Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det finnes så mange bra og billige treningsapper der ute: Les Mills, Gymondo, Peloton, Glo osv. Der blir man forklart skikkelig hvordan øvelser skal gjøres, og de gjør dem riktig, de KAN trening. Hvorfor i alle dager skulle noen gidde å bruke CBE og mannen som egentlig bare pusher egen kropp og resultater? Jeg er da ikke interessert i å høre om treneren min sine resultater, jeg vil ha egne! (selvfølgelig ønsker jeg at de skal trene mye selv, men det gjør disse, uten at de driver og har fokus på det )

• Liker 26
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sozzen skrev (5 timer siden):

"Voksne holder ikke på slik" og påpekning av alder går konstant igjen her inne.

Er det regler for hvordan voksne skal oppføre seg? 😊

At det ser dust ut er en ting men hvorfor skal alderen brukes mot henne ?

Hun vil jo bli tatt som en seriøs og hardworking voksen kvinne, men hun utrykker seg som en ung jente på 18 år. Da spiller plutselig alder en rolle likevel, tror ikke det finnes så mange som klarer å ta hun seriøst lengre. Dette går bare nedover, og i motbakke går det EGENTLIG oppover *så ille er det* ;)

• Liker 21
  • Nyttig 1
Gjest CecilieX
Skrevet
hvalstad45 skrev (50 minutter siden):

Det finnes så mange bra og billige treningsapper der ute: Les Mills, Gymondo, Peloton, Glo osv. Der blir man forklart skikkelig hvordan øvelser skal gjøres, og de gjør dem riktig, de KAN trening. Hvorfor i alle dager skulle noen gidde å bruke CBE og mannen som egentlig bare pusher egen kropp og resultater? Jeg er da ikke interessert i å høre om treneren min sine resultater, jeg vil ha egne! (selvfølgelig ønsker jeg at de skal trene mye selv, men det gjør disse, uten at de driver og har fokus på det )

Kan det handle om at CBE selv ble veldig inspirert av å se på andres kropp? Hun har jo fortalt om hvordan Olsen-tvillingene på sitt tynneste var noe hun selv beundret.  Mulig hun tenker bilder av hennes kropp er motivasjon nok. Det fremstår jo unektelig slik, for det er jo kropp i monitor hele tiden. 
En ting er hva hun selv fokuserer på i sine kanaler, men en slik tilnærming når du skal ha en veileder-rolle (som coach-erikseb / netfit) er jo helt bak mål. 

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Sozzen skrev (6 timer siden):

"Voksne holder ikke på slik" og påpekning av alder går konstant igjen her inne.

Er det regler for hvordan voksne skal oppføre seg? 😊

At det ser dust ut er en ting men hvorfor skal alderen brukes mot henne ?

image.jpeg.417a6b3e35a8e2dbe83c0a980ee1b372.jpeg

Skrevet
5 hours ago, NewStart87 said:

Jeg skulle ønske jeg visste hvordan man legger bilder i spoiler, for dette er nok et triggende bilde for de med spiseforstyrrelser. Er ikke dette thinspo så vet ikke jeg. Og dama virker jo utsultet på sex sånn som hun holder på.

Hvis du leser her inne Caroline: SKJERP deg! Du publiserer daglig thinspo og har et ansvar! 

2D659ABD-D9E2-4F50-9389-A71EE391B8FA.jpeg

Herregud, noe så innmari flaut. Hva skal dette bildet inspirere til da? Ikke noe som har med trening å gjøre iallefall. Ingen svette eller røde kinn, kun ribbein og tunge som stikker ut 😅 Det er helt sykt sånn som hun holder på nå. Håper ingen unge og usikre jenter følger denne dama, det er livsfarlig det hun holder på med.

• Liker 41
Gjest Kattedama
Skrevet
NewStart87 skrev (6 timer siden):

Jeg skulle ønske jeg visste hvordan man legger bilder i spoiler, for dette er nok et triggende bilde for de med spiseforstyrrelser. Er ikke dette thinspo så vet ikke jeg. Og dama virker jo utsultet på sex sånn som hun holder på.

Hvis du leser her inne Caroline: SKJERP deg! Du publiserer daglig thinspo og har et ansvar! 

2D659ABD-D9E2-4F50-9389-A71EE391B8FA.jpeg

Når man bruker trening for å pushe/selge/flashe  kropp. Stikk motsatt av det Funkygine gjør, hos henne får man i det minste se at hun trener. 

Skrevet

Litt gøy å se at unge og relativt ukjente Tonje Frigstad får 6000-7000 likes på bilder på insta, til tross for at hun har "bare" 50000 følgere, mens CBE med sine 300000 følgere kanskje får 1000-3000 likes.....

Skrevet

Det jeg syns er litt underlig, at hun ikke avslutter bloggen på en ordentlig måte. Nå føler jeg det er litt ghosting av faste lesere, noe som jeg syns er latskap. Det tar ikke lang tid å skive et siste innlegg, for å så fokusere på andre platformer, slik som de fleste andre.

Litt respektløst overfor hennes faste lesere, for noen vil jeg tro ennå ønsker venninne forholdet......de få som er igjen.

• Liker 31
Skrevet
EmilieH skrev (42 minutter siden):

Funkygine lanserer eget matmerke som skal ut i butikk. Hva gjør caroline? Ruller rundt på gulvet som en fjortis. 

Samtidig som hun er gravid med nr 4. Dama er rå!!!! Fy søren alt hun får til. Evner å skape seg muligheter Treasures AS bare kan drømme om. Omsetningen må jo nok en gang nå nye høyder innen året er omme. For et livsverk hun bygger seg opp. 

• Liker 15
Skrevet

Vet at det tidligere har vært diskusjonen rundt oppskriftene til CBE uten kildehenvisning eller kreditering til personen som står bak. 
Kom over en diskusjon om dette på FB, hvor en person hadde fått sin oppskrift «stjålet» fra Melange. 
Ut i fra svaret til LKE i den diskusjonen, så skjønner man hvorfor de aldri krediterer noen - man trenger ikke så lenge det ikke er ren kopi… 

9536A219-E16E-4463-A138-E22332262616.jpeg

• Liker 18
Gjest SnowBells
Skrevet
Klementine skrev (2 minutter siden):

Samtidig som hun er gravid med nr 4. Dama er rå!!!! Fy søren alt hun får til. Evner å skape seg muligheter Treasures AS bare kan drømme om. Omsetningen må jo nok en gang nå nye høyder innen året er omme. For et livsverk hun bygger seg opp. 

Hun fødte for noen uker siden, så nå er hun mamma til 4 🥰 Hun fikk nesten 200 000 likes på bildet av den nyfødte 😆

Skrevet
SnowBells skrev (1 minutt siden):

Hun fødte for noen uker siden, så nå er hun mamma til 4 🥰 Hun fikk nesten 200 000 likes på bildet av den nyfødte 😆

Ja, det vet jeg. men at hun utviklet dette matkonseptet mens hun var gravid. Samtidig som hun lanserte treningsdagbok og jeg vet ikke hva. Hun er jo drifitig til tusen! 

• Liker 15
Skrevet

Etter tips her inne, rapporterte jeg at av bildene hennes på Instagram for oppfordring til spiseforstyrrelser. Jeg fikk et automatisk svar om at de får så mange rapporter og  noe jeg tolket som at de ikke ser på dette spesifikke bildet eller kontoen fordi det generelt er så mange rapporter på Instagram. Det sier kanskje noe om at flere burde rapportere bildene? Vil det hjelpe? Alle monner drar og alle bekker små…

• Liker 29
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Når man bruker trening for å pushe/selge/flashe  kropp. Stikk motsatt av det Funkygine gjør, hos henne får man i det minste se at hun trener. 

Når noen sitter hjemme og tar selfier i undertøyet og kaller det jobb da er jeg glad jeg har en arbeidsdag hvor jeg gjør noe nyttig for andre. Treningen tar jeg etter jobb. Det er en fritidssyssel. Hun er heller ingen profesjonell idrettsutøver. Tror man skal være bra narsissist for å leve slik. 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet
Pustogpes skrev (30 minutter siden):

Vet at det tidligere har vært diskusjonen rundt oppskriftene til CBE uten kildehenvisning eller kreditering til personen som står bak. 
Kom over en diskusjon om dette på FB, hvor en person hadde fått sin oppskrift «stjålet» fra Melange. 
Ut i fra svaret til LKE i den diskusjonen, så skjønner man hvorfor de aldri krediterer noen - man trenger ikke så lenge det ikke er ren kopi… 

9536A219-E16E-4463-A138-E22332262616.jpeg

Treasures AS kan åpenbart alle triksene i boka for å sno seg unna. 

Skrevet
Klementine skrev (38 minutter siden):

Nummer 4 har kommet 

Skrevet
EmilieH skrev (29 minutter siden):

Nummer 4 har kommet 

De største influenserene har egene produkter som sminke, klær, parfyme , bøker osv . det er vel med på  å gi en mer langsiktig inntektskilde vil jeg tro.

Har  CB noe tilsvarende ? Mener hum gav ut en lavkarbo bok for mange mange åt.siden, men klarer ikke komme på noe annet?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...