Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Marsh skrev (2 timer siden):

Pluss at de sier at de ikke leser kvinneguiden, så hvordan vet de hva som skrives her inne?

De har sikkert ansett folk til il å lese for seg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katten89 skrev (14 timer siden):

Litt flaut å satse så stort på trening og ikke være vixen-nominert 😳

Men samtidig ville jeg vært svært forbauset (og til og med sjokkert) om hun hadde blitt nominert, for det ville virkelig ikke hørt noe steds hjemme.

Endeløs filming av løping på mølle nede i en mørk kjeller med hovedfokus på å vise frem magen, er omtrent det minst inspirerende jeg kan forestille meg. 

• Liker 40
Skrevet

Lurer på hvorfor fruen alltid er nøye med å spesifisere antall km løp og skritt tilbakelagt før kl x, men når det kommer til styrkeøvelser så er det tydeligvis ikke like nøye å dokumentere kg eller repetisjoner.

4FA2BFC1-9541-4454-ADB4-2EA03854070A.png

• Liker 44
Skrevet
Gunvald skrev (18 minutter siden):

Han har mye han må kompensere for, han har tross alt ikke en jobb. Han lever på kona si, og har gjort det i flere år. Hans bidrag til samfunnet er å skrive falske kommentarer under falskt navn, redigere bilder av kona, raljere rundt i ulike kommentarfelt, og provosere folk. Og ha lavest mulig fettprosent. Noe som ikke er imponerende i det hele tatt med tanke på hvor lite annet han har å fylle dagene sine med. 

Så sant og så patetisk 

• Liker 9
Skrevet
AntiBullshit skrev (1 time siden):

Lurer på hvorfor fruen alltid er nøye med å spesifisere antall km løp og skritt tilbakelagt før kl x, men når det kommer til styrkeøvelser så er det tydeligvis ikke like nøye å dokumentere kg eller repetisjoner.

lurer på om hun greier suge magen mer inn nå 

• Liker 42
Skrevet
Hallepalle2 skrev (21 timer siden):

Det var som et svar på en kommentar til dette:

828A1FF0-C590-4D7A-88E4-8443440667F8.pngJeg innrømmer at jeg ble litt provosert 🙈😂

Oh the irony, LKE….

• Liker 27
Skrevet

Hvorfor jeg mye heller følger Funky som treningsguru enn CBE:

Funky: "Så drit i den drømmetreningsuka du har sett for deg oppi hodet ditt, men som du aldri har klart å gjennomføre. Drit i den matplanen som tar fra deg livsgnisten og uansett ikke er realistisk å følge i mer enn en uke. Drit i alt du tror du må gjøre for at det skal være bra nok, og gjør heller det du faktisk får til."

Fokuset er på DEG

CBE: Jeg løper så og så mye på så kort tid. Jeg gjør ditt og jeg gjør datt (og om du ikke går ned i vekt så spiser du faktisk ikke de 1500 kcal du sier at du spiser). Fouks på MEG

Skrevet (endret)
Gunvald skrev (8 minutter siden):

Nettopp. Alle kan klare å trene seg ned til skinn og bein, når man har all tid i verden til å holde på med det. De jobber mye, ifølge dem selv. Men hva gjør han? Lager han middagene? Bruker han produktene fra Bli Vakker, I Can I Will, Make up Mekka? Det er ikke imponerende fordi han har all mulig tid i verden til å løpe og trene. Og det er heller ikke imponerende å ta hundrevis av bilder av kona og så videre, og redigere dem mørke og dystre. Det er bare ingenting som imponerer. Vi hadde klart det alle sammen hvis vi ikke hadde jobber, og ikke var interesserte i noe annet enn oss selv. De imponerer svært få mennesker. 

Endret av Gunvald
Skrivefeil
Skrevet

Merker jeg blir veldig nysgjerrig når hun skriver på story i dag at hun tok de fleste realfag på videregående.

• Liker 20
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
AntiBullshit skrev (5 timer siden):

Igjen et bilde av frua, etter at hun liksom har gjort noen øvelser. Hva med å faktisk vise at hun gjør noen øvelser? Men da får hun jo ikke vist frem magen sin, må vite. Treningsinfluenseren sin, det, si.

Skrevet

Dette må jo tolkes som at hun kom inn på, og faktisk startet jusstudiet i Oslo?:

"Da jeg var 20 år gammel bestemte jeg meg for å flytte hjemmefra for å studere juss, men bøkene og lesingen gjorde at jeg klødde etter noe mer...

Det er jo imponerende da.

https://www.carolinebergeriksen.no/om-meg/

Skrevet
Finngirl skrev (1 minutt siden):

Det var ikke ved universitet. Det var ved treider rller noe, sånn «jusfag» og ikke profesjonsstudiet. Privatskole = betaler du så kommer du inn. 

Ok. Det gir på en måte mer.....mening😅

Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

Ok. Det gir på en måte mer.....mening😅

Vel.. ja 🙈

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...