Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Minnie Mus skrev (6 timer siden):

Har lagt merke til at frua aldri nevner et ord om hverken årets tv aksjon eller andre viktige saker og samfunnsspørsmål, aldri et ord. For meg virker det som hun ikke eier et snev av medlidenhet eller interesse for noen ting utenfor sin egen rosa boble, uten at hun får betalt for det.  Alle andre influensere jeg følger, skriver i det minste noen ord om det som skjer rundt oss og oppfordrer til å støtte. Mens frua i Sarpsborg er kun opptatt av døtrenes hår, interiør, seg selv, seg selv og seg selv igjen.

Og hva har skjedd med ansiktet hennes? Voldsomt oppblåst med fillers eller er det redigering?


tragisk liv og tragisk engasjement. Ikke noe en slik bedrift vil få respekt for; tvert om

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk opp dette ukjente ansiktet på Instagram 🔥

(Skjermprint ikke link, ligger på fruas Insta. Unngår å klikke inn dit, håper det er lov å dele på denne måten slik dere andre kan spare klikk 🤠)

139CAE24-B385-4F18-9E1A-B03209E97752.jpeg

29CA86A9-5EDA-4238-B965-49802E3367C8.jpeg

Endret av Lilly_A
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly_A skrev (1 time siden):

Fikk opp dette ukjente ansiktet på Instagram 🔥

(Skjermprint ikke link, ligger på fruas Insta. Unngår å klikke inn dit, håper det er lov å dele på denne måten slik dere andre kan spare klikk 🤠)

139CAE24-B385-4F18-9E1A-B03209E97752.jpeg

29CA86A9-5EDA-4238-B965-49802E3367C8.jpeg

Og dette er slik hun ser ut når hun er syk og utslitt? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Lilly_A skrev (10 timer siden):

Fikk opp dette ukjente ansiktet på Instagram 🔥

(Skjermprint ikke link, ligger på fruas Insta. Unngår å klikke inn dit, håper det er lov å dele på denne måten slik dere andre kan spare klikk 🤠)

139CAE24-B385-4F18-9E1A-B03209E97752.jpeg

29CA86A9-5EDA-4238-B965-49802E3367C8.jpeg

Det som virkelig er trist er jo komplimentene hun får. "Du blir bare penere og penere", jo mer og mer filter, fillers og retusjering hun bruker. Da er det jo ikke rart at hun blir veldig usikker på det naturlige utseendet sitt (se bildet fra nettavisen nedenfor) og heller holder seg oppi fillers- og botoxskulptureringsbøtta. Ikke engang ansiktsformen er som før. Men det er jo aller mest trist for barna som arver naturlige trekk fra sin mor, som hun velger å distansere seg fra. Jeg klarer nesten ikke å se forskjell på Sophie Elise og CBE lenger. Alle influenserne bruker de samme klinikkene, og ikke minst de samme filterne.

 

https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/s/12-95-3423824379

 

Screenshot_20211026-105716_Samsung Internet.jpg

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Solaire skrev (33 minutter siden):

Det som virkelig er trist er jo komplimentene hun får. "Du blir bare penere og penere", jo mer og mer filter, fillers og retusjering hun bruker. Da er det jo ikke rart at hun blir veldig usikker på det naturlige utseendet sitt (se bildet fra nettavisen nedenfor) og heller holder seg oppi fillers- og botoxskulptureringsbøtta. Ikke engang ansiktsformen er som før. Men det er jo aller mest trist for barna som arver naturlige trekk fra sin mor, som hun velger å distansere seg fra. 

 

https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/s/12-95-3423824379

 

Screenshot_20211026-105716_Samsung Internet.jpg

Dette har du helt rett i.

https://skolerom.no/undervisning/psykt-deg-din-digitale-avatar-1/

Psykologen på dette nettstedet snakker om den avataren du lager av deg selv og hvordan den kan skade både deg selv og andre. 

«En perfekt avatar skader det uperfekte selvet ditt»

«Etter hvert kan det bygges opp en avatar som ikke ligner den du egentlig er. Dette kan ha negativ effekt på din psykiske helse. Det kan også skade andre som sammenligner seg med denne uekte versjonen av deg«

Dette oppsummerer i grunnen kritikken som CBE har fått i alle år. Hun er en skadelig influencer rett og slett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser ikke bloggen hennes men svippet innom. Skulle hun ikke eksponere barna sine mindre, eller var det en annen som sa? For barna blir brukt mye som modeller, håper de får betalt for de sponsede innleggene i hvertfall. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (1 time siden):

Jeg leser ikke bloggen hennes men svippet innom. Skulle hun ikke eksponere barna sine mindre, eller var det en annen som sa? For barna blir brukt mye som modeller, håper de får betalt for de sponsede innleggene i hvertfall. 

Det er bare noe hun sier for å unngå kritikk for den ekstremeksponeringen hun har drevet kontinuerlig fra eldste var rundt  tre måneder.  Hun har aldri eksponert mindre. Bare sagt det til ukritiske kjendisjournalister. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (1 time siden):

Jeg leser ikke bloggen hennes men svippet innom. Skulle hun ikke eksponere barna sine mindre, eller var det en annen som sa? For barna blir brukt mye som modeller, håper de får betalt for de sponsede innleggene i hvertfall. 

I tillegg på insta: 14 poster hittil i oktober, 6 av disse handler om barn der fem poster viser bilder av dem (pluss ett bilde av svært privat område dvs soverommet). Jeg anser også det som mye. 🙁

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, pøbelsara said:

Det er bare noe hun sier for å unngå kritikk for den ekstremeksponeringen hun har drevet kontinuerlig fra eldste var rundt  tre måneder.  Hun har aldri eksponert mindre. Bare sagt det til ukritiske kjendisjournalister. 

Så jeg husker riktig når hun sa at hun ville eksponere barna mindre. For meg fremstår det som om de jobber som modeller i virksomheten. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kollontaj said:

I tillegg på insta: 14 poster hittil i oktober, 6 av disse handler om barn der fem poster viser bilder av dem (pluss ett bilde av svært privat område dvs soverommet). Jeg anser også det som mye. 🙁

Huff ja. Og flere bilder tatt rett forfra. Med over 300K følgere kan jeg si en ting sikkert: minst én av dem er en person som lett får en usunn besettelse av andre. Vedkommende kan virke helt normal... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solaire
Zatyr skrev (19 timer siden):

Å dele bilder og opplysninger om intetanende barn er IKKE GREIT.

Helt enig! Caroline Berg Eriksen har publisert tusenvis av bilder, tekster og filmer av barna sine på offentlig internett de siste 8 årene. CBE er mammaen deres og burde beskytte dem, ikke selge dem og bilder av soverommene deres til millioner av vilt fremmede mennesker på internett bare fordi barna genererer mer klikk og likes enn henne selv. CBE bruker dem til og med aktivt som reklameplakater og annonsefyll for å tjene penger, i tillegg til at hun sauser sammen bilder av ungene med bilder av seg selv i sexy undertøy. Altså, hva i all verden er det CBE holder på med? Hvorfor er det ingen som setter på bremsene? Det sier seg selv at sannsynligheten for at materiale om/av barna har kommet på avveie i løpet av 8 lange år med ivrig og massiv utlevering, den er ENORM. Jeg klarer virkeig ikke å forstå hvorfor CBE syns dette er helt greit. Absolutt alt av institusjoner og fagpersoner har i mange år advart mot det CBE holder med.

Det er ikke noe problem å redigere bort en badebukse, sier politiet. Barnebilder bør ikke legges ut på internett – heller ikke de som tilsynelatende er helt uskyldige. – Du trenger ikke å være venn av en overgriper for at bildet du legger ut på privat profil skal bli delt videre til potensielle overgripere. Bildene kan bli funnet igjen i helt andre og mindre uskyldige sammenhenger, sier politiet.

https://www.ba.no/kriminalitet-og-rettsvesen/politi/pedofili-avsloringene/politiet-advarer-foreldre-mot-bilder-i-sosiale-medier/s/5-8-467599

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FotbaIlflua skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på hvordan det oppleves å motta slike komplimenter når man ligner mindre og mindre på seg selv?

Det tenker jeg også. Når noen skriver at ‘du blir bare vakrere’ på et bilde som ikke ligner på hvordan man egentlig ser ut, må det gjøre noe med selvfølelsen? 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Jeg har akkurat fått tatt profesjonelle bilder, med make up og frisør og hele pakka. Ja det var kos med utallige "så fint bilde av deg" "beste bildet noensinne!". Men innerst inne...tenker en liten del av meg, jasså, nå med proff hjelp er jeg fin nok til å få så mange kommentarer. men ikke ellers...

Og da har jeg verken brukt botox, filter eller injeksjoner. Bare proff hjelp. Hvordan det må påvirke selvfølelsen av denne tilbakemeldingen år etter år, kan ikke være friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua fortsetter å styre kommentarfeltet på bloggen med hard hånd ser jeg 😅 Slipper igjennom et par kritiske kommentarer, for så å få fansen til å hamre løs med beskyldninger om dårlig skjul misunnelse osv osv.... at hun gidder, voksne dama. Snakk om å bidra til drama og mobbing. Hun kunne så veldig enkelt unngått dette ved å la være å publisere "ufine" kommentarer. Håper at hun ikke viderefører denne måten å skape mobbing og drama på til ungene sine.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...