Snødronninga Skrevet 12. februar 2022 #57201 Skrevet 12. februar 2022 (endret) Netfit har fått flere følgere nå som de har lukket profil. Men det kan vel ikke lønne seg i lengden? Endret 12. februar 2022 av Snødronninga 4
Wild Eyes Skrevet 12. februar 2022 #57202 Skrevet 12. februar 2022 Snødronninga skrev (Akkurat nå): Netfit har fått flere følgere nå som de har lukket profil. Men det kan vel ikke lønne seg i lengden? Joda, er sånn alle de store gjør det vet du, bare vent til sats, spenst og lignende stenger alle sine sosiale medier. 10 2
Medici Skrevet 12. februar 2022 #57203 Skrevet 12. februar 2022 Når du har så lite interessant å dele på treningsuniverskontoen på IG at du tyr til å lukke den i håp om at de nysgjerrige strømmer til... 33
Snødronninga Skrevet 12. februar 2022 #57204 Skrevet 12. februar 2022 (endret) Når kropp må være i fokus på hvert eneste bilde. Hvert eneste! (Instastory) Endret 12. februar 2022 av Snødronninga 43
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 12. februar 2022 #57205 Skrevet 12. februar 2022 Medici skrev (1 time siden): Når du har så lite interessant å dele på treningsuniverskontoen på IG at du tyr til å lukke den i håp om at de nysgjerrige strømmer til... vil heller bli feit enn å følge netfit skal bli min nye konto😂
Populært innlegg Mårran Skrevet 12. februar 2022 Populært innlegg #57206 Skrevet 12. februar 2022 sukkerspinndilla skrev (25 minutter siden): vil heller bli feit enn å følge netfit skal bli min nye konto😂 Enig! I'll rather be fat than netfit! 😂 51 1
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 12. februar 2022 #57207 Skrevet 12. februar 2022 Hufsetufs skrev (13 minutter siden): Enig! I'll rather be fat than netfit! 😂 DER! Der har du den, den er perfekt
Wild Eyes Skrevet 12. februar 2022 #57208 Skrevet 12. februar 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): Når kropp må være i fokus på hvert eneste bilde. Hvert eneste! (Instastory) Jeg skjønner ikke hva dem flippen på genseren til venstre er, har hun dratt til plagget for å vise frem den flate magen? 35 3
Keaton Skrevet 12. februar 2022 #57209 Skrevet 12. februar 2022 Wild Eyes skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke hva dem flippen på genseren til venstre er, har hun dratt til plagget for å vise frem den flate magen? Selvsagt. 30
Wild Eyes Skrevet 12. februar 2022 #57210 Skrevet 12. februar 2022 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Selvsagt. Viser bare hvor hovedfokuset ligger, det er tragisk. 20
Pusern3 Skrevet 12. februar 2022 #57211 Skrevet 12. februar 2022 Ansjosen skrev (3 timer siden): En mer relevant fremstilling av det man ser syns jeg er: Tenk å tro at det er naturlig, eller en livsstil folk etterstreber å skulle legge inn en løptur en lørdag ettermiddag når man er på hyttetur med familien. Den tiltagende gjenbruken av bilder bør understreke for alle at hun selger en fremstilling av livet de har, ikke det livet de faktisk har. Svaret på hvorfor de fremstiller livet sitt slik de gjør kan virke ganske opplagt: de bryr seg ikke om narrativet treffer følgerne, de selger det de selv mener er en beundringsverdig livsstil. ja, det er skremmende og sier mye om hvor galt det står til 5
Populært innlegg Sozzen Skrevet 12. februar 2022 Populært innlegg #57212 Skrevet 12. februar 2022 Hvis jeg skal kritisere noe (og det er sikkert kritisert før) så er det at hun drar med en så ung hund på utalluge løpeturer som er flere km lange. I tillegg med en helt grusom sele som burde vært kastet og erstattet med en sele som ikke begrenser skuldrene på hunden🥺 Ellers klarer jeg heller ikke la være å le når jeg tenker over hvordan disse løpevideoene er laget. Må jo se morsomt ut når hun løper og mannen jogger etter med kameraet.. 😅 42 8
Surikatt Skrevet 13. februar 2022 #57213 Skrevet 13. februar 2022 Sozzen skrev (34 minutter siden): Hvis jeg skal kritisere noe (og det er sikkert kritisert før) så er det at hun drar med en så ung hund på utalluge løpeturer som er flere km lange. I tillegg med en helt grusom sele som burde vært kastet og erstattet med en sele som ikke begrenser skuldrene på hunden🥺 Ellers klarer jeg heller ikke la være å le når jeg tenker over hvordan disse løpevideoene er laget. Må jo se morsomt ut når hun løper og mannen jogger etter med kameraet.. 😅 Ikke bare det, men hun løper rundt med mobilen og filmer seg selv, også. Det er bare manisk. Og hun blir tynnere og tynnere. 21 1
Urwa Skrevet 13. februar 2022 #57214 Skrevet 13. februar 2022 Surikatt skrev (1 time siden): Ikke bare det, men hun løper rundt med mobilen og filmer seg selv, også. Det er bare manisk. Og hun blir tynnere og tynnere. Ikke glem hennes gapskratting rett i lufta på selfier. 16 2
Gjest Xstrella Skrevet 13. februar 2022 #57215 Skrevet 13. februar 2022 Hun ville fått alvorlige abstinenser om det ble internettbrudd og tlfbrudd. Da kunne hun ikke dokumentert all løpinga si og vist fram hvor tynn hun er. Hun og flere ville faktisk blitt alvorlig syke. Så avhengig er sosiale medier.
Isild Skrevet 13. februar 2022 #57216 Skrevet 13. februar 2022 Kollontaj skrev (13 timer siden): Snakker om fremtiden for bloggen, ser ut til at de fortsatt er i tenkeboksen i dag. https://m.youtube.com/watch?v=3Dp9XAgeQFw Lurer på hva som endret seg for de siden denne videoen. Det er iallefall ikke mye fokus på å etablere mer langsiktige ting å holde på med. 11
Andrea59 Skrevet 13. februar 2022 #57217 Skrevet 13. februar 2022 (endret) 6 hours ago, Sozzen said: Hvis jeg skal kritisere noe (og det er sikkert kritisert før) så er det at hun drar med en så ung hund på utalluge løpeturer som er flere km lange. I tillegg med en helt grusom sele som burde vært kastet og erstattet med en sele som ikke begrenser skuldrene på hunden🥺 Ellers klarer jeg heller ikke la være å le når jeg tenker over hvordan disse løpevideoene er laget. Må jo se morsomt ut når hun løper og mannen jogger etter med kameraet.. 😅 Nå begynner vel hunden å nærme seg den alderen da man kan starte forsiktig med løpeturer - men de har jo løpt tur med den lenge. Men selvsagt, de vet jo at det går bra. Argumenterer med at når hunder er fri (og i naturlig, vill tilstand) løper de hele tiden. I programmet med Maren (fra bølle til bestevenn) løy hun og sa at neida, de tok det veldig forsiktig… Det kan jo godt hende (og det får man håpe) at de ikke løp like langt og fort med den som det de signaliserte på IG (og Strava) - men det er jo skadelig for evt følgere å signalisere at man kan løpe laaange turer med unghunder på den måten. Man får håpe - for hundens skyld - at det faktisk går bra. Men da er det flaks, for det er langt unna profesjonell anbefaling. Endret 13. februar 2022 av Andrea59 Trykkfeil 21 2 3
Aquarius04 Skrevet 13. februar 2022 #57218 Skrevet 13. februar 2022 Wild Eyes skrev (10 timer siden): Det er akkurat det, det er aldri noen problemer, aldri noe som går til helsikke, aldri noe de ikke fikk til eller måtte ta en spansk en på, aldri en feil eller tabbe, aldri. Er det en feil så er det din feil som leser, er der noe de ikke får til så er du teit som ikke skjønner at det er flere måter å gjøre noe på og deres er altså likevel rett. Svakheter er det du som har, og du er bare misunnelig dersom du våger å kritisere alt det de får til. Har dere sett den the narcissists prayer? That didn't happen. And if it did, it wasn't that bad. And if it was, that's not a big deal. And if it is, that's not my fault. And if it was, I didn't mean it. And if I did, you deserved it. Det er dette som er dra til-oppførselen som er det som provoserer meg mest ved dette paret. De er helt utrolig lite relaterbare, nettopp fordi de fleste mennesker i samfunnet vårt evner å se egne feil, mangler og heldigvis også evner å ta til seg kritikk. Det er nesten komisk så langt unna andre i samfunnet de befinner seg på dette området. Sannheten er jo at dette paret kommer til kort på ganske mye - høy utdanning, evne til selvkritikk og ydmykhet, og gjennomføringsevne. Det er ingenting å misunne, overhodet. 31 4
Aquarius04 Skrevet 13. februar 2022 #57219 Skrevet 13. februar 2022 sukkerspinndilla skrev (8 timer siden): vil heller bli feit enn å følge netfit skal bli min nye konto😂 Hufsetufs skrev (7 timer siden): Enig! I'll rather be fat than netfit! 😂 Jeg blir en følger! 👋🏼 6
Pusern3 Skrevet 13. februar 2022 #57220 Skrevet 13. februar 2022 Sozzen skrev (7 timer siden): Hvis jeg skal kritisere noe (og det er sikkert kritisert før) så er det at hun drar med en så ung hund på utalluge løpeturer som er flere km lange. I tillegg med en helt grusom sele som burde vært kastet og erstattet med en sele som ikke begrenser skuldrene på hunden🥺 Ellers klarer jeg heller ikke la være å le når jeg tenker over hvordan disse løpevideoene er laget. Må jo se morsomt ut når hun løper og mannen jogger etter med kameraet.. 😅 Så ut som mannen også dro med hunden på tur - da blir det mye løping på stakkars fine vofsen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå