Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun ser påfallende annerledes ut når noen andre holder kameraet (og dropper redigeringen). Mye søtere og normal ut. 

4900478D-0B8A-4FB6-911D-3FD40C400C4F.jpeg

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Solaire skrev (3 minutter siden):

Herregud hva det paret mener må deles med offentligheten... LKEs utvaskede og krøllete boxershortskant... Så delikat 😑 Kan han ikke bare låne av konas enorme lass med klær, nå er de vel jevnstore? 

Lekkert 🙈

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
lille sangfugl skrev (1 minutt siden):

Hun ser påfallende annerledes ut når noen andre holder kameraet (og dropper redigeringen). Mye søtere og normal ut. 

4900478D-0B8A-4FB6-911D-3FD40C400C4F.jpeg

Ja HUN ja

Skrevet
Gasellen skrev (10 minutter siden):

Han kan jo bare kjøpe ett nytt belte?

Eller lage et ekstra hakk i beltene han allerede har 🤷‍♀️ Men nei her skal vel alt kjøpes nytt som vanlig. #klimafornekter

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, latterliggjøring, spekulasjoner og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Solaire skrev (19 minutter siden):

Herregud hva det paret mener må deles med offentligheten... LKEs utvaskede og krøllete boxershortskant... Så delikat 😑 Kan han ikke bare låne av konas enorme lass med klær, nå er de vel jevnstore? 

Solaire skrev (14 minutter siden):

Eller lage et ekstra hakk i beltene han allerede har 🤷‍♀️ Men nei her skal vel alt kjøpes nytt som vanlig. #klimafornekter

Her kritiserer du LKE først for at han går med "utvaskede og krøllete" boxere. Og så kritiserer du ham for et belte han kanskje skal kjøpe nytt som vi ikke vet enda. 

Skal han gå med ting de blir slitt eller skal han kjøpe nytt? 

• Liker 13
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Nudeldama skrev (6 minutter siden):

Her kritiserer du LKE først for at han går med "utvaskede og krøllete" boxere. Og så kritiserer du ham for et belte han kanskje skal kjøpe nytt som vi ikke vet enda. 

Tror jeg hadde ledd av utvasket undertøy generelt, har noen fine eksemplarer selv 🐒😌 

Skrevet
Nudeldama skrev (14 minutter siden):

Jeg kritiserer at han poster bilder på internett av den utvaskede og krøllete strikken på undertøyet sitt. Jeg har også undertøy som er slitent, men jeg poster ikke bilde av det på internett likevel. Og nei han skal vel ikke kjøpe nytt belte, han skal "investere i nye dresser". Det har tross alt blitt en 3 cm stor glipe mellom mage og buksekant så da må tydeligvis "investeringer" til. 

Skrevet
Solaire skrev (2 minutter siden):

Jeg kritiserer at han poster bilder på internett av den utvaskede og krøllete strikken på undertøyet sitt. Jeg har også undertøy som er slitent, men jeg poster ikke bilde av det på internett likevel. Og nei han skal vel ikke kjøpe nytt belte, han skal "investere i nye dresser". Det har tross alt blitt en 3 cm stor glipe mellom mage og buksekant så da må tydeligvis "investeringer" til. 

Men er ikke mye av kritikken mot CBE/LKE at alt skal være så striglet og "delikat"? At de ikke kan vise noe som ikke er en fasade. Og når de da gjør det, så blir det også kritisert.

• Liker 15
Skrevet
Nudeldama skrev (Akkurat nå):

Men er ikke mye av kritikken mot CBE/LKE at alt skal være så striglet og "delikat"? At de ikke kan vise noe som ikke er en fasade. Og når de da gjør det, så blir det også kritisert.

Så det er ingen mellomting mellom retusjert, iscenesatt rosaidyll og slitne trusekanter? 

Skrevet
Solaire skrev (1 minutt siden):

Så det er ingen mellomting mellom retusjert, iscenesatt rosaidyll og slitne trusekanter? 

Den er temmelig smal den veien de får lov til å gå på om de skal unngå kritikk. 

• Liker 17
Skrevet
Solaire skrev (3 minutter siden):

Jo, det er det. Men om det hadde vært helt motsatt fokus og han skrøt av å ha lagt på seg og la ut samme bilde bare med litt utspilt mage så tror jeg ikke den trusekanten hadde blitt enset. Hvis man vil kritisere noen sterkt nok så kan man finne hundrevis av ting å pirke på, det holder bare å synes at personen er usjarmerende så blir alt de gjør irriterende. 

• Liker 1
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Nudeldama skrev (13 minutter siden):

Tror det er litt lett å se etter feil på noen som sier så mye stygt i media og fatshamer jenter især, lista er litt lang dessverre

Gjest tranedatter
Skrevet

For meg fremstår det innlegget om å kjøpe ny dress som 14is forsøk på å fiske etter komplimenter.  "se så flink jeg er som har gått ned i vekt med full fokus på meg-meg-meg".

Hadde han vært en staut mann som hadde behov for å gå ned i vekt, så hadde innlegget vært på sin plass. Men det var han jo ikke. Påminner mer om forstyrret kroppssyn. Han blir jo mer og mer lik kona.

Skrevet
Solaire skrev (1 time siden):

Men er det ikke nettopp at de skal fremstå så perfekte som kritiseres hele tiden her inne da? Når LKE deler bilde av noe uperfekt som utvaskede og krøllete strikken på undertøyet sitt får han nå kritikk likevel for å dele noe som ikke er perfekt. Damned if you do damned if you don’t.  

• Liker 6
Skrevet
Nudeldama skrev (2 timer siden):

Hva er vitsen med å poste et bilde av "se så tynn jeg er blitt"?

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Felis skrev (13 minutter siden):

Vi skal ikke lenger tilbake enn i mai, hvor Caroline Berg Eriksen la ut en middagsoppskrift med til sammen 2000 kalorier som skulle deles på en familie på 4. Hun hevdet i tillegg at det ble mat til overs. Da hun ble spurt om dette ikke var lite mat, svarte hun at:

Både jeg og Lars-Kristian har vært vektstabil i flere år, så energimengden i kostholdet vårt er jo akkurat passe.

Forstår ikke dette, for Lars Kristian selv hevder å ha gått ned over 8 kilo. Har det skjedd siden mai, da? Eller drar hun en liten, hvit løgn fordi hun vet at hun driver med thinspo?

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/05/pasta-med-mozzarello-pesto-og-basilikum/

Måtte Google ordet thinspo for jeg har aldri hørt det før kg(bor visst under en stein jeg) men jeg syns mange av bildene ser konsentrasjonsleirfanger ut, men hun er jo ikke der da

Skrevet
Lavande skrev (5 timer siden):

Lenke dit https://www.instagram.com/p/CUYNMCNAjfV/?utm_medium=copy_link 😊

Et av svarene til cbe derfra:

20210929_171537.jpg.3486cdfc957ad529891f26a20435522b.jpg

Så alt som legges ut i cbe sine SoMe-kanaler, som ikke er merket med reklame/annonse er altså privat, og har ikke noe med bedriften å gjøre.  Merkelig tankegang. 

Cbe slettet det,  og la nå istedet inn:

20210929_172635.jpg.61371e71ea9a68d0f777295785a403ef.jpg

Cbe skjønner tydeligvis ikke at forskjellen er at hun er en influencer/påvirker, og dermed hviler det et større ansvar på henne. 

Må bare dele denne fra samme kommentarfelt:

20210929_173948.thumb.jpg.bdf02b970663fc07130f309f7f95e156.jpg

Oki, så nå passer det narrativet at kontoen CBE er privat, så lenge det ikke er annonser. Er det rart man ikke klarer å skille bedrift og privatperson? Var det ikke samme dame som hevdet at man ikke visste noe om henne nettopp fordi det var bedriften som ble vist frem i some, ikke privatpersonen? Jeg tror at de er desperate etter oppmerksomhet nå, når hun som aldri uttaler seg plutselig begynner å diskutere på NRK sin insta. Nebbete svar og oppførsel kommer kanskje av at det ikke går så bra med bedriften... eller privatpersonen... eller hvem var hvem igjen?????

Skrevet
tranedatter skrev (2 timer siden):

For meg fremstår det innlegget om å kjøpe ny dress som 14is forsøk på å fiske etter komplimenter.  "se så flink jeg er som har gått ned i vekt med full fokus på meg-meg-meg".

Hadde han vært en staut mann som hadde behov for å gå ned i vekt, så hadde innlegget vært på sin plass. Men det var han jo ikke. Påminner mer om forstyrret kroppssyn. Han blir jo mer og mer lik kona.

Eller fiske etter spons av nye dresser?!? 😊

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...