Isola2 Skrevet 9. februar 2022 #56961 Skrevet 9. februar 2022 Pæddan skrev (1 time siden): Stusser over siste løpevideo, hvorfor ser det ut til at fruen har orgasme når hun løper? Er vel ingen som løper slik? Kanskje hun har bytta ut rompetrusa med noe annet…. 3
Snødronninga Skrevet 9. februar 2022 #56962 Skrevet 9. februar 2022 Klink skrev (2 timer siden): Meningen min i den diskusjonen er at jeg ikke syns det er så kritikkverdig hva hun har på seg og hvordan hun går. Innlegget er merket med reklame, ingen barn og et par som tilsynelatende koser seg på spa. Hun gjør jobben sin. Det vet vi du synes. Det er klart at det er mer kritikkverdig at hun deler noe av barna, enn at hun bruker en kort kjole som minner mer om en nattkjole. Men å vise antrekk (evt vise seg halvnaken) er også en del av businessen, derfor er det innafor å diskutere. 20
Sool Skrevet 9. februar 2022 #56963 Skrevet 9. februar 2022 Hun har løpt hver eneste dag i 2 mnd. Det kan umulig være sunt. 14
Hallepalle2 Skrevet 9. februar 2022 #56964 Skrevet 9. februar 2022 Xstrella skrev (30 minutter siden): Hun sa jo selv i podcasten G punktet at de hadde lite sex. Er ikke spekulering da. Og ja hun trenger tydeligvis mye oppmerksomhet som bretter seg halvnaken ut i meida så ofte. Hun har også sagt (på Bloggerne) at han har null interesse for lekkert undertøy. Så igjen refereres det kun med bloggeren selv som kilde, @MacBeth 18 2
Keaton Skrevet 9. februar 2022 #56965 Skrevet 9. februar 2022 Sool skrev (1 minutt siden): Hun har løpt hver eneste dag i 2 mnd. Det kan umulig være sunt. Banket inn ei mil i dag, skrev hun. Inspirerende. 😆 18
FruJohansen Skrevet 9. februar 2022 #56966 Skrevet 9. februar 2022 Morgenkaffe og en arrangert photoshoot med utstudert posering og et svart/hvitt filter først, SÅ jobb. Å ta det bildet der er like mye jobb som noe annet de to foretar seg. Framstår omtrent like spontant og med like løs regi som et kongelig bryllup. 46
FruJohansen Skrevet 9. februar 2022 #56967 Skrevet 9. februar 2022 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Den kommentaren til tanta (?) på IG: 😳 Veldig spesielt. Hva mener du? Har du aldri drømt om å være en kaffekopp i fanget på en fyr i bar overkropp? 41 2 4
Keaton Skrevet 9. februar 2022 #56968 Skrevet 9. februar 2022 FruJohansen skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Har du aldri drømt om å være en kaffekopp i fanget på en fyr i bar overkropp? Nei? 😐 Særlig ikke hos nevøen. 33 1
Donpedro Skrevet 9. februar 2022 #56969 Skrevet 9. februar 2022 Det er så gøy å tenke behind the scenes. Som når han filmet henne fra andre enden av bassenget, og hun går rolig og sensuelt opp av vannet. « Nå kan du gå!!!» sist jeg var på Vestlia resort håpet jeg at jeg skulle møte den på tur med drone, dvs han 200 m unna resten av familien for å ikke synes på filmen.😆 21
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56970 Skrevet 9. februar 2022 Sool skrev (18 minutter siden): Hun har løpt hver eneste dag i 2 mnd. Det kan umulig være sunt. På ingen måte. Selv toppidrettsfolk både restituerer og tar hviledager. Og når man på toppen kjører det kcal lave kostholdet de har bryter man på sikt ned muskler og kropp 16
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56971 Skrevet 9. februar 2022 Kollontaj skrev (22 minutter siden): Banket inn ei mil i dag, skrev hun. Inspirerende. 😆 not 6
Gjest Blinkie Skrevet 9. februar 2022 #56972 Skrevet 9. februar 2022 Felis skrev (8 timer siden): The Well sliter med dårlig rykte. Det har lenge versert rykter om at folk har sex i bassengene og at hele stedet er litt uhygienisk. Det hjalp ikke med en artikkel fra 2017, som bekreftet at det fantes sæd der, og i tillegg fant legionella. Jeg vet at artikkelen er fra 2017, og at rykter bare er rykter, men likevel sitter jeg igjen med et inntrykk av at The Well er et møkkete sted hvor man risikerer å få andre menneskers seksuelle aktiviteter midt i fleisen. Det er tross alt slik markedsføring fungerer, man skaper et inntrykk som fester seg. Slik jeg ser det burde The Well fokusere på å kvitte seg med dette lugubre imaget. Da kan jeg ikke tenke meg verre måte å bruke markedsføringsbudsjettet på, en paret fra Særp. Caroline er jo allerede kjent for sine lettkledde bilder med kom-og-ta-meg-bikk, uten tanke for om publikum ønsker å få hennes bryster og underliv i fleisen. Og nå fokuserer hun på å løpe rundt i korridorene i undertøyet. Man trenger altså ikke å bevege seg helt til bassenget for å få andre menneskers lyst i fleisen... En annen ting er at hun er uhygienisk. Hun vasker ikke hendene, ungene må minne henne på det. Hun dokumenterer svettefest i kjelleren, samtidig som hun sitter på kjøkkenbenken i det samme tøyet. Og hun går på cafe, inntar frokosten på hotellet, tar vaksine og henter ungene i dette treningstøyet. Hun makter ikke å følge de enkleste smittevernsregler, hun mestrer ikke den enkle kunsten å sette på seg en ansiktsmaske, hun holder ikke avstand, hun er ute blant folk selv om hun hoster osv, osv. For ikke å snakke om de klørne hun har insistert på å ha på under hele pandemien. Er dette et menneske jeg ønsker å dele basseng med? Nei takk. Og så har vi mannen hennes, med sin fettfobi og sitt forferdelige kvinnesyn. Beyonce er 20kg for tung og Adele kommer til å dø av fedme. Lår som møtes er maskulint og har du ikke thigh gap i sjette svangerskapsmåned er du feit. Fyren går på fest med fettklype, og skryter av sin lave fettprosent. Er dette en fyr jeg vil bade naken sammen med? Jeg ville ikke badet og jeg så gikk heldekkende badedrakt. Jeg hadde blitt svært selvbevisst. Kanskje han har rett, jeg burde ligge i kaloriunderskudd rundt midjen og på lårene, men litt i overskudd på pupper og rumpe. Og hold inn magen, for guds skyld, sug nå inn den magen! For et merkelig valg av frontfigurer! Det eneste jeg kan tenke meg er at The Well ikke ønsker slike gjester som meg. Dere vet, de kjøpesterke kvinnene og mennene deres... Enig 🙌🏻🙌🏻
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56973 Skrevet 9. februar 2022 FruJohansen skrev (16 minutter siden): Morgenkaffe og en arrangert photoshoot med utstudert posering og et svart/hvitt filter først, SÅ jobb. Å ta det bildet der er like mye jobb som noe annet de to foretar seg. Framstår omtrent like spontant og med like løs regi som et kongelig bryllup. LK var ute på en mils løpetur grytidlig også - ingen morgen kos der i gården 5
Klink Skrevet 9. februar 2022 #56974 Skrevet 9. februar 2022 Snødronninga skrev (43 minutter siden): Det vet vi du synes. Det er klart at det er mer kritikkverdig at hun deler noe av barna, enn at hun bruker en kort kjole som minner mer om en nattkjole. Men å vise antrekk (evt vise seg halvnaken) er også en del av businessen, derfor er det innafor å diskutere. Akkurat som vi vet at andre syns bekledningen hennes er for lettkledd. 1
Populært innlegg Ultiva Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #56975 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Anonym90059005 skrev (19 timer siden): Ser hun prater om sviktende motivasjon for løping i dag, at det er så mye annet hun har LYST å gjøre når kom tilbake fra hotellnatt, men at hun allikevel må komme seg ut for å fortsette streaken med å løpe hver eneste dag i nye året. Pusern3 skrev (19 timer siden): LK løp til og med svært tidlig i morges i området rundt the Well jmf hans løpe IG. Så ikke mye romantikk eller kos dette heller. De er paniske nå føles det som Dette har ingenting med god helse å gjøre, hverken fysisk eller psykisk. Det å stå opp grytidlig for å få unna ei mil, selv når man er på en valentines-inspirert hotellovernatting med kjæresten, det er jo ikke noe romatisk? Mens den som ligger igjen i senga påfører seg selv dårlig samvittighet fordi hun ønsker seg én dags løpefri etter 6 uker med daglig løping. Det er bekymringsfullt. Livsstilen fremstår manisk og tvangspreget, og som et eksempel på hva som kan skje når to voksne folk lever i ei kroppsfiksert, overfladisk instagram-boble i litt for mange år. Forbilder/påvirkere bør de hvert fall ikke være. Både arbeidstid og fritid ser ut til å romme veldig lite annet enn trening, kaloritelling og selfies. Hva med å droppe 1 av dagens 2 treningsøkter og heller *gisp* lese en avis??? Melde seg opp på et kurs eller en deltidsutdanning? Engasjere seg i miljø, gjenbruk, eller noe annet samfunnsnyttig som kan dra engasjementraten deres opp av grøfta? Jeg er usikker på om jeg vil kalle bedriften en skrytekanal lenger. For det de fremviser er intet annet enn enn monotone hverdager innenfor husets fire vegger med sexy thinspo-selfies, manisk trening og nitidig telling av kalorier. Jeg tviler sterkt på at man finner særlig mange funksjonsfriske mennesker i 30-åra som ønsker seg et så overfladisk, begrenset og navlebeskuende (arbeids)liv. Endret 10. februar 2022 av Ultiva 67 9
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56976 Skrevet 9. februar 2022 Mariángel skrev (3 timer siden): Det blir som å velge mellom pest og kolera - ingen av de er gode forbilder sett i lys av den voldsomme eksponeringen av barna og deres privatliv. At dette ikke forbys eller reguleres er meg en G-Å-T-E spesielt når Barnekonvensjonen artikkel 16 er ganske tydelig. Men penger er mer viktig selvsagt sant nok i forhold til eksponering av barna men resten av hva de står for er for meg milevis forskjellig
Pusern3 Skrevet 9. februar 2022 #56977 Skrevet 9. februar 2022 Luckie skrev (2 timer siden): Er heller ingen gaper eller overdriver med smil sånn som den dama heller. påklistret og falskt smil 3
MacBeth Skrevet 9. februar 2022 #56978 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Xstrella skrev (1 time siden): Hun sa jo selv i podcasten G punktet at de hadde lite sex. Er ikke spekulering da. Og ja hun trenger tydeligvis mye oppmerksomhet som bretter seg halvnaken ut i meida så ofte. At hun trenger oppmerksomhet har jeg aldri diskutert, men at det kommer av at mannen ikke gir henne nok er spekulering. At dem har "lite sex" er et definisjonsspørsmål. Hva er lite og iforhold til hvem. For øvrig uansett ikke et tema her i tråden. Å spekulere i eller diskutere bedriftseier sitt sexliv og forhold er jo totalt poengløst. Endret 9. februar 2022 av MacBeth 8
loffen Skrevet 9. februar 2022 #56979 Skrevet 9. februar 2022 Snødronninga skrev (39 minutter siden): Jobb har han jo ikke, så han mente sikkert "før jogg". Svart/hvittbilder er han ikke god på, dette ble flatt og altfor mørkt. Sterkere kontraster hadde fungert bedre, tror jeg. Hahaha! Han vil jo bare vise frem blodårene sine. At tanta syns kaffekoppen han har mellom bena er heldig, er rimelig spesielt, ja. 42
Felis Skrevet 9. februar 2022 #56980 Skrevet 9. februar 2022 MacBeth skrev (2 minutter siden): At hun trenger oppmerksomhet har jeg aldri diskutert, men at det kommer av at mannen ikke gir henne nok er spekulering. At dem har "lite sex" er et definisjonsspørsmål. Hva er lite og iforhold til hvem. For øvrig uansett ikke et tema her i tråden. Å spekulere i bedriftseier sitt sexliv og forhold er jo totalt poengløst. Selv når bedriftseierne selv gjør det til et tema i bedriftens kanaler? Vi skal ikke mange dagene tilbake hvor de la ut en video som mer enn hintet om en runde i halmen på et sponset hotellopphold. Og det er bedriftseier Caroline Berg Eriksen som stilte opp i podcast med en kollega og fortalte om sexlivet sitt (ja, det var tema for episoden). Fra hva hun fortalte har de sex sjeldnere enn gjennomsnittet, statistisk sett. Foran kamera på Bloggerne har de diskutert tenningsmønster, LKE har forsikret hele det norske folk om at han ikke tenner på sexy undertøy. Videre vet vi at Lars Kristian foretrekker sushi framfor sex etter en fuktig kveld på byen, selv om Caroline gjerne vil det annerledes. I tillegg er det de daglige bildene de poster som fokuserer på naken hud, gjerne med et hint av brystvorter og kjønn (bare akkurat nok skjult til å ikke slettes av Instagram). Men du synes fremdeles sex er en privatsak? Jeg synes dog du har rett i at det er unødvendig å spekulere i hvorfor CBE har så stort bekreftelsesbehov, det holder å konstatere at det er stort. 41 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå