Hallepalle2 Skrevet 30. september 2021 #51761 Skrevet 30. september 2021 Frøken Scott skrev (2 timer siden): Jeg har aldri sett på datoen når jeg kritiserer det jeg anser for å være et idiotisk sirkus uten et fnugg av verdi. Har ikke tenkt til å begynne med det nå. Dette. Jeg blåser egentlig i om denne tråden skaper mer eller mindre trafikk til blogg og IG. Jeg skriver når jeg er lattermild eller provosert og blir ikke med på noen kampanje. Hun er virkelig ikke så viktig. 23
Pusern3 Skrevet 30. september 2021 #51762 Skrevet 30. september 2021 Vi sees i november… tidligst…. Fruen og herren er begge avfulgt på IG også. take care, folkens… vi sees……kanskje… 15
Snødronninga Skrevet 30. september 2021 #51763 Skrevet 30. september 2021 Lille Py skrev (58 minutter siden): De spørsmålsrundene er så kleine. Skjønner hun ikke selv at hun er gjennomskuet? Hun bruker det som en unnskyldning til enda mer selv-digging. Det blir enda tydeligere når hun "bruker opp en plass" til noe som ikke er et spørsmål, men som er ren hyllest til henne. Jeg synes også det er interessant at KG-debattanter blir stemplet som mindre begavet, men her inne føler jeg det er reflektere og kritiske spørsmål og problemstillinger som reises og diskuteres, ikke slike ekstremt overfladiske spørsmål som følgerne hennes stiller. Nå vil ikke jeg stemple noen som mindre begavede, jeg bare synes det er en viss ironi ved det hele. Tenkte det samme, måtte selvsagt ta med en kommentar om at noen synes hun er inspirerende. Er det spørsmålsrunde eller skryterunde? Som vanlig ikke noen kritiske spm denne gangen heller. 28
123Frustrert Skrevet 30. september 2021 #51764 Skrevet 30. september 2021 NewStart87 skrev (58 minutter siden): De leser vel her inne begge to, så et lite tips: få rumpeinnlegg som sitter litt bedre støpt, ganske avslørende når man ser innleggene i tightsen humper opp og ned når Caroline løper. Det er merkelig det der.. hun bruker jo egentlig ikke undertøy under tights, ialle fall ikke når hun går på kaffe.. men kanskje hun bruker sikkelig truse i kjelleren 😅 19
Snødronninga Skrevet 30. september 2021 #51765 Skrevet 30. september 2021 (endret) La merke til at antall følgere på Instagram har gått ned til 307k. Lurer på om det er mange som faktisk velger å avfølge henne eller om IG har fjernet falske kontoer. Endret 30. september 2021 av Snødronninga 29
123Frustrert Skrevet 1. oktober 2021 #51766 Skrevet 1. oktober 2021 Snødronninga skrev (11 timer siden): La merke til at antall følgere på Instagram har gått ned til 307k. Lurer på om det er mange som faktisk velger å avfølge henne eller om IG har fjernet falske kontoer. Det ser man vel kjapt, for da kjøper de seg vel nye følgere ganske snart. 10
Katten89 Skrevet 1. oktober 2021 #51767 Skrevet 1. oktober 2021 Kudos for å faktisk vise at hun trener med vekter! Men så flaut når hun tydelig har lagt på for mye og ikke klarer å gjennomføre øvelsen i hele bevegelsesbanen 😆. Gå inn og se på filmen. Ikke et godt eksempel på hvordan gjøre hip-thrust 🤣 30
Klaraku78 Skrevet 1. oktober 2021 #51768 Skrevet 1. oktober 2021 Katten89 skrev (53 minutter siden): Kudos for å faktisk vise at hun trener med vekter! Men så flaut når hun tydelig har lagt på for mye og ikke klarer å gjennomføre øvelsen i hele bevegelsesbanen 😆. Gå inn og se på filmen. Ikke et godt eksempel på hvordan gjøre hip-thrust 🤣 Aldri sett noen utføre øvelsen så dårlig før. Hva er poenget med å ha på så tunge vekter, når hun tydeligvis er alt for svak. Det ser ut som om det hadde holdt med bare stanga. Og skal man ikke holde og skvise på toppen. Var jo litt av et tempo hun hadde. 42
Gjest tranedatter Skrevet 1. oktober 2021 #51769 Skrevet 1. oktober 2021 Verste hip-trusten jeg sett. Så tunge vekter bruker hun IKKE vanligvis. Stakkars korsrygg. ..lister meg ut igjen....
Katten89 Skrevet 1. oktober 2021 #51770 Skrevet 1. oktober 2021 Legg merke til at hun trente hip-thrust OG netfit. Netfit inkluderer da tydeligvis ikke en så god øvelse. Netfit er bare hopp og sprett. Gudforby at de lærer folk ordentlig trening som gir resultat 😂 31
Populært innlegg nonSilence Skrevet 1. oktober 2021 Populært innlegg #51771 Skrevet 1. oktober 2021 Gode diskusjoner tidligere om hensikt med stille oktober. Er normalt helt stille her og bare leser. Men jeg må bare innrømme at på grunn av de gode innleggene her har jeg fjernet henne fullstendig i alle kanaler, ikke at jeg var følger, men har nå blokkert for å få den muligheten fullstendig bort. Det første jeg leste nå når jeg sjekket innom her var "gå inn og se på filmen😂". Jeg tok meg selv i nysgjerrigheten, men lot være å ta videre steg, for i bunn og grunn vet jeg jo hva det går i, og at det absolutt ikke vil tilføre meg noe, hverken i form av læring eller inntrykk. Og jeg synes ikke slike kommentarer skal få generere at jeg går inn og ser på en meningsløs story. Jeg har stor respekt for de gode og reflektere innleggene her fra flere brukere. 82
Gjest Solaire Skrevet 1. oktober 2021 #51772 Skrevet 1. oktober 2021 (endret) nonSilence skrev (35 minutter siden): Gode diskusjoner tidligere om hensikt med stille oktober. Er normalt helt stille her og bare leser. Men jeg må bare innrømme at på grunn av de gode innleggene her har jeg fjernet henne fullstendig i alle kanaler, ikke at jeg var følger, men har nå blokkert for å få den muligheten fullstendig bort. Det første jeg leste nå når jeg sjekket innom her var "gå inn og se på filmen😂". Jeg tok meg selv i nysgjerrigheten, men lot være å ta videre steg, for i bunn og grunn vet jeg jo hva det går i, og at det absolutt ikke vil tilføre meg noe, hverken i form av læring eller inntrykk. Og jeg synes ikke slike kommentarer skal få generere at jeg går inn og ser på en meningsløs story. Jeg har stor respekt for de gode og reflektere innleggene her fra flere brukere. Jeg lot meg dessverre "lure", godt poeng av deg.. Filmen viser hvordan frontfiguren i netfit gjentatte ganger ikke makter å komme lenger enn halvveis i øvelsen før hun synker sammen igjen. Jeg tar meg selv i å tenke at hun kanskje hadde hatt bedre kontroll på vektstangen om hun hadde mat i magen, for hun ser alt annet enn sterk ut. Det er egentlig en pussig videosnutt å publisere for offentligheten. Ingen får noe ut av den, ikke engang hun som forsøker å utføre øvelsen. Hvem vil betale netfit for å se slikt? Endret 1. oktober 2021 av Solaire
Skrottefar Skrevet 1. oktober 2021 #51773 Skrevet 1. oktober 2021 Elina123 skrev (På 25.9.2021 den 21.38): Fikk du noe svar? 8
Elina123 Skrevet 1. oktober 2021 #51774 Skrevet 1. oktober 2021 Skrottefar skrev (16 minutter siden): Fikk du noe svar? Nei, dessverre. 4
Måne Rampelyset Skrevet 2. oktober 2021 #51775 Skrevet 2. oktober 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 18
Turkis Sau Skrevet 5. oktober 2021 #51776 Skrevet 5. oktober 2021 Revenge o'Cavatina skrev (På 15.9.2021 den 21.15): Filter is bliss? Jeg leste "Fitter is bliss?" Konklusjon: Jeg må legge meg nå. 8
Rockesau Skrevet 5. oktober 2021 #51777 Skrevet 5. oktober 2021 Får litt inntrykk av at CBE søker etter en egen stil, noe eget særpreg. I mellomtiden testes det ut fraser fra andre influensere som * Få det på (Fam. Nyhus) * #happy (#hæppi ingeridubai) 9
Måne Rampelyset Skrevet 5. oktober 2021 #51778 Skrevet 5. oktober 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. 6
Hallepalle2 Skrevet 6. oktober 2021 #51779 Skrevet 6. oktober 2021 (endret) Stilig måte å spise på. Passe på så man ikke får dobbelthake, kanskje? Endret 6. oktober 2021 av Hallepalle2 44
Luckie Skrevet 6. oktober 2021 #51780 Skrevet 6. oktober 2021 Hallepalle2 skrev (10 minutter siden): Stilig måte å spise på. Passe på så man ikke får dobbelthake, kanskje? Ha ha😆 Første jeg tenkte var at hun har faktisk klær på seg. 31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå