Scutum Skrevet 10. februar 2022 #57021 Skrevet 10. februar 2022 FruRosa skrev (50 minutter siden): Bilde lagt ut i dag som viser dette tydelig. Jeg synes det er så interessant at de er stivpyntet - men det er ingen(?) andre tilstede i restauranten? Det er en tid og et sted for alt - og dette blir bare... rart for meg. 29
Isola2 Skrevet 10. februar 2022 #57022 Skrevet 10. februar 2022 Scutum skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er så interessant at de er stivpyntet - men det er ingen(?) andre tilstede i restauranten? Det er en tid og et sted for alt - og dette blir bare... rart for meg. Det var vel mandag (eller tirsdag?) kveld,sikkert ikke så mange folk der fra før i utgangspunktet og passende at et influenserpar kommer og reklamerer litt og ikke «forstyrrer» andre med å ta bilder etc, the well er vel mobilfri (i utgangspunktet…men har sett folk der med mobil flere ganger) 6
cactus_ Skrevet 10. februar 2022 #57023 Skrevet 10. februar 2022 h/k skrev (1 time siden): Hva hun legger ut vs hva det kunne ha vært etter 5 sekunder redigering i instagram. Bildet er lånt fra hennes innlegg postet akkurat. Dette nederste bildet var da bedre reklame enn et mørkt og trist bilde. Det er ingenting av disse mørke «mystiske og sexy» bildene deres som gjør at jeg ønsker et besøk på The Well. Etter fruenes bilder å dømme hadde jeg måttet sitte å myse hele oppholdet grunnet mørket i lokalene. 😂 32
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 10. februar 2022 Populært innlegg #57024 Skrevet 10. februar 2022 Bytter de på å sitte i sengen med kaffekoppen i morgenlyset og ta bilde av hverandre??! Jeg kommenterer dette fordi jeg syns det er viktig å sette fokus på hvor lite som er tilfeldig i influenserkanaler. Det skapes helt bevisst en stemning (dette er tross alt en reklame), se som vi koser oss, nyter kaffen og utsikten i morgensolen, før vi skal på jobb. I realiteten er de like mye på jobb før og etter bildet tas. På et mer usaklig nivå, jeg blir flau innvendig av å se for meg hvordan dette har tatt seg ut underveis. "Se det fine lyset, her kan vi ta bra bilder. Skal du eller jeg først? Vil du ta på en t- skjorte? Nei. Ok. Jeg tar på en pysj, det er koseligere (og underlig nok, mer påkledd enn jeg var til middag) Gi meg kaffekoppen din. Ok, heng i, det skyer over". Ut på Insta; se som vi slapper av og koser oss *reklame*. 84 3 10
Gjest Finlay Skrevet 10. februar 2022 #57025 Skrevet 10. februar 2022 Hvorfor vil de ha så mørke bilder egentlig? Var innom coach_eriksens instagram nå, og man kan jo knapt skimte mannen som løper på mølla. Noe så merkelig, dystert og lite inspirerende.
Andrea59 Skrevet 10. februar 2022 #57026 Skrevet 10. februar 2022 2 minutter siden, FruJohansen said: Bytter de på å sitte i sengen med kaffekoppen i morgenlyset og ta bilde av hverandre??! Jeg kommenterer dette fordi jeg syns det er viktig å sette fokus på hvor lite som er tilfeldig i influenserkanaler. Det skapes helt bevisst en stemning (dette er tross alt en reklame), se som vi koser oss, nyter kaffen og utsikten i morgensolen, før vi skal på jobb. I realiteten er de like mye på jobb før og etter bildet tas. På et mer usaklig nivå, jeg blir flau innvendig av å se for meg hvordan dette har tatt seg ut underveis. "Se det fine lyset, her kan vi ta bra bilder. Skal du eller jeg først? Vil du ta på en t- skjorte? Nei. Ok. Jeg tar på en pysj, det er koseligere (og underlig nok, mer påkledd enn jeg var til middag) Gi meg kaffekoppen din. Ok, heng i, det skyer over". Ut på Insta; se som vi slapper av og koser oss *reklame*. Ja, det blir skikkelig underholdende hvis man tenker over replikkene som jo må være der - og fotografen som dirigerer og beordrer… 😂 20
Sideburn Skrevet 10. februar 2022 #57027 Skrevet 10. februar 2022 Glemte hun å kle på seg da de spiste middag? 32
hvalstad45 Skrevet 10. februar 2022 #57028 Skrevet 10. februar 2022 13 hours ago, Klappe said: Angående løping hver dag så føler jeg på meg det kommer en skade snart og at hun dessverre ikke fåe gjort det. (Håper selvfølgelig hun holder seg skadefri) Det eneste imponerende med løpinga hennes, er at hun ikke har fått skader av den monotone treninga. akkurat det er jeg misunnelig på henne for! Men hun løper jo 90% på mølle, det er kanskje mindre skadefrembringende. 11
Isild Skrevet 10. februar 2022 #57029 Skrevet 10. februar 2022 FruJohansen skrev (55 minutter siden): Bytter de på å sitte i sengen med kaffekoppen i morgenlyset og ta bilde av hverandre??! Jeg kommenterer dette fordi jeg syns det er viktig å sette fokus på hvor lite som er tilfeldig i influenserkanaler. Det skapes helt bevisst en stemning (dette er tross alt en reklame), se som vi koser oss, nyter kaffen og utsikten i morgensolen, før vi skal på jobb. I realiteten er de like mye på jobb før og etter bildet tas. På et mer usaklig nivå, jeg blir flau innvendig av å se for meg hvordan dette har tatt seg ut underveis. "Se det fine lyset, her kan vi ta bra bilder. Skal du eller jeg først? Vil du ta på en t- skjorte? Nei. Ok. Jeg tar på en pysj, det er koseligere (og underlig nok, mer påkledd enn jeg var til middag) Gi meg kaffekoppen din. Ok, heng i, det skyer over". Ut på Insta; se som vi slapper av og koser oss *reklame*. Når man forsøker å se for seg praten før og underveis, så er det ikke til å unngå å bli litt lattermild. En vanlig fotoshoot til reklame med modeller og kulisser er en ting, men CBE.no skal forsøke å få det til å se ekte ut. Ekte øyeblikk, ekte hverdag, tilfeldig at de satt akkurat der - akkurat da. Det kan virke som om de (LKE) forsøker å finne et eget uttrykk i bildene sine. Mørke, mystiske, "sensuelle" (?) - og jeg syns det da bare blir ennå mer lattermildt at det skal fremstå som øyeblikksbilder av hverdag. Det må være rart å posere for hverandre store deler av dagen. Merkelig at de ikke blir drit lei av seg selv egentlig. 32
Aquarius04 Skrevet 10. februar 2022 #57030 Skrevet 10. februar 2022 Sozzen skrev (13 timer siden): Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor dere følger damen når alt hun gjør irriterer vett av dere. Damen har vel lukket profil så man må jo følge henne for å se det hun legger ut? Om ikke er det enda dummere å gå inn på profilen kun for å kikke og deretter kritisere. Virker jo som enkelte følger henne for og så pirke på alt og kritisere alt hun gjør. Hvordan hun går kledd er feil, hvordan hun er på videoer er feil, løpingen er feil, smilene hennes i treningsvideoer er feil, det hun sier er feil, måten hun trener er feil og listen fortsetter.. Dere må gjerne innbille dere at dere kritiserer bedriften men flere av dere går langt forbi det å kritisere eksponering av barn,umerket reklame osv. Det må da være mye bedre å blokkere så dere slipper å se det? Jeg klarer bare ikke forstå at man kan være så investert i et fremmed menneske man tydelig misliker? Helt greit å ikke hylle damen og være imot noe hun sier og gjør men det begynner å bli ganske ekstremt fra enkelte. I den virkelige verden holder man seg unna de man misliker og gir F. Det er mange ting som er kritikkverdige med denne bedriften. Bla deg bakover så ser du. Sozzen skrev (13 timer siden): Man trenger ikke oppsøke profilen av den grunn slik enkelte helt tydelig gjør. De blar seg gjennom storiene og kritiserer alt de kommer over. Nei, man kritiserer ikke alt. Du kan dessverre ikke bestemme hva folk skal gjøre og ikke gjøre. Sozzen skrev (13 timer siden): Og gud forby om noen sier ifra eller vurderer å ta damen i forsvar iblandt. Da er det oss det er noe feil med. Cry me a river. Som oftest, men ikke alltid, blir det en metadiskusjon eller brukerdebatt her inne, fra dem som tar CBE i forsvar. Flesteparten av dem som forsvarer henne kommer aldri med motsvar til debatten om eksponering av barn, thinspo osv. De fleste er ute etter å kritisere kritikerne. 27
Surikatt Skrevet 10. februar 2022 #57031 Skrevet 10. februar 2022 Isild skrev (16 minutter siden): Når man forsøker å se for seg praten før og underveis, så er det ikke til å unngå å bli litt lattermild. En vanlig fotoshoot til reklame med modeller og kulisser er en ting, men CBE.no skal forsøke å få det til å se ekte ut. Ekte øyeblikk, ekte hverdag, tilfeldig at de satt akkurat der - akkurat da. Det kan virke som om de (LKE) forsøker å finne et eget uttrykk i bildene sine. Mørke, mystiske, "sensuelle" (?) - og jeg syns det da bare blir ennå mer lattermildt at det skal fremstå som øyeblikksbilder av hverdag. Det må være rart å posere for hverandre store deler av dagen. Merkelig at de ikke blir drit lei av seg selv egentlig. Narsissister blir ikke lei 14
123Frustrert Skrevet 10. februar 2022 #57032 Skrevet 10. februar 2022 (endret) Reklamen nå på insta av the Well, alle bilder er cbe i lite klær sentrert mitt i bilde. Kjempe god reklame!! 😅 Endret 11. februar 2022 av 123Frustrert 25
Sozzen Skrevet 10. februar 2022 #57033 Skrevet 10. februar 2022 Er det Petter Stordalen som eier The Well? Og hva er greien med at man ikke kan bruke eget badetøy og man får egne "klær" man kan bruke? 2
Pusern3 Skrevet 10. februar 2022 #57034 Skrevet 10. februar 2022 Isild skrev (1 time siden): Når man forsøker å se for seg praten før og underveis, så er det ikke til å unngå å bli litt lattermild. En vanlig fotoshoot til reklame med modeller og kulisser er en ting, men CBE.no skal forsøke å få det til å se ekte ut. Ekte øyeblikk, ekte hverdag, tilfeldig at de satt akkurat der - akkurat da. Det kan virke som om de (LKE) forsøker å finne et eget uttrykk i bildene sine. Mørke, mystiske, "sensuelle" (?) - og jeg syns det da bare blir ennå mer lattermildt at det skal fremstå som øyeblikksbilder av hverdag. Det må være rart å posere for hverandre store deler av dagen. Merkelig at de ikke blir drit lei av seg selv egentlig. den nye mørke dystre trenden til LK virker for meg enda mer kunstig enn noen gang 4
Pusern3 Skrevet 10. februar 2022 #57035 Skrevet 10. februar 2022 123Frustrert skrev (33 minutter siden): Reklamen nå på insta av the Well, alle bilder er cbe i lite klær sentrert mist i bilde. Kjempe god reklame!! 😅 det er jo det vanlige det og burde ikke komme overraskende på The Well om de har gjort litt research på ækteparet 1
odipodis Skrevet 10. februar 2022 #57036 Skrevet 10. februar 2022 Pusern3 skrev (3 minutter siden): den nye mørke dystre trenden til LK virker for meg enda mer kunstig enn noen gang Nei, bildene og videoene er ikke mørke. Det er noe feil med oss og mobilene våre 🧏🏼♀️ Fra kommentarfeltet på Netfit-video: 48
Populært innlegg Pusern3 Skrevet 10. februar 2022 Populært innlegg #57037 Skrevet 10. februar 2022 odipodis skrev (2 minutter siden): Nei, bildene og videoene er ikke mørke. Det er noe feil med oss og mobilene våre 🧏🏼♀️ Fra kommentarfeltet på Netfit-video: herreguuud - snakk om ALDRI ta kritikk på en konstruktiv måte og bare benekte. 74
Pusern3 Skrevet 10. februar 2022 #57038 Skrevet 10. februar 2022 Ble vist løping både ute og inne i dag. Hva feiler det disse folkene??? Greit været er fristende men hva med å gå en koselig tur og nyte litt 16
Luckie Skrevet 10. februar 2022 #57039 Skrevet 10. februar 2022 Pusern3 skrev (6 minutter siden): Ble vist løping både ute og inne i dag. Hva feiler det disse folkene??? Greit været er fristende men hva med å gå en koselig tur og nyte litt Viktig å få det på. Eller hva hun sier… 14
hvalstad45 Skrevet 10. februar 2022 #57040 Skrevet 10. februar 2022 15 minutter siden, odipodis said: Nei, bildene og videoene er ikke mørke. Det er noe feil med oss og mobilene våre 🧏🏼♀️ Fra kommentarfeltet på Netfit-video: De er så utrolig arrogante! Skjønner de ikke at de taper følgere og engasjement på å være sånn? Folk foretrekker faktisk å følge hyggelige folk som virker som likandes. Det er ikke sikkert Funkygine og gjengen er så veldig hyggelige privat, men de virker jo så mye mer sympatiske mot leserne. Det er sånn man skaper en relasjon til følgerne. Man kan ikke lene seg på det man hadde for ti år siden. Syns det er rart de ikke skjønner det! 37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå