (6 minutter siden): Et oppriktig spørsmål fordi jeg undrer meg: det virker som noen mennesker kan gå svært lettkledd og få masse ros og skryt for det, mens andre ikke kan det, hvorfor er det sånn? Så vidt jeg har fått med meg har Iselin Guttormsen gått i gjennomsiktig kjole i selskap, men mest (tror jeg, jeg følger ikke tråden hennes så godt) fått kommentaren på at hun er hot. CBE kler seg lettkledd og det kommenteres ofte at en småbarnsmor i 30-årene ikke bør det. De er begge småbarnsmødre og omtrent like gamle, er de ikke? Hva gjør at den ene får skryt mens den andre ikke? Kjolen til Iselin ble også diskutert over flere sider i hennes tråd. Folk kler seg som de vil, og jeg syns heller ikke at det i seg selv er kritikkverdig å blamere seg med flåsete videoer i en tom hotellkorridor. Hun så flott ut i den røde kjolen. Som innhold på sosiale medier slår det jo litt begge veier - det skaper debatt og oppmerksomhet, noe de absolutt trenger. Men det er også med på å sementere inntrykket av henne som en slags barbie- figur uten annet å tilby enn hud og sexy poseringer. Det jeg egentlig lurer mest på, og som jeg personlig syns er pinlig, er hvordan tanken oppstår i hodet på en av dem - Caroline paraderer bortover gangen mens han filmer henne bakfra - hva slags samtale har de før de begynner å filme? Jeg klarer virkelig ikke se for meg en eneste voksen person jeg kjenner, som ville filmet noe lignende, og publisert det. Dette er det som oppleves som kanalens største problem nå om dagen. De har fjernet seg helt fra alt som er relaterbart for andre, og virker å tro selv at de har "opphøyet seg" fra almuen. Mens de fleste som bivåner sitter med følelsen av at de på alle måter er på full fart i stikk motsatt retning. 74 6
LullaSkrulla Skrevet 9. februar 2022 #56920 Skrevet 9. februar 2022 Luckie skrev (9 minutter siden): Har vel noe med hvem/hva CBE har blitt kanskje🤷♀️ Hun andre kjenner jeg ikke til. Ja, det kan være! Den forandringen CBE har hatt er stor.. Sparkel skrev (6 minutter siden): Iselin Guttormsen får ikke akkurat skryt og ros for kjolen med puppene på display. Under ig bilder ja, men der får jo alle lettkledde influencere tonn av skryt for alt de kler seg i + hjerter, flammer og kommentarer om hvor sexy mamma de er. I tråden om Iselin Guttormsen er de fleste kommentarene på kjolen, vulgær, upassende o.l. Så at den ene får skryt og den andre ikke stemmer ikke helt. Jeg tenkte i tråden her på KG, på Instagram regner jeg med det er en del hyllest, ja. Ok, men da har jeg ikke fått med meg de negative kommentarene Iselin fikk i sin tråd om kjolen. Isild skrev (2 minutter siden): Tenker på du kritikk de får her, eller generellt? For jeg tror nok at det her i KG-tråden til CBE.no tidvis kan fremstå som mye og massiv kritikk. Dette fordi dette er en av de største influencerne som var - som igjen ga en stor og populær tråd her - som mange følger og kommenterer. En av tingene man diskuterer ang Caroline er at hun fronter et enormt kroppspress, og poserer og redigerer bilder for å se sterkere/tynnere ut. Det har ikke direkte noe med lettkledd å gjøre, men noenganger er det nettopp når hun er lettkledd at dette skjer. Ellers tror jeg det bare er sånn at jo flere som følger tråden = flere som kommenterer "alt og ingenting", som f.eks at en kjole ser ut som en underkjole. De tyr også mer og mer til "sex sells" i noe som kan virke som "whatever sells" i og med at bedriften ikke lenger har den populariteten den hadde. Det kommenteres nok mer enn f.eks Iselin, fordi Caroline var veldig påkledd og hadde en helt annen fremtoning tidligere. De har rett og slett byttet image totalt. Iselin er ikke like mye i vinden her på KG, det har nok sammenheng med at hun ikke eksponerer barna sine, ikke fronter kroppspress og andre ting som ofte gjør AT influencere blir disktuert her. Ser man på f.eks Instagram, så ser det ut til at Caroline får massevis av tomler opp, flammeemojies og kommentarer på at hun er hot når hun er lettkledd hun også. Jeg tenker kritikk her på KG. Fint svar, det gav meg noen svar -takk! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå