Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte inn og sjekke videoen og det er virkelig lite feminint med ganglaget hennes😂 Låra må på død og liv ikke være i nærheten av hverandre. Har tenkt over det når hun jogger også. 

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg, nå som ganglaget er påpekt er det jo umulig å ikke se det 😶 altså, hvem vagger sånn med bekkenet tiltet når man ikke har bekkenløsning 😅

• Liker 18
Skrevet

Ut fra kommentarfeltet så ser det ut til at den filmen utløste en litt annen….målgruppe enn vanlig🤷‍♀️

• Liker 24
Skrevet
Marthos skrev (2 minutter siden):

Ut fra kommentarfeltet så ser det ut til at den filmen utløste en litt annen….målgruppe enn vanlig🤷‍♀️

Ikke vanskelig å se at hun begynner å bli oppbrukt. 

• Liker 7
Skrevet
Cissacissa skrev (4 timer siden):

Kaller vi det virkelig gjenbruk og applauderer det når hun bruker samme antrekk på langrenn som sist hun gikk på langrenn? Jeg har brukt samme klær på langrenn (og forsåvidt slalom også) i mange år…

ja helt utrolig at noen kan applaudere for det. CBE har en hel haug turklær til både seg selv IG barna og selv om mye (om

ikke alt) er spons så skulle det virkelig bare mangle å bruke klærne mange ganger. 

• Liker 3
Skrevet
Kollontaj skrev (4 timer siden):

Bedre enn noe helt nytt, vel? De fleste bruker skitøyet sitt i flere år, særlig om man er så sjelden på ski som CBE, men de klærne fra det vanlige merket har hun jo vist i alle farger de siste årene, da virker reklamen mot sin hensikt også. Er det så dårlig kvalitet at man må ha nytt hvert halvår eller oftere? Applauderer er for sterkt ord, men sjekk feeden på IG; sjelden samme plagg mer enn en gang. 

ja ingen applaus herfra heller men dog et bittelite +

Skrevet
Ultiva skrev (4 timer siden):

Det blir litt som med Trump. Når man tråkker i salaten omtrent på daglig basis, så blir jo tilskuerne til slutt imponerte bare man klarer å utføre én normalt oppegående handling. Og vi får tro at den forfrosne CBE tar på et lag ull under klærne neste gang, selv om det nok fører til at hun får 1 millimeter tykkere lår på bildene 😱

Så bra at LKE og CBE har tatt med seg de små ut på ski forresten, det et vel første gang siden i fjor vinter. Viktig med aktivitet og frisk luft. Nå mangler det bare å bytte ut skiene med stålkanter, slik at det ikke er farlig for hunden.

Tur er bra - håper den varte litt og innbød til stopp og lek også så det ble noen fine timer for familien samlet i samme aktivitet 

• Liker 3
Skrevet

Hvis CBE fryser på tur så er det 100% hennes egen feil. Denne dama har kjøpt og blitt sponset med tonnevis turklær, hun frontet friluftliv for merket twentyfour, og så står hun der på ski med åpen jakke og sier hun fryser. Wow,her må stormberg inn og sponse dama fort som juling! Helst med en brosjyre om turer i skog og mark. 

• Liker 38
Skrevet

En ting som er positivt da, det har ikke vært så mye eksponering av barna i det siste. Ikke som jeg har fått med meg.

• Liker 10
Skrevet
Minnie Mus skrev (12 minutter siden):

En ting som er positivt da, det har ikke vært så mye eksponering av barna i det siste. Ikke som jeg har fått med meg.

Eksponering i dag

• Liker 9
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Medici skrev (4 timer siden):

Tenkte på det samme selv. Utrolig lite elegant og feminin måte å på, i den kjolen. Maskulint ganglag som gir assosiasjoner til dragartist.

Hun byr på seg sjæl 110 % som de sier på paradise hotel da. Et litt hjulbeint "howdy partner" cowboy-moment der mens hun snur seg. 

Men slik er det vel når man har en ektemann som mener at lår som møtes ikke er feminint men maskulint. Og som står opp i grålysningen for å dra og trene når de liksom er sammen på romantisk valentines-overnatting, selv om CBE satt og fristet i pinekort og flortynn sex-kjole hele kvelden.

Hadde blitt usikker selv jeg.

Screenshot_20220212-170714_Instagram.jpg

Hentet fra den offentlige instagrammen til CBE:

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link

Endret av SnowBells
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg synes kanskje ikke denne ganglag diskusjonen har så mye for seg. Er en type innlegg som fremstår pirkete og lite relevante i forhold til det som på ekte er kritikkverdig. 

Gjest SnowBells
Skrevet
Kollontaj skrev (19 minutter siden):

Snakker om fremtiden for bloggen, ser ut til at de fortsatt er i tenkeboksen i dag. 
https://m.youtube.com/watch?v=3Dp9XAgeQFw

Jeg så videoen. Det med å vise frem en mer avslappet side av seg selv har CBE hvert fall mislyktes med. Alt fremstår like pinnestivt og iscenesatt som før.

CecilieX skrev (15 minutter siden):

Jeg synes kanskje ikke denne ganglag diskusjonen har så mye for seg. Er en type innlegg som fremstår pirkete og lite relevante i forhold til det som på ekte er kritikkverdig. 

Ja jeg tar absolutt selvkritikk der. Det blir flisespikkeri. Det er bare det at parallellene ofte er så himla lette å dra. Skal skjerpe meg 😆

Skrevet
CecilieX skrev (30 minutter siden):

Slik som det paret der holder på, så ha jeg null dårlig samvittighet for å le av ganglaget til frua. Håper de får det med seg også. 

• Liker 12
Gjest CecilieX
Skrevet
Luckie skrev (5 minutter siden):

Slik som det paret der holder på, så ha jeg null dårlig samvittighet for å le av ganglaget til frua. Håper de får det med seg også. 

Eller så blir det enda enklere å avfeie forum og tråd. Spørs hva du vil oppnå. 

Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Snakker om fremtiden for bloggen, ser ut til at de fortsatt er i tenkeboksen i dag. 
https://m.youtube.com/watch?v=3Dp9XAgeQFw

Jeg har ikke sett videoen før. Det jeg legger merke til er den enorme symmetrien i alle rom.  Alt er i par, jeg har aldri sett lignende i et privathjem. 

• Liker 16
Skrevet
Minnie Mus skrev (2 timer siden):

Enig - mye mindre av det og er de med er det ofte bilder/film bakfra/fra siden. 
de påstår de ikke leser her, men det tror jeg ikke på jmf at endringen med bilder og film av bsrna har endret seg mye nå i det siste (og når folk her inne har kommentert dette mye). Men ja, flott de har tatt det til seg 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...