Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Hallepalle2 said:

Stilig måte å spise på. Passe på så man ikke får dobbelthake, kanskje?

 

08197368-4ACF-4A24-A2D9-78B602ED411A.jpeg

Her så hun jo mer normal ut - både midjen og det at treningsrumpa ser ut til å være borte… ja, spisestilen var kanskje ikke så normal, da, litt stiv posering med haken ;)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gapatrosten
nonSilence skrev (På 1.10.2021 den 17.43):

Gode diskusjoner tidligere om hensikt med stille oktober. Er normalt helt stille her og bare leser. Men jeg må bare innrømme at på grunn av de gode innleggene her har jeg fjernet henne fullstendig i alle kanaler, ikke at jeg var følger, men har nå blokkert for å få den muligheten fullstendig bort. Det første jeg leste nå når jeg sjekket innom her var "gå inn og se på filmen😂". Jeg tok meg selv i nysgjerrigheten, men lot være å ta videre steg, for i bunn og grunn vet jeg jo hva det går i, og at det absolutt ikke vil tilføre meg noe, hverken i form av læring eller inntrykk. Og jeg  synes ikke slike kommentarer skal få generere at jeg går inn og ser på en meningsløs story. 

Jeg har stor respekt for de gode og reflektere innleggene her fra flere brukere. 

🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

20 dager, men dette går jo ikke an å overse.

'Elsker å være utenfor komfortsonen'. Eller rimelig desperat? Blir hun syk rett før? 

 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/z76zo9/caroline-berg-eriksen-skal-synge-paa-tv-utenfor-komfortsonen

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler en lytt til hennes tidligere singel: buffalo stance på Spotify. Sånn. Nå skal jeg være stille 😆

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (3 minutter siden):

Anbefaler en lytt til hennes tidligere singel: buffalo stance på Spotify. Sånn. Nå skal jeg være stille 😆

Umulig å skjønne hvem av de som synger. Og det er spilt inn i studio, så det er «juks». Hun har Linni-stemme. Med andre ord: hun kan ikke å synge

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (1 time siden):

20 dager, men dette går jo ikke an å overse.

'Elsker å være utenfor komfortsonen'. Eller rimelig desperat? Blir hun syk rett før? 

 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/z76zo9/caroline-berg-eriksen-skal-synge-paa-tv-utenfor-komfortsonen

Garantert syk rett før, eller må bryte på grunn av et eller annet.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke stemmen er problemet, heller hva som «går hjem» hos folk. Det er rimelig kose, ujålete og jordnære deltakere som er med ellers. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å være surmaget: men herregud, selvsagt har hun klart å trøkke trynet sitt inn i et sånt konsept. Tipper hun er passe desperat etter kontent til plattformene sine, og at hun overvurderer egne talenter en ørliten smule, etter åresvis i sitt eget speilkledde ekkokammer... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte med en gang 'går ting så dårlig for dem om dagen at de må være med på dette'?. Dette skal ikke følges med på. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (1 time siden):

Tenkte med en gang 'går ting så dårlig for dem om dagen at de må være med på dette'?. Dette skal ikke følges med på. 

Det er d som er så fint at man kan velge kanal.. Men tipper at ikke en av de som er ivrig her på KG vil la dette forbigå i stillhet😀

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er mer fascinert over armbruken som må til for å klare situpsene på mystorien på insta jeg da..

Armene kastes fremover og rykker kroppen opp. 

Screenshot_20211019-114519_Instagram.jpg

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (2 timer siden):

Hvis man leser HI, så er dette tråden som skal omhandle forretningsvirksomheten til influenceren Caroline berg Eriksen.

 

Kanskje finne et annet sted å snakke  dritt om rumpe og sangstemme?

 

 

Er så enig.. Fatter ikke hva dette med programmet på tv2 har med hennes forretning og gjøre. Å gi nå i det i ste dama en ørliten tjangs da. Har Ikke hørt hennesynge såjeg Vet ikke hvordan det låter. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (4 timer siden):

Hvis man leser HI, så er dette tråden som skal omhandle forretningsvirksomheten til influenceren Caroline berg Eriksen.

 

Kanskje finne et annet sted å snakke  dritt om rumpe og sangstemme?

 

 

Deltagelse i dette programmet er vel en del av forretningsvirksomheten, eller? Det vil jo dra inn penger i kassa. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...