Hunter7 Skrevet 27. oktober 2021 #51901 Skrevet 27. oktober 2021 34 minutter siden, Minnie Mus said: Frua fortsetter å styre kommentarfeltet på bloggen med hard hånd ser jeg 😅 Slipper igjennom et par kritiske kommentarer, for så å få fansen til å hamre løs med beskyldninger om dårlig skjul misunnelse osv osv.... at hun gidder, voksne dama. Snakk om å bidra til drama og mobbing. Hun kunne så veldig enkelt unngått dette ved å la være å publisere "ufine" kommentarer. Håper at hun ikke viderefører denne måten å skape mobbing og drama på til ungene sine. Nu vel … takket være CBEs egne - igjen egne - uttalelser, vet man at det er viktig å lære barn at det er forskjell på folk. 30
Gjest Solaire Skrevet 27. oktober 2021 #51902 Skrevet 27. oktober 2021 (endret) Hunter7 skrev (27 minutter siden): Nu vel … takket være CBEs egne - igjen egne - uttalelser, vet man at det er viktig å lære barn at det er forskjell på folk. Det stemmer det. Noen folk legger ut bilder av kjøpepuppene og den nakne rumpa si på internett og tjener penger på barna sine ved å utlevere dem til vilt fremmede på internett, mens andre folk demonstrerer sine mobbeegenskaper og lavere intelligens ved å bruke nedverdigende uttrykk som ladafamilier og å komme med påstander som at kvinnelår som møtes er maskulint. Andre folk, det vil si folk flest, gjør heldigvis ikke slike blundere på regelmessig basis 😊 Endret 27. oktober 2021 av Solaire
Minnie Mus Skrevet 27. oktober 2021 #51903 Skrevet 27. oktober 2021 17 minutter siden, Solaire said: Det stemmer det. Noen folk legger ut bilder av kjøpepuppene og den nakne rumpa si på internett og tjener penger på barna sine ved å utlevere dem til vilt fremmede på internett, mens andre folk demonstrerer sine mobbeegenskaper og lavere intelligens ved å bruke nedverdigende uttrykk som ladafamilier og å komme med påstander som at kvinnelår som møtes er maskulint. Andre folk, det vil si folk flest, gjør heldigvis ikke slike blundere på regelmessig basis 😊 Stemmer det, du og Hunter7 har helt rett. Viktig å snakke ned folk med lada, poste bilder av deler av et dødt dyr man har kjørt på og drept, pluss at det er viktig å synes synd i uteliggere som man ser ned på fra hotellsuiten sin. Og hvis paret først skal gjør noe samfunnsnyttig eller hjelpe noen i nød må de selvfølgelig ha betalt for det, noe annet skulle tatt seg ut liksom..... Blir ikke hæppi av sånt gratis veldedighet vettu 38
acna Skrevet 27. oktober 2021 #51904 Skrevet 27. oktober 2021 tranedatter skrev (3 timer siden): Jeg har akkurat fått tatt profesjonelle bilder, med make up og frisør og hele pakka. Ja det var kos med utallige "så fint bilde av deg" "beste bildet noensinne!". Men innerst inne...tenker en liten del av meg, jasså, nå med proff hjelp er jeg fin nok til å få så mange kommentarer. men ikke ellers... Og da har jeg verken brukt botox, filter eller injeksjoner. Bare proff hjelp. Hvordan det må påvirke selvfølelsen av denne tilbakemeldingen år etter år, kan ikke være friskt. Jeg har noen venninner som har gjort det samme. Alle får mange kommentarer. Helt ærlig, så tror jeg at folk kommenterer sånn på den type bilder nettopp fordi det er så tydelig at man har anstrengt seg og i tillegg betalt for resultatet. Jeg er helt sikker på at vennene dine synes du er fin til vanlig og, selv om de ikke skryter av hverdags-deg. Jeg synes i alle fall at de fleste vennene mine er vakre mennesker. Men jeg skjønner helt klart poenget ditt. Botox, fillers, operasjoner osv. Skulle likt å vite hvordan det påvirker selvbildet til brukerne av den slags. 14
Måne Rampelyset Skrevet 27. oktober 2021 #51905 Skrevet 27. oktober 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 4
Anonym90059005 Skrevet 28. oktober 2021 #51906 Skrevet 28. oktober 2021 Pågår det fortsatt beta-testing? Eller kom teater/halloween/jul/selvpleie og skyver Netfit enda et år? 28
Katten89 Skrevet 28. oktober 2021 #51907 Skrevet 28. oktober 2021 Ikke bare Inger in dubai som kopieres, nå også Monica Nyhus 🙄. Blir for dumt 21
Tivi20 Skrevet 28. oktober 2021 #51908 Skrevet 28. oktober 2021 Er «få det på» et vanlig uttrykk blant damer på 30+? Jeg er selv i den alderskategorien og synes det ser helt latterlig ut å skrive noe sånt. 46
Stjernekikkeren Skrevet 28. oktober 2021 #51909 Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Desto mer CBE poster redigerte bilder av seg selv og får utført korrigerende inngrep i ansikt og kropp, desto mer begraver og drukner hun den hun virkelig er og selvfølelsen sin. Den som kommenterte bildet hennes med "du blir bare vakrere" eller noe sånt, mente det sikkert godt, men å få høre det ETTER filter og redigering, og anna en må ha fått utført, må stikke hardt et sted i dypet. Jeg mener det er usunt, det er skadelig, og det er veldig farlig å poste redigerte bilder og versjoner av seg selv, og få uhemmet skryt for det i en sånn skala. Jeg tror allerede at CBE har et usunt forhold til eget utseende og kropp, og dette med de bildene og filmene hun poster hjelper til med å bekrefte at "du er ikke god nok". Jeg blir lei meg når jeg ser dette Not good enough samfunnet på sosiale medier, det ødelegger alle som lar seg påvirke av det og de som velger å bruke det. Endret 28. oktober 2021 av Stjernekikkeren Skrivefeil 44
EmilieH Skrevet 28. oktober 2021 #51910 Skrevet 28. oktober 2021 Jobber hun ikke overhodet om dagen, bare vaser rundt? Og mannen trener? Hvordan går denne bedriften egentlig? 22
Gjest Finlay Skrevet 28. oktober 2021 #51911 Skrevet 28. oktober 2021 Tivi20 skrev (58 minutter siden): Er «få det på» et vanlig uttrykk blant damer på 30+? Jeg er selv i den alderskategorien og synes det ser helt latterlig ut å skrive noe sånt. Og "hæppi" og "kjut"??🤣
Gasellen Skrevet 28. oktober 2021 #51912 Skrevet 28. oktober 2021 Anonym90059005 skrev (3 timer siden): Pågår det fortsatt beta-testing? Eller kom teater/halloween/jul/selvpleie og skyver Netfit enda et år? Jeg trodde de hadde lagt hele Netfit-ballen død? Holder de på enda altså? Det var en tabbe å annonsere den appen der så tidlig i prosessen.. 18
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 28. oktober 2021 #51913 Skrevet 28. oktober 2021 Kanskje netfit er opptatt, om man googler det så dukker det opp noe fra Estland( ikke så god på land og språk😂)
Breakeven Skrevet 28. oktober 2021 #51914 Skrevet 28. oktober 2021 Finlay skrev (3 timer siden): Og "hæppi" og "kjut"??🤣 Jeg døde litt inni meg da jeg leste "kjut" hahaha, aldri hørt (lest) før??? 17
17.11 Skrevet 28. oktober 2021 #51915 Skrevet 28. oktober 2021 4 hours ago, Tivi20 said: Er «få det på» et vanlig uttrykk blant damer på 30+? Jeg er selv i den alderskategorien og synes det ser helt latterlig ut å skrive noe sånt. Jeg synes det er litt morsomt, for blant mine "kunstnervenner" brukes "få det på" når det er snakk om narkotika i ymse former. Og hva i alle dager betyr kjut? Jeg er oppriktig nysgjerrig. 24
Beneviento Skrevet 28. oktober 2021 #51916 Skrevet 28. oktober 2021 17.11 skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er litt morsomt, for blant mine "kunstnervenner" brukes "få det på" når det er snakk om narkotika i ymse former. Og hva i alle dager betyr kjut? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Kjut betyr det samme som cute, altså søt/søtt. 6
17.11 Skrevet 28. oktober 2021 #51917 Skrevet 28. oktober 2021 (endret) 3 minutter siden, Beneviento said: Kjut betyr det samme som cute, altså søt/søtt. Tror jeg offisielt har blitt gammal... Jeg leste Kjut som i Lasse Kjus Endret 28. oktober 2021 av 17.11 26
Beneviento Skrevet 28. oktober 2021 #51918 Skrevet 28. oktober 2021 17.11 skrev (Akkurat nå): Tror jeg offisielt har blitt gammal... Nja, jeg er 29 og langt ifra gammel, men hadde faktisk ikke hørt om denne måten å skrive det på før noen av mine yngre slekninger i tenåringene skrev det på noen bilder jeg postet. 7
Snødronninga Skrevet 28. oktober 2021 #51919 Skrevet 28. oktober 2021 Beneviento skrev (12 minutter siden): Kjut betyr det samme som cute, altså søt/søtt. Da lærte jeg noe nytt 😄 17.11 skrev (9 minutter siden): Tror jeg offisielt har blitt gammal... Jeg leste Kjut som i Lasse Kjus Jeg også, aldri hørt/lest det før. 😅Vet ikke om det bare er meg, men blir hun mer umoden jo eldre hun blir? 17
acna Skrevet 28. oktober 2021 #51920 Skrevet 28. oktober 2021 17.11 skrev (46 minutter siden): Jeg synes det er litt morsomt, for blant mine "kunstnervenner" brukes "få det på" når det er snakk om narkotika i ymse former. Og hva i alle dager betyr kjut? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Jeg har kun hørt det utrykket uttalt på såkalte «pølsefester», der de (=menn) refererer til at de er klar for et ligg/skal ut og finne dame for kvelden… mulig de mente narkotika og, det har jeg aldri tenkt var et alternativ før du kommenterte det 😅 (Jeg har sett kvinne-influensere har brukt det i Instagram story siste året, og lurt litt på hva de mener med det..) 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå