Pæddan Skrevet 15. februar 2022 #57361 Skrevet 15. februar 2022 Finnwife skrev (2 minutter siden): Ja skuffet over Ine, som ellers er veldig reflektert og oppegående. Dette er *ikke* god reklame for en ellers veldig god bedrift 😖 Det samme synes jeg. Hun er ei meget oppegående og reflektert dame med bein i nesa, men dette med å sponse det greiene i Kullås er bare trist. Men så lurer jeg litt på om det er lov å sponse " venninner"? 12
Luckie Skrevet 15. februar 2022 #57362 Skrevet 15. februar 2022 Så klein den dama er med poseringer og gaping. 25
Anonym90059005 Skrevet 15. februar 2022 #57363 Skrevet 15. februar 2022 La hun ikke ut tidligere her om at de skulle ha nytt "master bathroom" også, ble det droppa? Uansett merkelig å nettopp ha pusset opp, igjen, for så å nå vurdere å bygge nytt hus. Langsiktig planlegging overskygges av rare impulspåfunn som følge av for mye dødtid i eget hjem. 25 2
Gjest Era Vulgaris Skrevet 15. februar 2022 #57364 Skrevet 15. februar 2022 Luckie skrev (19 minutter siden): Så klein den dama er med poseringer og gaping. Og det merkelige ganglaget hun har lagt seg til, og å drive å snurre rundt mens hun går. Det virker bare helt påtatt og merkelig.
Blondinbolla Skrevet 15. februar 2022 #57365 Skrevet 15. februar 2022 Milio skrev (24 minutter siden): Jeg mener å huske hun vippet mellom funkis og denne herskapelige villaen sist, så hvis de nå skal bygge blir det garantert en glassfunkis med stramme linjer og skandinavisk minimalisme. Ser allerede antydninger til å ønske seg den stilen i nåværende hus med den nye stua og slette vegger/tak i alle rom. Stilen har endret seg så drastisk i hver ny bolig (og to ganger minst i nåværende) at jeg er 100% sikker på at vi får se noe annet igjen nå. Problemet er jo at hun ikke forstår seg på stilarter, interiør og flatterende dimensjoner i et hus. Det kan sikkert bli helt feil i en funkis også det, falske buksbom, nøtteknekkere og masseprodusert kunst i skjønn forening. Slettvoll og Six bond street er i mine øyne et stykke unna funkis. Følger med, men med en stor pute lett tilgjengelig🍿 33
Inocybe Skrevet 15. februar 2022 #57366 Skrevet 15. februar 2022 Anonym90059005 skrev (8 minutter siden): La hun ikke ut tidligere her om at de skulle ha nytt "master bathroom" også, ble det droppa? Uansett merkelig å nettopp ha pusset opp, igjen, for så å nå vurdere å bygge nytt hus. Langsiktig planlegging overskygges av rare impulspåfunn som følge av for mye dødtid i eget hjem. Stemmer det. I følge huseier så hadde håndverkerne gjort så graverende feil på badene så de bare _må_ byttes. Feil som til tross for alvorlighetsgrad ikke dekkes av reklamasjon og vist likevel kunne prioriteres bort fordi slette vegger tross alt er viktigere enn disse alvorlige feil på badene. Stilmessig tror jeg det eneste CBE vil trives i over tid er Hollywood overdådighet. Tenk 80-tallsserien Dynastiet. 28 1
Keaton Skrevet 15. februar 2022 #57367 Skrevet 15. februar 2022 Aldri i livet om de bytter ut status-beliggenheten i Kulåsparken, da er de i tilfelle desperate etter inntekter og innhold til SoMe. 14 2
Hallepalle2 Skrevet 15. februar 2022 #57368 Skrevet 15. februar 2022 Heartland skrev (2 timer siden): Veldig rar den filmsnutten der hun går oppover veien, ler og snurrer rundt. Bare veldig.. rart… For så å gå tilbake mot bilen. Altså kun en lite svipp for fotografmannen sin skyld. Så leken og tøysete 🙄🤣 35
Gjest SnowBells Skrevet 15. februar 2022 #57369 Skrevet 15. februar 2022 (endret) Inocybe skrev (13 minutter siden): Stemmer det. I følge huseier så hadde håndverkerne gjort så graverende feil på badene så de bare _må_ byttes. Feil som til tross for alvorlighetsgrad ikke dekkes av reklamasjon og vist likevel kunne prioriteres bort fordi slette vegger tross alt er viktigere enn disse alvorlige feil på badene. Ja CBE mente jo at her var det utført såpass alvorlige feil på badene i fbm den første oppussingen at det kunne være snakk om avkorting av forsikringer osv. Og så ble ikke oppussing nr 2 av badene noe av likevel altså? Klarte de ikke å finne et nytt firma som hadde lyst til å bli kastet under bussen om 3 nye år, når paret hadde gått lei igjen? Så rart! "Avkorting av forsikringer", du.. Herlig reklame for badene i fht et eventuelt hussalg da 🙃 Endret 15. februar 2022 av SnowBells
Milio Skrevet 15. februar 2022 #57370 Skrevet 15. februar 2022 Blondinbolla skrev (26 minutter siden): Problemet er jo at hun ikke forstår seg på stilarter, interiør og flatterende dimensjoner i et hus. Det kan sikkert bli helt feil i en funkis også det, falske buksbom, nøtteknekkere og masseprodusert kunst i skjønn forening. Slettvoll og Six bond street er i mine øyne et stykke unna funkis. Følger med, men med en stor pute lett tilgjengelig🍿 Alle møbler og all kilo med julepynt vil isåfall byttes ut. Ikke noe mer nostalgisk rød jul og gigantiske nøtteknekkere, men julepynt som er hvit eller beige, eller som kan brukes året rundt - fordi det ikke ligner julepynt. Og sikkert gigantiske julestjerner fra Watt og Veke, som alle andre interiørinfluensere. Men men, tiden får vise. 14
Urwa Skrevet 15. februar 2022 #57371 Skrevet 15. februar 2022 Heartland skrev (På 14.2.2022 den 14.40): Forskjellen på bildet med den hvite buksa og her er jo så enorm at det er jo ikke vits i at de prøver å bortforklare eller lyve. Det er to alternativer her. 1. Hun har rumpeinnlegg i enkelte treningsklær. 2. De redigerer rumpa større. Dette blir jo bare for dumt. Burde sendes til VG dette her😂 15
Keaton Skrevet 15. februar 2022 #57372 Skrevet 15. februar 2022 Ps. Årsaken til disse snurre-rundt og vise rumpa-snuttene i det siste, er jo fordi de straks skal til GC og rumpa skal vises frem der, da må ikke diskrepansen bli for stor. Kall det leser-tilvenning til rumpe-størrelse. 34
Milio Skrevet 15. februar 2022 #57373 Skrevet 15. februar 2022 Anonym90059005 skrev (35 minutter siden): La hun ikke ut tidligere her om at de skulle ha nytt "master bathroom" også, ble det droppa? Uansett merkelig å nettopp ha pusset opp, igjen, for så å nå vurdere å bygge nytt hus. Langsiktig planlegging overskygges av rare impulspåfunn som følge av for mye dødtid i eget hjem. Dette. Jeg har aldri sett så mange nye prosjekter og behov for endringer i eget hjem som etter pandemien startet og jeg ble tvunget på hjemmekontor (og med påfølgende foreldrepermisjon). Var godt å komme tilbake i jobb og endre tankemønstret, men nå er mannen hjemme og er begynt å irritere seg. Så jeg kan tenke meg at å tråkke hjemme år etter år gjør at man går fort lei av omgivelsene….. I tillegg skaper det innhold, selvfølgelig. 15
Hirondelle Skrevet 15. februar 2022 #57374 Skrevet 15. februar 2022 Milio skrev (Akkurat nå): Dette. Jeg har aldri sett så mange nye prosjekter og behov for endringer i eget hjem som etter pandemien startet og jeg ble tvunget på hjemmekontor (og med påfølgende foreldrepermisjon). Var godt å komme tilbake i jobb og endre tankemønstret, men nå er mannen hjemme og er begynt å irritere seg. Så jeg kan tenke meg at å tråkke hjemme år etter år gjør at man går fort lei av omgivelsene….. I tillegg skaper det innhold, selvfølgelig. Jeg var permittert i første koronarunde, så sykmeldt hele svangerskapet og nå vært hjemme i mammaperm i 5 mnd. Jeg kan bekrefte dette at man ser prosjekter og behov når man er så mye hjemme. 100%. Gleder meg til å komme tilbake til jobb igjen! 15
Gjest Ghostface Skrevet 15. februar 2022 #57375 Skrevet 15. februar 2022 Hun gidder ikke å skrive lenger, i hvert fall.
Felis Skrevet 15. februar 2022 #57376 Skrevet 15. februar 2022 Blondinbolla skrev (21 minutter siden): Problemet er jo at hun ikke forstår seg på stilarter, interiør og flatterende dimensjoner i et hus. Det kan sikkert bli helt feil i en funkis også det, falske buksbom, nøtteknekkere og masseprodusert kunst i skjønn forening. Slettvoll og Six bond street er i mine øyne et stykke unna funkis. Følger med, men med en stor pute lett tilgjengelig🍿 Jeg har lenge tenkt at paret vil trives langt bedre i ny-funkis, enn i et ærverdig gammelt hus. Og at det flotte, gamle huset trives bedre uten dem. Og plasseringen i Kulåsparken er kanskje ikke så attraktiv lenger, etter at det har blitt bygget blokker på 5 etasjer på under 100 meter fra husets bakside. Fra før av er det en diger parkering i husets framkant. Det er ikke lenger så lett å ta bilder av den idylliske parken deres. Men hvis de skal selge er det jo litt dumt å ha gått ut med at badene har så graverende feil at det vil gi avkortning på forsikringen. Jeg hadde i hvert fall vært veldig skeptisk. Vannskader er jo potensielt veldig dyrt. 45 2
Katten89 Skrevet 15. februar 2022 #57377 Skrevet 15. februar 2022 SnowBells skrev (2 timer siden): I disse tider hvor råvaretilgangen er så knapp, og hvor mange materialer koster dobbelt så mye som før corona, så er det jo et prosjekt som kan bli krevende. Spørs om de i det hele tatt finner tomt, men Sarpsborg er jo i det minste billig sånn sett. Altsa jeg lurer på hvordan de skal finansiere det huset de skal bygge. De tjener jo like mye som en minstepensjonist eller minstesats uføretrygd... 16 3
NewStart87 Skrevet 15. februar 2022 #57378 Skrevet 15. februar 2022 Urwa skrev (13 minutter siden): Burde sendes til VG dette her😂 Hadde ikke vært bra reklame for Netfit. 5
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 15. februar 2022 #57379 Skrevet 15. februar 2022 Urwa skrev (18 minutter siden): Burde sendes til VG dette her😂 Vg gir blaffen😂👍
SKE87 Skrevet 15. februar 2022 #57380 Skrevet 15. februar 2022 Hallepalle2 skrev (30 minutter siden): For så å gå tilbake mot bilen. Altså kun en lite svipp for fotografmannen sin skyld. Så leken og tøysete 🙄🤣 Mens barna sitter i bilen og venter….🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Stopp verden, jeg vil av! 21 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå