Lopploella Skrevet 11. februar 2022 #57121 Skrevet 11. februar 2022 Nei, uansett hva de skal reklamere for, så fremstår det som en reklame for fruas egen rumpe. 40
Danseskjørt Skrevet 11. februar 2022 #57122 Skrevet 11. februar 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Smart forretningsstrategi 🤣🤣🤣 2
Pusern3 Skrevet 11. februar 2022 #57123 Skrevet 11. februar 2022 Kollontaj skrev (39 minutter siden): Vet ikke hva hun har på, men det er ofte vanskelig å holde varmen på langrenn hvis små barn er med. Sant nok men antrekket er lekkert og nok mer «påskevennlig» enn vintervennlig om du forstår. Men for all del, lekker er hun jo 2
Pusern3 Skrevet 11. februar 2022 #57124 Skrevet 11. februar 2022 Isild skrev (40 minutter siden): Veldig enig. Som reklame var dette "no sale". Jeg har aldri vært der, men har tenkt på om jeg og en venninne skal ta en dag der. Dette ga meg ingenting. Merkelig at de ikke velger å lage noe skikkelig bra når de først har et annonsesamarbeid. Her har de muligheten til å ta masse flotte bilder fra STEDET (og ikke bare poserende bilder av de selv) De kan fortelle hva stedet har å by på av bad, basseng, behandlinger. Vise badetøyet som lånes ut, badekåpene, fortelle om menyen (ting folk er opptatt av hvis de vurderer å ta en spa-dag) Helt intetsigende. Ja, totalt bortebom i forhold til å trekke kunder. Kunne nærmest vært hvor som helst 7
MorUgle Skrevet 11. februar 2022 #57125 Skrevet 11. februar 2022 Sparkel skrev (På 10.2.2022 den 18.15): Vanskeligere å se om frua gjør øvelsene rett om det gjøres i halvmørket. Ble kanskje mye fokus på at øvelsene gjøres feil/ dårlig og lite ❤️og 🔥. Viktigere å vise at det trenes ekstremt mye enn hvordan øvelsene utføres. De har sikkert fått høy strømregning. Derfor ikke lys på i hjemmegymmet deres. 🤣 8
FruRosa Skrevet 11. februar 2022 #57126 Skrevet 11. februar 2022 Om hun hadde kledd seg skikkelig hadde det nok vært lettere å holde varmen ... 20
Minnie Mus Skrevet 11. februar 2022 #57127 Skrevet 11. februar 2022 2 minutter siden, FruRosa said: Om hun hadde kledd seg skikkelig hadde det nok vært lettere å holde varmen ... Viktigere å ta seg godt ut enn å holde seg varm vet du. Hun klaget på et forferdelig føre å jogge på også, stakkars 😂 Virker som det er helt grusomt å komme seg ut fra den mørke kjelleren og mølla og ut i naturen. 32 1
FruRosa Skrevet 11. februar 2022 #57128 Skrevet 11. februar 2022 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Viktigere å ta seg godt ut enn å holde seg varm vet du. Hun klaget på et forferdelig føre å jogge på også, stakkars 😂 Virker som det er helt grusomt å komme seg ut fra den mørke kjelleren og mølla og ut i naturen. Nå skal hun altså jogge ute når det, i følge henne selv, er et forferdelig føre ... 5
Inocybe Skrevet 11. februar 2022 #57129 Skrevet 11. februar 2022 FruRosa skrev (30 minutter siden): Om hun hadde kledd seg skikkelig hadde det nok vært lettere å holde varmen ... Lukke jakken hadde vært en god start. 28
velociraptor Skrevet 11. februar 2022 #57130 Skrevet 11. februar 2022 Minnie Mus skrev (43 minutter siden): Viktigere å ta seg godt ut enn å holde seg varm vet du. Hun klaget på et forferdelig føre å jogge på også, stakkars 😂 Virker som det er helt grusomt å komme seg ut fra den mørke kjelleren og mølla og ut i naturen. Det tenker jeg at må være helt ok å mene, personlig kan jeg ikke fordra å være utendørs hvis det er under 20 varmegrader. Men så later jeg ikke som om jeg synes #LivetERBestUte i sosiale medier heller da. 14
Inocybe Skrevet 11. februar 2022 #57131 Skrevet 11. februar 2022 velociraptor skrev (7 minutter siden): Det tenker jeg at må være helt ok å mene, personlig kan jeg ikke fordra å være utendørs hvis det er under 20 varmegrader. Men så later jeg ikke som om jeg synes #LivetERBestUte i sosiale medier heller da. Ja absolutt lov å synes det er kjipt å være ute når når det er kaldt eller dårlig vær. Men som du sier da hadde det sikkert lønt seg å ikke bruke de foregående årene på et narrativ om hvor mye hun elsker utelivet og helst vil være ute så snart hun har mulighet for det. 29
Pusern3 Skrevet 11. februar 2022 #57132 Skrevet 11. februar 2022 Inocybe skrev (57 minutter siden): Ja absolutt lov å synes det er kjipt å være ute når når det er kaldt eller dårlig vær. Men som du sier da hadde det sikkert lønt seg å ikke bruke de foregående årene på et narrativ om hvor mye hun elsker utelivet og helst vil være ute så snart hun har mulighet for det. og om du går ut i kaldt vær, er det rimelig smart kle seg for det og ikke for å ta seg ut med jakken halvåpne. Herreguuuud 11
Skrottefar Skrevet 11. februar 2022 #57133 Skrevet 11. februar 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Om hun hadde kledd seg skikkelig hadde det nok vært lettere å holde varmen ... Hvor gikk hun på ski og hvor "kaldt" var det? 5
Rev. Revenge Skrevet 11. februar 2022 #57134 Skrevet 11. februar 2022 (endret) FruRosa skrev (2 timer siden): Om hun hadde kledd seg skikkelig hadde det nok vært lettere å holde varmen ... Hvor er de hen, egentlig? Dette er jo samme antrekk fra tidligere vinterferie/opphold på Geilo/Dovre. Selv jakka er like åpen. Er det der de er, eller er det resirkulering av gamle bilder? (Jeg følger ikke) Endret 11. februar 2022 av Revenge o'Cavatina 23
Luckie Skrevet 11. februar 2022 #57135 Skrevet 11. februar 2022 Spesielt at mannen må være med ut og filme når hun jogger. Redd for å være alene🤷♀️ 10
Pusern3 Skrevet 11. februar 2022 #57136 Skrevet 11. februar 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Nå skal hun altså jogge ute når det, i følge henne selv, er et forferdelig føre ... hun er jo helt besatt 🙄 5
Minnie Mus Skrevet 11. februar 2022 #57137 Skrevet 11. februar 2022 1 hour ago, velociraptor said: Det tenker jeg at må være helt ok å mene, personlig kan jeg ikke fordra å være utendørs hvis det er under 20 varmegrader. Men så later jeg ikke som om jeg synes #LivetERBestUte i sosiale medier heller da. Det er akkurat det, man later ikke som man er et friluftsmenneske hvis man ikke er det. Paret vil jo gjerne gi inntrykk av at de er skikkelige sporty friluftsmennesker, mens sannheten er at de trives best i mørket i kjelleren. Hun gir jo råd om hvordan kle seg for joggetur når det er 9 minusgrader, så skjønner egentlig ikke hvorfor og hva hun klager på. En skitur i 7 minus må hun da tåle uten å klistre utover some hvor forferdelig det er. 23 3
Irja Skrevet 11. februar 2022 #57138 Skrevet 11. februar 2022 Luckie skrev (9 minutter siden): Spesielt at mannen må være med ut og filme når hun jogger. Redd for å være alene🤷♀️ Han skal jo dokumentere det hele, og må selvsagt være med. Det skal tas bilder både før og underveis, filmes direkte til story og egen film, som muligens skal brukes som eget innlegg. 7
acna Skrevet 11. februar 2022 #57139 Skrevet 11. februar 2022 LullaSkrulla skrev (9 timer siden): Egentlig er det ganske rart at thinspo og «fremming» av spiseforstyrrelser, slik som CBE holder på med, ikke går under selvskading og kan rapporteres på Instagram. Selvskading kan jo være så mangt, tenker jeg. (…) Du kan rapportere både vanlige innlegg og fra story under tema «spiseforstyrrelse». Alternativet ligger helt nederst, etter at du har trykket «rapporter». Hvis mange nok rapporterer de samme bildene, så vil jeg anta at Instagram vil reagere mer på kontoen. 16 10
LullaSkrulla Skrevet 11. februar 2022 #57140 Skrevet 11. februar 2022 acna skrev (26 minutter siden): Du kan rapportere både vanlige innlegg og fra story under tema «spiseforstyrrelse». Alternativet ligger helt nederst, etter at du har trykket «rapporter». Hvis mange nok rapporterer de samme bildene, så vil jeg anta at Instagram vil reagere mer på kontoen. Så bra! Nå ble jeg glad! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det! Håper flere benytter den muligheten. 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå