Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pusern3 skrev (1 minutt siden):

jeg er brukbart trent og er i normal vekt for alder og type kropp men ville aldri funnet på å bruke en PT som LK (med hans uttalelser om kvinnekropp og trening/fettbrenning). Hans marked for kunder må være snevert. Heldigvis skulle jeg sagt. 

Hæ? Ville du ikke hatt en PT som kom med fettklype og laktatmåler? Og ba deg presse baken utover og puppa frem mens du tok duv øvelser, alt for at du skal se så tynn som mulig ut? For det virker som det er hovedpoenget for netfit og coach-Eriksen, at øvelsene skal gjøren på den måten som gjør at kroppen ser smalest ut. 

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Skrevet
123Frustrert skrev (45 minutter siden):

Dette var jo kjempe gøy! Hun er så opptatt av å svinse og svanse til bilen at hun nesten går på den. 
Tenk på å leve et liv som er så kjedelig at man tenker det er innholdsrikt å filme seg selv gående til bilen. Riktig nok (sannsynligvis)  i nye klær da.. så det var kanskje dagens høydepunkt.

Men hun glemte Rumpa i denne filmen.

• Liker 16
Skrevet
37 minutter siden, Isild said:

Rett skal være rett. Har aldri hørt han snakke nedsettende om kona, men han har hatt noen uttalelser om kvinnekropp som ikke hører hjemme noe sted. 

Han snevrer iallefall godt inn sin eventuelle kundekrets som coach. Han liker ikke "feite kvinner" (feit for han er Beyonce,  og når kvinnelår "gnisser" mot hverandre - som de gjør på de fleste normale kvinner)

Som "feit" hadde jeg følt meg direkte ekkel hos en trener som ser sånn på kvinnekropp. 

Tror ikke det er Coach Eriksen som appelerer mest til kvinner som vurderer å spandere på seg personlig trener. 

Greit nok at han har så spesifikke preferanser til hvordan han mener kvinner skal se ut, men å si det offentlig er ekkelt, lite gjennomtenkt og sier litt om at man har med en mannsjåvinist å gjøre. 

Han snakker ikke nedsettende om kona - sånn som hun ser ut nå.
Om hun sluntrer unna de daglige øvelsene eller gir etter for å spise litt mer - og plutselig har lår som møtes eller litt fett på magen, så vet hun vel hva som venter av karakteristikker, da…

• Liker 16
Skrevet

Om han snakker nedsettende om andre, men ikke kona, så viser det ikke annet enn at han ikke tenker sånn om henne akkurat nå. Noen som mener sånt om "alle andre" vil på et tidspunkt føle det samme for henne også, det er hos han det ligger, et skikkelig fælt syn på kropp og trening. 

• Liker 20
Skrevet (endret)

Nå var det visst på tide å løpe på mølla igjen da, det var jaggu på tide.. viktig å ikke få restituert seg, si. 

Endret av loffen
  • Liker 23
Skrevet

Skjønner ikke denne run streak’en hennes. Hun er jo syk flere ganger i året, så en dag ryker den jo uansett. For kan forstå at det kunne vært litt gøy hvis man trodde det faktisk kunne gjennomføres, men som sagt, snart er hun for syk til å trene. Dessuten, de som driver med slike «run streaks» er enten SVÆRT mye bedre gjennomtrent enn henne, eller så gjennomføres de fleste av øktene som korte 3km økter pga belastningen. Ikke 10 km hver dag som hun driver med🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 29
Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

Hæ? Ville du ikke hatt en PT som kom med fettklype og laktatmåler? Og ba deg presse baken utover og puppa frem mens du tok duv øvelser, alt for at du skal se så tynn som mulig ut? For det virker som det er hovedpoenget for netfit og coach-Eriksen, at øvelsene skal gjøren på den måten som gjør at kroppen ser smalest ut. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet (endret)
Lopploella skrev (3 timer siden):

Men hun glemte Rumpa i denne filmen.

Er ikke så lett å huske på alt, tror det hadde gått helt i stå for meg selv og... Ser for meg følgende:

"CBE: LK, kan ikke du filme meg mens jeg går til bilen så jeg får delt på IG at vi skal reise hjem nå?

Mental forberedelse til filming:

* Husk å gå slik at lårene ikke møtes

* Husk å gå slik at rumpa ser størst mulig ut 

Mulig det ser rart ut, men det får gå, det viktigste er å gi inntrykk av stort mellomrom mellom lårene og stor rumpe".

Så får det heller være at ganglaget bærer preg av nylig utført vasektomi med påfølgende hevelse i kronjuvelene.

Endret av Medici
  • Liker 41
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
kira87 skrev (12 timer siden):

Bensinstasjoner som Circle K og liknende får som oftest rullet ut nyheter fortere enn dagligvarehandelen. Er ikke usannsynlig at hun har plukket med seg en på veien hjem. Tviler sterkt på at hun er blitt sponset av Tine. 

Nei, det er ikke usannsynlig at hun plukker med seg en, to, tre slike burker. Og viser frem i sine sosiale medier med masse skryt. Helt gratis. Men veldedige organisasjoner, de må betale for spalteplass. Sånn må det være!

• Liker 19
Skrevet

De fremstiller det som at de har så peiling på trening. Da burde de også vite og få frem at restitusjon er viktig. 

• Liker 18
Skrevet
SKE87 skrev (2 timer siden):

Jeg har vært litt skeptisk til disse «beskyldningene» her inne omkring rumpe-pute, men denne filmen fikk meg til å vurdere å «tro på» dere her inne🤷🏼‍♀️

print screen fra åpen Instagram-profil

CBBBA623-97BB-4B62-B03D-19D5C853A955.png

Ja, man ser jo forskjellen godt her:

13BB78A5-49F6-43E2-B4B3-FCE4B3649D1B.jpeg

• Liker 31
Skrevet
Jolanda skrev (57 minutter siden):

De fremstiller det som at de har så peiling på trening. Da burde de også vite og få frem at restitusjon er viktig. 

Måten hun restituerer på er å trene rolig, var svaret jeg fikk på en story. 

• Liker 6
Skrevet
loffen skrev (3 timer siden):

Nå var det visst på tide å løpe på mølla igjen da, det var jaggu på tide.. viktig å ikke få restituert seg, si. 

En rolig løpetur kan også være restitusjon. Alt avhenger av hvor mye belastning man tåler og nivå. Men selv om jeg løper aktivt selv. både helmaraton og ultra, så kan jeg ikke påstå at det er vanlig å trene hver dag. Opptil flere ganger om dagen. Men det henger kanskje sammen med at de aller fleste ikke har muligheten til det. Man har jo jobb, familie, osv.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Heartland skrev (2 minutter siden):

Forskjellen på bildet med den hvite buksa og her er jo så enorm at det er jo ikke vits i at de prøver å bortforklare eller lyve. Det er to alternativer her. 

1. Hun har rumpeinnlegg i enkelte treningsklær.

2. De redigerer rumpa større. 

Dette. Det er veldig tydelig under løping på mølla, noen ganger humper innleggene helt opptil ryggen. :filer: 

• Liker 32
Skrevet
NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Dette. Det er veldig tydelig under løping på mølla, noen ganger humper innleggene helt opptil ryggen. :filer: 

Kanskje derfor de ikke ble med til Dovre,  at de synes når man går og ellers også? 

• Liker 8
Skrevet
NewStart87 skrev (7 minutter siden):

Det er jo ille nok at hun har skapt en fantasiutgave av seg selv ved å redigere ansiktet sitt til det ugjenkjennelige. Hun kan ikke gå ut blant folk lenger, fordi det kan ikke bli avslørt at hun ser ut som et helt annet menneske i virkeligheten. Så har hun altså gjort akkurat det samme med rumpa. Hun kan egentlig ikke gå ut med sin ekte rumpe, fordi rumpen hun presenterer på Instagram er… en ballong (!) i forhold til den virkelige! 

• Liker 39
  • Nyttig 3
Skrevet
Wild Eyes skrev (26 minutter siden):

Kanskje derfor de ikke ble med til Dovre,  at de synes når man går og ellers også? 

Kan nok se for meg at de hadde blitt ganske tydelige i hvit bukse ute i dagslys! :fnise:

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...