Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56941 Skrevet 9. februar 2022 Ser hun prater om sviktende motivasjon for løping i dag, at det er så mye annet hun har LYST å gjøre når kom tilbake fra hotellnatt, men at hun allikevel må komme seg ut for å fortsette streaken med å løpe hver eneste dag i nye året. Det som skiller henne fra vanlige folk er som hun selv sier, hun har LYST å gjøre andre ting, vi andre MÅ faktisk gjøre andre ting; også kalt jobb. Bobla de lever i blir bare fjernere og fjernere fra normale folk sitt liv, noe som gjenspeiler seg i engasjementet, ingen kan relatere seg til denne livsstilen. 68
Isola2 Skrevet 9. februar 2022 #56942 Skrevet 9. februar 2022 Anonym90059005 skrev (10 minutter siden): Ser hun prater om sviktende motivasjon for løping i dag, at det er så mye annet hun har LYST å gjøre når kom tilbake fra hotellnatt, men at hun allikevel må komme seg ut for å fortsette streaken med å løpe hver eneste dag i nye året. Det som skiller henne fra vanlige folk er som hun selv sier, hun har LYST å gjøre andre ting, vi andre MÅ faktisk gjøre andre ting; også kalt jobb. Bobla de lever i blir bare fjernere og fjernere fra normale folk sitt liv, noe som gjenspeiler seg i engasjementet, ingen kan relatere seg til denne livsstilen. Den skjær idioti. Skal man finne inspirasjon i dette? 16
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56943 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Anonym90059005 skrev (34 minutter siden): Ser hun prater om sviktende motivasjon for løping i dag, at det er så mye annet hun har LYST å gjøre når kom tilbake fra hotellnatt, men at hun allikevel må komme seg ut for å fortsette streaken med å løpe hver eneste dag i nye året. Det som skiller henne fra vanlige folk er som hun selv sier, hun har LYST å gjøre andre ting, vi andre MÅ faktisk gjøre andre ting; også kalt jobb. Bobla de lever i blir bare fjernere og fjernere fra normale folk sitt liv, noe som gjenspeiler seg i engasjementet, ingen kan relatere seg til denne livsstilen. og oppsummert kan de umulig ha nytt fasilitetene til the Well særlig mye. De kom i går ettermiddag og må ha dratt ganske kjapt etter frokost i dag for å ha nådd hjem til å vurdere løpetur eller ikke nå i ettermiddag. LK løp til og med svært tidlig i morges i området rundt the Well jmf hans løpe IG. Så ikke mye romantikk eller kos dette heller. De er paniske nå føles det som Endret 9. februar 2022 av Pusern3 30
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56944 Skrevet 9. februar 2022 Isola2 skrev (23 minutter siden): Den skjær idioti. Skal man finne inspirasjon i dette? ja, det er helt fjernt…
Snødronninga Skrevet 9. februar 2022 #56945 Skrevet 9. februar 2022 Klink skrev (14 timer siden): Hmm hvor ble eksponeringen av barn av og kritikken av umerket reklame av? Drukner i kritikken av bekledningen hennes. Fritt land til å kle seg i hva man vil. Det blir vel diskutert jevnlig? Tror alle her inne vet at man kan kle seg som man vil. Jeg tenker at det er rom for å diskutere hva hun enn velger å legge ut på some. 21
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56946 Skrevet 9. februar 2022 Mens herr og fru Eriksen er på hotellovernatting, og bruker tiden på å ta lettkledd bilder av hverandre, reklamerer Funkygine på instastory, at hun har noe spennende på gang. Ser ut som om de filmer til matprosjektet hennes. Hun får til mer i mammaperm, enn cbe og LK bare kan drømme om. Er vel kanskje en grunn til noen av de er på topp, mens andre har full fart nedover... 53 3
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56947 Skrevet 9. februar 2022 Klaraku78 skrev (Akkurat nå): Mens herr og fru Eriksen er på hotellovernatting, og bruker tiden på å ta lettkledd bilder av hverandre, reklamerer Funkygine på instastory, at hun har noe spennende på gang. Ser ut som om de filmer til matprosjektet hennes. Hun får til mer i mammaperm, enn cbe og LK bare kan drømme om. Er vel kanskje en grunn til noen av de er på topp, mens andre har full fart nedover... uten tvil. Og babyen til Funkygine er nyfødt pluss at de har hatt covid der og har omgangssyke (og skriver åpent om det). sorry, men for meg er Funkygine med gjeng 1000 ganger bedre forbilder enn Særp - folket 36
Klink Skrevet 9. februar 2022 #56948 Skrevet 9. februar 2022 Snødronninga skrev (34 minutter siden): Det blir vel diskutert jevnlig? Tror alle her inne vet at man kan kle seg som man vil. Jeg tenker at det er rom for å diskutere hva hun enn velger å legge ut på some. Meningen min i den diskusjonen er at jeg ikke syns det er så kritikkverdig hva hun har på seg og hvordan hun går. Innlegget er merket med reklame, ingen barn og et par som tilsynelatende koser seg på spa. Hun gjør jobben sin. 4 1
kokkos Skrevet 9. februar 2022 #56949 Skrevet 9. februar 2022 Hvem blir inspirert av at hun danser bortover gangene i undertøyet? 😬 Jeg blir pinlig berørt på hennes vegne, hilsen høyt utdannet og på samme alder. Blir ikke inspirert til å kjøpe det undertøyet og i alle fall ikke til å ta inn på et hotell hvor man møter fremmede i undertøyet på gangen 😳 Blir til nød inspirert til å trene mer, men syns løping er så møkkjedelig, og hun inspirerer meg ikke til å ta opp løping. 28
Mariángel Skrevet 9. februar 2022 #56950 Skrevet 9. februar 2022 Pusern3 skrev (32 minutter siden): uten tvil. Og babyen til Funkygine er nyfødt pluss at de har hatt covid der og har omgangssyke (og skriver åpent om det). sorry, men for meg er Funkygine med gjeng 1000 ganger bedre forbilder enn Særp - folket Det blir som å velge mellom pest og kolera - ingen av de er gode forbilder sett i lys av den voldsomme eksponeringen av barna og deres privatliv. At dette ikke forbys eller reguleres er meg en G-Å-T-E spesielt når Barnekonvensjonen artikkel 16 er ganske tydelig. Men penger er mer viktig selvsagt 37
Inocybe Skrevet 9. februar 2022 #56951 Skrevet 9. februar 2022 Felis skrev (6 timer siden): The Well sliter med dårlig rykte. Det har lenge versert rykter om at folk har sex i bassengene og at hele stedet er litt uhygienisk. Det hjalp ikke med en artikkel fra 2017, som bekreftet at det fantes sæd der, og i tillegg fant legionella. Jeg vet at artikkelen er fra 2017, og at rykter bare er rykter, men likevel sitter jeg igjen med et inntrykk av at The Well er et møkkete sted hvor man risikerer å få andre menneskers seksuelle aktiviteter midt i fleisen. Det er tross alt slik markedsføring fungerer, man skaper et inntrykk som fester seg. Slik jeg ser det burde The Well fokusere på å kvitte seg med dette lugubre imaget. Da kan jeg ikke tenke meg verre måte å bruke markedsføringsbudsjettet på, en paret fra Særp. Caroline er jo allerede kjent for sine lettkledde bilder med kom-og-ta-meg-bikk, uten tanke for om publikum ønsker å få hennes bryster og underliv i fleisen. Og nå fokuserer hun på å løpe rundt i korridorene i undertøyet. Man trenger altså ikke å bevege seg helt til bassenget for å få andre menneskers lyst i fleisen... En annen ting er at hun er uhygienisk. Hun vasker ikke hendene, ungene må minne henne på det. Hun dokumenterer svettefest i kjelleren, samtidig som hun sitter på kjøkkenbenken i det samme tøyet. Og hun går på cafe, inntar frokosten på hotellet, tar vaksine og henter ungene i dette treningstøyet. Hun makter ikke å følge de enkleste smittevernsregler, hun mestrer ikke den enkle kunsten å sette på seg en ansiktsmaske, hun holder ikke avstand, hun er ute blant folk selv om hun hoster osv, osv. For ikke å snakke om de klørne hun har insistert på å ha på under hele pandemien. Er dette et menneske jeg ønsker å dele basseng med? Nei takk. Og så har vi mannen hennes, med sin fettfobi og sitt forferdelige kvinnesyn. Beyonce er 20kg for tung og Adele kommer til å dø av fedme. Lår som møtes er maskulint og har du ikke thigh gap i sjette svangerskapsmåned er du feit. Fyren går på fest med fettklype, og skryter av sin lave fettprosent. Er dette en fyr jeg vil bade naken sammen med? Jeg ville ikke badet og jeg så gikk heldekkende badedrakt. Jeg hadde blitt svært selvbevisst. Kanskje han har rett, jeg burde ligge i kaloriunderskudd rundt midjen og på lårene, men litt i overskudd på pupper og rumpe. Og hold inn magen, for guds skyld, sug nå inn den magen! For et merkelig valg av frontfigurer! Det eneste jeg kan tenke meg er at The Well ikke ønsker slike gjester som meg. Dere vet, de kjøpesterke kvinnene og mennene deres... Du skriver det jeg tenker så mye bedre enn jeg klarer. Inntrykket mitt av the Well har fortsatt ikke kommet seg etter det ble etablert som et sted for vilkårlig sex. Ikke hjalp artikkelen du viser til med sperm-funn heller. Men som du også konkluderer så ønsker vel ikke the Well et annet rykte eller å få meg som ikke er spesielt opptatt av seksuelle pikanterier som kunde. Hadde de ønsker det hadde de valgt en reklameform som ikke bygger opp om dette ryktet og ikke CBE.no hvor sexfokus er like dagligdags som kaffekoppen. 25 3
Populært innlegg Inocybe Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56952 Skrevet 9. februar 2022 Selvfølgelig er det innafor å diskutere antrekk her. 1. Påkledning, eller mangel på samme, er en stor del av CBE.no. Noen ganger reklame, merket eller umerket, eller som en del av narrativet om dame med enorme mengder med klær - hvilket vist nok skal være misunnelsesverdig?! 2. Alt som publiseres i CBE.nos kanaler er utvalgt for at publikum skal se det og mene noe om det. 3. Her er mange brukere og noen diskuterer antrekk, andre barneeksponering og noen begge deler. Noen diskusjonsemner er mer alvorlige og saklige enn andre selvfølgelig, men ingen ut over KGs regelverket og HI kan bestemme hva som diskuteres. Disclaimer (siden det har blitt nødvendig🙄). Jeg syns barneeksponering er helt horribelt egoistisk av foreldrene og jeg skjønner ikke hvorfor det ikke legges mer press på slike barneeksponerende foreldre fra myndighetenes side for å tvinge dem til å respektere deres egne barn! 50 1
Pæddan Skrevet 9. februar 2022 #56953 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Stusser over siste løpevideo, hvorfor ser det ut til at fruen har orgasme når hun løper? Er vel ingen som løper slik? Endret 9. februar 2022 av Pæddan 16
LoveMoschino Skrevet 9. februar 2022 #56954 Skrevet 9. februar 2022 Tror dere hun vil få en vanlig jobb en gang? Feks i kassa på Rema 1000? Eller på HM?
Luckie Skrevet 9. februar 2022 #56955 Skrevet 9. februar 2022 Pæddan skrev (9 minutter siden): Stusser over siste løpevideo, hvorfor ser det ut til at fruen har orgasme når hun løper? Er vel ingen som løper slik? Er heller ingen gaper eller overdriver med smil sånn som den dama heller. 11 2
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 9. februar 2022 #56956 Skrevet 9. februar 2022 (endret) . Endret 9. februar 2022 av sukkerspinndilla Kan misforstås
h/k Skrevet 9. februar 2022 #56957 Skrevet 9. februar 2022 Bare meg som la merke til at the Well var helt dødt? Så ikke et menneske i bakgrunnen av noen bilder, selv ikke inne på bassengområdene eller spisesalen. 3
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56958 Skrevet 9. februar 2022 h/k skrev (12 minutter siden): Bare meg som la merke til at the Well var helt dødt? Så ikke et menneske i bakgrunnen av noen bilder, selv ikke inne på bassengområdene eller spisesalen. det åpner ikke før 10 for publikum. Dette var tidligere - før frokost skrev Fruen. Antagelig fikk de ta noen bilder da. Er strengt mobil fritt når det er åpent for vanlige folk 10
Gjest Xstrella Skrevet 9. februar 2022 #56959 Skrevet 9. februar 2022 MacBeth skrev (58 minutter siden): Spekulering og antakelser, og en helt tullete kommentar. Rapportert.. Man bør vel bare være glad for at deres seksuelle del av forholdet ikke eksponeres, og at noen ting faktisk holdes på kammerset... Hun sa jo selv i podcasten G punktet at de hadde lite sex. Er ikke spekulering da. Og ja hun trenger tydeligvis mye oppmerksomhet som bretter seg halvnaken ut i meida så ofte.
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56960 Skrevet 9. februar 2022 Klink skrev (2 timer siden): Meningen min i den diskusjonen er at jeg ikke syns det er så kritikkverdig hva hun har på seg og hvordan hun går. Innlegget er merket med reklame, ingen barn og et par som tilsynelatende koser seg på spa. Hun gjør jobben sin. hun er ingen god reklame for the Well. jeg har vært der med mannen et par ganger - også med overnatting. Noe av det beste var jo at man kan surre rundt i de utdelte morgenkåpene. Spise både frokost, lunch og middag (i den ene restauranten) i den morgenkåpen. Så utrolig deilig og avslappende. Dette blir jo overhode ikke vist av cbe. Vi ser (natt)kjole til middag (må ha klær i den rest så greit nok) og jåle bikini. Reglene på the Well tillater badetøy i basseng og varmekulper men da med stedets eget nøytrale (brune) badetøy. igjen kjøres det som om de skulle være noe spesielt. Så utrolig teit. Om det skal fremstå som god reklame må de vise hva et opphold her faktisk innebærer. (og personlig digget jeg gå i morgenkåpen rett fra rommet til frokost og det samme fra bassenget til lunch). Men da får man jo ikke stylet og vist kropp i liten bikini 😜🤣 21 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå