Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Xstrella
Skrevet
Katten89 skrev (36 minutter siden):

Altsa jeg lurer på hvordan de skal finansiere det huset de skal bygge. De tjener jo like mye som en minstepensjonist eller minstesats uføretrygd...

De bygger ikke uten spons. Så nå blir det å tigge etter folk som skal bygge og betale huset deres. Verste av alt så får de det til og. 🙄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xstrella skrev (1 minutt siden):

De bygger ikke uten spons. Så nå blir det å tigge etter folk som skal bygge og betale huset deres. Verste av alt så får de det til og. 🙄

Med fare for uthengelse i etterkant, kan det vel være at mange vil tenke seg nøye om? Problemet er jo at bedrifter ofte ikke sjekker historikken til influencere, en grundig analyse vil avsløre at fallgruvene er mange. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor skriver de at de vil bygge? Ser det for meg. Alt av møbler blir byttet ut. Må være drømmen hennes, det. 

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Surikatt skrev (26 minutter siden):

Hvor skriver de at de vil bygge? Ser det for meg. Alt av møbler blir byttet ut. Må være drømmen hennes, det. 

Insta-story.

• Liker 4
Skrevet

Åpen request til alle som leser her:

Jeg må sitte oppe og jobbe i natt for å rekke en deadline, fordi jeg ikke har noen barn eller moral å selge. Heldige CBE som har alt på stell og kan sove med god samvittighet. Jeg trenger motivasjon til å holde meg gående gjennom natten.

Jeg er ikke flink med ord, så kan noen trylle frem et innlegg som beskriver hvordan ekteskapet til CBE og mannen vil lide under stresset ved å bygge hus, skrive blogg, trene atleter, drifte treningsuniverset Netfit, plukke medbrakt søppel for Coop, sitte foran peisen og sende varme betalte tanker til fattige barn, og ikke minst, se deilig ut?

Takk på forhånd!

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
bun9 skrev (37 minutter siden):

Åpen request til alle som leser her:

Jeg må sitte oppe og jobbe i natt for å rekke en deadline, fordi jeg ikke har noen barn eller moral å selge. Heldige CBE som har alt på stell og kan sove med god samvittighet. Jeg trenger motivasjon til å holde meg gående gjennom natten.

Jeg er ikke flink med ord, så kan noen trylle frem et innlegg som beskriver hvordan ekteskapet til CBE og mannen vil lide under stresset ved å bygge hus, skrive blogg, trene atleter, drifte treningsuniverset Netfit, plukke medbrakt søppel for Coop, sitte foran peisen og sende varme betalte tanker til fattige barn, og ikke minst, se deilig ut?

Takk på forhånd!

Netfit eksisterer nok kun på papir, trene atleter er nok kun i drømmene, bloggen er død, og coop søppel /varme tanker til fattige er jo allerede gjort og gjøres nok ikke igjen. Husbygging, tja, de skal nok ikke bygge hus men få det bygget, så noen avgjørelser her og der samtidig som man skriver det av på skatten og kaller det jobb kan umulig ta så mye tid. Dermed gjenstår 15 timer av døgnet hvor kaffe og smoothie skal lages  og den maniske treningen skal gjennomføres, for å ikke glemme rumpe ut, bryst ut, mage inn, strekke rygg, sug inn kinn, frem med lepper, strekke halsen mens den spennes, stå på en fot og den andre løftet, for å geipe mest mulig mens man holder to fingre i været, og all redigeringen i etterkant av hvert bilde 

Spekulasjoner om ekteskapet dems holder jeg meg unna, men jeg forstod ikke helt hvilket stress du mener det ville ha lidd under ;)

• Liker 35
Skrevet
SKE87 skrev (På 14.2.2022 den 10.50):

Jeg har vært litt skeptisk til disse «beskyldningene» her inne omkring rumpe-pute, men denne filmen fikk meg til å vurdere å «tro på» dere her inne🤷🏼‍♀️

print screen fra åpen Instagram-profil

CBBBA623-97BB-4B62-B03D-19D5C853A955.png

Ring politiet! Noen har stjålet rompa hennes!

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Finnes det rompeputer for bikini også??

• Liker 6
Skrevet

Rumper blir flate når de blir presset inn i altfor trange bukser…..skal ikke se bort i fra at det hadde vært mere sprett hadde buksa vært et par nummer større. 

Selv om ryggen svaies til prolaps i bikini og undertøysbilder så ser man at rumpa er ikke like flat som i de hvite buksene. Hun har mere «junk in the trunk» enn hva buksene viser på den filmen og bildene 

• Liker 14
Skrevet

For et liv, alltid passe på å posere "riktig", det ser himla fjollete og utrolig slitsomt ut. Voksne folk holder da ikke på slik 😆

• Liker 25
Skrevet
Chrisssi skrev (1 time siden):

For et liv, alltid passe på å posere "riktig", det ser himla fjollete og utrolig slitsomt ut. Voksne folk holder da ikke på slik 😆

"Voksne holder ikke på slik" og påpekning av alder går konstant igjen her inne.

Er det regler for hvordan voksne skal oppføre seg? 😊

At det ser dust ut er en ting men hvorfor skal alderen brukes mot henne ?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis helt nytt hus er drømmen; hvorfor ikke bare gå for et nybygg med engang man kjøper i stedet for å bruke mange år, penger, arbeidskraft og spons på å herpe en gammel, ærverdig villa full av historie? Ikke bare en gang, men flere ganger. De har jo nettopp renovert og modernisert flere rom nå nylig. 

Huset de hadde i Siljan var stort og flott, mer enn stort nok til en familie på 4. i stedet for å kjøpe Villa Kulås så kunne de kjøpt tomt og satt seg opp et flunkende nytt hus og blitt værende i Siljan til det nye huset var ferdigstilt. Det var ikke akkurat sånn at de var husløse og måtte inn i noe nytt kjapt. 

Alle de endringene  og moderniseringen av den gamle villaen tror jeg har ødelagt mye. Uansett hvor du fornyer en gammel vila så vil den aldri bli som et nytt hus. Og det er nettopp det som er sjarmen (og ulempen) med et historisk hus. 

(bor i en historisk villa selv, og jeg fryser seriøst fra oktober-april…..men det er endel av det å bo her vi bor. Huset vårt kommer aldri til å holde like godt på varmen som et nybygg. Men jammen meg er det et hus full av sjel og historie! Som venninna mi sier; hun får alltid julestemning når hun kommer på besøk😂)

• Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet
Sozzen skrev (19 minutter siden):

Det handler nok mest om at det man ser på som "normal" voksen måte å opptre på er så annerledes enn CBE.no (og også andre influencere) 

Voksne mennesker med "alt på stell" er ofte de som er minst i sosiale medier i hele tatt. De er opptatt med karriere, privatliv, sosialt nettverk og RL (reallife som var et begrep en gang i tiden) Mennesker man ser på som voksne flauer seg ikke ut på internett sånn - for likes. 

Når en voksen tobarnsmor står og poserer til det kjedsommelige i kjelleren dag ut og dag inn, så forstår jeg at noen av kommentarene kan bli at "voksne holder ikke på slik". 

For meg personlig er det det samme, men innholdet i kanalene deres har jo blitt så blodfattig at det gisper. Det er bare rumpeposeringer på mølla - og ja, det begynner å bli veldig teit og barnslig. 

• Liker 33
Skrevet
Sozzen skrev (31 minutter siden):

Nei, det finnes ikke regler for sånne ting. Men det finnes forventinger til hvordan folk oppfører seg ut i fra alderen deres! Jeg forventer mer av meg selv og mine venninner i 50-årene enn av min niese på 14. Dersom noen av mine venninner hadde fjast slik på some som CBE i blant gjør hadde jeg trodd at de hadde drukket eller noe lignende. Dersom niesen min på 14 hadde fjast hadde jeg tenkt at: jaja hun vokser det vel av seg!

Men CBE får tøyse og tulle så mye hun vil for min del! 😉

• Liker 28
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Men hva faen ER greia med det siste bildet…? Seriøst..? Prøver hun å vise hvor tynn hun er, hvor kåt hun er eller begge eller…? 😳

Så ufattelig kleint. Kan hun ikke bare åpne den OnlyFans-kontoen først som sist… 🙄

Skrevet
Lille_Krokodille skrev (11 minutter siden):

Men hva faen ER greia med det siste bildet…? Seriøst..? Prøver hun å vise hvor tynn hun er, hvor kåt hun er eller begge eller…? 😳

Så ufattelig kleint. Kan hun ikke bare åpne den OnlyFans-kontoen først som sist… 🙄

Selv om diskusjonen går over her om alder, så fortsetter jeg faktisk å si: hun er 35(!!!!) år! Jeg blir seriøst flau! Like gammel som meg! Hadde ikke turt å se et eneste menneske i øynene hvis jeg la ut sånt som dette på Internett. Hva skjer liksom?? Jeg mangler nesten ord for hva jeg tenker om dette. Altså… bare.. altså? Hæ? Hva?🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 35
  • Nyttig 4
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
SKE87 skrev (Akkurat nå):

Selv om diskusjonen går over her om alder, så fortsetter jeg faktisk å si: hun er 35(!!!!) år! Jeg blir seriøst flau! Like gammel som meg! Hadde ikke turt å se et eneste menneske i øynene hvis jeg la ut sånt som dette på Internett. Hva skjer liksom?? Jeg mangler nesten ord for hva jeg tenker om dette. Altså… bare.. altså? Hæ? Hva?🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Jeg tenker at (som noen skrev lenger opp) dette er sånn som oppmerksomhetssyke fjortiser holder på. Eller de som har OnlyFans-konto. 
Vi blir vel alle horny med jevne mellomrom, men vi legger jo ikke ut sånne bilder på SoMe innimellom bildene av barna våre. Jeeeezez. 

Det er så mye annet enn «sliten etter trening» hun vil formidle med det bildet. Og det er så sjukt at dette blir blandet med små barn. 

Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Ang bildet som det henvises til over der CBE ligger på gulvet; det er jo ment å fremstå som et øyeblikksbilde der hun utmattet ligger på gulvet. Problemet er som før at hun har en mobil i hånden som hun bruker til å ta bildet. 
Hun har formodentlig ikke hatt mobilen i hånda dersom hun har tatt seg sånn ut som bildet viser. Hun må dermed ha sett seg selv utenfra, tenk at dette er passende innhold for IG, plukket opp mobilen, funnet frem kamerafunksjon, slengt seg ned på gulvet, posert frem passe sliten og så trykket på utløserknappen alt med en baktanke om at dette skulle ut på IG. 

Det er viktig å huske på at det du ser ikke er ekte øyeblikk slik det liksom fremstilles. 

Noterer meg at hun på bildet før holder hånda rundt midjepartiet. På den måten skjules deler av tightslinningen (nesten på linje med slik de pleide å kutte bort større deler av kroppen) for å illudere at rompa står ut. Mye bruk posering der i gården, akkurat som den der underarmen påfallende ofte er plassert akkurat i midjehøyde. 

F**n altså. 

Tilføyelse: Jeg måtte google hiptrust og fikk min antagelse bekreftet. Antar at vektstangen som ligger i bakgrunnen er ment å antyde at hun brukte den. Da er det enda fler steg hun må gjennom før hun kommer til det punktet der hun tar bildet. 

Endret av CecilieX
La til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...