Ellie77 Skrevet 13. februar 2022 #57241 Skrevet 13. februar 2022 Uff, jeg får vondt av henne. Til og med når hun skal gå ut i bilen på vei hjem fra ferie må hun gå bredbent og halvveis på tå slik at rumpa kan stikkes ut maksimalt og ta hovedrollen, med ektemannen filmende bak. Det der er langt fra sunt. Bildene hun har lagt ut i forbindelse med morsdagen var jo ellers naturlige og fine, flott antrekk og for en gangs skyld uten kropp i fokus. Dersom bloggen skal handle om hverdagslivet hennes, forstår jeg til en viss grad at barna må være med, og jeg synes ikke hun har overeksponert dem i det siste. Det som derimot blir riv ruskende galt, er miksen av lettkledd mor i OnlyMe-stil OG barn. Jeg håper hun som mor er oppmerksom på signalene hun sender og gir sine døtre lærdom om hva som er viktig og ikke her i livet. Under «viktig» sorterer definitivt ikke mager kropp…..men det er kanskje vanskelig, dette «gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør.» 😬 26 1
Katten89 Skrevet 13. februar 2022 #57242 Skrevet 13. februar 2022 123Frustrert skrev (På 12.2.2022 den 14.19): Det hadde jeg helt glemt. Tenkt å ha en mann som sier sånne ting. Ikke feminint at lårene møtes.. altså. Han mener kanskje han er ekstremt mandig og sexy ?? Altsa, jeg synes ikke det er så mannlig og sexy å være så lav og liten som Lars Kristian. Kanskje han skal ta en titt i speilet før han snakker nedsettende om kona 🙄 25
Gjest SnowBells Skrevet 13. februar 2022 #57243 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Katten89 skrev (18 minutter siden): Altsa, jeg synes ikke det er så mannlig og sexy å være så lav og liten som Lars Kristian. Kanskje han skal ta en titt i speilet før han snakker nedsettende om kona 🙄 Høyden hans får han ikke gjort noe med, så den kan man la være å omtale. Og rett skal være rett, jeg kan ikke huske at han har snakket nedsettende om CBE. Men han har sagt mye stygt om den gjennomsnittlige kvinnekroppen, og slike uttalelser gjør ham jo styggere i manges øyne. Endret 13. februar 2022 av SnowBells
123Frustrert Skrevet 13. februar 2022 #57244 Skrevet 13. februar 2022 SnowBells skrev (59 minutter siden): Høyden hans får han ikke gjort noe med, så den kan man la være å omtale. Og rett skal være rett, jeg kan ikke huske at han har snakket nedsettende om CBE. Men han har sagt mye stygt om den gjennomsnittlige kvinnekroppen, og slike uttalelser gjør ham jo styggere i manges øyne. Man bør ikke gjøre noe om lårene møtes heller, langt mindre bør det kommenteres. Tro det eller ei, men det er faktisk ganske normalt at lårene møtes til og med. Den ufordragelige personligheten hans er det også for sent å gjøre noe med.. 28
Gjest SnowBells Skrevet 13. februar 2022 #57245 Skrevet 13. februar 2022 (endret) 123Frustrert skrev (14 minutter siden): Man bør ikke gjøre noe om lårene møtes heller, langt mindre bør det kommenteres. Tro det eller ei, men det er faktisk ganske normalt at lårene møtes til og med. Den ufordragelige personligheten hans er det også for sent å gjøre noe med.. Han virker intens. En leser skrev til CBE at de kunne jo inkludere barna mer i sin egen trening og sånn sett være aktiv hele familien. CBE skrev da at LKE bare ville ha sett veldig rart på henne dersom hun sa til han at dagens trening ville være sammen med barna. Og at han MÅ få trene alene i minst et par timer hver eneste dag og at det er en selvfølge for ham. Dette er noe som overhodet ikke er gjennomførbart i de fleste hjem som inneholder flere barn og 2 fulltidsarbeidende voksne. Men da er det jo flaks at CBE forsørger ham slik at han kan bruke dagene sine som han vil. En fyr som bidrar så lite til familieøkonomien, som sier så mye dumt på internett (glemmer ikke den gangen han kalte alkoholreklameloven for tåpelig eller når han skrev at noen fortjente en kule i panna) og som lirer av seg så masse giftig om kvinnekropp samtidig som han har 2 døtre, fy fader CBE skjøt ikke akkurat gullfuglen med han der. Endret 13. februar 2022 av SnowBells
NewStart87 Skrevet 13. februar 2022 #57246 Skrevet 13. februar 2022 Nå blir jeg bare lattermild. Må stadig minne meg selv om at Caroline og jeg faktisk er like gamle, det skulle man ikke tro når man ser noe av det hun legger ut. Filmen hun har lagt ut idag minner seriøst om meg selv da jeg var fjortis og jeg var virkelig en skikkelig fjortis! Så mange av filmene hennes skriker «se på meg da! Se så lykkelig jeg er! Se så pen jeg er! Se så tynn jeg er!» Det er komisk, men samtidig trist. Livet virker så lite innholdsrikt og viser at det virkelig ikke er bra å leve slik de har gjort i mange år nå. Det virker som de har tatt skade av det og rett og slett stoppet opp mentalt et sted. Dette er ikke oppførselen til en dame på 34 år. 49
Gjest Xstrella Skrevet 13. februar 2022 #57247 Skrevet 13. februar 2022 NewStart87 skrev (34 minutter siden): Nå blir jeg bare lattermild. Må stadig minne meg selv om at Caroline og jeg faktisk er like gamle, det skulle man ikke tro når man ser noe av det hun legger ut. Filmen hun har lagt ut idag minner seriøst om meg selv da jeg var fjortis og jeg var virkelig en skikkelig fjortis! Så mange av filmene hennes skriker «se på meg da! Se så lykkelig jeg er! Se så pen jeg er! Se så tynn jeg er!» Det er komisk, men samtidig trist. Livet virker så lite innholdsrikt og viser at det virkelig ikke er bra å leve slik de har gjort i mange år nå. Det virker som de har tatt skade av det og rett og slett stoppet opp mentalt et sted. Dette er ikke oppførselen til en dame på 34 år. Og filter på selvsagt. Det ekteskapet der kan ikke være sunt.
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 13. februar 2022 #57248 Skrevet 13. februar 2022 NewStart87 skrev (44 minutter siden): Nå blir jeg bare lattermild. Må stadig minne meg selv om at Caroline og jeg faktisk er like gamle, det skulle man ikke tro når man ser noe av det hun legger ut. Filmen hun har lagt ut idag minner seriøst om meg selv da jeg var fjortis og jeg var virkelig en skikkelig fjortis! Så mange av filmene hennes skriker «se på meg da! Se så lykkelig jeg er! Se så pen jeg er! Se så tynn jeg er!» Det er komisk, men samtidig trist. Livet virker så lite innholdsrikt og viser at det virkelig ikke er bra å leve slik de har gjort i mange år nå. Det virker som de har tatt skade av det og rett og slett stoppet opp mentalt et sted. Dette er ikke oppførselen til en dame på 34 år. 35 år og smiler som en tegnefigur på lavbudsjetts tegnefilm
Gjest Keikolina Skrevet 13. februar 2022 #57250 Skrevet 13. februar 2022 Luckie skrev (Akkurat nå): Den lampeskjermen på hodet😂 Ja, den var fæl 😅
Snødronninga Skrevet 13. februar 2022 #57251 Skrevet 13. februar 2022 NewStart87 skrev (1 time siden): Nå blir jeg bare lattermild. Må stadig minne meg selv om at Caroline og jeg faktisk er like gamle, det skulle man ikke tro når man ser noe av det hun legger ut. Filmen hun har lagt ut idag minner seriøst om meg selv da jeg var fjortis og jeg var virkelig en skikkelig fjortis! Så mange av filmene hennes skriker «se på meg da! Se så lykkelig jeg er! Se så pen jeg er! Se så tynn jeg er!» Det er komisk, men samtidig trist. Livet virker så lite innholdsrikt og viser at det virkelig ikke er bra å leve slik de har gjort i mange år nå. Det virker som de har tatt skade av det og rett og slett stoppet opp mentalt et sted. Dette er ikke oppførselen til en dame på 34 år. Titta akkurat på denne storyen Det er sikkert usaklig å kommentere det, men er det mulig å fremstå så barnslig og fjollete? Jeg nekter å tro at dette er en voksen dame! 22 4
Sool Skrevet 13. februar 2022 #57252 Skrevet 13. februar 2022 NewStart87 skrev (1 time siden): Nå blir jeg bare lattermild. Må stadig minne meg selv om at Caroline og jeg faktisk er like gamle, det skulle man ikke tro når man ser noe av det hun legger ut. Filmen hun har lagt ut idag minner seriøst om meg selv da jeg var fjortis og jeg var virkelig en skikkelig fjortis! Så mange av filmene hennes skriker «se på meg da! Se så lykkelig jeg er! Se så pen jeg er! Se så tynn jeg er!» Det er komisk, men samtidig trist. Livet virker så lite innholdsrikt og viser at det virkelig ikke er bra å leve slik de har gjort i mange år nå. Det virker som de har tatt skade av det og rett og slett stoppet opp mentalt et sted. Dette er ikke oppførselen til en dame på 34 år. Men går hun sånn rart fordi buksa er for trang eller hva er greia? 15
Hallepalle2 Skrevet 13. februar 2022 #57253 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Sool skrev (44 minutter siden): Men går hun sånn rart fordi buksa er for trang eller hva er greia? Ja, hva er greia med det gangelaget? Er den storyen ment som humor? «Se på meg, se på meg, film meg når jeg går inn i bilen da. Men vent, jeg må rulle ned vinduet først. Sånn, tar tar vi det en gang til. Kanskje jeg skal være litt tøysete? Film da, filmer du? Og, kjør!’ Endret 13. februar 2022 av Hallepalle2 19
AntiBullshit Skrevet 13. februar 2022 #57254 Skrevet 13. februar 2022 SnowBells skrev (4 timer siden): Høyden hans får han ikke gjort noe med, så den kan man la være å omtale. Og rett skal være rett, jeg kan ikke huske at han har snakket nedsettende om CBE. Men han har sagt mye stygt om den gjennomsnittlige kvinnekroppen, og slike uttalelser gjør ham jo styggere i manges øyne. At mannen snakker nedsettende om «vanlige» kropper gjør det jo umulig for fruen å skulle føle seg komfortabel med noe som ligner en «vanlig» kropp. Man kan fint ødelegge en persons selvbilde og forhold til kropp ved å snakke stygt om andre. Snakker man stygt om andre og har urimelige krav så holder man som regel på sånn med «alle» 23 5
Minnie Mus Skrevet 13. februar 2022 #57255 Skrevet 13. februar 2022 1 hour ago, Luckie said: Den lampeskjermen på hodet😂 Lampeskjerm var det første jeg tenkte også, når jeg så bildet 😂 3
NewStart87 Skrevet 13. februar 2022 #57256 Skrevet 13. februar 2022 AntiBullshit skrev (50 minutter siden): At mannen snakker nedsettende om «vanlige» kropper gjør det jo umulig for fruen å skulle føle seg komfortabel med noe som ligner en «vanlig» kropp. Man kan fint ødelegge en persons selvbilde og forhold til kropp ved å snakke stygt om andre. Snakker man stygt om andre og har urimelige krav så holder man som regel på sånn med «alle» Akkurat dette syntes jeg er ekstra ille siden Caroline selv har vært åpen om å ha slitt med spiseforstyrrelser tidligere. Mannen hennes er overhodet ikke en fyr som oppfordrer til et sunt kroppsbilde, heller det motsatte! 19 1
NewStart87 Skrevet 13. februar 2022 #57258 Skrevet 13. februar 2022 Emma Marie skrev (10 minutter siden): Gale gale menneske…. Må jo forbrenne Mc Donalds maten. Dette er bare trist. 28
NewStart87 Skrevet 13. februar 2022 #57259 Skrevet 13. februar 2022 Emma Marie skrev (11 minutter siden): Gale gale menneske…. Og så «glad» på filmen. «Ååh, jeg er så glad». Alt er så kunstig! 17
Wild Eyes Skrevet 13. februar 2022 #57260 Skrevet 13. februar 2022 Emma Marie skrev (12 minutter siden): Gale gale menneske…. Er ikke det forskjellen mellom sunn interesse og besettelse, at en har lyst og at en må? 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå