Swan1998 Skrevet 27. september 2021 #51581 Skrevet 27. september 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Sjekk sangtittelen 🤦🏼♀️ 31
Skrottefar Skrevet 27. september 2021 #51582 Skrevet 27. september 2021 Heartland skrev (9 minutter siden): Jeg håper denne virksomheten deres bukker under slik at de blir tvunget til å få seg normale jobber. Hadde vært MEGET interessant å se hvordan det hadde gått! I det siste har det vært ekstremt mye egenpleie i "arbeidstiden". Negler, frisør, ansiktspleie, fotpleie i dag... i tillegg til nevnte treninger og kafebesøk. Normale jobber ja, ja, det hadde vært noe......LKE kunne blitt bilselger hos Skoda f.eks 🤣 29
Aquarius04 Skrevet 27. september 2021 #51583 Skrevet 27. september 2021 Era Vulgaris skrev (4 timer siden): Igjen et bilde av frua, etter at hun liksom har gjort noen øvelser. Hva med å faktisk vise at hun gjør noen øvelser? Men da får hun jo ikke vist frem magen sin, må vite. Treningsinfluenseren sin, det, si. Det er jo fordi hun enten ikke gjør dem, eller bruker veldig lette vekter/ikke klarer øvelsen fullt ut. Ellers hadde hun vist det - hun elsker jo å vise seg frem. 33
Aquarius04 Skrevet 27. september 2021 #51584 Skrevet 27. september 2021 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Barnelege og jurist, der altså. Så ender man opp med et kurs i journalistikk, avbrutt PT kurs og se-på-meg-jobb. Det kaller jeg et magaplask. Hun hadde aldri klart å fullførte medisinstudiet. Og om så - hvordan i himmelens navn skulle hun klart å sjonglere turnus og vanskelige arbeidstider med barn og hund? DET hadde vært tidsklemme det! 29
Gjest Finlay Skrevet 27. september 2021 #51585 Skrevet 27. september 2021 Swan1998 skrev (58 minutter siden): Sjekk sangtittelen 🤦🏼♀️ Sangtittel + uttrykk = uhyggelig.
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 27. september 2021 Populært innlegg #51586 Skrevet 27. september 2021 (endret) Barnelegekarrieren blåses opp fordi det høres sympatisk ut. Det kan hende det var en drøm for en 18-åring, men interessene rundt temaet i ettertid har gjennomgående vært mangelvare gjennom hele karrieren og har lite relevans med dagens situasjon. "Om meg" er bare et narrativ som pyntes og endres på like ofte som neglene og kjøkkenflisene og badene i boligen. Ett år med gjennomgått juss-studie derimot fremstår som svada, og eventuell kompetanse fra mer enn ti år tilbake viser seg i ettertid som elendig argumentert vrangvilje til å forstå og etterfølge en rekke enkle lovverk. Så var det dette med å lese, forstå og videreformidle essensen i forskningsartikler (Queen Bee syndrom, https://www.nrk.no/ytring/jeg-kvier-meg-for-a-kalle-meg-feminist-1.12841702) til tross for to år med journalistikk på Norges Kreative Fagskole. Etter min mening er det mye det skorter på der borte på hjørnet i Sarpsborg. Endret 28. september 2021 av Revenge o'Cavatina fjernet sitering+manglet en setning 55
loffen Skrevet 27. september 2021 #51587 Skrevet 27. september 2021 Jeg skjønner ikke det dere sier at hun skjuler tallene med få likes på instagram. Jeg ser de på alle innleggene, det med minst likerklikk i senere tid er reklamen for Elisabeth Arden med 536 likes. 9
Pusern3 Skrevet 27. september 2021 #51588 Skrevet 27. september 2021 Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Barnelege og jurist, der altså. Så ender man opp med et kurs i journalistikk, avbrutt PT kurs og se-på-meg-jobb. Det kaller jeg et magaplask. et realt et også 😛🤣 6
Pusern3 Skrevet 27. september 2021 #51589 Skrevet 27. september 2021 NewStart87 skrev (5 timer siden): hun ser jo helt gal ut her… hva prøver hun på egentlig …. 16
Fufu Skrevet 27. september 2021 #51590 Skrevet 27. september 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Ett år med gjennomgått juss-studie derimot fremstår som svada, I tillegg løy hun om karakterene. 20
Pusern3 Skrevet 27. september 2021 #51591 Skrevet 27. september 2021 Medici skrev (4 timer siden): Enig! Funkygine utnytter potensialet sitt til noe positivt og bruker kunnskapen sin til å gi noe til andre. CBE er meg, meg, meg. Funkygine er et menneske, CBE en utstillingsdukke. Derfor har førstnevnte rundt regnet gjennomsnittlig 50K likes på sine siste innlegg på IG, mens CBE skjuler sine tall for innleggene med færrest likes. Når de med flest har 3 - 5K kan en jo lure på hva de dårligere har. Funkygine har over dobbelt så mange følgere, men jevnt over 10 - 15 ganger så mye engasjement! Jeg ville vært bekymret om jeg var CBE. De to omtalte henvender seg til det samme publikummet med noenlunde likt innhold. Det er likevel milevid forskjell i hvor spennende samarbeid de to får. noe av det beste med Funkygine er selvironi, humor og et vel balansert forhold til sin egen kropp. I sterk kontrast til fruen 18
Populært innlegg Medici Skrevet 28. september 2021 Populært innlegg #51592 Skrevet 28. september 2021 Pusern3 skrev (53 minutter siden): noe av det beste med Funkygine er selvironi, humor og et vel balansert forhold til sin egen kropp. I sterk kontrast til fruen Helt enig! Der Funkygine klyper tak i løs hud med strekkmerker for å vise hva 3 svangerskap kan gjøre, står utstillingsdokka i Sarpsborg i en eller utstudert positur og holder pusten med full partysminke for å passe inn i sitt eget blankpokerte ideal. Den kroppen er nemlig uforandret fra fruen var 16. Koste hva det koste vil. Om det er silikonpupper, restylane eller rumpeputer... Er ikke rart man liker Funkygine så godt, så ekte på alle mulige vis. Åpen, ydmyk, sårbar og ærlig. Funkygine sine treningsvideoer er fulle av energi, utstråler treningsglede og masse kunnskap. Gir lyst til å bli med! CBE, tomt og mimikkløst fjes uten kontakt med mottaker. 65
Gjest Marsh Skrevet 28. september 2021 #51593 Skrevet 28. september 2021 Finlay skrev (9 timer siden): Sangtittel + uttrykk = uhyggelig. Jeg tror det er provokasjon. De har sannsynligvis så lite engasjement at de må gjøre alt de kan for å få opp diskusjonen. Tror de er på samme vei som ABD. Influencere som ikke klarer å fornye seg er gårsdagens news. Kun provokasjon gjenstår.
Populært innlegg Inocybe Skrevet 28. september 2021 Populært innlegg #51594 Skrevet 28. september 2021 Hvis CBE tok (nesten) alt av realfag så var det lite som festet seg ref. Fotballfrues forhold til evolusjon: https://tjomlid.com/2013/05/03/fotballfrue-aksepterer-ikke-evolusjonsteorien/ Heldigvis fikk LKE anledning til å ro det til land igjen 😅🚣🚣🚣🚣: https://tjomlid.com/2013/05/03/oppdatering-fotballfrue-aksepterer-evolusjonsteorien-puh/ Sorry den der med realfag oppfatter jeg som enda et kapittel CBEs person-merkevarebygging. Altså utroverdig. På samme måten som alle disse prestisjeutdannelsene hennes som når man bare graver litt ikke er heeelt så flott og imponerende likevel. 52
Ville91 Skrevet 28. september 2021 #51595 Skrevet 28. september 2021 loffen skrev (9 timer siden): Jeg skjønner ikke det dere sier at hun skjuler tallene med få likes på instagram. Jeg ser de på alle innleggene, det med minst likerklikk i senere tid er reklamen for Elisabeth Arden med 536 likes. Jeg ser antallet på de fleste innlegg, men f eks det med støvsugeren ser jeg ikke tallet på. 5
Gjest Tjoppa Skrevet 28. september 2021 #51596 Skrevet 28. september 2021 Swan1998 skrev (11 timer siden): Sjekk sangtittelen 🤦🏼♀️ Finlay skrev (10 timer siden): Sangtittel + uttrykk = uhyggelig. Marsh skrev (1 time siden): Jeg tror det er provokasjon. De har sannsynligvis så lite engasjement at de må gjøre alt de kan for å få opp diskusjonen. Tror de er på samme vei som ABD. Influencere som ikke klarer å fornye seg er gårsdagens news. Kun provokasjon gjenstår. Mulig det er en provokasjon, men Skinny Days er et helt vanlig popband, ikke en sangtittel. Så akkurat dette er ufortjent kritikk.
MacBeth Skrevet 28. september 2021 #51597 Skrevet 28. september 2021 Takk @Tjoppa Er jo bare tull. Mennesker har en tendens til å finne sammenheng der det ikke er noen... Samme som kommentarer med "lurer på når hun prioriterer barna". For alt man vet kan de være hos venner/besteforeldre/aktiviteter og derfor prioriterer hun en treningsøkt🤷♀️ 7
BellaSwan Skrevet 28. september 2021 #51598 Skrevet 28. september 2021 NewStart87 skrev (14 timer siden): Få deg en kjæreste som er like dedikert til deg som CBE er til kjelleren sin. 20
Klaraku78 Skrevet 28. september 2021 #51599 Skrevet 28. september 2021 Ville91 skrev (2 timer siden): Jeg ser antallet på de fleste innlegg, men f eks det med støvsugeren ser jeg ikke tallet på. 1377 på det innlegget. Jeg ser tall på alle... overraskende mange på siste, over 3000. Men det viser kanskje at folk er mer opptatt av å se matbilder/oppskrifter, enn bilder av cbe selv. 8
Populært innlegg EmVeeJee Skrevet 28. september 2021 Populært innlegg #51600 Skrevet 28. september 2021 Jeg pleier aldri å kommentere kroppene til folk, men jeg blir faktisk oppriktig bekymret. Så tynn hun er nå har jeg aldri sett før og det i kombinasjon med alle thinspo-bildene og treningsøktene hun har lagt ut de siste månedene begynner dette å bli skummelt. Dama har jo et gram fett på kroppen og det er jo regelrett skadelig, spesielt for oss kvinner. Det var jo ikke så ille før med tanke på treningsmengde, innsuging av mage (ja, jeg vet hun har utstikkende ribbein naturlig i tillegg) og bilder? Merk, jeg hadde aldri kommentert dette hvis hun var påkledd som normale folk og ikke følte hver eneste anledning var skapt for flashing av kropp. (søppelplukking blant annet). Frua har bikka over 72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå