Populært innlegg Sursøtsaus Skrevet 19. oktober 2021 Populært innlegg #51801 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg ekke med i Silent October selvom jeg har holdt ganske kjeft denne måneden men assa... Hva er problemet med at hun er med på et sånt program? Det ekke Stjernekamp hvor hun potensielt tar plassen til en bedre deltaker, men et underholdningsprogram fokusert hundre prosent på underholdningsverdien. Poenget er ikke å synge finest. Er det ikke bedre at hun er med på noe sånt enn å dytte barn og problematisk kroppsfokus i trynet på folk fra alles smarttelefoner? Synes det er bra hun heller prøver seg på noe slikt, så kan vi se om hun faktisk blir utfordra i stedet for å holde seg inne i sin egen komfortable bloggboble hvor hun har stålkontroll på alt. Hvis hun backer ut i siste sekund så er det kritikkverdig, men det er lite vits i å spekulere i det akkurat nå. 54
Klink Skrevet 19. oktober 2021 #51802 Skrevet 19. oktober 2021 Aidensfield skrev (5 timer siden): Det er d som er så fint at man kan velge kanal.. Men tipper at ikke en av de som er ivrig her på KG vil la dette forbigå i stillhet😀 Ånei du! Visse kommer nok til å se på med lupen i hånda! Og det er selvfølgelig bare cbe som betegnes som desperat. 8
pøbelsara Skrevet 19. oktober 2021 #51803 Skrevet 19. oktober 2021 lillehammeren skrev (44 minutter siden): Deltagelse i dette programmet er vel en del av forretningsvirksomheten, eller? Det vil jo dra inn penger i kassa. Js. Men spekulasjoner om sangstemmen hennes blir jo bare det, så lenge ingen har sett/hørt henne på tv ennå. 8
loffen Skrevet 19. oktober 2021 #51804 Skrevet 19. oktober 2021 Klink skrev (1 time siden): Ånei du! Visse kommer nok til å se på med lupen i hånda! Og det er selvfølgelig bare cbe som betegnes som desperat. Knis knis. 3
Klink Skrevet 19. oktober 2021 #51805 Skrevet 19. oktober 2021 loffen skrev (1 minutt siden): Knis knis. Blir nok litt av det også skal du se. 2
Gjest Solaire Skrevet 19. oktober 2021 #51806 Skrevet 19. oktober 2021 Var det virkelig verdt å dra opp en død tråd for å skrive knis knis, ji nÅ damaEn kjangse og "må bæsje-rumpe"? 😑 De skarpe og seriøse kritikerne forlot denne tråden for lenge siden. Jeg tenker at den har utspilt sin rolle.
loffen Skrevet 19. oktober 2021 #51807 Skrevet 19. oktober 2021 Solaire skrev (2 minutter siden): Var det virkelig verdt å dra opp en død tråd for å skrive knis knis, ji nÅ damaEn kjangse og "må bæsje-rumpe"? 😑 De skarpe og seriøse kritikerne forlot denne tråden for lenge siden. Jeg tenker at den har utspilt sin rolle. Nå var jo det nettopp mitt poeng da, selv om du ikke skjønte det. Det er ikke jeg som har dratt opp tråden, jeg prøvde bare å understreke hvor IDIOTISK det har blitt her. Synd du ikke tok ironien. takk for ditt bidrag også.. 9
Rev. Revenge Skrevet 19. oktober 2021 #51808 Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Solaire skrev (6 minutter siden): Var det virkelig verdt å dra opp en død tråd for å skrive knis knis, ji nÅ damaEn kjangse og "må bæsje-rumpe"? 😑 De skarpe og seriøse kritikerne forlot denne tråden for lenge siden. Jeg tenker at den har utspilt sin rolle. Tiltredes. Og jeg ser hvordan tråden dras opp med såkalt "kritikk av bedriften" her. Endret 19. oktober 2021 av Revenge o'Cavatina 6
SusieDerkins Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter #51809 Skrevet 19. oktober 2021 Solaire skrev (6 minutter siden): Var det virkelig verdt å dra opp en død tråd for å skrive knis knis, ji nÅ damaEn kjangse og "må bæsje-rumpe"? 😑 De skarpe og seriøse kritikerne forlot denne tråden for lenge siden. Jeg tenker at den har utspilt sin rolle. 100 prosent enig. 7
Klink Skrevet 19. oktober 2021 #51810 Skrevet 19. oktober 2021 Solaire skrev (3 minutter siden): Var det virkelig verdt å dra opp en død tråd for å skrive knis knis, ji nÅ damaEn kjangse og "må bæsje-rumpe"? 😑 De skarpe og seriøse kritikerne forlot denne tråden for lenge siden. Jeg tenker at den har utspilt sin rolle. Den kommer nok i gang igjen. 4
Gjest Xstrella Skrevet 19. oktober 2021 #51811 Skrevet 19. oktober 2021 Hvorfor må damen være ihjel retusjert på det coverbildet?? Sier litt for useriøst dette er. The Kardashian stiller med filter på nær intervjuene sine på sin serie. Noe frua også vil kreve for å være real på tv.
enkefru Skrevet 19. oktober 2021 #51812 Skrevet 19. oktober 2021 Hva skjermed benet hennes her på promobildet fra Tv2 mon tro? 18
Umami Skrevet 19. oktober 2021 #51813 Skrevet 19. oktober 2021 Fjugur skrev (5 minutter siden): Hva skjermed benet hennes her på promobildet fra Tv2 mon tro? Det lurte jeg på også? 2
Hallepalle2 Skrevet 19. oktober 2021 #51814 Skrevet 19. oktober 2021 Sursøtsaus skrev (2 timer siden): Jeg ekke med i Silent October selvom jeg har holdt ganske kjeft denne måneden men assa... Hva er problemet med at hun er med på et sånt program? Det ekke Stjernekamp hvor hun potensielt tar plassen til en bedre deltaker, men et underholdningsprogram fokusert hundre prosent på underholdningsverdien. Poenget er ikke å synge finest. Er det ikke bedre at hun er med på noe sånt enn å dytte barn og problematisk kroppsfokus i trynet på folk fra alles smarttelefoner? Synes det er bra hun heller prøver seg på noe slikt, så kan vi se om hun faktisk blir utfordra i stedet for å holde seg inne i sin egen komfortable bloggboble hvor hun har stålkontroll på alt. Hvis hun backer ut i siste sekund så er det kritikkverdig, men det er lite vits i å spekulere i det akkurat nå. Det er jeg enig i. Om hun stiller så er det ulikt det hun har gjort før (sett bort fra Skal vi danse) og veldig tøft å trå såpass ut av komfortsonen. Hun må stille uredigert, uregissert og uten mannen å støtte seg til. Jeg tror det kan bli bra. Men noen burde få tyn for det dårlige promobildet for programmet, foten så bare rar (og skitten) ut. 19
Keaton Skrevet 19. oktober 2021 #51815 Skrevet 19. oktober 2021 Veldig positivt hvis deltagelse kan styre eksponering bort fra mindreårige. CBE kan sikkert overraske, hun trenger også flere bein å stå på fremover, blogg er historie. Bildene ser da helt ok ut, ligner seg selv og ser glad ut. 👍 27
Måne Rampelyset Skrevet 19. oktober 2021 #51816 Skrevet 19. oktober 2021 Tråden er ryddet for hets, krenkelser, latterliggjøring og avsporing. Måne, admin. 2
Minnie Mus Skrevet 19. oktober 2021 #51817 Skrevet 19. oktober 2021 9 hours ago, pøbelsara said: Hvis man leser HI, så er dette tråden som skal omhandle forretningsvirksomheten til influenceren Caroline berg Eriksen. Kanskje finne et annet sted å snakke dritt om rumpe og sangstemme? Er egentlig enig med deg. Men, nå blir jo rumpa brukt i forretningsvirksomheten Netfit da, der hun viser seg frem i tights med rumpeputer. Akkurat det er det ingen tvil om, da andre bilder av frua i feks dongeribukser viser en helt vanlig og normal rumpe. Det synes jo veldig godt at hun bruker tights eller truser med innlegg i disse videoene og bildene hun legger ut på insta. Og dette er jo på en måte svindel/løgn, da hun ikke ser sånn ut i virkeligheten, men leder folk til å tro at de får samme rumpe ved å følge fruas trening. Ang sangstemmen skal jeg ikke uttale meg, da jeg aldri har hørt henne synge. 15
Gjest Xstrella Skrevet 19. oktober 2021 #51818 Skrevet 19. oktober 2021 Enig med Maria Mena. Tåplig opplegg.
Klink Skrevet 19. oktober 2021 #51819 Skrevet 19. oktober 2021 Xstrella skrev (12 minutter siden): Enig med Maria Mena. Tåplig opplegg. Maria Mena sa aldri det var et tåpelig opplegg, ikke i følge insta hvertfall, hun bare påpekte at det begynner bli vanskelig for artister å nå ut med musikken sin uten å ty til slike programmer. 4
Gjest Xstrella Skrevet 19. oktober 2021 #51820 Skrevet 19. oktober 2021 Klink skrev (4 minutter siden): Maria Mena sa aldri det var et tåpelig opplegg, ikke i følge insta hvertfall, hun bare påpekte at det begynner bli vanskelig for artister å nå ut med musikken sin uten å ty til slike programmer. Enig. Jeg synes det er tåplig. 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå