loffen Skrevet 13. februar 2022 #57261 Skrevet 13. februar 2022 Såå hysterisk glad, og hahaha, se på meg, så morsom jeg er som løper. 24
Keaton Skrevet 13. februar 2022 #57262 Skrevet 13. februar 2022 Den mølleløpinga må jo være et forsøk på humor? 😬 17
Pusern3 Skrevet 13. februar 2022 #57263 Skrevet 13. februar 2022 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Den mølleløpinga må jo være et forsøk på humor? 😬 man skulle tro det men det verste er at jeg er nesten helt sikker på at hun bare «må» løpe - kanskje hun prøver fjolle det vekk men det ligger der dypt i henne… dessverre 4
Gjest SnowBells Skrevet 13. februar 2022 #57264 Skrevet 13. februar 2022 AntiBullshit skrev (1 time siden): At mannen snakker nedsettende om «vanlige» kropper gjør det jo umulig for fruen å skulle føle seg komfortabel med noe som ligner en «vanlig» kropp. Man kan fint ødelegge en persons selvbilde og forhold til kropp ved å snakke stygt om andre. Snakker man stygt om andre og har urimelige krav så holder man som regel på sånn med «alle» Ja du har et godt poeng. LKE har alltid fremstått som unormalt fiksert på hvordan en kvinnekropp "skal" se ut. Mens CBE ble innlagt på sykehus for å ha sultet seg til hun besvimte bare noen uker før hun traff ham for første gang, og det ble avslørt at hun slankeredigerte seg på bilder helt frem til 2015. Og nå er de besatte av trening og fettprosent. Det er helt innlysende at de trigger hverandre. Det hele er bare skikkelig trist, både fordi hun er en kjent influenser som burde ha tatt moralsk ansvar for det hun fronter, og ikke minst fordi de selv har barn som skal vokse opp i dette.
Rev. Revenge Skrevet 13. februar 2022 #57265 Skrevet 13. februar 2022 SnowBells skrev (2 minutter siden): ikke minst fordi de selv har barn som skal vokse opp i dette. Dette. Barna er nå gamle nok til å google eget opphav og deres uttalelser, uavhengig av kontekst. 31 2
Vipser Skrevet 13. februar 2022 #57266 Skrevet 13. februar 2022 Vipser skrev (På 9.2.2022 den 23.08): Er det noen som har sett den nye iskaffen til Tine i butikk ennå? Eller har fruen tilfeldigvis fått tak i den mens de ansatte pakket den opp? 🤔 Min lokale Rema har den ikke. Siterer meg selv. Nok en perfekt fremvisning av en burk Tine Vaniglia i dag, med teksten "min favoritt". Vårens nyhet, dette. Spent på om den snart dukker opp i min by. 😏 9 1
Gjest kira87 Skrevet 13. februar 2022 #57267 Skrevet 13. februar 2022 Vipser skrev (6 minutter siden): Siterer meg selv. Nok en perfekt fremvisning av en burk Tine Vaniglia i dag, med teksten "min favoritt". Vårens nyhet, dette. Spent på om den snart dukker opp i min by. 😏 Bensinstasjoner som Circle K og liknende får som oftest rullet ut nyheter fortere enn dagligvarehandelen. Er ikke usannsynlig at hun har plukket med seg en på veien hjem. Tviler sterkt på at hun er blitt sponset av Tine.
Urwa Skrevet 13. februar 2022 #57269 Skrevet 13. februar 2022 Cissacissa skrev (17 minutter siden): Ikke normalt Jeg dør😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 9
Rosasko Skrevet 14. februar 2022 #57270 Skrevet 14. februar 2022 Hun fremstår så lykkelig at alle skjønner hvor fælt hun egentlig har det. 43
Inocybe Skrevet 14. februar 2022 #57271 Skrevet 14. februar 2022 BaHare skrev (13 timer siden): Ser på Jodel at Gevir som sponser frua med hårbehandlinger er ute å kjøre. De som klipper «sponsoratene» får ikke betalt for jobben. 🙄 Jeg er dessverre ikke forundret over kynismen i bransjen. Ansatte som tvinges til å jobbe gratis for at salongen skal få billig influencer-reklame og influencere gratis frisørtime. Vinn vinn for alle andre enn den som faktisk gjør jobben. Passer midt i blinken for CBE som aldri har hatt kvaler med å få personer med betydelig lavere lønn enn henne til å jobbe gratis/billig for henne. #godeholdninger 38
Hallepalle2 Skrevet 14. februar 2022 #57272 Skrevet 14. februar 2022 Cissacissa skrev (7 timer siden): Ikke normalt Sååååå morsomt var det vel egentlig ikke😝🙄 10
123Frustrert Skrevet 14. februar 2022 #57273 Skrevet 14. februar 2022 NewStart87 skrev (13 timer siden): Nå blir jeg bare lattermild. Må stadig minne meg selv om at Caroline og jeg faktisk er like gamle, det skulle man ikke tro når man ser noe av det hun legger ut. Filmen hun har lagt ut idag minner seriøst om meg selv da jeg var fjortis og jeg var virkelig en skikkelig fjortis! Så mange av filmene hennes skriker «se på meg da! Se så lykkelig jeg er! Se så pen jeg er! Se så tynn jeg er!» Det er komisk, men samtidig trist. Livet virker så lite innholdsrikt og viser at det virkelig ikke er bra å leve slik de har gjort i mange år nå. Det virker som de har tatt skade av det og rett og slett stoppet opp mentalt et sted. Dette er ikke oppførselen til en dame på 34 år. Dette var jo kjempe gøy! Hun er så opptatt av å svinse og svanse til bilen at hun nesten går på den. Tenk på å leve et liv som er så kjedelig at man tenker det er innholdsrikt å filme seg selv gående til bilen. Riktig nok (sannsynligvis) i nye klær da.. så det var kanskje dagens høydepunkt. 25
Populært innlegg Ultiva Skrevet 14. februar 2022 Populært innlegg #57274 Skrevet 14. februar 2022 (endret) VG kjører en kontroversiell Kina-annonse, og redaktøren Gard Steiro forsvarer innholdsmarkedsføringens rett. "Jeg regner da absolutt med at leserne våre kan tenke selv", uttaler han når han konfronteres med diktaturets konsentrasjonsleire som ikke nevnes med et ord i den rosende annonse-artikkelen om Kina. Men her er jo cruxet. For de som er dypt inne i det på daglig basis, så fremstår det som en selvfølge. I CBEs verden så argumenterer de også med at "alle forstår jo at vi bruker filter og retusjerer bildene våre!" Men nei, slik er det jo ikke! En person kan tilfeldigvis lande i VGs rosende annonse-artikkel om Kina uten å forstå at det er innholdsmarkedsføring, og en person kan tilfeldigvis lande i CBEs feed og ikke forstår at det hen ser er en kraftig omdreining av sannheten. Kommentarer som "du blir bare penere og penere" og "du er så vakker!" avslører jo at tilskueren ikke forstår at dette er en illusjon skapt av posering, retusjering eller filter. Det blir mer og mer tydelig hvor viktig det er med merking og disclaimere hva angår sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Vi kan ikke ha en bransje som kommer unna med alt "fordi mottaker uansett må kunne klare å tenke selv". For hva blir det neste? Skal man la leger uttale seg til pasientene kun på fagspråk, da man tross alt må forvente at pasienten forstår hva det går i når det gjelder ens egen kropp? Endret 14. februar 2022 av Ultiva 49 8
Pæddan Skrevet 14. februar 2022 #57275 Skrevet 14. februar 2022 Vipser skrev (8 timer siden): Siterer meg selv. Nok en perfekt fremvisning av en burk Tine Vaniglia i dag, med teksten "min favoritt". Vårens nyhet, dette. Spent på om den snart dukker opp i min by. 😏 De finnes på bensinstasjoner btw
Isild Skrevet 14. februar 2022 #57276 Skrevet 14. februar 2022 Katten89 skrev (15 timer siden): Altsa, jeg synes ikke det er så mannlig og sexy å være så lav og liten som Lars Kristian. Kanskje han skal ta en titt i speilet før han snakker nedsettende om kona 🙄 Rett skal være rett. Har aldri hørt han snakke nedsettende om kona, men han har hatt noen uttalelser om kvinnekropp som ikke hører hjemme noe sted. Han snevrer iallefall godt inn sin eventuelle kundekrets som coach. Han liker ikke "feite kvinner" (feit for han er Beyonce, og når kvinnelår "gnisser" mot hverandre - som de gjør på de fleste normale kvinner) Som "feit" hadde jeg følt meg direkte ekkel hos en trener som ser sånn på kvinnekropp. Tror ikke det er Coach Eriksen som appelerer mest til kvinner som vurderer å spandere på seg personlig trener. Greit nok at han har så spesifikke preferanser til hvordan han mener kvinner skal se ut, men å si det offentlig er ekkelt, lite gjennomtenkt og sier litt om at man har med en mannsjåvinist å gjøre. 49
SKE87 Skrevet 14. februar 2022 #57277 Skrevet 14. februar 2022 Kollontaj skrev (På 11.2.2022 den 18.26): Vet ikke hva hun har på, men det er ofte vanskelig å holde varmen på langrenn hvis små barn er med. Riktig! Derfor setter jeg fashion til siden, og har på meg boblekåpe når jeg går ski med barna. Jeg velger å ikke fryse slik at jeg kan ha det hyggelig med barna fremfor et ønske om å skynde meg hjem🤦🏼♀️ 16
Pusern3 Skrevet 14. februar 2022 #57278 Skrevet 14. februar 2022 Cissacissa skrev (8 timer siden): Ikke normalt damen er 35 år og mamma til to 🙄 11
Pusern3 Skrevet 14. februar 2022 #57279 Skrevet 14. februar 2022 Isild skrev (9 minutter siden): Rett skal være rett. Har aldri hørt han snakke nedsettende om kona, men han har hatt noen uttalelser om kvinnekropp som ikke hører hjemme noe sted. Han snevrer iallefall godt inn sin eventuelle kundekrets som coach. Han liker ikke "feite kvinner" (feit for han er Beyonce, og når kvinnelår "gnisser" mot hverandre - som de gjør på de fleste normale kvinner) Som "feit" hadde jeg følt meg direkte ekkel hos en trener som ser sånn på kvinnekropp. Tror ikke det er Coach Eriksen som appelerer mest til kvinner som vurderer å spandere på seg personlig trener. Greit nok at han har så spesifikke preferanser til hvordan han mener kvinner skal se ut, men å si det offentlig er ekkelt, lite gjennomtenkt og sier litt om at man har med en mannsjåvinist å gjøre. jeg er brukbart trent og er i normal vekt for alder og type kropp men ville aldri funnet på å bruke en PT som LK (med hans uttalelser om kvinnekropp og trening/fettbrenning). Hans marked for kunder må være snevert. Heldigvis skulle jeg sagt. 27
Pusern3 Skrevet 14. februar 2022 #57280 Skrevet 14. februar 2022 SKE87 skrev (7 minutter siden): Riktig! Derfor setter jeg fashion til siden, og har på meg boblekåpe når jeg går ski med barna. Jeg velger å ikke fryse slik at jeg kan ha det hyggelig med barna fremfor et ønske om å skynde meg hjem🤦🏼♀️ Word 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå