Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Surikatt skrev (1 time siden):

Håper ikke hun gikk kledd slik i restauranten

det gjorde hun 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pusern3 skrev (5 minutter siden):

det gjorde hun 

Og så the well som sliter med rykter om shady business i gangene, nå er det ikke rykter lenger, jeg forstår ikke hva hun vil oppnå med den looken der offentlig på en restaurant. Hun bør være glad hun ikke ble bedt om å kle seg til middag. 

• Liker 22
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, spekulasjoner, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet

Angående løping hver dag så føler jeg på meg det kommer en skade snart og at hun dessverre ikke fåe gjort det. (Håper selvfølgelig hun holder seg skadefri)

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor dere følger damen når alt hun gjør irriterer vett av dere.

Damen har vel lukket profil så man må jo følge henne for å se det hun legger ut? Om ikke er det enda dummere å gå inn på profilen kun for å kikke og deretter kritisere.

Virker jo som enkelte følger henne for og så pirke på alt og kritisere alt hun gjør. Hvordan hun går kledd er feil, hvordan hun er på videoer er feil, løpingen er feil, smilene hennes i treningsvideoer er feil, det hun sier er feil, måten hun trener er feil og listen fortsetter..

Dere må gjerne innbille dere at dere kritiserer bedriften men flere av dere går langt forbi det å kritisere eksponering av barn,umerket reklame osv.

Det må da være mye bedre å blokkere så dere slipper å se det? 

Jeg klarer bare ikke forstå at man kan være så investert i et fremmed menneske man tydelig misliker?

Helt greit å ikke hylle damen og være imot noe hun sier og gjør men det begynner å bli ganske ekstremt fra enkelte.

I den virkelige verden holder man seg unna de man misliker og gir F.

Endret av Sozzen
  • Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Cbe har helt åpne profiler i some.

• Liker 31
  • Nyttig 5
Skrevet
pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Cbe har helt åpne profiler i some.

Man trenger ikke oppsøke profilen av den grunn slik enkelte helt tydelig gjør. De blar seg gjennom storiene og kritiserer alt de kommer over. 

• Liker 9
Skrevet

Og gud forby om noen sier ifra eller vurderer å ta damen i forsvar iblandt. Da er det oss det er noe feil med. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sozzen skrev (1 time siden):

Man trenger ikke oppsøke profilen av den grunn slik enkelte helt tydelig gjør. De blar seg gjennom storiene og kritiserer alt de kommer over. 

Men hva hvis jeg syns det er gøy OG teit, er det greit om jeg oppsøker profilen hennes og kritiserer etterpå da, syns du? 

• Liker 17
Skrevet
PallePalle skrev (Akkurat nå):

Men hva hvis jeg syns det er gøy OG teit, er det greit om jeg oppsøker profilen hennes og kritiserer etterpå da, syns du? 

Folk gjør jo akkurat som de vil. Jeg kommer hvertfall aldri til å forstå behovet for å følge med en person man misliker kraftig. Må være utrolig bortkastet energi. Nå snakker jeg ikke om alle her inne for mye av kritikken er helt fair men det er også mye som er helt borti natten. I noens øyne kan den damen aldri gjøre noe som helst riktig virker det som. Noen virker å virkelig mislike henne og bare leter etter ting og ta henne på. De finner noe negativt i absolutt alt. Så gjemmer de seg bak at de liksom kritiserer bedriften..

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Lafamiglia skrev (11 timer siden):

:tommel: Jeg liker at folk bryter konvensjoner og bare gir blaffen.

Mer nattkjole og andre uortodokse antrekk i offentligheten!

Hun kan være glad for at hun bor i Norge, hvor det er litt mer aksept for sånt. Hadde hun møtt opp på et eksklusivt hotell i Roma eller London, ville hun fått tildelt et klesplagg. For det er jo en alminnelig oppfatning blant dannede mennesker, at man kler seg ulikt på stranda, på soverommet, hjemme, og på (luksus)hotell/-restaurant.

Men igjen, jeg digger at hun gjør opprør her, gjennom å kle seg helt på tvers av gjengs kutyme. 

Hun gjør jo ikke opprør - hun kler seg vel slik hun synes er mest sexy eller fint. Det er ingen tenkt demonstrasjon bak. Caroline gjør som Caroline vil. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Sozzen skrev (8 timer siden):

Folk gjør jo akkurat som de vil. Jeg kommer hvertfall aldri til å forstå behovet for å følge med en person man misliker kraftig. Må være utrolig bortkastet energi. Nå snakker jeg ikke om alle her inne for mye av kritikken er helt fair men det er også mye som er helt borti natten. I noens øyne kan den damen aldri gjøre noe som helst riktig virker det som. Noen virker å virkelig mislike henne og bare leter etter ting og ta henne på. De finner noe negativt i absolutt alt. Så gjemmer de seg bak at de liksom kritiserer bedriften..

Jeg forstår ikke behovet for å gå inn å kritisere folk man ikke kjenner som debatterer og kritiserer en offentlig person/ bedrift og hva som legges ut der. Hvorfor i det hele tatt være på kvinneguiden og følge med i tråder når man blir så hissig av det at det er potensielt fare for ett hjerteinfarkt. Må være utrolig bortkastet energi. 

Å hvordan kan man mislike noen man ikke kjenner? Man kan mislike hva en person formidler og gjør i sosiale medier,  men man kjenner ikke privatpersonen og det blir feil å si at man misliker privatpersonen.  

Endret av Sparkel
  • Liker 35
  • Nyttig 3
Skrevet

Ang kjolen, og kommentarene til den. Antrekk er jevnt og trutt oppe til diskusjon her i denne tråden, og noen kommer da med at det er lite konstruktivt å disktuere osv. 

Jeg er en av de som deltar i tråden, og syns mye CBE.no gjør er kritikkverdig, men jeg bryr meg ikke om hva hun har på seg, og kommenterer sjelden det. MEN, jeg kan forstå at andre kommenterer det faktisk. Andre er mer opptatt av mote enn meg, og så lenge CBE.no tross alt er en reklamekanal,  som bevisst valgte den omdiskuterte røde kjolen - så er jo det fordi det ønskes tilbakemeldinger. 

Noen liker den. 

Noen hater den.

Noen heier på å tørre å gå i den. 

Noen ler av den. 

Noen bryr seg ikke. 

Noen (jeg) lurer litt på hvorfor hun ikke har lyst til å kle seg mer elegant og sofistikert. Det finnes jo så mye lekkert hun kunne valgt. Men i bunn og grunn betyr det absolutt ingenting for meg hva hun har på seg. Spiller de med antrekk og bekledning grovt på kropp og sex derimot, så er de over i ting jeg engasjerer meg i: Nei til unødvendig kroppspress og seksualisering i reklame. 

Så alt i alt, er det fine lines. 

• Liker 47
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror ikke CBE og LKE får tilsendt denne for å si det sånn.

BF8FE319-7E39-498A-8D40-155964687CE6.jpeg

• Liker 14
Skrevet
FruRosa skrev (12 timer siden):

Å joda, den lille røde var på under måltidet.

(Skjermdump av film på story)

Screenshot_20220209-231534_Instagram.jpg

Bilde lagt ut i dag som viser dette tydelig.

Screenshot_20220210-111651_Instagram.jpg

• Liker 11
Skrevet

Hva hun legger ut vs hva det kunne ha vært etter 5 sekunder redigering i instagram. 

Bildet er lånt fra hennes innlegg postet akkurat. 

Screenshot_20220210_112603.jpg

Screenshot_20220210_112411.jpg

• Liker 25
Skrevet
FruRosa skrev (12 minutter siden):

Bilde lagt ut i dag som viser dette tydelig.

Screenshot_20220210-111651_Instagram.jpg

Hvem er det som sitter sånn og ler i absolutt alle settinger🙄 Alt er så gøy hele tiden. 

• Liker 19
Skrevet
FruJohansen skrev (16 timer siden):

Hva mener du? Har du aldri drømt om å være en kaffekopp i fanget på en fyr i bar overkropp? 

Litt ekkelt når det skrives av tanta, spør du meg🤣

• Liker 39
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...