Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sett på datoen når jeg kritiserer det jeg anser for å være et idiotisk sirkus uten et fnugg av verdi.

Har ikke tenkt til å begynne med det nå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissLucy skrev (40 minutter siden):

jeg er stort sett fraværende fra både debatten og CBEs kanaler allerede, men jeg kommer ikke å la meg styre av at det er oktober. Jeg kommer nok til å ha det i mente ift å sitte på hendene hvis det kommer noen åpenbare provokasjoner, men kommer det noe genuint kritikkverdig som fortjener å omtales, kommer jeg ikke til å la kalenderen kneble meg.

Jeg har ingen tro på at KG bidrar noe særlig til lesertallene, det har jeg aldri trodd. Tvert imot tror jeg, som @CecilieX, at det forholder seg motsatt. Jeg tror tråden har skadet CBEs merkevare og lesertall.

Istemmer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det blir stille oktober, for endel av oss her inne er visst overvåket 😂

VIOLETTA

Nam! Dette så utrolig godt ut, så det skal helt klart lages! 🙂

Jeg må bare spørre om noe utenfor saken, da jeg noen ganger er på Kvinneguiden forum. De som skriver i tråden om deg der, er helt åpenbart noe forstyrret. Jeg tror ikke alle er det, men det netthatet du blir møtt med der, gjør det deg iblandt bekymret? Eller tar du det med en skuldertrekning når du blir tipset om noen av de mer ekstreme?

  1.  
    CAROLINE BERG ERIKSEN

    Hei 🙂

    Det må du så klart gjøre 😀 Kjempegodt!

    Jeg kan forsikre deg om at det finnes systemer som overvåker de mest ekstreme der inne.

    De fleste der er nok helt normale mennesker, men det gjelder dessverre ikke alle.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MissLucy said:

sikkert bare en tjuvstart på oktoberprovokasjonene! Foreslår en god latter etterfulgt av ignorering!

Tenkte det samme, dette er nok en kommentar skrevet av paret selv i håp om å fyre opp såpass at stille oktober utgår 😂

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokkereim skrev (4 minutter siden):

Det systemet heter vel LKE....

Det gjør kanskje det. Og h*n skjuler ikke sporene sine, heller.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, nå lister jeg meg ut av tråden for en stund. Herr og fru er avfulgt for lengst. Så da sier jeg so long, jeg tenker at det skal bli godt med en pause. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Systemer som overvåker kritikere på KG? 😂 Snakk om å blåse opp det vi andre kaller moderatorer på KG. 🙄

Hysj, du ødelegger dramaturgien :Knegg:

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De leser vel her inne begge to, så et lite tips: få rumpeinnlegg som sitter litt bedre støpt, ganske avslørende når man ser innleggene i tightsen humper opp og ned når Caroline løper. 
 

 

E132A960-3D4E-4E7E-9DA4-AB47B046A177.jpeg

E6BFDC1F-EEF4-47FE-BF46-66A910806551.jpeg

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Py skrev (13 minutter siden):

De spørsmålsrundene er så kleine. Skjønner hun ikke selv at hun er gjennomskuet? Hun bruker det som en unnskyldning til enda mer selv-digging. Det blir enda tydeligere når hun "bruker opp en plass" til noe som ikke er et spørsmål, men som er ren hyllest til henne. 

Jeg synes også det er interessant at KG-debattanter blir stemplet som mindre begavet, men her inne føler jeg det er reflektere og kritiske spørsmål og problemstillinger som reises og diskuteres, ikke slike ekstremt overfladiske spørsmål som følgerne hennes stiller. Nå vil ikke jeg stemple noen som mindre begavede, jeg bare synes det er en viss ironi ved det hele. 

Kommer nok ikke 10 spørsmål en gang, så da blir det slik 🤷🏼‍♀️ Hun hadde jo en sånn 10 spørsmål for noen dager siden og. Tror hun ikke svarte på noen, eventuelt maks 3-4 spørsmål. Skjønner ikke greia, men men. Snakkes i november, eller aldri 😂

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (30 minutter siden):

Hysj, du ødelegger dramaturgien :Knegg:

Var vel på tide med litt sadfishing og bås-setting, da. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NewStart87 skrev (3 minutter siden):

De leser vel her inne begge to, så et lite tips: få rumpeinnlegg som sitter litt bedre støpt, ganske avslørende når man ser innleggene i tightsen humper opp og ned når Caroline løper. 
 

 

E132A960-3D4E-4E7E-9DA4-AB47B046A177.jpeg

E6BFDC1F-EEF4-47FE-BF46-66A910806551.jpeg

Åi! La ikke merke til det før du skrev om det, men haha, de hopper jo opp og ned. Akkurat dette snakket her inne om rumpeinnlegg har jeg tenkt at har vært overdrevet, men nå er jeg mer tilbøyelig for å si meg enig ja

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (2 minutter siden):

De leser vel her inne begge to, så et lite tips: få rumpeinnlegg som sitter litt bedre støpt, ganske avslørende når man ser innleggene i tightsen humper opp og ned når Caroline løper. 
 

 

E132A960-3D4E-4E7E-9DA4-AB47B046A177.jpeg

E6BFDC1F-EEF4-47FE-BF46-66A910806551.jpeg

I alle dager, er det virkelig noen som lurer på hva slags tights som er favoritten til ei noksagt ei der nede i "villaen"? 
Slutter aldri å forundre meg over mennesker som følger og ser opp til noe slikt 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...