Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lin10 skrev (55 minutter siden):

Uff da! 

Å, tilbake igjen med innsiktsfulle kommentarer. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
sukkerspinndilla skrev (12 minutter siden):

Det ble aldri helt stille, og det tar lengre tid enn en mnd å glemme noen som skriker etter oppmerksomhet

Var vel i hovedsak de som ønsker å avspore tråden med brukerdebatt som løftet opp tråden i oktober. Så ja noen savnet nok tråden veldig og det var ikke de saklige kritikerne. 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå er det ikke lenge til frua gaper ut av ledd.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor ønsker hun å fremstå sånn?

Dette er altså et bilde lagt ut på IGstory, ikke stillbilde fra video.

Screenshot_20220217-155625_Instagram.jpg

• Liker 31
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var litt av et bilde å legge ut.

Hvorfor denne trangen til å vise hvor lykkelig hun er? ER man egentlig lykkelig når man holder på sånn her?

EA44C41E-1E17-4A4F-A051-E5BD98D82FAC.jpeg

• Liker 32
  • Nyttig 3
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
NewStart87 skrev (17 minutter siden):

Hvem er dama ovenfor? Dama nedenfor er CBE.

Screenshot_20220217-161738_Imgur.jpg

Endret av SnowBells
Gjest SnowBells
Skrevet
NewStart87 skrev (23 minutter siden):

Hvorfor denne trangen til å vise hvor lykkelig hun er? ER man egentlig lykkelig når man holder på sånn her?

Livsløgnen er sterk. For det hun holder på med er totalt meningsløst. Arbeidsdagene går med til å bleke tenner, lakkere plastnegler og å kjøpe inn dyngevis med klær som ender opp på en kleskirkegård om et års tid. Snart skal hun og familien slippe ut en vederstyggelig mengde CO2 på å farte ned til granka for at hun skal få tatt noen selvtilbedende thinspo-selfies i de nye bikiniene sine. Og wheee - se som håret gror!! 🦄🦄 Og rumpa 🍑🍑

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
FruRosa skrev (30 minutter siden):

Det type gapesmilet er en influenser teknikk, da virker man på ekte glad og troverdig, smilet har et navn, men har glemt det

Skrevet
SnowBells skrev (2 timer siden):

At CBE holder på med "haul" betyr at hun har kjøpt inn et nytt lass med klær.

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link

Screenshot_20220217-134802_Instagram.jpg

Det er påfallende at klær fra chiquelle og tilsvarende aldri brukes utenom reklame! Jeg liker ikke (og kjøper aldri) fra twentyfour pga CBE-samarbeidet, men disse klærne bruker hun tross alt flere ganger. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Elina123 skrev (8 minutter siden):

Det er påfallende at klær fra chiquelle og tilsvarende aldri brukes utenom reklame! Jeg liker ikke (og kjøper aldri) fra twentyfour pga CBE-samarbeidet, men disse klærne bruker hun tross alt flere ganger. 

Samme her. Har sett klær jeg liker, men som jeg ikke kjøper når jeg ser det er 24.

• Liker 23
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Antageligvis for å 

1. vise fram sponsa tenner..?

2. vise hvor lykkelig og herlig hun er…weee

3. Vise kg-kjerringene at hun ikke bryr seg 

4. at hun endelig fikk lira ut en fis som har ligget i klem lenge pga trange bukser….aaah!

• Liker 35
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Elina123 skrev (34 minutter siden):

Å, joda. Den hvite og lilla fleecejakka er visst fra Chiquelle svarer hun en i kommentarfeltet. Ingen av innleggene er merket reklame, så da har hun vel betalt den helt selv 😏

• Liker 17
Skrevet

Det strømmer ikke akkurat på med reklameoppdrag for bedriften om dagen? Og da spør jeg meg selv; HVA er det de lever av? Jeg vet at man med AS kan fordele overskudd over flere år, men likevel. Tallene har jo vært nedslående i et par år, og man er jo avhengig av en månedsinntekt for å brødfø seg, spesielt med fire i familien.

Nå er det jo en forholdsvis billig livsstil å mure seg inne i kjelleren og løpe vett og forstand av seg i sponsa klær, men man trenger jo fortsatt penger til livsopphold og faste avgifter? Kan noen mer økonomisk innsatte enn meg forklare hvordan man kan klare seg på så lite? Har de pengepresse i den kjelleren også? 😅

Hvor mye betaler man forresten for at en influencer skal fronte seg? Er det veldig dyrt, klarer man seg kanskje på få oppdrag…🤷‍♀️

• Liker 24
Skrevet
Ice-91 skrev (11 timer siden):

Den kaffekoppen må jo vær i toppform så mye som den trener 😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 4
Skrevet
SnowBells skrev (9 timer siden):

Jeg er helt enig i at det er lov å kle seg sexy. Men CBE kler seg ofte feil for anledningen, noe som må være lov å påpeke da hun ofte reklamerer for mote både merket og umerket, og fordi hun fokuserer urovekkende mye på tynn og retusjert kropp i kanalene sine. Flortynn mininattkjole på vinterhotell, delvis gjennomsiktig korsett i familieselskap, sexy cocktailkjole og knallrød leppestift i barnebursdag osv.

Hun hadde ofte en damete stil frem til hun fikk silikonpupper i 2018, etter det så går det mest i lårkort og dypt utringet på én gang. Det i seg selv er jo ikke akkurat misunnelsesverdig hos ei dame som ikke blir yngre, men mer er tegn på at man er desperat etter oppmerksomhet og ikke har annet å bidra med enn å objektivisere kroppen sin. Det er jo klassisk CBE å overdrive og å stille stivpyntet og übersexy til alle anledninger selv hjemme hos seg selv, men det er jo litt trist.

Er det noe jeg er glad for i 2022 så er det at jeg som voksen kvinne kan møtes og respekteres for kompetansen og kunnskapen min, og ikke med et oppgitt smil fordi jeg fremdeles viser frem silikonpupper og rumpe som mine beste egenskaper. Det er jo trist med tanke på alle de modige kvinnene som har tråkket opp veien for at vi skal likestilles med respekt og likelønn, når påvirkere som jentemammaen CBE velger å gå i helt motsatt retning og like gjerne kunne ha lagt seg toppløs på et bilpanser.

spot on. 

• Liker 3
Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Ser for meg hun har tatt mange bilder der hun skaper seg på denne måten før hun publiserte dette. Må være slitsomt å late som du holder på å le deg i hjel for så å publisere det på nettet. 

• Liker 22
Skrevet
123Frustrert skrev (8 timer siden):

Jeg har særdeles lite behov for at mamma og pappa skal se jeg sender kåte blikk til omverdenen for å si det sånn. Heller ikke søsknene mine og langt fra foreldrene til venninnen til barna mine. 
Jeg synes faktisk det er noe trygt og godt å være foreldrene min sin lille pike. Jeg har der i mot lite behov for at de skal se meg krølle rundt halvnaken i treningsrom, vifte med stussen og se kåt ut. Jeg har lyst til ar foreldrene mine skal se på meg med respekt og tenke at jeg er en selvstendig dame som lever i 2022 og ikke blitt ei dame som virker helt skrudd i hodet når det gjelder kropp og utseende. 

heeeelt enig. Alt tiL sin tid som det heter og ikke minst sted. 

• Liker 4
Skrevet
FruRosa skrev (3 timer siden):

ser mer «gal» ut enn glad 🙄

• Liker 17
Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

nei det er man ikke 

• Liker 4
Gjest VaniIIe
Skrevet
12 hours ago, Isild said:

Interessant. Hun når ut til andre som higer etter å ha et liv som er "picture perfect" da tydeligvis. 

Jeg ser også at noen av mine venner på IG tidvis trykker liker på bildene hennes. Oppegående mennesker. Jeg tror det må være at de ikke ser det "vi" ser. De er ikke gjort oppmerksom på hverken barneeksponering, thinspo eller ufine kommentarer. De vet ikke om juks, løgn og ser ikke at bilder er redigerte og filtrerte. De ser bare en flott dame som er flink og sprek, og søte barn. 

Det er nok desverre sånn. 

Jeg tror nok mange har fulgt henne og andre blogger helt fra starten og kanskje blitt litt blinde på hva de egentlig følger. Etter så mange år har oppførselen blitt normalisert og de tenker ikke over å stille spørsmålstegn over hva de ser. Blir litt som når foreldrene dine forteller deg noe som barn og man tar det som fakta (selv om det var feil), selv som voksen, men når noen retter opp i feilen ser man plutselig hvor tåpelig det var.

6 hours ago, Aquarius04 said:

Jepp, jeg har også en sånn bekjent. Det er påfallende hvor mye likt det er. Min venninne er i midten av trettiårene. 
Vi henger ikke så mye sammen, og det er en grunn til det. For å si det sånn. Ikke fordi jeg er noe bedre, men fordi jeg ikke orker mentaliteten hennes, som du faktisk beskriver litt over her. 

Ja, det er nok gjerne en spesiell type menneske som ser opp til henne og vil være som henne, og det er nok flere enn vi tror!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...