hvalstad45 Skrevet 16. februar 2022 #57421 Skrevet 16. februar 2022 Det finnes så mange bra og billige treningsapper der ute: Les Mills, Gymondo, Peloton, Glo osv. Der blir man forklart skikkelig hvordan øvelser skal gjøres, og de gjør dem riktig, de KAN trening. Hvorfor i alle dager skulle noen gidde å bruke CBE og mannen som egentlig bare pusher egen kropp og resultater? Jeg er da ikke interessert i å høre om treneren min sine resultater, jeg vil ha egne! (selvfølgelig ønsker jeg at de skal trene mye selv, men det gjør disse, uten at de driver og har fokus på det ) 26 2
Rosatoast Skrevet 16. februar 2022 #57422 Skrevet 16. februar 2022 Sozzen skrev (5 timer siden): "Voksne holder ikke på slik" og påpekning av alder går konstant igjen her inne. Er det regler for hvordan voksne skal oppføre seg? 😊 At det ser dust ut er en ting men hvorfor skal alderen brukes mot henne ? Hun vil jo bli tatt som en seriøs og hardworking voksen kvinne, men hun utrykker seg som en ung jente på 18 år. Da spiller plutselig alder en rolle likevel, tror ikke det finnes så mange som klarer å ta hun seriøst lengre. Dette går bare nedover, og i motbakke går det EGENTLIG oppover *så ille er det* 21 1
Gjest CecilieX Skrevet 16. februar 2022 #57423 Skrevet 16. februar 2022 hvalstad45 skrev (50 minutter siden): Det finnes så mange bra og billige treningsapper der ute: Les Mills, Gymondo, Peloton, Glo osv. Der blir man forklart skikkelig hvordan øvelser skal gjøres, og de gjør dem riktig, de KAN trening. Hvorfor i alle dager skulle noen gidde å bruke CBE og mannen som egentlig bare pusher egen kropp og resultater? Jeg er da ikke interessert i å høre om treneren min sine resultater, jeg vil ha egne! (selvfølgelig ønsker jeg at de skal trene mye selv, men det gjør disse, uten at de driver og har fokus på det ) Kan det handle om at CBE selv ble veldig inspirert av å se på andres kropp? Hun har jo fortalt om hvordan Olsen-tvillingene på sitt tynneste var noe hun selv beundret. Mulig hun tenker bilder av hennes kropp er motivasjon nok. Det fremstår jo unektelig slik, for det er jo kropp i monitor hele tiden. En ting er hva hun selv fokuserer på i sine kanaler, men en slik tilnærming når du skal ha en veileder-rolle (som coach-erikseb / netfit) er jo helt bak mål.
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 16. februar 2022 #57424 Skrevet 16. februar 2022 Sozzen skrev (6 timer siden): "Voksne holder ikke på slik" og påpekning av alder går konstant igjen her inne. Er det regler for hvordan voksne skal oppføre seg? 😊 At det ser dust ut er en ting men hvorfor skal alderen brukes mot henne ?
Minnie Mus Skrevet 16. februar 2022 #57425 Skrevet 16. februar 2022 5 hours ago, NewStart87 said: Jeg skulle ønske jeg visste hvordan man legger bilder i spoiler, for dette er nok et triggende bilde for de med spiseforstyrrelser. Er ikke dette thinspo så vet ikke jeg. Og dama virker jo utsultet på sex sånn som hun holder på. Hvis du leser her inne Caroline: SKJERP deg! Du publiserer daglig thinspo og har et ansvar! Herregud, noe så innmari flaut. Hva skal dette bildet inspirere til da? Ikke noe som har med trening å gjøre iallefall. Ingen svette eller røde kinn, kun ribbein og tunge som stikker ut 😅 Det er helt sykt sånn som hun holder på nå. Håper ingen unge og usikre jenter følger denne dama, det er livsfarlig det hun holder på med. 41
Populært innlegg Frøken fjong Skrevet 16. februar 2022 Populært innlegg #57426 Skrevet 16. februar 2022 Hun burde nomineres til neste års «Gull Barbie» for å være et svært dårlig forbilde 58 5
Gjest Kattedama Skrevet 16. februar 2022 #57427 Skrevet 16. februar 2022 NewStart87 skrev (6 timer siden): Jeg skulle ønske jeg visste hvordan man legger bilder i spoiler, for dette er nok et triggende bilde for de med spiseforstyrrelser. Er ikke dette thinspo så vet ikke jeg. Og dama virker jo utsultet på sex sånn som hun holder på. Hvis du leser her inne Caroline: SKJERP deg! Du publiserer daglig thinspo og har et ansvar! Når man bruker trening for å pushe/selge/flashe kropp. Stikk motsatt av det Funkygine gjør, hos henne får man i det minste se at hun trener.
Populært innlegg EmilieH Skrevet 16. februar 2022 Populært innlegg #57428 Skrevet 16. februar 2022 Funkygine lanserer eget matmerke som skal ut i butikk. Hva gjør caroline? Ruller rundt på gulvet som en fjortis. 59
Gjest Marsh Skrevet 16. februar 2022 #57429 Skrevet 16. februar 2022 Litt gøy å se at unge og relativt ukjente Tonje Frigstad får 6000-7000 likes på bilder på insta, til tross for at hun har "bare" 50000 følgere, mens CBE med sine 300000 følgere kanskje får 1000-3000 likes.....
Liver Skrevet 16. februar 2022 #57430 Skrevet 16. februar 2022 Det jeg syns er litt underlig, at hun ikke avslutter bloggen på en ordentlig måte. Nå føler jeg det er litt ghosting av faste lesere, noe som jeg syns er latskap. Det tar ikke lang tid å skive et siste innlegg, for å så fokusere på andre platformer, slik som de fleste andre. Litt respektløst overfor hennes faste lesere, for noen vil jeg tro ennå ønsker venninne forholdet......de få som er igjen. 31
Klementine Skrevet 16. februar 2022 #57431 Skrevet 16. februar 2022 EmilieH skrev (42 minutter siden): Funkygine lanserer eget matmerke som skal ut i butikk. Hva gjør caroline? Ruller rundt på gulvet som en fjortis. Samtidig som hun er gravid med nr 4. Dama er rå!!!! Fy søren alt hun får til. Evner å skape seg muligheter Treasures AS bare kan drømme om. Omsetningen må jo nok en gang nå nye høyder innen året er omme. For et livsverk hun bygger seg opp. 15
Pustogpes Skrevet 16. februar 2022 #57432 Skrevet 16. februar 2022 Vet at det tidligere har vært diskusjonen rundt oppskriftene til CBE uten kildehenvisning eller kreditering til personen som står bak. Kom over en diskusjon om dette på FB, hvor en person hadde fått sin oppskrift «stjålet» fra Melange. Ut i fra svaret til LKE i den diskusjonen, så skjønner man hvorfor de aldri krediterer noen - man trenger ikke så lenge det ikke er ren kopi… 18
Gjest SnowBells Skrevet 16. februar 2022 #57433 Skrevet 16. februar 2022 Klementine skrev (2 minutter siden): Samtidig som hun er gravid med nr 4. Dama er rå!!!! Fy søren alt hun får til. Evner å skape seg muligheter Treasures AS bare kan drømme om. Omsetningen må jo nok en gang nå nye høyder innen året er omme. For et livsverk hun bygger seg opp. Hun fødte for noen uker siden, så nå er hun mamma til 4 🥰 Hun fikk nesten 200 000 likes på bildet av den nyfødte 😆
Klementine Skrevet 16. februar 2022 #57434 Skrevet 16. februar 2022 SnowBells skrev (1 minutt siden): Hun fødte for noen uker siden, så nå er hun mamma til 4 🥰 Hun fikk nesten 200 000 likes på bildet av den nyfødte 😆 Ja, det vet jeg. men at hun utviklet dette matkonseptet mens hun var gravid. Samtidig som hun lanserte treningsdagbok og jeg vet ikke hva. Hun er jo drifitig til tusen! 15
LullaSkrulla Skrevet 16. februar 2022 #57435 Skrevet 16. februar 2022 Etter tips her inne, rapporterte jeg at av bildene hennes på Instagram for oppfordring til spiseforstyrrelser. Jeg fikk et automatisk svar om at de får så mange rapporter og noe jeg tolket som at de ikke ser på dette spesifikke bildet eller kontoen fordi det generelt er så mange rapporter på Instagram. Det sier kanskje noe om at flere burde rapportere bildene? Vil det hjelpe? Alle monner drar og alle bekker små… 29
Surikatt Skrevet 16. februar 2022 #57436 Skrevet 16. februar 2022 Lill skrev (1 time siden): Når man bruker trening for å pushe/selge/flashe kropp. Stikk motsatt av det Funkygine gjør, hos henne får man i det minste se at hun trener. Når noen sitter hjemme og tar selfier i undertøyet og kaller det jobb da er jeg glad jeg har en arbeidsdag hvor jeg gjør noe nyttig for andre. Treningen tar jeg etter jobb. Det er en fritidssyssel. Hun er heller ingen profesjonell idrettsutøver. Tror man skal være bra narsissist for å leve slik. 29 1
Gjest Kattedama Skrevet 16. februar 2022 #57437 Skrevet 16. februar 2022 Pustogpes skrev (30 minutter siden): Vet at det tidligere har vært diskusjonen rundt oppskriftene til CBE uten kildehenvisning eller kreditering til personen som står bak. Kom over en diskusjon om dette på FB, hvor en person hadde fått sin oppskrift «stjålet» fra Melange. Ut i fra svaret til LKE i den diskusjonen, så skjønner man hvorfor de aldri krediterer noen - man trenger ikke så lenge det ikke er ren kopi… Treasures AS kan åpenbart alle triksene i boka for å sno seg unna.
EmilieH Skrevet 16. februar 2022 #57438 Skrevet 16. februar 2022 Klementine skrev (38 minutter siden): Samtidig som hun er gravid med nr 4. Dama er rå!!!! Fy søren alt hun får til. Evner å skape seg muligheter Treasures AS bare kan drømme om. Omsetningen må jo nok en gang nå nye høyder innen året er omme. For et livsverk hun bygger seg opp. Nummer 4 har kommet
Kanutten_ Skrevet 16. februar 2022 #57439 Skrevet 16. februar 2022 EmilieH skrev (29 minutter siden): Nummer 4 har kommet De største influenserene har egene produkter som sminke, klær, parfyme , bøker osv . det er vel med på å gi en mer langsiktig inntektskilde vil jeg tro. Har CB noe tilsvarende ? Mener hum gav ut en lavkarbo bok for mange mange åt.siden, men klarer ikke komme på noe annet? 6
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 16. februar 2022 Populært innlegg #57440 Skrevet 16. februar 2022 Det jeg lenge har lurt på, er HVORFOR hun vil fremstille seg selv på en sånn måte? Med en "sånn måte" mener jeg fullstendig hjernedødt innhold i some som dreier seg kun om eksponering av barna, thinspo, kropp og seksualiserte bilder. Ikke en eneste gang kommer hun med noe som vi andre kan relatere oss til, verken når det gjelder trening, kropp eller samfunnsrelaterte ting, aldri. ER hun virkelig sånn i virkeligheten? I tilfelle hun er sånn, så er jeg egentlig en smule misunnelig på henne, det skal jeg innrømme. Tenk å ha et så enkelt syn på livet og det som skjer rundt oss. Ett eksempel, til og med SE greier å reflektere over ting i livet og samfunnet, hun engasjerer seg i feks dyrevelferd. Mens frua bare forteller at hun er vegetarianer, men kommer aldri med noen synspunkt om hvorfor hun er det. Samtidig reklamerer hun for hudpleieprodukter som tester på dyr. Jeg skjønner ikke hva hun vil eller hvem hun er. Det virker som om hun ikke står for noe som helst, det er bare svada og hjernedødt som om hun skulle vært en uvitende fjortis. 66 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå