Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (På 19.10.2021 den 23.39):

Tenkte mer å slutte å gi klikk og oppmerksomhet jeg. Jo mindre oppmerksomhet jo mindre kritikkverdige ting vil det etterhvert bli fra cbe sin kant. Føler man bare trigger noe i cbe med kritikken som gjør det vondt verre. 
 

Men man må jo absolutt få uttrykke hva man er uenig i. Hvorfor skal en ikke det i oktober? 

Skal ikke diskutere med deg, ei heller gi cbe mer klikk, men du mener virkelig at ved at man ikke kritiserer så slutter cbe å gjøre ting som er kritikkverdig? Så kort i topplokket som damen vikrer å være tror jeg det skal mere til en stopp av kritikk for å få henne til å eksponere barn, ha fokus på kropp eller fortsette med kjøpemani. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartland skrev (På 17.9.2021 den 8.17):

De får virkelig ikke komme her å snakke om tidsklemma! De aaaaaner ikke betydningen av tidsklemme! Dette gjør meg ordentlig provosert! Han anbefler flere korte økter for dag - Hvordan i himmelens navn skal folk flest ha tid til det?? Jeg har 3 barn som skal leveres på skole og barnehage, og når de er levert må jeg haste av gårde til jobb for å komme tidsnok. Jeg kan overhodet ikke jogge hjem, ta meg en dusj, føne, sminke og ta meg en kaffe! Etter jobb hentes ungene, så er det middag, lekser og litt samvær med de, før det er kveldsmat, kveldsstell, lesing og legging. Når dette er gjort har klokken bikket 20.00. Da er huset passelig kaotisk av leker, det skal ryddes, klær skal vaskes, sekker skal tømmes og lages klar på ny, åh ja - jeg må jo innimellom vaske dette huset også! Som regel kræsjlander jeg i senga, dausliten, i 23-tiden. Jeg er veeeeldig heldig hvis jeg får prioritert en halvtimes treningsøkt en kveld i ny og ne! Så LKE - kom ikke her å snakk om tidsklemma, der du sitter på kafé i Sarpsborg og nipper på din no-carb-latte, mens du funderer på om du skal ha blå eller svart treningstights på din joggetur nummer 3! Oh the struggle...

 

 

Høres ut som en strevsom og ensidig hverdag du har 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi se om det kommer et innlegg om at hun «dessverre» må trekke seg fra programmet. Da dør jeg. Seriøst.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilde444 skrev (4 timer siden):

Nå har hun blitt syk igjen. Hun følger den vanlige oppskriften gitt🙈😂😂

Det skjer vel tilnærmet hver gang hun har litt mye som skjer utenfor tryggheten i kjelleren og med mannen som back up? Til å være selverklært sunnheten selv har hun et elendig immunforsvar. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Det skjer vel tilnærmet hver gang hun har litt mye som skjer utenfor tryggheten i kjelleren og med mannen som back up? Til å være selverklært sunnheten selv har hun et elendig immunforsvar. 

Sikkert noe psykosomatisk 😛

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (16 timer siden):

Det skjer vel tilnærmet hver gang hun har litt mye som skjer utenfor tryggheten i kjelleren og med mannen som back up? Til å være selverklært sunnheten selv har hun et elendig immunforsvar. 

Det er veldig mange som er syke nå da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Ja?

Så hun kan vel ha blitt syk hun som alle andre uten at hun nødvendigvis har så dårlig immunforsvar? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (38 minutter siden):

Så hun kan vel ha blitt syk hun som alle andre uten at hun nødvendigvis har så dårlig immunforsvar? 

Ja?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^alfa^ skrev (På 24.10.2021 den 14.55):

Veldig beleilig å bli syk når alle andre er på vixen. 

-

Endret av mariamagdalena_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klink skrev (16 minutter siden):

Ja? Så hvorfor skal ho kritiseres fordi ho har blitt syk egentlig? 

Ingen som kritiserer. Hvorfor insisterer du på å lage diskusjon?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (5 minutter siden):

Ingen som kritiserer. Hvorfor insisterer du på å lage diskusjon?

 

Hallepalle2 skrev (19 timer siden):

Det skjer vel tilnærmet hver gang hun har litt mye som skjer utenfor tryggheten i kjelleren og med mannen som back up? Til å være selverklært sunnheten selv har hun et elendig immunforsvar. 

 Er vel et diskusjonsforum? Og hva er dette da? Ikke kritikk? Spydighet bare da eller? 
Jeg bare påpekte at nå om dagen er mange syke og at det derfor ikke trenger å ha noe med dårlig immunforsvar å gjøre. Folk blir syke om de er aldri så sunne. 

 

^alfa^ skrev (2 timer siden):

Veldig beleilig å bli syk når alle andre er på vixen. 

Trenger heller ikke ha noe sammenheng med dette. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

 

 Er vel et diskusjonsforum? Og hva er dette da? Ikke kritikk? Spydighet bare da eller? 
Jeg bare påpekte at nå om dagen er mange syke og at det derfor ikke trenger å ha noe med dårlig immunforsvar å gjøre. Folk blir syke om de er aldri så sunne. 

 

Trenger heller ikke ha noe sammenheng med dette. 

Det er ikke kritikk. Det er en observasjon. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Det er ikke kritikk. Det er en observasjon. 

En observasjon når tråden skal handle om saklig kritikk av bedriften? Og ja, det er mange syke nå. Influencere blir også syke tro det eller ei. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...