Katten89 Skrevet 15. februar 2022 #57321 Skrevet 15. februar 2022 Anonym90059005 skrev (1 time siden): Bloggen lagt ned for godt? Trodde kanskje en blogger/influencer ville snakket litt om planer fremover og hva som skjer i livet, men virker som det bare er daglige løpeturer hun syns det er interessant å dele. Er vel tegn på at det ikke skjer så mye annet. Kommer kanskje et kort blogginnlegg igjen med et par bilder fra fjelltur og noe om at de gleder seg til Granca. Bloggen/influencingen var i en heeeelt annen liga før. Nå er det bare posering og pupper/rumpe. Før var det i allefall innhold om livet, om planer, tips, interiør osv osv. Nå er det jo fullstendig fyllt opp av hjernedød selvdigging. Er synd å være vitne til. En trist utvikling. Hun har jo faktisk evne til å lage noe som er ok om hun hadde giddi. 25 6
Gjest Mango1234 Skrevet 15. februar 2022 #57322 Skrevet 15. februar 2022 Torden skrev (1 time siden): Ikke at det er noe å kritisere, men er det vanlig å bære så store barn? Ref instastory der hun titt og ofte bærer det yngste barnet ( som er 5-6 år gammelt). Jeg trodde hun var 4? Om det er normalt vet jeg ikke, men det hender jeg bærer min 4 åring. Ikke ofte, men det hender.
Katten89 Skrevet 15. februar 2022 #57323 Skrevet 15. februar 2022 Mango1234 skrev (14 minutter siden): Jeg trodde hun var 4? Om det er normalt vet jeg ikke, men det hender jeg bærer min 4 åring. Ikke ofte, men det hender. Minste blir 6 år i september 5
Aquarius04 Skrevet 15. februar 2022 #57324 Skrevet 15. februar 2022 SnowBells skrev (2 timer siden): Det fremstår litt pussig å bære så store barn. Jeg syns det var snodig når de puttet en 6-åring i en klam sykkelvogn for et par somre siden også. Men som du skriver, vi har jo ikke noe med det. De har helt sikkert sine grunner. Men jeg kan ikke forstå hvorfor de på død og liv må utlevere barna når man ikke aner hvordan slik utlevering vil påvirke barna senere. Jeg ser forresten at CBE har gjenbrukt gamle bilder på instagram igjen, uten å slenge på hashtag med #throwback. Valentinesbildet er jo fra en hotellovernatting året før. Der jobbes det jammen ikke stort for pengene. De er late, selv om de iherdig forsøker å bevise det motsatte. 12
Marguerite Skrevet 15. februar 2022 #57325 Skrevet 15. februar 2022 Torden skrev (2 timer siden): Ikke at det er noe å kritisere, men er det vanlig å bære så store barn? Ref instastory der hun titt og ofte bærer det yngste barnet ( som er 5-6 år gammelt). Hun bærer henne neppe rundt over lengre avstander, kanskje til bilen feks, tror ikke det er så uvanlig, kan gjøre det selv med mine. Har ikke sett at hun har gjort det så ofte heller. 1
Torden Skrevet 15. februar 2022 #57326 Skrevet 15. februar 2022 Mango1234 skrev (1 time siden): Jeg trodde hun var 4? Om det er normalt vet jeg ikke, men det hender jeg bærer min 4 åring. Ikke ofte, men det hender. Barna står med navn og fødselsår på insta. De er født i ‘13 og ‘16. Skjønnar jo at man bærer noen ganger. Men det blir jo ofte publisert. 2
Torden Skrevet 15. februar 2022 #57327 Skrevet 15. februar 2022 Katten89 skrev (1 time siden): Minste blir 6 år i september Og det er informasjon vi ikke burde vite. 22 2
Populært innlegg Lopploella Skrevet 15. februar 2022 Populært innlegg #57328 Skrevet 15. februar 2022 Hvorfor i alle dager skal man bære et barn på fem og et halvt år til bilen? For å bruke barnet som tilbehør på bildene, hvis jeg skal gjette. 51 1 7
neon_sun Skrevet 15. februar 2022 #57329 Skrevet 15. februar 2022 Jeg reagerte også på dette med næringen. Kanskje ikke et tema i seg selv å henge seg kritisk opp i, men jeg vet at jeg som barn hadde syntes det var fryktelig pinlig om noen så at jeg ble bært rundt av mamma enda. Det var på den tiden jeg synes det ble pinlig å leie foreldrene mine feks. Og her eksponeres det til en hel verden. Jeg stoppet opp på dette fordi jeg ikke kan huske at jeg har bært min 6 åring på veldig lang tid, det hadde ikke falt oss inn naturlig i det hele tatt. 16
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 15. februar 2022 Populært innlegg #57330 Skrevet 15. februar 2022 (endret) På bildene på Instagram bærer Caroline Berg Eriksen både bikkje, barn, blomster, vinglass, matboller og kaffekopper. Oftest foran magen. Snart kan hun bære mannen også (Tilføyelse, hun bærer ham allerede økonomisk). Mens kettlebells, manualer, og vektstenger med skiver slipper unna. Endret 15. februar 2022 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 59 4
Marguerite Skrevet 15. februar 2022 #57331 Skrevet 15. februar 2022 Jeg synes ikke de burde vise fram barna i det hele tatt, men barn er uansett forskjellige. Barnet tvinges neppe til å bli båret. Og hva er egentlig galt med om det bæres litt hvis det selv vil? Dette minner meg litt om da Pilotfrue ble kritisert for å sitte bak i bilen sammen med barnet, for barn måtte jo lære å sitte i baksetet alene. Altså foreldre og barn finner ut hva som passer dem, hvorfor skal vi legge oss opp i det? 16 3
LedigNavn Skrevet 15. februar 2022 #57332 Skrevet 15. februar 2022 På instastory bæres barn ut til bilen i bare strømpelesten. Dette i en typisk morgensituasjon der man haster barna avgårde. At foreldrene føler at dette hører hjemme på internett er utenfor min fatteevne. Jeg blir dårlig. 32
Ellie77 Skrevet 15. februar 2022 #57333 Skrevet 15. februar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (27 minutter siden): På bildene på Instagram bærer Caroline Berg Eriksen både bikkje, barn, blomster, vinglass, matboller og kaffekopper. Oftest foran magen. Snart kan hun bære mannen også (Tilføyelse, hun bærer ham allerede økonomisk). Mens kettlebells, manualer, og vektstenger med skiver slipper unna. 😂😂😂😂😂 Selv jeg kunne båret rundt på coachen, han er vel bantam-vekt nå. 32
Blondinbolla Skrevet 15. februar 2022 #57334 Skrevet 15. februar 2022 Torden skrev (4 timer siden): Ikke at det er noe å kritisere, men er det vanlig å bære så store barn? Ref instastory der hun titt og ofte bærer det yngste barnet ( som er 5-6 år gammelt). Det er antakelig lettere å fremvise bildet av «the nurturing mother» med yngre barn enn eldre. Og hun identifiserer seg muligens som småbarnsmor enda🤷🏼♀️En viktig brikke i CBE-universet er jo like klær på mor/barn (f eks hvite kjoler på stranden, CBE som bærer ett), leende (om enn oppstilte) familiebilder og bilder av mor og barn som gjør aktiviteter eller feirer bursdag. Sikkert vanskelig å slippe taket på denne typen fotoshoots, nostalgien (og repetisjonen) er høyst tilstede på Kulås. Personlig hadde jeg heller sett CBE spille fotball i hagen eller hoppe trampoline enn ha neglstudio og se film, men dette er muligens delvis smak og delvis oppfattelsen av hva jenter liker. Har selv et barn av samme kjønn på samme alder som jeg sjelden bærer, ettersom hun kan gå selv og det føles unødvendig. Vi bærer sjelden like klær eller har neglstudio heller. 44 3
Torden Skrevet 15. februar 2022 #57335 Skrevet 15. februar 2022 LedigNavn skrev (1 time siden): På instastory bæres barn ut til bilen i bare strømpelesten. Dette i en typisk morgensituasjon der man haster barna avgårde. At foreldrene føler at dette hører hjemme på internett er utenfor min fatteevne. Jeg blir dårlig. Småbarn bærer man når de ikke har skikkelige sko eller man har dårlig tid. Men synes det er sært å ikke putte sko på ett så stort barn. Og så bære det inn i barnehagen også. Uansett… jeg spurte bare om det var normalt 😅 7
Hirondelle Skrevet 15. februar 2022 #57336 Skrevet 15. februar 2022 AntiBullshit skrev (14 timer siden): Man ser det skikkelig godt på bildet nr 2 med barnehånden som har «vanlig» hudstruktur og blodårer i motsetning til mors ansikt som ser helt flatt og overpolert i forhold. Og det kan man ikke skylde på sminke, for selv med sminke så vil huden ha naturlig struktur og linjer. Og på bilde nummer to er altså kjeven hennes helt SINNSYKT lang?! I tillegg er det hårstrå som på magisk vis dukker opp i ansiktet uten en start/slutt, veldig airbrushete partier i hårfestet, ekstremt hvite tenner og udetaljerte partier i pannen, på haken, nesen og hele kinnet. på bildet nummer tre er det lagt på masse mørk øyesminke i etterkant. på det siste bildet har det skjedd noe veldig rart og feil med tennene hennes som får den ytterste tannen til å bli grå. Underkjeven hennes har visstnok kun tenner på venstre side, og så stopper det der? Håret som er rett på høyde med øret er også delvis airbrushet vekk. ikke bare er det bedriften legger ut kraftig retusjert, men kvaliteten på retusjeringen er i tillegg elendig. 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Og dette skal vi liksom tro på. Troverdigheten er på bunn. 37 5
Hirondelle Skrevet 15. februar 2022 #57337 Skrevet 15. februar 2022 Og nå, etter å ha pusset opp Villa Kulås for n-te gang er altså paret på vei for å kjøpe tomt. Og jaggu på fisking etter spons/samarbeid og tips om gode tomter i Sarpsborg. Blir vel nok et showroom… 31 3
Rubella Skrevet 15. februar 2022 #57338 Skrevet 15. februar 2022 (endret) Sugar&Spice skrev (11 minutter siden): Og på bilde nummer to er altså kjeven hennes helt SINNSYKT lang?! I tillegg er det hårstrå som på magisk vis dukker opp i ansiktet uten en start/slutt, veldig airbrushete partier i hårfestet, ekstremt hvite tenner og udetaljerte partier i pannen, på haken, nesen og hele kinnet. på bildet nummer tre er det lagt på masse mørk øyesminke i etterkant. på det siste bildet har det skjedd noe veldig rart og feil med tennene hennes som får den ytterste tannen til å bli grå. Underkjeven hennes har visstnok kun tenner på venstre side, og så stopper det der? Håret som er rett på høyde med øret er også delvis airbrushet vekk. ikke bare er det bedriften legger ut kraftig retusjert, men kvaliteten på retusjeringen er i tillegg elendig. 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Og dette skal vi liksom tro på. Troverdigheten er på bunn. Kjeven/haka hennes er nok bare sånn. Hun har alltid hatt veldig prominent/lang hake: https://www.klikk.no/underholdning/fotballfrue-har-blitt-mamma-4377810 https://www.varden.no/okategoriserade/fotballfrue-granskes-for-ulovlig-alkoholreklame/ Ikke noe galt med det Resten av punktene er jeg enig i, da! Endret 15. februar 2022 av Rubella 4 4
LedigNavn Skrevet 15. februar 2022 #57339 Skrevet 15. februar 2022 Torden skrev (22 minutter siden): Småbarn bærer man når de ikke har skikkelige sko eller man har dårlig tid. Men synes det er sært å ikke putte sko på ett så stort barn. Og så bære det inn i barnehagen også. Uansett… jeg spurte bare om det var normalt 😅 Ja, det er sært å bære en skolestarter ute uten sko i februar. Å ta bilde av det intetanende barnet bakfra i en morgensituasjon ute uten sko for så å dele det med hundretusener av fremmede på internett er langt mer enn bare sært. 25
Hirondelle Skrevet 15. februar 2022 #57340 Skrevet 15. februar 2022 Rubella skrev (21 minutter siden): Kjeven/haka hennes er nok bare sånn. Hun har alltid hatt veldig prominent/lang hake: https://www.klikk.no/underholdning/fotballfrue-har-blitt-mamma-4377810 https://www.varden.no/okategoriserade/fotballfrue-granskes-for-ulovlig-alkoholreklame/ Ikke noe galt med det Resten av punktene er jeg enig i, da! Trodde det var redigert, beklager, ser jo nå at hun har lang kjeve. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå