Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #57001 Skrevet 9. februar 2022 Surikatt skrev (1 time siden): Håper ikke hun gikk kledd slik i restauranten det gjorde hun 1
Wild Eyes Skrevet 9. februar 2022 #57002 Skrevet 9. februar 2022 Pusern3 skrev (5 minutter siden): det gjorde hun Og så the well som sliter med rykter om shady business i gangene, nå er det ikke rykter lenger, jeg forstår ikke hva hun vil oppnå med den looken der offentlig på en restaurant. Hun bør være glad hun ikke ble bedt om å kle seg til middag. 22
Måne Rampelyset Skrevet 9. februar 2022 #57003 Skrevet 9. februar 2022 Tråden er ryddet for krenkelser, spekulasjoner, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin.
Klappe Skrevet 9. februar 2022 #57004 Skrevet 9. februar 2022 Angående løping hver dag så føler jeg på meg det kommer en skade snart og at hun dessverre ikke fåe gjort det. (Håper selvfølgelig hun holder seg skadefri) 7
Sozzen Skrevet 9. februar 2022 #57005 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor dere følger damen når alt hun gjør irriterer vett av dere. Damen har vel lukket profil så man må jo følge henne for å se det hun legger ut? Om ikke er det enda dummere å gå inn på profilen kun for å kikke og deretter kritisere. Virker jo som enkelte følger henne for og så pirke på alt og kritisere alt hun gjør. Hvordan hun går kledd er feil, hvordan hun er på videoer er feil, løpingen er feil, smilene hennes i treningsvideoer er feil, det hun sier er feil, måten hun trener er feil og listen fortsetter.. Dere må gjerne innbille dere at dere kritiserer bedriften men flere av dere går langt forbi det å kritisere eksponering av barn,umerket reklame osv. Det må da være mye bedre å blokkere så dere slipper å se det? Jeg klarer bare ikke forstå at man kan være så investert i et fremmed menneske man tydelig misliker? Helt greit å ikke hylle damen og være imot noe hun sier og gjør men det begynner å bli ganske ekstremt fra enkelte. I den virkelige verden holder man seg unna de man misliker og gir F. Endret 9. februar 2022 av Sozzen 9 3 3
pøbelsara Skrevet 9. februar 2022 #57006 Skrevet 9. februar 2022 Cbe har helt åpne profiler i some. 31 5
Sozzen Skrevet 9. februar 2022 #57007 Skrevet 9. februar 2022 pøbelsara skrev (Akkurat nå): Cbe har helt åpne profiler i some. Man trenger ikke oppsøke profilen av den grunn slik enkelte helt tydelig gjør. De blar seg gjennom storiene og kritiserer alt de kommer over. 9
Sozzen Skrevet 9. februar 2022 #57008 Skrevet 9. februar 2022 Og gud forby om noen sier ifra eller vurderer å ta damen i forsvar iblandt. Da er det oss det er noe feil med. 8 2 2
PallePalle Skrevet 10. februar 2022 #57009 Skrevet 10. februar 2022 Sozzen skrev (1 time siden): Man trenger ikke oppsøke profilen av den grunn slik enkelte helt tydelig gjør. De blar seg gjennom storiene og kritiserer alt de kommer over. Men hva hvis jeg syns det er gøy OG teit, er det greit om jeg oppsøker profilen hennes og kritiserer etterpå da, syns du? 17
Sozzen Skrevet 10. februar 2022 #57010 Skrevet 10. februar 2022 PallePalle skrev (Akkurat nå): Men hva hvis jeg syns det er gøy OG teit, er det greit om jeg oppsøker profilen hennes og kritiserer etterpå da, syns du? Folk gjør jo akkurat som de vil. Jeg kommer hvertfall aldri til å forstå behovet for å følge med en person man misliker kraftig. Må være utrolig bortkastet energi. Nå snakker jeg ikke om alle her inne for mye av kritikken er helt fair men det er også mye som er helt borti natten. I noens øyne kan den damen aldri gjøre noe som helst riktig virker det som. Noen virker å virkelig mislike henne og bare leter etter ting og ta henne på. De finner noe negativt i absolutt alt. Så gjemmer de seg bak at de liksom kritiserer bedriften.. 11 3
Populært innlegg PallePalle Skrevet 10. februar 2022 Populært innlegg #57011 Skrevet 10. februar 2022 Sozzen skrev (7 timer siden): Folk gjør jo akkurat som de vil. Jeg kommer hvertfall aldri til å forstå behovet for å følge med en person man misliker kraftig. Må være utrolig bortkastet energi. Nå snakker jeg ikke om alle her inne for mye av kritikken er helt fair men det er også mye som er helt borti natten. I noens øyne kan den damen aldri gjøre noe som helst riktig virker det som. Noen virker å virkelig mislike henne og bare leter etter ting og ta henne på. De finner noe negativt i absolutt alt. Så gjemmer de seg bak at de liksom kritiserer bedriften.. Ja, egentlig enig. Men det du sier kunne man sendt rett tilbake til deg og hvordan du deltar i debatten her? Jeg bare spør: «I dine øyne gjør vi i tråden her aldri noe som helst riktig virker det som. Du virker å virkelig mislike alt her og bare leter etter ting og ta folk på. Du finner noe negativt i absolutt alt. Må være urolig bortkastet energi. Jeg forstår ikke behovet for å følge med i en debatt man misliker så kraftig» Hvorfor ikke delta med noe konstruktivt der du mener at noen er «helt borti natten»? Gå rett på det i stedet for å buse inn med avsagd hagle? 53 4
Aquarius04 Skrevet 10. februar 2022 #57012 Skrevet 10. februar 2022 Lafamiglia skrev (11 timer siden): Jeg liker at folk bryter konvensjoner og bare gir blaffen. Mer nattkjole og andre uortodokse antrekk i offentligheten! Hun kan være glad for at hun bor i Norge, hvor det er litt mer aksept for sånt. Hadde hun møtt opp på et eksklusivt hotell i Roma eller London, ville hun fått tildelt et klesplagg. For det er jo en alminnelig oppfatning blant dannede mennesker, at man kler seg ulikt på stranda, på soverommet, hjemme, og på (luksus)hotell/-restaurant. Men igjen, jeg digger at hun gjør opprør her, gjennom å kle seg helt på tvers av gjengs kutyme. Hun gjør jo ikke opprør - hun kler seg vel slik hun synes er mest sexy eller fint. Det er ingen tenkt demonstrasjon bak. Caroline gjør som Caroline vil. 5
Sparkel Skrevet 10. februar 2022 #57013 Skrevet 10. februar 2022 (endret) Sozzen skrev (8 timer siden): Folk gjør jo akkurat som de vil. Jeg kommer hvertfall aldri til å forstå behovet for å følge med en person man misliker kraftig. Må være utrolig bortkastet energi. Nå snakker jeg ikke om alle her inne for mye av kritikken er helt fair men det er også mye som er helt borti natten. I noens øyne kan den damen aldri gjøre noe som helst riktig virker det som. Noen virker å virkelig mislike henne og bare leter etter ting og ta henne på. De finner noe negativt i absolutt alt. Så gjemmer de seg bak at de liksom kritiserer bedriften.. Jeg forstår ikke behovet for å gå inn å kritisere folk man ikke kjenner som debatterer og kritiserer en offentlig person/ bedrift og hva som legges ut der. Hvorfor i det hele tatt være på kvinneguiden og følge med i tråder når man blir så hissig av det at det er potensielt fare for ett hjerteinfarkt. Må være utrolig bortkastet energi. Å hvordan kan man mislike noen man ikke kjenner? Man kan mislike hva en person formidler og gjør i sosiale medier, men man kjenner ikke privatpersonen og det blir feil å si at man misliker privatpersonen. Endret 10. februar 2022 av Sparkel 35 3
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 10. februar 2022 Populært innlegg #57014 Skrevet 10. februar 2022 Sozzen skrev (8 timer siden): Folk gjør jo akkurat som de vil. Jeg kommer hvertfall aldri til å forstå behovet for å følge med en person man misliker kraftig. Må være utrolig bortkastet energi. Nå snakker jeg ikke om alle her inne for mye av kritikken er helt fair men det er også mye som er helt borti natten. I noens øyne kan den damen aldri gjøre noe som helst riktig virker det som. Noen virker å virkelig mislike henne og bare leter etter ting og ta henne på. De finner noe negativt i absolutt alt. Så gjemmer de seg bak at de liksom kritiserer bedriften.. Jeg er til dels enig med deg. Man kan ignorere ting som ikke er noe å kritisere. De siste sidene i tråden er ikke særlig konstruktive, og jeg er selv skyldig i å bidra til latterliggjøring. Men som jeg har skrevet en gang før, debatten her inne speiler innholdet i kanalene til CBE. Når det bikker over i det fullstendig parodiske, mtp kroppsfokus og hvor pinlig tydelig de regisserer seg selv for å framstå på en bestemt måte (med vekslende hell, mildt sagt) så blir det mye dårligere klima her inne også. For det er så mye lettere å kritisere den typen ting, (herreguuud, se den kjolen, og skitt, som de tror de er noe!!) enn å skrive godt begrunnede innlegg om de langt mer komplekse årsakene til at påvirkningen fra denne kanten er svært uheldig for mange. Det er det siste som er grunnen til at jeg leser tråden her, men siden jeg følger med jevnlig får man med seg det andre også. Og i går bidro jeg til det, fordi det hele blir så.... teit å se på, at man legger seg på samme nivå. Det er dumt, jeg er enig i det. Men hvis du legger merke til det, når nivået på debatten blir sånn som det har vært i det siste, så er det mange brukere som blir stille. De gjør akkurat det du sier, ignorerer det de ikke liker. 58 4 12
Isild Skrevet 10. februar 2022 #57015 Skrevet 10. februar 2022 Ang kjolen, og kommentarene til den. Antrekk er jevnt og trutt oppe til diskusjon her i denne tråden, og noen kommer da med at det er lite konstruktivt å disktuere osv. Jeg er en av de som deltar i tråden, og syns mye CBE.no gjør er kritikkverdig, men jeg bryr meg ikke om hva hun har på seg, og kommenterer sjelden det. MEN, jeg kan forstå at andre kommenterer det faktisk. Andre er mer opptatt av mote enn meg, og så lenge CBE.no tross alt er en reklamekanal, som bevisst valgte den omdiskuterte røde kjolen - så er jo det fordi det ønskes tilbakemeldinger. Noen liker den. Noen hater den. Noen heier på å tørre å gå i den. Noen ler av den. Noen bryr seg ikke. Noen (jeg) lurer litt på hvorfor hun ikke har lyst til å kle seg mer elegant og sofistikert. Det finnes jo så mye lekkert hun kunne valgt. Men i bunn og grunn betyr det absolutt ingenting for meg hva hun har på seg. Spiller de med antrekk og bekledning grovt på kropp og sex derimot, så er de over i ting jeg engasjerer meg i: Nei til unødvendig kroppspress og seksualisering i reklame. Så alt i alt, er det fine lines. 47 2
Louiah Skrevet 10. februar 2022 #57016 Skrevet 10. februar 2022 Tror ikke CBE og LKE får tilsendt denne for å si det sånn. 14
FruRosa Skrevet 10. februar 2022 #57017 Skrevet 10. februar 2022 FruRosa skrev (12 timer siden): Å joda, den lille røde var på under måltidet. (Skjermdump av film på story) Bilde lagt ut i dag som viser dette tydelig. 11
h/k Skrevet 10. februar 2022 #57018 Skrevet 10. februar 2022 Hva hun legger ut vs hva det kunne ha vært etter 5 sekunder redigering i instagram. Bildet er lånt fra hennes innlegg postet akkurat. 25
Luckie Skrevet 10. februar 2022 #57019 Skrevet 10. februar 2022 FruRosa skrev (12 minutter siden): Bilde lagt ut i dag som viser dette tydelig. Hvem er det som sitter sånn og ler i absolutt alle settinger🙄 Alt er så gøy hele tiden. 19
SKE87 Skrevet 10. februar 2022 #57020 Skrevet 10. februar 2022 FruJohansen skrev (16 timer siden): Hva mener du? Har du aldri drømt om å være en kaffekopp i fanget på en fyr i bar overkropp? Litt ekkelt når det skrives av tanta, spør du meg🤣 39 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå