Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøken Scott skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri sett på datoen når jeg kritiserer det jeg anser for å være et idiotisk sirkus uten et fnugg av verdi.

Har ikke tenkt til å begynne med det nå. 

Dette. Jeg blåser egentlig i om denne tråden skaper mer eller mindre trafikk til blogg og IG. Jeg skriver når jeg er lattermild eller provosert og blir ikke med på noen kampanje. Hun er virkelig ikke så viktig. 

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sees i november… tidligst…. Fruen og herren er begge avfulgt på IG også.  
take care, folkens… vi sees……kanskje…

• Liker 15
Skrevet
Lille Py skrev (58 minutter siden):

De spørsmålsrundene er så kleine. Skjønner hun ikke selv at hun er gjennomskuet? Hun bruker det som en unnskyldning til enda mer selv-digging. Det blir enda tydeligere når hun "bruker opp en plass" til noe som ikke er et spørsmål, men som er ren hyllest til henne. 

Jeg synes også det er interessant at KG-debattanter blir stemplet som mindre begavet, men her inne føler jeg det er reflektere og kritiske spørsmål og problemstillinger som reises og diskuteres, ikke slike ekstremt overfladiske spørsmål som følgerne hennes stiller. Nå vil ikke jeg stemple noen som mindre begavede, jeg bare synes det er en viss ironi ved det hele. 

Tenkte det samme, måtte selvsagt ta med en kommentar om at noen synes hun er inspirerende. Er det spørsmålsrunde eller skryterunde? :kari:Som vanlig ikke noen kritiske spm denne gangen heller. 

• Liker 28
Skrevet
NewStart87 skrev (58 minutter siden):

De leser vel her inne begge to, så et lite tips: få rumpeinnlegg som sitter litt bedre støpt, ganske avslørende når man ser innleggene i tightsen humper opp og ned når Caroline løper. 

E132A960-3D4E-4E7E-9DA4-AB47B046A177.jpeg

E6BFDC1F-EEF4-47FE-BF46-66A910806551.jpeg

Det er merkelig det der.. hun bruker jo egentlig ikke undertøy under tights, ialle fall ikke når hun går på kaffe.. men kanskje hun bruker sikkelig truse i kjelleren 😅

• Liker 19
Skrevet (endret)

La merke til at antall følgere på Instagram har gått ned til 307k. Lurer på om det er mange som faktisk velger å avfølge henne eller om IG har fjernet falske kontoer.

Endret av Snødronninga
  • Liker 29
Skrevet
Snødronninga skrev (11 timer siden):

La merke til at antall følgere på Instagram har gått ned til 307k. Lurer på om det er mange som faktisk velger å avfølge henne eller om IG har fjernet falske kontoer.

Det ser man vel kjapt, for da kjøper de seg vel nye følgere ganske snart.

• Liker 10
Skrevet

Kudos for å faktisk vise at hun trener med vekter! Men så flaut når hun tydelig har lagt på for mye og ikke klarer å gjennomføre øvelsen i hele bevegelsesbanen 😆. Gå inn og se på filmen. Ikke et godt eksempel på hvordan gjøre hip-thrust 🤣

8DAA53EA-9DB8-4382-9E03-0DF75D09FE46.jpeg

• Liker 30
Skrevet
Katten89 skrev (53 minutter siden):

Kudos for å faktisk vise at hun trener med vekter! Men så flaut når hun tydelig har lagt på for mye og ikke klarer å gjennomføre øvelsen i hele bevegelsesbanen 😆. Gå inn og se på filmen. Ikke et godt eksempel på hvordan gjøre hip-thrust 🤣

8DAA53EA-9DB8-4382-9E03-0DF75D09FE46.jpeg

Aldri sett noen utføre øvelsen så dårlig før. Hva er poenget med å ha på så tunge vekter, når hun tydeligvis er alt for svak. Det ser ut som om det hadde holdt med bare stanga. Og skal man ikke holde og skvise på toppen. Var jo litt av et tempo hun hadde. 

• Liker 42
Gjest tranedatter
Skrevet

Verste hip-trusten jeg sett. Så tunge vekter bruker hun IKKE vanligvis. Stakkars korsrygg.

..lister meg ut igjen....

Skrevet

Legg merke til at hun trente hip-thrust OG netfit. Netfit inkluderer da tydeligvis ikke en så god øvelse. Netfit er bare hopp og sprett. Gudforby at de lærer folk ordentlig trening som gir resultat 😂

• Liker 31
Gjest Solaire
Skrevet (endret)
nonSilence skrev (35 minutter siden):

Gode diskusjoner tidligere om hensikt med stille oktober. Er normalt helt stille her og bare leser. Men jeg må bare innrømme at på grunn av de gode innleggene her har jeg fjernet henne fullstendig i alle kanaler, ikke at jeg var følger, men har nå blokkert for å få den muligheten fullstendig bort. Det første jeg leste nå når jeg sjekket innom her var "gå inn og se på filmen😂". Jeg tok meg selv i nysgjerrigheten, men lot være å ta videre steg, for i bunn og grunn vet jeg jo hva det går i, og at det absolutt ikke vil tilføre meg noe, hverken i form av læring eller inntrykk. Og jeg  synes ikke slike kommentarer skal få generere at jeg går inn og ser på en meningsløs story. 

Jeg har stor respekt for de gode og reflektere innleggene her fra flere brukere. 

Jeg lot meg dessverre "lure", godt poeng av deg.. Filmen viser hvordan frontfiguren i netfit gjentatte ganger ikke makter å komme lenger enn halvveis i øvelsen før hun synker sammen igjen. Jeg tar meg selv i å tenke at hun kanskje hadde hatt bedre kontroll på vektstangen om hun hadde mat i magen, for hun ser alt annet enn sterk ut. Det er egentlig en pussig videosnutt å publisere for offentligheten. Ingen får noe ut av den, ikke engang hun som forsøker å utføre øvelsen. Hvem vil betale netfit for å se slikt? 

Endret av Solaire
Skrevet
Elina123 skrev (På 25.9.2021 den 21.38):

8E802127-D195-499D-9370-772470BCFC43.png

Fikk du noe svar? :)

• Liker 8
Skrevet
Skrottefar skrev (16 minutter siden):

Fikk du noe svar? :)

Nei, dessverre.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin.

• Liker 18
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (På 15.9.2021 den 21.15):

Filter is bliss?

Jeg leste "Fitter is bliss?"

Konklusjon: Jeg må legge meg nå.

• Liker 8
Skrevet

Får litt inntrykk av at CBE søker etter en egen stil, noe eget særpreg. I mellomtiden testes det ut fraser fra andre influensere som

* Få det på (Fam. Nyhus)

* #happy (#hæppi ingeridubai)

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Stilig måte å spise på. Passe på så man ikke får dobbelthake, kanskje?

08197368-4ACF-4A24-A2D9-78B602ED411A.jpeg

Endret av Hallepalle2
  • Liker 44
Skrevet
Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

Stilig måte å spise på. Passe på så man ikke får dobbelthake, kanskje?

08197368-4ACF-4A24-A2D9-78B602ED411A.jpeg

Ha ha😆 Første jeg tenkte var at hun har faktisk klær på seg.

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...